Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä täällä tihrustelen vielä tota omaa testi kuvaa ja kännykällä sain vähän vaalennettua sitä. Voiko toi haalean vaaleanpunainen viiva tarkoittaa sitä että jokin pieni olisi tarttunut matkaan?
Pitäisikö sittenkin huomen aamulla tehdä uusi testi???

Tässä siis sama kuva vaalennettuna:
ImageUploadedByVau Foorumi1414098653.233224.jpg
 
Sabetti mitä sitä nyt ei testien eteen tekisi jos on mahis plussaan eli aamulla ylös kukonlaulun aikaan? ;) varovasti onnea jo! Ja ainakin joidenkin testien ohjeissa lukee että viiva ku viiva on plussa, ei tarvii olla yhtä vahvat!
Gatusa nyt alkaa muakin jännättää sun puolesta, sais kyllä tosin hetken vielä kasvaa massussa! :)
 
Mäkin näen haalean viivan ;) uu aamulla vahvistusta !!!!! ;) :P

joo gatusa näin on varmasti käyny :/ mut huominen on kohta jos sitten ;) kyllähän tuo vähän veti mielen maahan mutta mikäs sille mahtaa ei voi pakottaa ja ehkä tosiaan paineita :(
 
Sabetti ja muurahainen kyllä mä nään haaleanviivan molempien testeissä.. Varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista.. :) Jos joku muukin oli plussannut niin ONNEA valtavasti....

Kiivi mä oon kyllä nyt Gatusan kans samaa mieltä että kyllä sieltä nyt se plusaa tulee.. :)
 
Onnea sabetille ja muurahaiselle plussista <3

Meillä päätti pikku ukko herätä puoli viis aamulla -.- nyt alan väkisinkin taas muistelee vauva-aikoja kauhulla :D

Soma maistele ihmeessä viintä :D eipä sillä niin pienillä viikoilla ole suuria vaikutuksia(jos lainkaan) sitä paitsi punaviini on terveellistä ;)
meilläkin on tuparit 1.11 joten siks venytän sen testin teon 2.11 asti. Siihen asti meijän testit on äijä piilottanut johonkin! Ainakin tulee sitte varma nega ku ovulaatiosta olis kulunu yli kaks viikkoa. Älkää mua kivittäkö!

Uusin oire on ilta palelut.

Hei plussanneet onko teillä ruumiinlämpö ollut koholla? Täällä on koko ajan 37,3 noin. Mutta ei flunssaa.
 
Muokattu viimeksi:
Huomenta !! :)

Kyllä mä nään Muurahainen haalean viivan tuossa ! :) varovaiset onnittelut täältä !

Ja taas toivottelen muille plussatuulia ja tsemppiä ! :greet025

Mä haen tänään kun pääsen töistä ne perhanan joulutorttu ainekset :grin

Ja testinkin, sit kun vaan malttais edes huomiseen aamuun :oops: Se alkaa poltella kuitenkin heti kun pääsen kotiin :grin
Tänään herätessä ja vieläkin hiukan menkkatuntemuksia , samaan hönkään repäisy kipuja yskiessä. :rolleyes: Ota tästä nyt sit selvää.
No mutta positiivisin mielin mennään, onhan näitä kiertoja joka kuukausi jos tästä ei tärppää :wink
 
Aamulla tehty ihan puhdas nega. Voi surku :/ ei auta kuin odotella nyt sitte.

Muurahainen kävijän sinulle paremmin. Viivalle vahvistumista!
 
Joo emmä täällä vielä pompi riemusta, mutta pitää varmaan soittaa tänään sinne klinikalle että jatkanko noita hormoneita vai en.
 
Mä en kestä...varmaan huomenna aamulla oon mäkin taas pissimässä tikkuun, vaikka niin piti ens viikkoon odottaa :rolleyes: Kävin yöllä kaks kertaa pissalla ja illallakin klo 20-23 kolme kertaa (enkä edes oo juonut paljon), eikä oikein voi olla mitään "jännityspissahätää", kun joka kerta tuntuu, että rakko halkeaa kun on niin täynnä. Mun ei edes pitänyt vielä elätellä toiveita ja silti oon ihan sekasin nyt... Pitää koittaa nyt takoa päähän "ET OO RASKAANA", niin ei putoo sitte niin korkeelta...
 
voi hitto Sabetti, nyt odotellaan sitten taas pari päivää!? Ja ei kirvestä kaivoon eikä mitään sellasia! Tääll on nyt sellai plussa -aalto että vie sinutkin!

mä en tihrusilmin puhelimella näe bartenderillä väriä mutta en nyt just näe muutenkaan mitään, odotetaan uutta ja vahvempaa viivaa!

mä oon nukkunu jotain 2 tuntia, tulipahan selattua kaikki maailman blogit ja vaun keskustelut. En tajuu mikä valvotti, jano pissahätä selkäkipua nälkä ja sama taas alusta.. Onneks on vasta tiistaina töitä niin ehtii toipua :) nyt koitan vähän nukahtaa kun mies lähti töihin.
 
Osaako joku kertoa noiden CB:n ja predactor(?) earlyn. Molemmat voi tehdä 4 vuorokautta ennen oletettuja kuukautisia(mullahan se nyt ei vaan mee tollee, koska lääkitys) Tietysti joo näytöllinen toi CB, mutta mutta. Nyt vaan rauhoitun eikä yhtään testiä ennen kuun vaihdetta! Niin ei tarvii haipata "turhaan".

Jellis voi ei! Yritä nukkua, kauniita unia <3
 
Jellis: nythän sulla on sit hyvä hetki nukkua :) meilläkin mies lähti just töihin, itsekin nukuin vähän huonosti niin meinasin vielä jatkaa kohta. Viikonloppu sitten töitä.

Joku kyseli lämmöistä. Mulla oli viime (nega)kierrossa etenkin iltalämmöt koholla ja paleli. Lämpöjen kohoaminen kuuluu oviksen jälkeiseen vaiheeseen nega- ja plussakierroissa. Siitä ei ikävä kyllä voi yksinään päätellä mitään ennen menkkojen pois jääntiä. Silti piti minunkin viime kierrossa suunnilleen asua mittari kädessä... :)
 
Lume: voi kun mies lähtis mukaan juttuun nyt pian niin saisitte lupaavan oviksen hyödynnettyä. Paineita voi varmasti olla. Voi olla vielä aikaisempaa paineistuneempi kun olette tähän kiertoon vielä aikaisempaa enemmän panostaneet (lääkkeet, folliultra).
 
Bartender: Mulla oireena oli lämmön nousu, joten voihan se olla tärpin merkki.

Saletti: sun testissä näin jotain väriä mut harmi jos aamun testi oli nega. Toivotaan kuitenkin plussaa!

Muurahainen: Sulla vielä niin aikaiset dpo:t et odottaisin vielä :) Ehkö jotain näkyi mut tuntuu et niin sumea kuva et se häiritsi,

ON: Tänään 5+6 ja edelleen tunne et menis kesken. Kun koko ajan tuntuu et mahaa koskee ja valkkaria tulee reilusti. Mitään väriä siinä ei kuitenkaan ole. Ja tuo mahakipu johtuu siitä etten syö ja tulee huono olo. Ketuttaa kun mitään ei tee mieli syödä vaikka yleensä syön kuin hevonen. Muita oireita ei oikein ole, rinnat vähän arat ja turvoksissa mut kunnon pahoinvointi/oksennusta ei oo vielä tullut. Kunpa saisi tietää et onko tuolla joku jolla olis kaikki hyvin.
 
Jellis: nythän sulla on sit hyvä hetki nukkua :) meilläkin mies lähti just töihin, itsekin nukuin vähän huonosti niin meinasin vielä jatkaa kohta. Viikonloppu sitten töitä.

Joku kyseli lämmöistä. Mulla oli viime (nega)kierrossa etenkin iltalämmöt koholla ja paleli. Lämpöjen kohoaminen kuuluu oviksen jälkeiseen vaiheeseen nega- ja plussakierroissa. Siitä ei ikävä kyllä voi yksinään päätellä mitään ennen menkkojen pois jääntiä. Silti piti minunkin viime kierrossa suunnilleen asua mittari kädessä... :)

????
Oikeesti?no mitä iloa niistä lämpöjen mittailuista sitten on,vai aamulämpöökö pitäis kyttäillä?
 
Takaisin
Top