Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu kyl se ois parempi et noit testejä ei tuolla kaapissa lojuisi, kun sitten tulee pissittyä ennen aikojaan niihin ja saa tollasia kivoja epämääräisiä tuloksia... Harkitsen vakavasti testien viemistä varastoon ja varaston lukon avain miehelle. :D mut nyt yritän malttaa ainakin lauantaille ja jos oikee hyvin jaksan testaan seuraavaksi vasta sunnuntaina, kun noita ylinmääräisiä liuskatestejä tonne kaappiin on jäänyt... :)
 
Ei oikein luonnannu toi työnteko tänään... 4,5h olin ja sit oli jo pakko tulla kotiin, kuume noussu 38 asteeseen :///
 
Olin siitä tuhrusta niiiiin maani myynyt. Tulin kotiin ja pillitin miehelle. Sitten ajattelin ettei fiilis voi paskemmaksikaan muuttua, niin tein max.10min. Pidätyksellä väkisin liristämällä testin. Tiedän. Tässä tihrustettavaa, koska epätoivoinen mieli maalaa viivaa. Ja kun puhelimella lisään, niin en yhtään tiedä kuvankokoa. Ja kyseessä siis pregcheck puikko
 

Liitteet

  • 1414089045641.jpg
    1414089045641.jpg
    35.3 KB · Katsottu: 136
Jellis, hyvä asennoitua juuri noin :) Mullon ollut eilen ja tänään ihan kauhea jysäri.

Silv: pikaista paranemista!

Mites Azalea? Millon meinasit tehdä positiivisen testin? :grin

Mun jysäri siis jatkuu. Olin esikoisen kanssa päivystyksessä alkuillasta ja siellä mua ihan jo oksettikin. Fantsua :grin

Sabetti, mars testaamaan aamusta :wink
 
Onneksi teille voi täällä jakaa tämän, muuten kyllä oisin hepulissa. Kiitos :)

Tänään olen ollu törkimys, ja vain omanapaillu.

Mimille ainakin toivotan tsemppiä ja puhallan turhia huolia digin tuloksesta pois.:)

Lume ihana peitto! Toi päättely urakka on karmein! Tsemppiä siihen. Saat ainakin ajatuksia muualle.

Azalea tsemppiä kovasti!
 
Sabetti kyllä mä nään kaks viivaa !! :) onnittelut ja viivalle vahvistumisia ! Heti aamulla uusiksi vaan :)
 
Sabetti ihan selkeesti kaksi viivaa näkyvissä, aamulla sitten uusi testi! ;)
Ihanaa lukea teijän muiden plussauksista tulee itellekkin hyvä mieli, ja toive että itellekkin se plussa tulis parin viikon päästä :)
 
sabetti sen ku omanapailet niihä me kaikki välillä tehää (etenki minä)...

jaahas täällä näköjää alkaa paikat kypsyy jne vissii nyt sit ku taas alko menkkajomotukset mut ei ol kovia vielä ja tulipa tauko eli suppareita taasen...saas nähä mitä lauantaina saa kuulla lääkäriltä jos se tekee tutkimuksen et onko paikat auennu ja pehmentyn sekä et onko minkä verran kohdunkaulaa jäljellä, eilen oli se 5-6h kovat mankkakivut ni luulis että ne jotai on saanu aikaan ja tänää uudestaa vaikka en tehny mitää eli iha levossaki voi alkaa mulla. nyt alkaa jännittää.
 
Sabetilla mäkin näen kaks viivaa :)

En mä tiedä uskallanko testata...pelkään niin paljon, että se vähäkin häviää. Ja kohta tässä ei enää oo mahkuja mihinkään, kun peittoja on heiluteltu viimeks 7.10. ja jos ovis on ollut paljon sen jälkeen, ei oo enää ollut siittiöitä hengissä... Hirvee pissatus taas ollut illan ja maha tuntuu kuin sen päällä istuis joku. Mut mä silti niin pelkään :/ Ens viikkoon se olis fiksua jättää, mutten tiedä pystynkö siihen... Inhoan olla nainen, kun koko ajan mieli heittelee laidasta laitaan.
 
Takaisin
Top