Looralle tosi suuret pahoittelut!
Lumikille aivan valtavasti plussatuulia ja tsemii!
Satsa, sulle kans paljon plussatuulia! Kärsivällisyyttä piinaviikolle :)
MadH, toivottavasti sun tilanne selkenee
Nuppu, harmi ettei sitten onnellista "vahinkoa" käynyt, jos teillä kerta vauva on jo haaveissa.
Kaikille muillekin tasapuolisesti sympatiaa ja tsemppiä kierron eri vaiheisiin! Toivottavasti lähestyvä kevät tuo muitakin ajatuksia meille kaikille mieleen ja jokainen meistä osaisi/voisi/pystyisi ottamaan rennosti tämän odottamisen odottamisen :)
ON: Mä oon nyt tehnyt noita Davidin ovistestejä kp8 lähtien... plääh, ei niistä ainakaan mitää plussia tule. Nyt menossa kp14/25. Eilen eli kp13 aamupäivällä oli kaikista kirkkain viiva, mutta ei lähelläkään testiviivaa... sitten illalla ei mitään, mutta tänään taas haamu... Mitä nyt netistä luin, niin aika huonoja ovat nuo testit olleet. Onneksi mä tilasin niitä just 21 kpl lisää!
Otetaan tää tikuttelu nyt vaikka harrastuksen kannalta. Eilen jäi sänkypuuhat väliin. Tänään olisi syytä peuhailla, jos nyt haluaa tälle kierrolle edes jonkilaisia toiveita plussaamisesta. Oviksesta ei mitään tietoo... omat tuntemukset (kuin myös testit) sanois ettei semmoista vielä ole ollut. En kylläkään ole kovin orjallisesti noudattunut niitä testiohjeita. Täytyy sitten ensi kierrossa olla tarkempi. Harmi kun tällä viikolla ei varsinaisesti ole enää aikaa petipuuhille
kun ei niitä vauvoja tietenkään tuu ilman talletuksia, sanoo testit mitä tahansa!