Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille... :)

ehkä tässä menee muutama päivä et kerään itteni taas ja sit uutta kohti...ainaki mä ovuloin jos jotain hyvää haen ja et siitiökin löysi oikeeseen paikkaan ehkä tää pitäs muuttaa positiiviseks mut en pysty vie siihen kun oon niin kivuissani näitten menkkojen kans..

tsemppiä kaikille oli kierto missä vaiheessa tahansa... :)

Pahoittelut Loora! *Tsemppihali*

Muillekin tsemppiä jaksamiseen ja toivotaan, et päästään taas pian jännäilemään plussia! Monet on kaavailleet pientä hermolepoa yrittämisestä... Ehkä se tuottaa toivottua tulosta :)

Itse kärvistelen oviskivuissa (ainakin luulen niin).. ekaa kertaa kuitenkin bongasin koko asian, ja luulempa etten viime kierrossa edes ovuloinut. Isännän kans touhuttiin viikonloppu ahkerasti ja tietyllä tavalla turhauttaa kun tilaisuus jää käyttämättä. Äh, mie romahan!

pahoittelut loora, hyvä että ajattelet positiivisesti tuostakin jossai määrin. kyllä se plussa ja pienokainen tulee teillekin kun on sen aika :)

on: puut on pinossa, tällä viikolla sitte hiomaan ne verstaalle ja sen jälkeen alkaa rakentaminen.

Tulin nyt vielä teillekin kertomaan että uskalsin sinne neuvolaan soittaa! Ja vaikka en tienny mistään mitään niin ei se täti mulle nauranu :grin Varasi ajan ensiviikolle joten jännittäähän se vähän.

Edelleen toivon kaikille plussatuulia jos niin on parhaaksi ja tarkoitettu :Heartbigred

Loora: tsemppiä ens kiertoon kyl se tärppää :)

Meil on muuallaki putket tukossa ku vaan meikäläsellä. Lattiakaivo ei veä ja kylppäri ja vessa lainehtii alakerrassa, ei auta kodinputkimiehet ja aukasijat. Ens yönä sitte pissitään sitte ämpäriin. Oikein tosi kiva ku näin tätien aikaan tällänen sitte piti tapahtuu.

Eipä ollu verikokeissa mitään häikkää! Toisaalta ihanaa mut toisaalta pännii. Gyne oli jo kirjoittamassa lähetettä lapsettomuuspuolelle, mut päätettiin vielä kokeilla jos toimisi kahden teron kuuri eli kaks tabua päivässä se kymmenen päivää. Vakuutuksestakin tuki myönteinen korvauspäätös! kk-häiriön hoitoon. Nyt tänään ekat terot naamaan, ja katotaan sit auttaako. Jos ei niin sit ei tiedä miten päin olisi.
Miehenkin kanssa pientä riitaa tänäänja päivä oli muutenkin ihan arsesta. Josko huomenna taas parempi.

http://www.countdowntopregnancy.com/early-pregnancy-symptoms/dpo-chart.php?dpo=3
löysin tommosen ja ajattelin jakaa teidän kanssa. tänään (ti) dpo4 mutta toi sivu on dpo3. oireet suomeksi ylhäältä alas:
1.väsymys, uupumus
2.kaasu, ilmavaivat
3.lieviä kramppeja, paineen tuntu
4.turvotus
5.selkäkipu
6.kipeät/herkät nännit
7.päänsärky
8.lisääntynyt kohdunkaulan neste/valkovuoto
9.pahoinvointi
10.herkät rinnat

vaihtelee hieman noi oireet sivu sivulta mitä korkeampi dpo sitä mukaan listaan tulee mm. tiheentynyt virtsaamistarve.
täytyy sanoa että tänään oon ollu tosi uupunut mutten masisuupunut, enemminkin seesteinen vaikka tänään on ollut paljon räjähdys alttiita tilanteita. hermostun joistain asioista ja oon ihan lapsi. sitte ilmavaivat ovat vaivanneet kans, en oo mitään poikkeavaa edes syöny, kai! on nälempi. ei mulla muuta! hehe. oispa tärppi käynyt mutta en luovuta vaikka ei oliskaan, viimeistään keväällä/kesällä. uskoisin.

Mielenkiintoinen teksti! :) harmi ku en oo niin tarkkaan kirjannu omia "oireita" :grin

on: kp29/29.. ei tiputtelua, ei tuntua että ois alkamassa ees! :confused: mieli jotenki rauhallinen ja seesteinen, en mitenkää oota et menkat alkais.. normaalisti olis jo jotenki rauhaton olo. :eek: tissit kovat ja kipeät, naama kukkii finnejä... En ees kummemmin oo miettiny millon tekisin testiä, pregcheck ois kaapissa. Eilen vähä jotenki nippaili/repi alamahaa, mut sekin lievempää entä normit menkkakivut.. :confused: very weard.. Jos vielä muutaman pvn oottelis ja sitte testailis.. :smiley-ashamed005

Kivaa päivää kaikille! Kevät on tulossa! :smiley-angelic003

Kyllähän noi sivun oireet täsmää hyvinkin itelläkin mut jotenkin ei vaan usko.Kaikilla muilla ne kyllä merkkaa raskautta mut ei itellä :grin Tänään alko kuvotus heti sängystä noustessa..
Lumikki testiä tekemään!Kyllähän sen nyt jo pitäis näyttää :)

lumikki kyllä kuulostaa niin lupaavalta :) plussatuulia.

satsa plussatuulia sinullekin :)

on: 39/32 tuo on siis normaalisti mut enpä tiä mikä tarkallee ois normaali enää itellä. ei menkkoi ei ees oloa et alkais, välil nippailee vähä ja ilmaa on enemmä ku tarpeeks, tänää mennää inshaAllah lääkäriin tutkittavaks miksei menkkoi näy ei kuulu. mielialat kyl vaihtelee jonki verra ja väsy. jos ei mitää näy viel ni sit se on että ovis oli vasta kp 34-35 ja kierto pitenee kertaheitolla sen 15-16pvä ja sitä ei tää likka kestä!!! mä en haluu et mulla on menkat vain joka kolmas kuukausi miten siinä sit pitäs raskautua.

Satsa; kyllähän se varmaan näyttäiski jo.. ehkä enempi pelottaa pettymys jos oiskin negatiivinen.. o_O siksi vielä oottelen.. :) plussatuulta! :)

Gatusa; tsemppiä lääkäriin, toivottavasti jotain selviyttä sinun tilanteeseen tulisi. :)

Moikka tänne!

Pahoittelut loora :(

Lumikille ja satsalle peukut jotta olis plussaa!!

Gatusa, toivottavasti lääkärissä selvii jotain....

Muillekin tsemppiä kierron eri vaiheisiin!

ON:
Greippimehusta sen verran et mä join sitä kahen kierron verran ja sit tärppäs. Tiiä sitten oliko sillä merkitystä. ...
Oireista ennen plussaa... tissit oli ihan samanlailla hieman arat niinkuin ennen menkkojakin. Naama on kukkinut siitä lähtien kun jätin pillerit pois. Oikeestaan oli ehkä vähän semmonen The Tunne vaan et olis tärpänny. ...
Nyt on astunut kuvioihin mukaan kovemmat tissikivut. Ehkä väsyttää enemmän. .. Pahoinvointi, varsinkin jos ruokailuväli jää liian pitkäks tai jos aamusta ei ihan heti herättyään syö jotain.
Pissalla ravaaminen ei ole ainaskaan vielä alkanut. ..

Kahdesta ensimmäisestä mulla ei ollut mitään pahoinvointia missään vaiheessa raskautta. Mutta siitä onkin jo aikaa. Ikä tekee tehtäviään....
Vau:n laskurin mukaan laskettu olis 1.11. Luulen tosin että oviksen mukaan se olis 30.10. Mutta 28 päivän kierron mukaan neuvolat vissiin sen laskee kuitenkin...

Ei tarvitse enää miettiä onko käynyt vahinkoa. Menkkoja enteilevä tiputtelu alkoi. Ensi vuonna alkaa meillä varsinaisesti yritys, sen tarkemmin ei ajankohdasta puhuttu kun onhan siihen niin pitkä aika vielä.

Looralle tosi suuret pahoittelut!

Lumikille aivan valtavasti plussatuulia ja tsemii!

Satsa, sulle kans paljon plussatuulia! Kärsivällisyyttä piinaviikolle :)

MadH, toivottavasti sun tilanne selkenee

Nuppu, harmi ettei sitten onnellista "vahinkoa" käynyt, jos teillä kerta vauva on jo haaveissa.

Kaikille muillekin tasapuolisesti sympatiaa ja tsemppiä kierron eri vaiheisiin! Toivottavasti lähestyvä kevät tuo muitakin ajatuksia meille kaikille mieleen ja jokainen meistä osaisi/voisi/pystyisi ottamaan rennosti tämän odottamisen odottamisen :)

ON: Mä oon nyt tehnyt noita Davidin ovistestejä kp8 lähtien... plääh, ei niistä ainakaan mitää plussia tule. Nyt menossa kp14/25. Eilen eli kp13 aamupäivällä oli kaikista kirkkain viiva, mutta ei lähelläkään testiviivaa... sitten illalla ei mitään, mutta tänään taas haamu... Mitä nyt netistä luin, niin aika huonoja ovat nuo testit olleet. Onneksi mä tilasin niitä just 21 kpl lisää! :rolleyes: Otetaan tää tikuttelu nyt vaikka harrastuksen kannalta. Eilen jäi sänkypuuhat väliin. Tänään olisi syytä peuhailla, jos nyt haluaa tälle kierrolle edes jonkilaisia toiveita plussaamisesta. Oviksesta ei mitään tietoo... omat tuntemukset (kuin myös testit) sanois ettei semmoista vielä ole ollut. En kylläkään ole kovin orjallisesti noudattunut niitä testiohjeita. Täytyy sitten ensi kierrossa olla tarkempi. Harmi kun tällä viikolla ei varsinaisesti ole enää aikaa petipuuhille :angry1 kun ei niitä vauvoja tietenkään tuu ilman talletuksia, sanoo testit mitä tahansa! :p

Pitkästä aikaa ajattelin palailla tänne, kun talletukset tältä kuulta tosiaan tehty. Ei kovin suuret toiveet, sillä en huomannut minkäänlaisia ovisoireita ja nyt menossa kp 19/30-31... Kierronpituudesta ei kyl oo tarkkaa tietoa :D

Tosiaan mies on korkeassa kuumeessa joten tämä kuukausi menee siihen et toivotaan salaa josko ovis olis jo mennyt. Ihme kyllä oon pystynyt olemaan kovinkaan stressaamatta tässä kuussa! Vaikka neuleohjeista silmät osuu väistämättä kivoihin vauvajuttuihin ;D

Tsemppiä kaikille ja plussia! Looralle pahoittelut!

Oon lukenut että ibubrofeiini estää kiinnitymisen. Mulla on tilanne että joudun tän hammasasian vuoksi syömään buranaa nyt ainakin 5 päivää, pitäskö mun kärvistellä kivut eikä syyä vai haittaako se jos nyt syö? Tällä hetkellä on menkat kp4 menossa.

Ps. putket toimii taas, oli kyl ihan kamalaa ku lattiakaivoista paskat nous ylös, hyi

En tiedä estääkö kiinnittymisen mutta ainakin voi estää ovulaation ja aiheuttaa kasvuhäiriöitä sikiölle. Mutta eikös alkupäivät kierrosta saa buranaa syödä ihan normaalisti? Voithan kokeilla panadolia (paratabsia, tms) buranan sijaan jos se riittäisi. 3 grammaa paracetamolia on sallittu päivässä mahdollisen raskaudenkin aikana :)

Takaisin