Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä sain tytön, joten voi olla niinkin ;)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Gatusa mä itse tein viime kierrossa ovistestin päivä ennen menkkojen alkua ja sain vahvat viivat ja luulin jo olevani raskaana, mutta en kuitenkaan ollut. Luinkin sitten netistä, että joillakin ovistestit näyttää viivoja kierron lopussa vaikka ei oliskaan oviksen aika eikä kyse raskaudesta. Toivottavasti kuitenkin sulla olis tärpännyt :) mulle kuuluu aivan jees vauvahaaveet saavat nyt olla minä aijon nauttia vain olostani ja suunnitella kesää ja tulevaa muulla tavalla kun lapsihaaveiden kautta..vielä ei ole minun aikani :)

Pikainen on: kp27/29 ei tiputtelua,ei vuotoa. Tissit kipeät,nännit pomppaa heti pystyyn ku liivit ottaa pois ja on arat. Vähän nippailuja.. :confused: :)

Tsemppiä kiertoihinne naiset! :)

Nonna.Tsemppiä ja kaikkea hyvää sulle.. :) uskon että saatte kyllä vielä sen pikkusen sitten kun taas yritätte.OIkein hyvää kevättä ja kesää sulle.. :)

Lumikki.kuulostaa lupaavalta..pidän peukut ylhäällä et plussa tulee..koska meinaat testata?? :)

Pipana.toi tyttö juttu tuli siiitä ku yritin ettii tietoo haaleista viivoista pitkään ja ainaku löysin et jollaki oli ollu pitkään hailakoita ja menny onnellisesti loppuun ni luki et tossa mun vieressä on toi haamuilija tyttö..yhtään poika tekstii en löytäny ja mun esikoinen on poika ja siitä sain vahvan plussan...tosin tiistaina olis vast se päivä ku tein esikoisesta plussan...

on.nyt siis ois kp.33/27-46 ja ehkä dpo.16...ja tosiaan neljä päivää pelkkiä haamuloita tullu...menkkamaista juilintaa kyllä riittää ja huonoa oloa...voi toi huono olo johtuu pikku tressistäki..

Ihan lyhyesti tulin toivottelemaan onnea kaikille plussanneille, hermoja niille joilla testit polttelee kaapissa ja tsemppiä niille joilla the päivät käsillä!

Mä seurailen enempi taustalta, on semmonen fiilis ettei jaksa nyt yhtään kytätä ja analysoida eli annetaan asioiden tapahtua omalla painollaan. Toki mulla tieto on omista kiertopäivistä, mut siitä ei ole apua kun en ovista tunnista ja sekin heittelee 8pvä kierroista riippuen ja varsinkin ne puuhailuhetket on vaan niin vähissä.

Tsemppiä siis kaikille, pysyn mukana mut enempi siis taustalla.

Onnea täältäkin plussanneille :)

Vähän sama fiilis täällä, ei oikein jaksa kyttäämistä ja the yrittämistä, joten taustaillaan...

Loora84. Nyt vaan häntä pystyyn, ja odottelet viivan tummumista! Varovaiset onnittelut :) älä ressaa! :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app

Ikävää että täällä on fiilikset maassa ja osa jää taustalle, toivotan heille paljon hyvää ja parhautta siihen mitä keksivätkään tilalle. Tiedän miltä tuntuu.. jätin itsekin joksikin aikaa kaikki vauvahömpät (tai siihen aikaan tuntui hömpältä ja nakertavalta jo) ja yrityksen pois ja keskityin muihin juttuihin vaikka niitä olikin vähän perus arjen juttujen ohella. Se helpottaa ja pitää kuunnela itseään jos on aika ottaa askel taakse tai kaksi. Onnea elämään ja sitten kun on aktiivisen vauvakuumeilun aika niin siihen toivon välitöntä raskautumista.. ainakin niin nopeata kuin vain voi! :hug013

Mä oon katsellut nimiä tänään, mieskin on osallistunut tuomaroimaan.. en katellu kauaa kun päätin että jumankauta ehtii niitä sitten mahapalloa samalla silittäen.
Ihan kivoja löytyi muttei mitään mieleenpainuvaa, ehkä siksi etten anna itseni tehdä valintoja kun se vaan on turhaa tässä vaiheessa. Tällä kertaa ollaan rennommalla asenteella liikkeellä muutenkin tän yrityksen kanssa. Tänä vuonna siis yk1 meneillään, edellisenä vuotena yrityskiertoja oli 11.. kuulostaa hurjalta.
Dpo2 ja haluja on mutta päätettiin että ei hirveesti harrastettais kun ei tiiä onko tärppi tullut ja jos on niin ollaan mahdollisimman varovaisia. :love022 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ella84 !!!!!! kauhea tilanne varmasti, en haluaisi uskoa sun tilanteessa pahinta joten en spekuloi tämän enempää. Toivotan paljon voimia ja pelkkää hyvää ja parasta :silent <3

kiwibird: kyllä meillä ainakin yritys jatkuu, mutta tulee jos on tullakseen meiningillä ja hyvällä fiiliksellä kyllä :) Sen myötä ei vaan ole oikein raportoitavaa tänne, ainakaan tällä hetkellä.

Samoin meillä jatkuu kyllä, mutta myös enempi fiilispohjalla. Kun ei oo aiemminkaan hommailtu kovin useesti ni ei nytkään eli tulee kun tulee...

kyllä tää tais nyt olla tässä... :( äskön kävin vessasa ni tuli liman seassa punasta...

kiwibird: Kiitos! Tosin suunniteltuun sektioon on enää viikko! :) Kaks tyttöä syntyny 38+0, että saas nähä meneekö sinnekään asti :) Mä en sori muista mitä foolihappoa käytin :D Mun oli pakollistakin käyttää, koska mulla on epilepsia :)

Satsa: toivottavasti ei oo näköharha (: peukkuja! (:

Onko teillä joilla nippailua ollut, pahentunut kävellessä? O.o käytiin miehen kanssa iltakävelyllä pari tuntia sitten ja matkalla nippaili vähän mutta tässä kun makoillut leffan ääressä niin nippailee vähän väliä mutta lievästi ja kun nousee ylös niin vihlasee aika pahasti O.O

Loora ja ella pahoittelut... Täti eksyy niin vääriin paikkoihin. Jaksamista! :)

Tsemppiä jokikiselle tänne :)

Omanapa: ihan mukava viikonloppu, kerennyt jopa miehenkin kans rentoutumaan. Huomenna aamuvuoroon ja taas polkaistaan uusi viikko alkavaksi.
Täti ei näköjään todellakaan osaa mennä oikeaan paikkaan, täällä vielä täysin puhdasta, eikä merkkiäkään tädistä. Ei kyllä oo ees mielessä käynyt uusintatestaaminen, odottelua vaan.
Vilkaisin omaterveyspalveluun ja fsh ja lh hormonit sillä tasolla, et ei pitäis ainakaan olla kiinni siitä, että munasarjat olis lakanneet toimimasta. Lapsonen siis suotakoon hoidoilla tahi ilman. Fsh oli 5.0 ja LH 10.25, niiden suhde 2,05 joten en tiedä onko ihan lähelläkään pcotakaan. Pahinta kun ei tiedä mikä sit jarruttaa, mut huomiselle gyne puhelimen päähän siis. Katsellaan... Joskos nyt vaikka primot tai terot tuplalla sais menkat aikaiseksi. :) sitä veikkaan seuraavaksi askeleeksi. Melkein olis toivonu pco diagnoosia mut huomenna sen kuullee sit.

Takaisin