Raskaaksi 2014

Gatusa maaasha Allah siellä voidaan hyvin. Harmi että mies käyttäytyy noin. Ehkä häntäkin stressaa jokin(ko/kö??) toivotaan et siellä hienosti pysyy mukana tyttö täysaikaiseksi

Täällä on jo puhetta joulusta :) onko joulufiilis alkanut jo teillä vai?
Pahoittelut tädeistä sekä epämääräisistä vuodoista. Tsemppiä tasapuolisesti sinne kaikille!
 
Voi jestas minkä flunssan lykkäs... :sad001 olo on ihan surkee. Nenä tukossa ja kurkku niin kipee etten edes muistanu et voi olla.. Lämpö ei juurikaan ole noussu, 37,4 näytti aamulla. Tässä nyt kuitenkin olis vielä kolme iltavuoroa ennen vapaita.. :sad001 ja jos sairaslomaa meinais hakee niin pitäs polkupyörällä lähteä tonne -10c pakkaseen, ei kyl innosta..

Piti siivota koti sillä välin kun mies ja tyttö reissussa, mut eihän siitäkään ole mitään tullu.. Mut positiivista on se et ne tulee yöllä tänään kotiin :Heartred lento Helsingissä puoliltaöin joten kolmen jälkeen saa odotella niiden olevan täällä :Heartred vitsi miten ikävä onkin ollu!

Silv kp11/30-37
 
kiitos mimmu.

harmony ukko stressaa rahasta kuten aina ja purkaa sen minuu sit tapansa mukaan. inshaAllah neiti nyt tekis yhteistyötä mun kans ja pysyis sen 5vko vielä.

pikaista paranemista silv ja muut flunssassa olevat.
 
Mä oon nyt päättänyt olla testaamatta ovista, nyt ku meil tulee se koiranpentukin lauantaina, niin saan onneks muuta pohdittavaa :) Yllättävää kyllä, mulla ei nyt edes oo semmosta polttavaa halua testailla ja pähkäillä. Ennemminki vähän sellanen et tulee jos on tullakseen fiilis. Toisaalta esikoinenki sai alkunsa sinä ainoana kiertona, kun ei yritetty, ja seksiäkin oli ehkä 2krt koko kuukauden aikana :D

Gatusa: Mun mies on aika samanlainen, murehtii mm rahasta paljon ja purkaa sitä sitten muhun.

Silv: Täälläkin flunssassa, nyt jo onneksi paranemaan päin. Ehdin jo mietiskellä että siirtääköhän se ovista, mut ei kai flunssa kuitenkaan siirrä?

Pikkukakkosen posti kp9/29-30
 
Ottakaa rauhallisesti siellä niiden testien kanssa vaikka tiedän kuinka piinaavaa se on. Mulla oli viime km tosi haalea viiva pitkään r-testissä, en kyllä tiedä voisiko viitata siihen. Tässä tuli kyllä tosi selkeä plussa ja vahvat viivat heti alussa.

Jouluihminen ilmoittautuu myös :) Aloitin jo elokuussa lahjojen suunnitelun ja tekemisen. Villasukkia ja amigurumeja oon tehnyt. Ja saippuaa suunnittelin tekeväni mut nyt aloin miettii et uskallanko kun siinä sitä lipeää joka myrkyllistä... Kun se kuitenkin haisee aivan järkylle. Taitaa siis varuiksi jäädä saippuan valmistus myöhempään kun en haluu ottaa riskiä.

ON: 5+ jotain menossa. En muista yhtään et mikä päivä :D Tasan kaks viikkoa ekaan ultraan ja jännitys on vaan katossa. Eilen koko ajan tunne et vuotaa jotain, mut ei sieltä mitään muuta tullut kuin vähän kirkasta valkkaria. Kesällä näinä päivinä alkoi kellertävä vuoto joten ainakin sen puoleen ollaan paremmalla puolella ettei sitä ole tullut. Kaiken lisäksi täällä oireet vaan pysyy joten voisin olettaa että kaikki olisi hyvin :)
 
Gatusa, todella inhottavaa tuollainen!

Mulla sekoo nuppi näihin nivus kramppeihin, tosi inhottavia.

Meillä toi minimies saa tänä vuonna Brion junarataa, tosin siinä voi käydä silleen että äiti leikkii sillä enemmän ;D
Oltiin myös 1,5v neuvolassa pikku-ukon kanssa, ihan kiva että sai sitten vähän näitä omiakin tuntoja purkaa neuvolatädille. Hän kuulemma pitää peukut pystyssä että nähdään ennen tota 2v neuvolaa, uuden raskauden merkeissä :wink
 
pkp kuitenki sitä toivois että ukko vähä miettis ennen ku alottaa sitä purkamista ku mun mies valitsee yleensä ajankohdan millo mulla kipuja.
onnea koiranpennusta :)

freyja juu kannattaa ehkä olla varovainen nyt ku pikkunen on siellä matkassa.
 
Ja siis negahan toi on, mutta mun silmät vaan väkisin yrittää piirtää vaan viivaa. Eiks nyt olis liian aikaista ees tulla ees mitää viivoja?
 

Liitteet

  • IMG_0385.JPG
    IMG_0385.JPG
    828.1 KB · Katsottu: 124
Pikaista omanapailua töissä.Voi apua, kävin just vessassa ja pikkareissa oli tuhrua! Nytkö se täti kurvaa tänne ja kp vasta 24! Tuhruilla alkanu aiemmatkin menkat. :sad001(((
 
Gatusa;
minullakin kuului esikoisen aikaan loppuraskaudessa omituisia napsutuksia aina silloin tällöin. Ne oli tosi hassuja, ihan kuin vauva olisi naksutellut mahassa. Mutta se vissiin oikeasti voi niitä sikiökalvoja "napsutella" sormilla, näin olen ymmärtänyt. :) hassua, mutta on vissiin ihan normaalia? Eikä minun kohdalla ainakaan tehnyt sillä tuhoa kalvoille, syntyi vasta 42+2 ja kalvot puhkaistiin vasta sairaalassa.

Tsemppiä sinne :)

Ja onnea kaikille plussista! :Heartred
 
kiitos mara tsempistä. juu iha normaalia mut sellai n. 5-6h menkkajomot putkeen ei ollu kivaa tässä vaiheessa vielä. no saipa harjotella syvähengitystä jne mut ukko ei tajunnu vaan selitti kokoajan mulle dokumenttia jota katto telkkarista kuinka saksa ja venäjä oli sodassa keskenää ja miten saksa rakens esteitä tankkei vastaa jne. puolentunnin jälkee aloin jo kyllästyy siihe ku meillehä noi on opetettu koulus aikoinaa hissan tunnilla ni näytin et ootkos hiljaa ku mä parhaani mukaa yritin selvitä ilman kipulääkettä mut lopulta ei enää kestän ja otin parasetamolia. sit alko puolestaa valitus ukolta ni ei ol lupaavaa ajatellen mitä tuleman pitää sit ku vedet menee tai synnytys käynnistyy. inshaAllah kivut pysyis nyt pois ees jonki aikaa, pitää kyl lääkärille mainita lauantaina niistä et kattoo onko paikat alkan kypsyy ja onko minkä verran kohdunkaulaa jäljellä. viimeks katto ainoastaa kohdunkaulan pituuden ultralla ei tutkinu mut näil viikoil alkaa varmaa sit tutkimuksetki inshaAllah. en halua ylläreitä.
 
Karoliinanen, voi miten ihanasti kirjoitit tuntemuksistasi! Samaistun kanssasi joulun odotukseen (ja myös odotuksen odotukseen) :cool14 tirpukka, sulla on justiinsa oikea asenne! :happy119

On kyllä opettavaista lukea täältä muiden kauemmin yrittäneiden ajatuksia. Itsellä vasta tosiaan eka yrityskierto meneillään eikä oikein oviksen tarkasta ajankohdasta tietoa. Pohdin paljon sitä, miltä tuntuisi testata negaa toisensa jälkeen ja mun kaikki tsempit onkin sen kamaluuden kokeneiden puolella, jaksakaa aina uskoa ja toivoa :Heartpink

Olen miettinyt myös, miltä tuntuu yrittää kakkosta tai kolmosta. En oikein itse vielä tiedä, kuinka suuren perheen haluan. Ajatukset tällä hetkellä on, että josko minäkin nyt ainakin sen yhden pienen rakkauden syliini saisin... :smiley-angelic001
 
Takaisin
Top