Raskaaksi 2014

Mä olen nähnyt valon :grin Lueskelin vanhoja raskaus juttuja ja meillä on esikoisen kanssa ollut eka ultra perjantaina, rv 6+1. Ja niin on nytkin, sen on pakko tietää hyvää!

No pöh sabetti, hitoille sun tuhrut!

muurahaisen testi on vähän tumma mutta mä olisin taipuvainen näkemään jotain.
 
Montako päivää söit clomia?Mulla kp 3-7 ja letroja siis,ja kontrolliultra on vasta kp 11-12

söin kp5-9 ja nyt siis kp10/27-31 menossa . tuon kontrollin piti sijoittua kp10-12 mutta kun vkl välissä ja huomenna ei ole lääkäriä paikalla.... tää on just tätä täällä pienessä kaupungissa :D
 
Heissan kaikki! Oon taas piitkän aikaa lähinnä vaan taustaillu...
Nyt menossa kp14/34. Ilmeisesti ovis joko menossa tai tulollaan, koska koko ajan panettaa kuin pantteria! :wink välillä ollut töissä keskittymisvaikeuksia kun ajatukset laukkaa k-18 alueella. :D talletuksia on ainaki n siihen malliin tehty, että kumma on jos nyt ei tärppää!
Testata aattelin 7.11., vaikka silloin on vasta kp29... mutta kun illalla on eräät pikkujoulut, niin haluan tietää uskalkanko ottaa lasillisen tai kaks viiniä :D
 
Maanantaina dpo 9 testattu täällä selkeä viivanen (?) pregcheckin liuskalla, joka katosi kuivuttuaan. Tulkitsin viivan paikaksi. Tiistaina testi mielestäni täysin nega. Eilen dpo 11 jälleen harmaa viivanen ilmaantui testiin, ja tällä kertaa pysyi siinä myös testin kuivuttua.. Ota näistä nyt selvää. Jos samanpituinen kierto tulee tästä kuin pari edellistä, menkkojen pitäisi alkaa huomenna. Testejä ei ole enää kotosalla, enkä kauppaan ennätä. Mutta huomennahan tuo tosiaan ratkeaa. Kovin raskautunut olo ei kyllä ole :grin
 
Mimmu. Noista viivoista en kyllä kovin innoissani ole. Ei punaväriä, harmaita, ja haaleita.. Noh, katsotaan. En ole onnistunut ennen saamaan pregcheckin testeihin viivanpaikkoja näkyviin. Luulisi vain, että dpo 11 olisi jo suht selkeä PUNAINEN viiva, mikäli raskaana olisi. :cool:
 
Hei, teidän piti nyt takoa mun päähän järkeä, ettei siinä mitään ole... :gen045

Aurinkoinen samassa tilanteessa ollaan, ollakko vaiko eikö olla on siinä meillä pulma :confused:

Lauantaina tai sunnuntaina testaan uudelleen ja sitten jos taas kuvittelen jotain yritän kyl ottaa paremman kuvan...
 
Digi tehty ja viikot ei oo noussu, näytti taas 2-3.. viime viikolla tein 4+6 ja näytti 2-3, nyt on 5+6 ja taas sama lukema.
Ja paniikki nostaa taas päätään! :'(
 
Mimi, noista digeistä tulee vaan turhaa stressiä! Se hormoonin nousuhan on yksilöllistä voi olla että sulla tulee vasta viikolla 6+ se maaginen 3+ testiin. En hätäilisi vielä ton perusteella!:)
Azalean testissä näen selvän haamun, toivottavasti se siitä vahvistuu:Heartred
Samoin muurahaisen testissä näkyy myös hieman jotain punertavaa :rolleyes:
Mulla näkyi muurahainen silloin dpo9 jo haamutestissä, että ihan hyvin se voi lähteä tosta vahvistumaan... :)
 
Oon mä aika varma. Soitin neuvolaan ja kysyin että pääsiskö aiemmin ultraan, mutta ajat oli menny. Soittavat mulle jos tulee peruutusaika.. mua pelottaa taas niin paljon että voisin oksentaa.
 
Tos justii laskin että jos ovis olis ollu pari pv myöhässä, niin siitä on silti 3vk ja 2pv.. jos se oli sillon kun luulin, niin 3vk ja 5pv.. ei oikeesti voi olla näin huonoa tuuria?
 
Ymmärrän mimi huolesi, mutta vielä en todellakaan heittäisi kirvestä kaivoon. Nyt vain odottelet rauhassa ja teet vaikka sen digin uudestaan tuossa parin päivän päästä. Googlettelemalla löytyy paljon samankaltaisia kokemuksia, että digi näyttänyt 3+ vasta myöhemmin, kuin olisi odottanut, ja kaikki ollut/mennyt hyvin raskauden suhteen :happy119
 
Takaisin
Top