Raskaaksi 2014

Azalea: onhan tuossa nähtävissä ihan "selkee" haamu. En muista mikä kp sulla on menossa, mutta itse en ainaskaan ihan heti heittäis hanskoja naulaan.. :)
 
Niin, ja tooooosi kylmän kirpsakkaa (-10) pakkasaamua ihanaakin ihanemmat naiset!!

täällä kp 20/ dpo 8, hirveesti kuviteltuja oireita ja yhtä hirveesti (jo nyt) pissittyjä tikkuja! ..tällä kertaa minähän sitten kanssa aijon olla raskaana ja sillä sipuli! Piste. Aamen. :P
 
Azalea, kyllä siellä haamu näkyy ihan selvästi :) Alkaisiko olla jo digin paikka? Mikä kp sulla oli menossa vai oliko siitä epäselvyyttä?
 
Apua apua,oon nyt ekaa kertaa kokeillu ovulaatiotestejä. Eilen aamulla viivat oli lähes yhtä vahvat, kontrolli vähän vahvempi. Illalla testiviiva oli haalistunu, ja tänään aamulla jo tosi haalee. Oliko siis ovis eilen vai mitähä? Kyseessä pregcheck-testiliuskat. :-)
 
Voi nuuhku :sad001. Voimahaleja ja tsemppiä ♡ Elä lähde pois ;(

On kp20/28-30 ja dpo6. Eilen aamulla alavatsan kipu veti kaksinkerroin :/ . Kesti ehkä n.30 min. Punkkua juotu jo pari iltaa :wink siis ihan nätisti lasillinen illalla rentoutuessa :D
 
En millään raaskis tuhlata rahaa digiin ennenkuin tulis jotain selkeyttä liuskoihin. Rahat sen verta tiukilla, että ei huvittas maksaa siitä "Not pregnant" -tekstistä :D
 
Azalea, ei tossa vaiheessa ton kummempia plussaviivoja monet vielä saakaan eli onnea! Raskaana siellä ollaan :wink

Oottelen nyt rauhassa usempi päivä niiden liuskojen kanssa, jotta hcg ehtii nousta ja viiva pääsee vahvistumaan.
 
Mä oon vaan aiemmin saanu selkeet plussat jo kp 28/30, niin siks nyt alkaa jo epäusko olla vahvoilla. Mut ei tässä mitään masennuta, tiedossahan se oli, ettei tää kierto erittäin suurella todennäkösyydellä johda mihinkään :) Aattelin, että viikon päästä testaan, jos ei vuotoja näy. Sillon on viivan jo hypättävä silmille, jos oikeesti tuolla joku on :)
 
Azalealla sanoisin minäkin että oottelee rauhassa ja testailee vaikka muutaman päivän päästä uudestaan :) minäkin oon näkevinäni ekaa kertaa puhelimella selvästi viivaa tossa.

Joulusta... Minusta olis ihana kun ois se oma lapsi niin vois kerrankin hyvällä syyllä jäädä aatoksi kotiin ja rauhassa nautiskella joulun tunnelmasta. Nyt täytyy lähteä tuonne 400km:n päähän ja kiertää 3x anoppilaa/appilaa/omaa vanhempaa sekä miehet mummo ja ukki ym ym mitä ikinä tuleekaan. Minä en suoraan sanottuna aina jaksais.
Mutta joulu on ❤️ tekis mieli jo iskeä jouluvalot ikkunaan :D mut ehkä maltan vielä...

On kp 23/24-32 keskimäärin kierto ollut kumminkin sen 28pv, muutama heittokierto. Dpo 8 noin. Munasarjojen tuntumaan kivistää. Johtunee joko tulevista menkoista tai la pistetystä Pregnyl-piikistä.
 
Apua apua,oon nyt ekaa kertaa kokeillu ovulaatiotestejä. Eilen aamulla viivat oli lähes yhtä vahvat, kontrolli vähän vahvempi. Illalla testiviiva oli haalistunu, ja tänään aamulla jo tosi haalee. Oliko siis ovis eilen vai mitähä? Kyseessä pregcheck-testiliuskat. :-)
 
Kai ne virallisesti ohjeistaa että viivan ois oltava yhtä tumma tai tummempi, mutta kyllä minä tuollaisenkin tulkkaisin ovikseksi :)
 
Sannuinen, näin mäkin oon lukenut ohjeista. :) En sit tiedä,taidan jatkaa tikuttelua vielä ja katon mihin suuntaan menee. Eilen oli kyllä tosi kivulias ilta, alavatsa oli niin kipee että piti olla melkein kaksinkerroin. Laskujen mukaan ovis olis kuitenkin vasta viikonloppuna. :)
 
Luulisin, että sulla on ovis ollut jennnyy. Oisit meille laittanut kuvia tiirailtavaksi :grin Laskureita ei kannata oviksen suhteen uskoa, sillä oviksen ajankohta saattaa heitellä eri kierroissa. Ja ovistestit saattaa näyttää jonkinlaisia viivoja kierron loppuun asti vaikka ovis olisi ollutkin.

Mitä liuskoja noi on mitä olet Azalea käyttänyt? Apteekin oma on kyllä varma ja digi tietty myös :)

ON: Mie olen myös pohtinut, että pitäisinkö foorumitauon. Mutta en pidä, kun saan vaan täältä iloa enkä niinkään stressiä :grin Välillä saatan olla hiljaisempi, mutta tykkäilen kyllä taustalla :wink Eniten mua on stressannut työt ja omien oireiden kyttääminen/kirjaaminen ylös. Töistä tulee nyt sopvasti oviksen tienoille lomaa ja tässä kierrossa jätän kyttäilyn pois ja arvioin tuloksen vasta kierron lopussa, kun ei siihen vaan voi vaikuttaa. Aion nyt nauttia elämästä, liikkua ja syödä hyvin, laittaa kotia ja tehdä itselle mukavia asioita. :) Ja nauttia tietty myös murun seurasta :love2

Ps. Näin unta, että Lucky ilmoitti täällä saaneensa ison ja mehevän PLUSSAN! :grin

Larissa kp 8/29
 
Mullakin on noita sukkapuikkoja :O Oon aatellu, että kuvittelen ne tai että ne on oikeesti jotain muuta, kun ilman muuta oletin, ettei sellasia oikeesti voi vielä olla :D
 
Takaisin
Top