Huomenta!
Azalea, älä tosiaan vielä luovuta. Viiva on viiva
Mä pissin esikoisesta dpo 15 illalla haamun eli hyvät on sunkin mahdollisuudet vielä!
Mariska, mä en lähtisi oireiden puuttumisen perusteella sanomaan vielä mitään. Ei mullakaan mitään "oikeita" oireita ole ollut.
Tirpukka on tehnyt loistopäätöksen tälle aamulle :)
Jennnyy: Mä sanoisin, että noiden perustella sulla on ovis tänään. Mulla ovis on normaalisti aina tuntunut viiltävänä jumputuksena jommalla kummalla puolella. Ovistestiin tullut tuplaviivat parin päivän ajan ja limaa tietty myös. Kun jumputus on loppunut niin olen tiennyt, että nyt lähti liikkeelle. No tämä kierros olikin sitten ihan erilainen. Ei limoja, kuivaa kuin saharassa, testit näytti mitä milloinkin, koskaan ei tullut tosi vahvoja viivoja ja ovistuntemukset jäi ihan minimaalisiksi. Ja todistettavasti olen siis kuitenkin ovuloinut. Niissä testeissä aina lukee, että pitää olla yhtä vahva tai vahvempi testiviiva mutta se on ihan höpönlöpö juttu.
Toivottavasti sua Lume odotaa sielä iso irtoamista odottava munis :)
Gatusalle hurjasti jaksamista loppumetreille!
Mä kävin metsästämässä rtestejä. Halvin meidän apteekissa maksoi 15,-
ja kempparissa 6,-
En ostanut. Kaapista löytyy vielä yksi liuska sekä clearbluen digi mutta ehkä mun on vielä tilattava netistä pari
En testannut tänään aamulla mutta jos huomenna sitten taas.
Mimi: miten noiden viikkonäyttöjen kanssa. Mikä dpo sä sait 2-3 viikoa? Entä 3+? Mua vähän ahistaa, että jos teen huomenna ton digin ja tulee 1-2 viikkoa niin meinaako se huonoa. Huh, alkaa taas pelot ja ahistukset nostaa päätään