Raskaaksi 2014

Pahimmat "menkkakivut" on hävinneet, vasemmalta alavatsasta ja -selästä välillä vihloo ja nivuset "repii" ylösnoustessa ja makuulla kylkeä kääntäessä. Se etova olo on edelleen kyllä vähän väliä ja tosiaan se nälkä, joka nytkin vähän vielä normaalia runsaamman aamupalan jälkeen jäi edelleen tuonne mahan pohjalle kurnimaan. Ja tissit vähän väliä "särkee" tuolta sivuilta ja tuota kakkosta imettäessä nännejä "kirvelee". Mut nyt yritän jättää analysoinnit ja koko ajatuksen sivuun ja keskittyä ihan muuhun (niinpä vissiin :wink ), en mä kuitenkaan itse mahda näille mitään niin turha miettiä...
 
Nuo molemmat "plussat" (se eilinen omituinen värjäymä 10min päästä ja tän aamun haamu) tuli One step -liuskoilla. Niitä ei ollut kuin nuo kaks, kaapissa odottaa vielä kaks Pregcheckiä ja yks digi. Yhden pregcheckinkin aamulla tein, siihenkin testiajalla tuli haamu, mutta sen verran himmeempi, etten kuvaan saanut sitä millään. Niissä kyllä se viiva onkin paljon ohuempi kuin noissa one stepeissä, että varmaan senkin takia kännykän kameralla toivotonta saada haamua näkyviin.
 
Pari apteekin omaa voisin kyllä tänään käydä hakemassa kaappiin odottamaan, kun apteekkiin tänään ollaan muutenkin menossa ja täältä korvesta muuten niin harvoin siellä tulee käytyä :)
 
Azalea, no plussia ne minun mielestä kuitenkin oli :) Oottele ainakin muutama päivä, hcg kuitenkin tuplaantuu 2-3 päivän välein (muistaakseni) eli seuraavan kerran saattaisi viiva olla jo vahvempi. Viikon päästä viimeistään digiä kehiin (jos vaan kukkaro sallii) ja netistä kannattaa nekin tilata, kun saa melkein 2 yhden hinnalla! :wink
 
Larissa mulle tuli yesno testi, ei ollut digi vaikka tekstistä niin ymmärsi :eek: siihen tulee viivan vahvuuden perusteella mikä viikko kyseessä ihan tyhmää!
 
Larissa En tiedä :eek: mutta tuo testi oli erinmallisen tuntunen kuin muut testit. Josko tässä kierrossa pääsis kokeilemaan :D

Mitä mieltä ootte kannattaako mun mennä yksityiselle gynelle tutkimaan tilanne. Onko sama ongelma kuin tädilläni oli vaiko odottaa että tulee aika julkiselle? En jaksaisi millään odottaa...
 
Vaikka Mä miten itselleni lupasin että testaan vasta kun on menkat myöhässä, niin jotenkin löysin itseni aamulla vessassa liuskakädessä...
Eihän siinä nyt edes mitään vielä voisi näkyä kp 21/28-32 ja dpo 9. Mut jotenkin mun silmät väkisin siihen haalean haamun tai viivanpaikan piirsi. Nyt kyllä odotan sunnuntaille ennen kuin leikin seuraavalla liuskalla, digit jätän suosiolla ensiviikolle. :) joku lukko tohon testien säilytys kaappiin pitäisi saada! :D
 
Larissa ei tietoa :eek: kun ei mitään oo kuulunut! Ja lähete oli lähetetty 7.10
 
huomenta ihanat!!!

azalea viivalle vahvistumista, elä hätäile oireet tulee ja menee mulla oli sillai kans et välil oli sit iha oireettomia päiviä joten iha normia. mähä testasin dpo 10 super haalean plussan ja dpo 14 ku menkkojen piti alkaa tasavahvat joten kannattaa olla kärsivällinen ja jos on kaks viivaa tullu jo ni on se plussa :)

tsemppiä kaikille tasapuolisesti :)

on: 32+0 tänään alhamdulillah. ilta meni menkkajomoissa ja päätinki että menin jo klo 19 jälkee makkarii maaten kyljellee ja harjottelin syvähengitystä ja rentoutusta, autto lopulta ja sain nukuttua jonki verran, tänää ei ol viel ollu kipui alhamdulillah, nyt pitää vaa levätä. ukko ihmetteli kaikkien asioiden jälkee mitä se lauko illal mulle et miksi en halua olla hänen kans olkkarissa. onko ihme jos mulla kunnon menkkajomot mitkä voi viitata ettei mene kauaa ja yritän parhaani mukaa saada pidettyä neidin viel sen 5-6vko sisällä inshaAllah ja ukko eilen sano päin naamaa että mä pilaan häneltä ilon odotukseen, hän ei nauti yhtään. aattelee rahaa vaan kokoajan ja mulla ku kipui ja kaipaan tukea ja ymmärrystä ni saan tuollasta tekstiä ja lisäks et mitä hän voi muka tehä. totesin et hän on se joho mun pitäs pystyy tukeutuu ja luottaa eniten ku on tosi kyseessä ja tää on se mitä saan. vähä vaikea olla ajattelematta vauvaa sillo ku on oireita jotka viittaa lähestyvää synnytykseen. mun ukko vaan ei tajua.
ANTEEKSI VALITUS oli vaa pakko saada toi ulos tuolt pääkopasta. onneks kotona on paracetamolia kunnon arsenaali joten riittää useammalle kertaa jos noi kivut tulee takas...
 
muurahainen, kuvaa vaaditaan!!!! :grin

Pepe, no onpas kumma! o_O:mad:

Joo joku kassakaappi pitäisi olla testeille ja miehelle ehkä avain? :grin

Gatusa, nyt ei kyllä sympatiaa heru sun miehelle :mad: Hänhän käyttäytyy niin kuin olisi ITSE raskaana?! Toivottavasti tajuaa tilanteen ja muuttaa ajatusmallejaan ennen kuin synnytys on käsillä...
 
Huomenta :)

azalea onnittelut sullekkin plussasta :) ja liimoja ja tarroja matkaan :)

joulusta oli puhe oi olen niin joulu ihminen ♡♡♡♡ rakastan sitä tunnetta ja tunnelmaa niitä lauluja ihan kaikkea ♡

ON; tänään on mulla kontrolli ultra ja viimeinen clomi meni eilen :) hui mua jännittää niin ku aina :D
 
larissa mun mies ajattelee kaikki asiat rahana ei muute joten itellä on olo että tässä oottaa yksin ja sit ku synnytys ni tämän synnytyksen hoidan yksin ja kaiken muunkin. eilen ku menin lepää ni alavatsalta kuulu napsahus minkä oletan tulleen mahollisesti kalvoista, alhamdulillah ovat viel ehjät, ei ol tullu tippaakaa vettä mut kyllä se säikäytti. 5vko viel pitäs neidin malttaa ainaki on aktiivinen ku tuolla äsken liikutteli jalkaa mitä pysty ku on ottan jo koko tilan siellä käyttöön.
 
Huomenta!

Azalea, älä tosiaan vielä luovuta. Viiva on viiva :wink Mä pissin esikoisesta dpo 15 illalla haamun eli hyvät on sunkin mahdollisuudet vielä!

Mariska, mä en lähtisi oireiden puuttumisen perusteella sanomaan vielä mitään. Ei mullakaan mitään "oikeita" oireita ole ollut.

Tirpukka on tehnyt loistopäätöksen tälle aamulle :)

Jennnyy: Mä sanoisin, että noiden perustella sulla on ovis tänään. Mulla ovis on normaalisti aina tuntunut viiltävänä jumputuksena jommalla kummalla puolella. Ovistestiin tullut tuplaviivat parin päivän ajan ja limaa tietty myös. Kun jumputus on loppunut niin olen tiennyt, että nyt lähti liikkeelle. No tämä kierros olikin sitten ihan erilainen. Ei limoja, kuivaa kuin saharassa, testit näytti mitä milloinkin, koskaan ei tullut tosi vahvoja viivoja ja ovistuntemukset jäi ihan minimaalisiksi. Ja todistettavasti olen siis kuitenkin ovuloinut. Niissä testeissä aina lukee, että pitää olla yhtä vahva tai vahvempi testiviiva mutta se on ihan höpönlöpö juttu.

Toivottavasti sua Lume odotaa sielä iso irtoamista odottava munis :)

Gatusalle hurjasti jaksamista loppumetreille!

Mä kävin metsästämässä rtestejä. Halvin meidän apteekissa maksoi 15,- :confused: ja kempparissa 6,- :confused: En ostanut. Kaapista löytyy vielä yksi liuska sekä clearbluen digi mutta ehkä mun on vielä tilattava netistä pari :grin En testannut tänään aamulla mutta jos huomenna sitten taas.

Mimi: miten noiden viikkonäyttöjen kanssa. Mikä dpo sä sait 2-3 viikoa? Entä 3+? Mua vähän ahistaa, että jos teen huomenna ton digin ja tulee 1-2 viikkoa niin meinaako se huonoa. Huh, alkaa taas pelot ja ahistukset nostaa päätään :rolleyes:
 
Takaisin
Top