Raskaaksi 2014

Mimi toivottavasti huolesi on ihan turhaa! Ei kai noihin testeihin voi ihan luottaa niinku jumalaan ja tosiaan se nousu ja kaikki on niin yksilöllistä. Mutta ymmärrän kyllä tuskasi! Kaikki peukut pystyssä että kaikki hyvin :Heartred

Lume onnea työstä! Jeeeee!

Muurahainen, en nyt ihan osaa sanoa näinkö vai vain halusin nähdä mutta vahvistumista odotamme :)

Aivastuttaa, lämpöinen/kuumeinen olo, mahassa nipistelee ja jotain outoa tekee..

päivän positiivinen olkoon kaunis aurinkoinen keli ja noi taivaallisen tuoksuvat sämpylät mitkä sain just uunista :) eli makaan ja syön sämpylöitä ettei vaan pääse laihtumaan :wink
 
Muurahainen, kyllä mä näen sun testissä väriä!! :) Dpo 9 on nyt TOSI aikaseen, ihme että näkyy mitään vaikka olisi kuinka tukevasti raskaana. Nyt kyllä voisin olla optimistinen puolestasi, uutta testiä vaan aamulla kehiin!
Onnittelut säästän siihen parempaan viivaan parin pvän päästä :wink:Heartred

Aurinkoinen, lupaavalta kuulostaa sinunkin tilanne! :) Mähän plussasin huhtikuussa kans noilla pregcheck-liuskoilla. Noilla sun dpoilla mä sain ihan vaan negaa!! Sitten vasta dpo 13 tuli se plussa :Heartred Ja tulloin mulla oli jo menkat myöhässä edellisen kierron perusteella :) Huomenna, tai sitten ylihuomenna jos et tänään saa testiä, niin uutta testiä siis kehiin! :)

Mimi, älä vielä huolestu! Tuon 3+ tuloksen saaminen kestää kauemmin kuin sen 2-3 tuloksen. Rajat kun ovat noissa erilaiset. Mä oon tätä ennenkin muille laskenut ja voin vaikka yrittää kaivaa niitä keskusteluja jostain....
Mutta siis digin HcG-rajat on:
1-2 tulos hcg 20-200
2-3-tulos hcg 200-20 000
3+ -tulos hcg 20 000 =>
Eli saadaksesi tuon 3+ tuloksen sulla tarvii HcGn olla yli 20 000. Ja jos sulla on tuolloin rv 4+6 ollut just yli 200 ja oot saanut siis sillä 2-3 tuloksen, niin sen tuplaantuminen menee 200=>400=>800=>1600=>3200=>6400=>12800=>25600 ja tuolloin vasta saat digillä 3+ tuloksen. Ja jos esim 2 vrk menee hcgn tuplaantumiseen, niin sulla menee tuossa 2-3 => 3+ nousussa 14 PÄIVÄÄ !!! Eli jopa 2 viikkoa! ELi tuo viikon testiväli voi oikeasti olla ihan liian vähän :) Kokeile myöhemmin uudestaan, esim 2 pvän päästä voi jo tulla se 3+ tulos :)

Toivottavasti Mimi ymmärsit mitä nämä laskelmat ovat.... ja oikeasti ei ole vielä aihetta huoleen :)

Onnittelut Lumelle työpaikasta! :)

Omaa napaa, Päivän positiivisen on pakko olla uuden raskausviikon alku eli rv 31+0 tänään :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille :D ja mimi ota vaan rauhassa vaikka tiedän että se voi olla vaikeaa :) kaikki menee ihan hyvin !

vielä sen verran ettei mene ihan yltiöpositiiviseksi niin en voi vieläkään neuloa koska sormi on vielä pahemmin turvoksissa kun eilen taas osui ja upposi tuo puikko kun en malttanut :D
 
mimi elä huolestu se 2-3 tulee helpommin ku 3+ kuten sandy kirjottikin. inshaAllah tulee toivomasi tulos vielä. jos testailee usein plussan jälkee ni tuppaa saamaa vaa lisää stressiä, sanon kokemuksesta.

onnea lume vakipaikasta työmaalla mashaAllah :)
 
Kiitos Sandy noista laskelmista. Ehkä mäkin uskallan nyt tehdä sen digin huomenna. Olisko kellään taulukkoa millä viikoilla hcg pitisi mitenkin olla?

Mimille ihan hurjasti tsemppiä. Mä tiedän, että huolestuttaa mutta sanoisin, että suuremmalla todennäköisyydellä kaikki on hyvin :Heartred

Onnea Lume vakinaisesta työpaikasta. Kohta voitkin sitten jäädä äippälomalle :wink

Mulla jatkuu päänsärky ja tukkoinen olo. Ei ole kiva mutta esikoisesta oli samat oireet, että tietääpä mistä johtuu :)
 
Mimi just tuon stressin takia mä päätin etten tee digiä :D Kun kuitenkin olisin vaan ihan hirveessä paniikissa ja miettisin asioita koko ajan. Mieskin sanoi et anna olla ja elät vaan niin et oot raskaana kunnes toisin todistetaan. Vaikka kyllä muukin himottaisi digin tekeminen et näkis et mitä saisi tulokseksi, mut jos se onkin joku muu kuin mitä pitäis niin stressaisin liikaa.

Asiasta kukkaruukkuun, mun tekee mieli taas joulutorttuja :D Mikään ruoka kun ei oikein maistu niin hyvä et edes joku :D
 
Mäkin mietin ennenku ton tein että onko järkeä, koska tiesin sen paniikin iskevän jos tulos ei oo toivottu.. nooo tyhmästä päästä kärsii koko kroppa :D
 
freyja joulutortut on herkkua kyllä en ihmettele että niitä tekee mieli ja raskaana etenki :) mä täällä ootan pakettei ku kuuta nousevaa äippä laitto syötävää ja kaveri vauvanvaatteita ja muuta en tiedä mitä kaikkea. mä saan vihdoin appelsiinimarmeladia ja mysliä inshaAllah ku äippä laitto ja tietty kännykän mut ukon pitää vaa ostaa akku ja liittymä mulle siihe että saa pidettyä yhteyttä...
 
Musta oli niin ihanaa saada Suomesta äitiyspakkaus. Viimeksi en raaskinut sitä ostaa mutta nyt kyllä haluaisin. Tietääkö kukaan mistä niitä vois helpoimmin hankkia?
 
yks paikka on ainaki tori.fi ja huuto.net vissiin. kannattaa tehä sillai et jos joku sukulainen voi hommata ja lähettää ja laitat hälle sit vaikka sen paketin tai lähetyksen hinnan. minähä en saa sitä koska en euroopassa enkä suomessa asu ni kaverin kasaama paketti on mulle kuin äitiyspaketti :Heartred
 
Mimi, nyt odottelet rauhassa muutaman päivän ja testaat uudestaan :Heartred elä nyt ressaa siellä turhaan itteäs.

Lumelle onnea työn johdosta :)

On. Kp 10/27
Tänään ihan järkky työpäivä takana ja oon aivan poikki! Just aamulla kun mietin että vois viettää miehen kanssa laatuaikaa. Tehdä hyvää ruokaa ja vähän heilutella peittoja. Ihan vaan harjoitukseks :grin kun ei se kumminkaan nappaa niin ei tarvi huolehtia moisesta :grin
 
Onnea Lume työn johdosta! :)

Gatusa, tuu sitten kertomaan mitä kaikkea ihanaa sait "äitiyspakkauksesta" :)

Mimille tsemppiä, mutta komppaan muita että koita olla huolehtimatta. Raskaana olet kunnes toisin todistetaan ja näihin asioihin ei vaan itse voi mitenkään vaikuttaa!

Muurahainen, kännykällä näen sun testissä jotain mutta koneella en o_O Toisaalta sun kuva on aika tumma ja rakeinen. Tossa vaiheessa ei vielä kummoista viivaa pitäisi tullakaan eli oottele rauhassa (että menkat on myöhässä) ja testaa uudelleen :)

Olikos joku muukin haamuillut? Aurinkoinen? Tsemppiä myös sinne viivan vahvistumiseen, tolla dpo:lla moni ei saisi mitään haamuun viittaavaakaan vielä!

Napaa: Tehokas vapaapäivä! Lenkki kylille ja salille, kämpän siivous, leipomista ja kohta tulee vieraita kylään :)
 
Kiitos :)

pahoittelut tädeistä, tuhruista ja kaikista inhottavista asioista :sad001 ja nyt yhdytään kaikki siihen plussa aalton nyt on hyvä fiilis :)

nyt pitää vielä sen verran napailla anteeksi :/ Mutta kun kiellettiin neulominen niin mä ajattelin jatkaa mun ikuisuus projektia eli virkkaamalla tehtyä peittoa :D nyt menossa lankojen päätteleminen :D
 

Liitteet

  • 1414071636312.jpg
    1414071636312.jpg
    77.2 KB · Katsottu: 76
Miten se menikään ton greippimehun ķanssa? Lopetetaan ovulaatioon?! Onko haittaa jos sitä juo koko kierron?

On. Kp20 ja dpo6. Oireita on :wink turha listata kun on varmaan ihan samoja kun edellisessä kierrossa joka päättyi tädin vi**umaiseen vierailuun :sad001

Tänään pyyhkiessä paperiin tuhru :confused::eek: vain sen yhden kerran :oops::rolleyes:
 
Mä luin taaas kalenteria, tänään voi olla vasta kp 29/30! :O Kun en yhtään muista millon ne menkat alko (sillon oli niin hektistä, mies oli sairaalassa ja mun harteilla lapset ja mun lomalla olleiden vanhempien maatalousyritys, niin en muista koska sitä kirosin, että "tämäkin vielä"). Mutta se selittäis tuon haaleuden, sillon edellisiä plussia saadessa kiertokin oli sen 28pv, kun nyt on ollut 30pv, niin selittäis sen, että sillon on tullut plussa jo kp 28... Dpo on kyllä siltikin jo n. 14, että ehkä ihan turhaa toivon herättelyä taas. Huomaatteko kuinka hyvin oon miettimättä asiaa? :D :wink
 
Mimille tsemppiä,kyllä sie raskaana oot! :)

Sandy miten sie noin pitkällä oot?vastahan sie plussasit!

Kuka se kyseli clomien syönnistä?mulla meni kp 3-7 mut riippuu aina tilanteesta mikä kp ne otetaan.

Plussaa kaikille!

on.käytiin ar-ultrassa ja pieni syke näkyi ja kuului.viikot vastas 6+6 niiinkuin pitikin menkkojen mukaan :)
 
Takaisin
Top