Raskaaksi 2014

Nuuhku! Älä nyt luovuta! Kestät jos minäkin kestän! Painostaa en tahdo mutta kummallaki kierrot heittää härän pyllyä ja ei sulla välttämättä ees oo kierto lopullisesti sekasin jos vaan vähän stressaat ja siks ailahtelee tuo sun kroppaski. :) tuetaan toisiamme. Annan sulle hyvän vinkin. Pidät ihan pienen paussin. Vaikka siihen asti että vuoto alkaa ja unohdat siks aikaa mielestäs kaikki nää kuumeilu jutut. Jos pystyt vaan... ja pystythän sä jos kerta pystyisit luovuttaakin. :) nyt puhallan sulle oikein ison tsemppi tuulahduksen ja heti perään plussa puuskan kera hyvien stressin sieto keinoin!!! Näin mäki oon ollu nyt viikon pimennossa ja se autto mun oksettavaan oloon. Ihan kamalaa ku meinaa oksentaa jokaisesta ajatuksesta!
 
Olipa selkeä käyttöinen sovellus. :)
Siis mullakin ennusti sen ovulaation 2pv myöhemmäksi.

Ja tuohon kun oireita lisäilin niin teillekin samalla jaan nämä tissi kivut. :s mulla on aina ennen menkkoja tissit tosi kipeet ja tänään alkoi nännejä arastaa.
 
Mulla tuo woman log olis oviksen ennustanut eiliselle ja my calendar seurannut mun kiertoa pitempään ni se ennustaa sen ylihuomiselle. :) ota siitä sit selvää. Valkovuotoa ollu kyl siitä menkoista asti :0
 
Mulla on käytössä My Calendar, joka kuulostaa tosi samantyyppiseltä kuin toi Woman Log. Mitähän eroa noilla on ja onko toinen parempi...? Nyt kun vertailin niin ulkoasu tossa My Calendarissa miellyttää ainakin silmää enemmän :grin Samoja toimintoja on myös paljon.
 
Onnea Mimmu!! :)

Joulusta..mie pidän joulusta,mutta vihaan hössötystä ja sitä kaupallista vouhkaamista.Meillä on kyllä kuusi ja jouluruokaa,ehkä sellaisia lahjoja joita oikeasti tarvii,mutta ei todellakaan mitään väkisin mietittyä.Omat vanhempani on sen tajunnu mut anopin jakeluun ei tunnu menevän millään.Onneks mies on samoilla linjoilla minun kans :) Rakastamme siis hiljaisuutta,hyvä ruokaa,yhdessä oloa.Meidän ainoa lahjatoive on,et tää pikkunen pysyis matkassa.

Plussatuulia! :Heartred
 
Voi nuuhku :Heartred mä niin tiedän ton tunteen. Ajattelin kanssa kadota täältä hetkeks mutta enhän mä pystynyt! Ootte niin ihania ja sit tää vertaistuki on AIVAN MIELETÖNTÄ :Heartred mutta nyt oon pistäny unohduksiin koko raskautumisen mahdollisuuden. Tulee jos on tullakseen :) heilutetaan peittoo kun siltä tuntuu ja ihmetellään sitten jos on menkat myöhässä :wink (mikä tietysti olis ihanaa..)
 
Joulusta kun oli puhe niin ollaan miehen kans samanlaisia. Kumpikaan ei välitä siitä hössötyksestä mutta ruoka on se avainsana :wink rakastetaan jouluruokia yli kaiken!
Perinteenä ollut että kierretään molempien vanhempien luona mutta muuten ihan rauhaksiin nautitaan toisistamme :Heartred
 
Nuuhku, ehkä pikku paussi tekee tosiaan ihan hyvää. Mäkin lähinnä taustailin viime kierron, välillä kävin lukemassa ja kirjottelemassa. En tilannu ovistestejä, touhuttiin joka pvä ja tadaaa, stressitasot ilmeisesti laski tarpeeks ja tässä sitä ollaan :wink tuu välillä ilmottelemaan itestäs! :)

Joulusta, mä tahtoisin kovasti jo laittaa jouluvaloja ja kaikkea, mutta nyt on vasta lokakuu ja jouluun on ikuisuus :D jos sitten marraskuun lopulla laittais :)
Ennemmin en oo joulusta oikein piitannu, mutta nyt kun on lapsi niin haluaa että joulu tulee ja koristelee ym. Haluaisin joulukuusenkin mutta mä en oo vieläkää keksiny keinoa millä kääntää ukon pää. Ja anoppi varmaa tukehtuis siihen tuoksuun kun se on niiiin allerginen kaikelle.
 
Olen kuluneen viikon aikana ollut jotenkin ihan joulutunnelmissa. Sisimmässä semmoinen joulun rauhallisuus sykkii ja odotus lämpöisistä kotihetkistä ilahduttaa. Rakastan joulua ja erityisesti sen odottamista. Tänä vuonna saa jännätä myös sitä olisiko meilläkin appivanhemmille lahjaksi ultrakuva. Omille vanhemmille kerron kyllä heti, jos plussa löytyy testistä.
nyt soi takana 16 ylipäivää pisimmästä kierrostani. Viikko sitten olen viimeksi tehnyt negatestin ja uuden tekeminen suorastaan pelottaa. Samoin kuin mahdollisuus kuukautisten alkamiseen. Oireita on vatsanippailut, väliajoin paha olo ja arat rinnat jo kolmatta viikkoa. Myös hajuaistimusten voimistuminen vaivaa... Perjantaina menen verikokeisiin ja siinä samalla lääkäri laittoi lähetteen myös raskaustestille. Jännittää, olisinko osa plussa-aaltoa :)
olen täällä pysytellyt lähinnä lukijana, mutta ilo huomata teidän ilo toisten e oloista ja rohkaisu myös. Ihana huomata näissä kaikissa tuntemuksissa ja epäilyissä että ei ole yksin. Odotuksen odottajien analyysit on aika monimuotoisia :wink
 
Napailenpa vielä: mulla on koko ajan ihan tajuton NÄLKÄ!! Siis söin tunti sitte iltapalaa ja nyt oikein kurnii taas :eek: Muutenkin nyt pari päivää se nälkä on ehtinyt tulla joka välissä, vaikka normaalisti mulla on oikeesti nälkä tosi harvoin. Hirveetä...voisin syödä vielä ainakin kaks iltapalaa sen normin lisäks :D Nälkäsenä nukkumaan siis taas, tää kroppa ei nimittäin tarvii yhtään ylimäärästä kaloria :D
 
Ihania joulusuunnitelmia teillä! ❤️ me ollaan nyt ensimmäistä joulua kotona ja meille saa halukkaat tulla viettämään joulua. Mun vanhemmat asuu lähes naapurissa, eli heillä ei oo pitkä matka. Ihanaa kun näillä näkymin tulee myös anoppi Porista ja mahdollisesti miehen veli. Joulussa on parasta juuri se tunnelma ja uskon että meijän pikkumieskin tajuaa enemmän pakettejen päälle, eikä hän tänä vuonna imeskele vaan joulupalloja :D
Mäkin rakastin lapsena mummola jouluja, ne oli ihan parhaita!

Toi kalenteri on kätevä, eilen latasin sen mutta vahinko vaan ku mulla ei oo enää kiertoa(ennen oli 35-36) no ehkä se noilla hormoneilla tasoittuu.

Onko muilla tullu primoluteista tai vastaavista ripulia? Nimimerkillä istuin viime yön pöntöllä :sad001 toki meille on voinu tulla joku ihana vatsaflunssa.

Nuuskulle isot tsemppi halit :Heartred
 
Bartender en osaa neuvoa, mutta yhden kerran olen primoluteja syönyt ihan vain kuukautisten siirtoon. Olisivat sattuneet omalle hääpäivälle, ei kiva. Mutta vähän olis ollu kauheeta jos ois tullu menkkojen tilalta ripuli. :D onneksi ei silloin tullut mitään sivuoireita.
 
Jep...testiajalla tämmönen. Ihan surkeeta, pitänee ruveta odottamaan vuodon alkamista. Joku raapasu kai vaan :/
 

Liitteet

  • 1414040954935.jpg
    1414040954935.jpg
    45.3 KB · Katsottu: 139
Huomenta :)

Mä olin illan netti pimennossa ja nyt oon kahlannu hurjasti viestejä läpi :) Ihana kun ootte niin aktiivisia !

Azalea, voi ei :sad001 Toivon vielä vahvistumista viivalle kuitenkin. Ja jos nyt niin ikävästi käy että täti tulee niin tsemppiä uuteen kiertoon !

Tästä tulis romaani jos alkaisin kaikkeen vastaamaan :grin Mutta joulu höppänä olen itsekkin.

Täällä ei muutosta suuntaan eikä toiseen. Oireet loistaa poissa olollaan edelleen, yöt menee edelleen pyöriessä ja unia nähdessä mutta siinä se :oops: Lauantain testiltä en enää suuria odottele, mut jos ei tätiä näy niin varmuuden vuoksi kokeilen ennen niitä pippaloita. Saa ainakin mielenrauhan :grin
 
Takaisin
Top