Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kiitos kannustuksista :) tääl on jo paremppi mieli vaikka kyllä olen luovuttanut tämän kierron suhteen.. Ja ehkä jo koko yrityksen suhteen.. Mulla on niin menny kierto sekaisin tän yrityksen aikana että huh.. En tiiä enään ittekkään missä mennään.. Sen tiedän että meil ei varmaan kumpikaan lähde mitään hoitoja ottaan (siihenkin on kyllä vielä matkaa että ees pääsis) mutta jos tää kiertoei tasaannu niin epäilen että enpä kovin nopeesti myöskään raskkaannu.. Joten tänhetken mielintila on se että olkoot sitten. :sad010
Sais nyt vaan pikimmiten alkaa menkat niin sais lopullisen päätöksen tälle kierrolle.

Azalealle onnea plussasta! Jatkakaahan plussa aaltoa jotta jok ikinen sais sen plussan! :)
 
Pahoittelut nuuhku negasta, mutta olen muiden kanssa samaa mieltä että älä luovu toivosta vielä! Jos et tästä kierrosta plussaa niin ehkä tauko tietoisesta yrityksestä olisi paikallaan? Voisi tärpätä kun ette edes koko asiaa ajattele :) Ovistestit ja muut kommervenkit pois? Jopa foorumitauko tai vähennys?

Johanna, kiitti tsempistä :) Ja sulle etenkin sitä plussaa toivon sinne, kuulostaa niin lupaavalta! ;) Ajattelin nyt ovikseen asti käyttää geleetä kuitenkin. Useampi kierto takana ilman noita kuitenkin on jo. Jos plussaa ei nyt tule niin menen vaikka jatkossa taas ilman :) Nyt ei ole ollut tuhruja ollenkaan, mutta lupaavat ovisoireet vaan yltyy :D Mieliala on myös ollut korkealla :)

Gatusa, koittakaas neidin kanssa pysyä vielä yhtenä kappaleena hetki! ;)

Plussatuulia kaikille!

Larissa kp 7/29. Oviksen lähentyessä alkaa sopivasti vapaat ja stessi hälvenee ;)
 
Muokattu viimeksi:
Mäkin oon taustaillut hetken, lukenut ja tykkäillyt, mut ollut niin vähän asiaa että kertomukset on jäänyt rustaamatta.

Onnea mimmulle! Ei sulla onneksi mikään pitkä visiitti ollut :)

Ja nuuhkulle pahoittelut negasta. Ehkä myöhemmin näkyy kunnolla, jos ovis oli tuolloin 5 päivä. Testejä en osaa tulkata - nuo on liian vaikeita tälle putkiaivolle...

Ällövaroitus: ovislimat kehissä, kp 13 menossa. Eilen vasta loppui menkat, jotka oli ihan megapitkät johtuen ekasta km-kierrosta. Eilen hempeiltiin ukon kanssa ja oli kuivaa kuin Saharassa, mut mulla näitä limoja ei voi olla huomaamatta. Kävin äsken pöntöllä ja pyyhkiessä tuli niin paljon limoja paperiin, että siihen "päällepyyhitty" kakkosen tavara lensi sit kaaressa vessan seinään kun aloin taitteleen paperia... Eipä tartte greippimehua :D tänään olisi laskennallinen ovis päivä, mut tuskin kuitenkaan edes ovuloin tässä kierrossa kun nuo menkat näin venyi. Tai ainakaan tarttumapinta ei ole riittävän kuosissa raskauteen.

Positiivinen: ei haittaa vaikkei nyt natsaa :)
 
Granger, miksi et ovuloisi jos kerran limatkin siitä kertoo? Tärppi on myös mahdollinen vaikka vuoto kestikin pitkään. Onhan oviksesta vielä viikko aikaa limakalvojen paksuuntua ennen kiinnittymistä ;) Sulla saattaa sitä paitsi olla ovis myöhemmin kuin normaalisti. Plussatuulia toivon sulle vaikka et itse siihen mahdollisuuteen uskoisikaan tässä kierrossa <3
 
Muokattu viimeksi:
Gatusa hyvä oppitunti miehelle :) tuleeko teillä muuten paljon kulttuurien yhteentörmäystä? Esikoisesi kasvatuksessa tai muussa? :)
Mimmulle hurjasti onnea hienosta viivasta ;)
Nuuhku pahoittelut <3
Voi mimi noita pelkoja.. mä pelkäsin tän esikkoiseni kanssa km koska eka raskaus oli kkm ja pääty kaavintaan epäonnistuneitten tyhjennysyritysten takia 21.12.12 ja kun on synnyttänyt niin mä pelkäsin vielä kätkytkuolemaakin, nyt kun tulee vuosi ikää jo sille niin pelkään et se halkasee vaikka päänsä keikkuessaan...
Jollekkin heitin väärän arvion "vanha" ja poistin sen samantien, jos joku huomasi mun näppäinvirheen niin sori! :D

Mulla on nyt joko oksennustauti tai oon raskaana. Kaksi päivää aivan järkyttävää etomista ja tänään oon koko päivän pidätelly yökötystä! Eilisessä hammaslääkärissä meinasin oksentaa kolmesti kun ne ronkki suuta, mitä ei oo ikinä tapahtunu.. Tällänen etominen oli viimeksi esikoista odottaessa! :puke<--- tällänen olo tänään siis!
Muutenki palellu kauheesti (tosin sen voi pistää ihan vaan sit kipeilyn tai yleisen kylmyyden piikkiin) ja oon nähnyt taas unia, samalla tavalla kun viimeksi alko raskautuessa: olin mm avaruuslentäjä, tosi vahva kokemus siitä miltä tuntuu irtaantua maan ilmakehästä jne :D
 
Azalea, varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista !! :)

Johannalle oikein paljon plussa onnea !! Toivottavasti tulee plussa niin sinne kuin tännekkin :)

On: edelleen oireet loistaa poissa olollaan :oops: No unia kyllä on nähty viime öinä enemmän kuin koskaan:rolleyes: mutta en kyllä nyt millään tärppiin usko:sad001 yleensä sen on vaan tiennyt...

PP = päivänpositiivinen
Pääsen pian kotiin ja ruoka on siellä valmiina :)
 
Tänne oli tullu taas miljoona postausta. Vaikka eilen töissä niitä selasinkin niin oon silti ihan pihalla :D No eipä tuo multa uutta olekkaan.

KP 46 ja tänään pitäs aloittaa primolutit, koska testi oli negatiivinen. Mutta kaiken järjen mukaan ovulaatio tapahtui viimeviikolla ke-pe akselilla niin eipä yksikään testi sitä vielä voi snäyttää jos katsoo viitearvoja HCG:n kohoamisesta. Luoja kun ärsyttää! Mäkin uneksin viime yönä positiivisestä raskaustestistä <3

Ja siskot, aina on toivoa! <3 Ei saa lannistua, kyllä me kaikki saadaan ne omat pienet kääryleemme, ennemmin tai myöhemmin.

Plussanneet nyt tulee ällö lima kysymys, mutta ennen plussaa oliko seuraavia oireita
-Semi könttinen valkovuoto, kellertävä - ei hiivaa, ei tulehdusta
-Ällö positiivinen mieli aamusta asti(mä en todellakaan ole aamuihminen)
-Neon keltainen pissa :D

^Anteeksi ällökohdat.

Ainakin tässä päivässä on positiivistä tuo ihana ilma ulkona <3 Esikkokin varastettiin mummulaan leikkimään niin oon saanu touhuta ja vähän sisustella kotona. Vielä olis ikävin vaihe eli imurointi ja luutuuminen eessä -.-
 
Bartender, en ole plussannut, mutta ehdotuksia vastauksiksi voisi löytyä :grin Monenlaiset valkovuodot on ihan normaaleja loppukierrosta, niin varmasti tuokin kun ei hajua/kutinaa yms. ole. Kellertävä väri voisi johtua siitä, että keltarauhanen toimiin niin kuin pitääkin. Käytätkö jotain monivitaamiinia tms? Ne värjää pissan juuri ton väriseksi.
 
laurushka kyllähä välillä tulee. ja nyt tiedän viel miten hyvin ukko on avuks sit ku synnytys käynnistyy mä meinaa jouduin nyt ottaa särkylääkkeen ku alavatsas ja alaseläs menkkamaista kipua mikä aika voimakasta että ei ilman särkylääkettä kyllä kestä tässä tilassa. ukon ainoa reaktio oli ku meikällä alko kunnon kivut et hänen pitää saada katsoa ohjelmaa telkkarista mee vaik toisee huoneeseen. se varmaa huomais vasta sit ku vauva huutaa vieressä kurkku suorana. eli tällästä täällä, pyysin hieroo alaselkää ni sain vaa valitusta et miks nyt pitää hieroa alaselkää vaikka tietää että sillä kipua lievittävä vaikutus. tekis mieli antaa avolätäri sille...
 
Larissa en käytä, mulla oli edellisessäkin raskaudessa hirvee ongelma syödä yhtään mitään vitamiinejä(ällö refleksi tabletteja niellessä)
Nyt pitää mun ainakin vaan oottaa ihan rohkeesti se 10 pv + max 4 jos ne menkat saatas alotettua noilla ja sitten clomit alkaakin. Tietysti elän toivossa että plussa tulis :)
 
bartender, mulla on ollut tota semi könttiä ja keltasta. Mä muuten olen sitä mieltä, että kannattaa odottaa ovisken jälkeen se 2 viikkoa, että testaa niin saa varmimmiten oikean tuloksen. Voitko sä vielä odottaa niiden primolutien kanssa?

monsteri plussaa perjantaina ja sabetti viikonloppuna. Mikä on muiden testitilanne? Mä en löydä taaskaan sitä listaa... laurushkalla on ainakin ihan mielettömät oireet :)
 
Mimmu lapsettomuuspolin gyne sanoi että alkaa tänään, ei haittaa vaikka olisinkin raskaana. Tukee kuulemma raskautta. Tosin ko. lääkkeen tuoteseloste oli musta lähinnä pelottava. :D

Onko täällä muita joulu haippaajia? Mä olisin niiin valmis jo löyömään jouluvaloja ikkunoihin ja mässäillä kaikilla jouluherkuilla, onneks en oo vielä ostanut yhtään lahjaa ettei lähe käsistä niinku viimevuonna.
 
Larissa - lääkäri sanoi et voisi kestää useampi kierto ennen kuin kroppa normalisoituu, ja siksi en odota raskautumista ennen kuin tuntuu et kyseessä olisi tavallinen kierto. Pituus kun mulla ei heittänyt edes tuossa tyhjennysvuodon kans olleessa kierrossa, niin en usko et tämänkään kohdalla täytyy odotella seuraavia menkkoja sitä 27 päivää pidempään edellisten aloituksesta. Et vaikka ovuloisin about tänään, niin jos nyt vasta alkaa kohdun limakalvo paksuuntua, niin eihän se ennätä millään valmistautua riittävästi kiinnittymistä varten. Kai.

Womanlog ehdottelee myös etten ovuloisi tällä yhdistelmällä "pitkät menkat, lyhyt kierto". Pitääkin tsekata mitä Google kertoo.
 
Bartender, mie olen alkanut jo joulukortteja ja joululahjoja tekemään :grin

Granger, on sitä kummempiakin juttuja sattunut, joten plussatuulia puhaltelen sulle olit mitä mieltä tahansa :grin
 
bartender, ok. Mä en sinällään tunne primolutia, onko se siis tukemaan keltarauhasta? Mulla on käytössä Duphaston niminen keltarauhaslääke.

Mä olen ihan jouluhöperö :santa
 
Voi nuuhku,mua niin harmittaa nyt nuo sun harmintunteet ja luovutusmeininki.Mutta kokemuksesta sanon,et anna kaikkien tunteiden tulla,päätä vaikka ett ny loppuu yritys.Ja sitten voitkin taas puhtaalta pöydältä ja sillä lailla että oot nollannun pääsi niin aloittaa.Tsemppii ja parempaa fiilistä :Heartpink
 
Joo kyllä, mutta tietysti tuoteselosteesta tuli mieleen lähinnä yhdistelmä e-pillerit. Mulla noissa on ideana laukasta tää kierto että olis mahollista sitten toivottavasti raskautua. Mutta itse oon tyytyväinen että hakuduin lääkäriin, muuten oottelisin varmaan vieläkin kotona niitä menkkoja ja ihmettelisin :D

Joo joulu on niin ihanaa! Mullakin olis himo askarrella ite joulukortit, mutta veikkaan et toi mies sekois niihin mun askartelu glittereihin sun muihin. Ja pienempi mis söis ne, no se oli ssitten "joulukakka" tänäkin vuonna :D
 
Heh, mua tänään nauratti kaupassa ku oli jo joulupaperit ja -kalenterit että huh lokakuussa jo. Mä oon vähän antijouluinen, en osta lahjoja enkä kortteja mutta ehkä sitten alan hössöttää jos on joskus lapsia koska omat lapsuuden joulut on ollu niin ihania että sitä haluan jatkaa omillenikin :)
 
Tulee eka joulu ikinä, että jää punkkuglögit ja lohet väliin. Ehkä mä selviän tästä tragediasta :wink Mutta mä tykkään kyllä joulusta ihan hulluna. Yks parasta antia on ihan kohta alkavat joulumarkkinat. Voe mahoton :rendeer
 
Takaisin
Top