Raskaaksi 2014

Mä oon kerran käyny pelkopolilla synnytyksen jälkeen, esikoinen oli sillon jo 7-8kk. Ei ollu mitään apua, koska se kätilö vaan hoki koko ajan että "ei se ollu sun vika että jouduit sektioon". En saanu mitään irti koko reissusta. Pitää sanoo jos sinne tässä raskaudessa vielä pääsen, että haluan eri kätilön. :)
 
Mä oon kerran käyny pelkopolilla synnytyksen jälkeen, esikoinen oli sillon jo 7-8kk. Ei ollu mitään apua, koska se kätilö vaan hoki koko ajan että "ei se ollu sun vika että jouduit sektioon". En saanu mitään irti koko reissusta. Pitää sanoo jos sinne tässä raskaudessa vielä pääsen, että haluan eri kätilön. :)

Sun pitää kertoa heille,mitä haluat käynniltä.Mutta sen toitottaminen on kyllä myös tärkee,ettei ollut synnyttäjän vika,kroppa ei aina toimi niinkuin toivoisi/olettaisi,edes synnytyksessä,ja monista seikoista johtuen voi käydä miten käy.On se niin mystinen tapahtuma kyllä...
 
Onnea mimmulle! Kilokaupalla vauvaliimaa ja vino pino tarrasukkia! Mahtavaa! Varovaiset onnittelut Azalea :) toiv. pysyy pikkuinen hienosti mukana 9kk!
Tervetuloa kaikki uudet!
Vitsi oon jättänyt foorumin vähemmälle ku oon alkanu saada päänsärkyä puhelimesta sekä tvn katselusta. Alko siis nyt plussaamisen jälkeen! Siks meikäistä ei oo kovin paljoo näkynyt täällä. Ootte kuitenkin ajatuksissa ja toivon plussasta kaikille teille ketjun mukaisesti vielä tänä vuonna!
On: nyt 7+3 ja pahoinvointia välillä enemmän välillä vähemmän. Tänään on vähän parempi päivä. Reilu kuukausi on ultraan ja sitä jännitteestä!
 
Muokattu viimeksi:
onnea azalea plussasta mashaAllah :)

mimi tuo pelko on niin tuttu tunne, itellä oli se koko ekan kolmanneksen mukana. mulla synnytys ei pelota alhamdulillah ku esikosta se meni hyvin (suomessa) mut mä sain kuulemieni tarinoiden jälkee pelon tulevaa sairaalaa kohtaan mut pakko vaa pysyä sit valppaana kokoajan jne ettei kukaa tee siellä mulle temppui teräviä mitä lapseen tulee. meillä miehellä meni ehkä vielä kauemmin ku mulla ennen ku osas alkaa asennoitua että vauva on tulossa inshaAllah. monta kertaa menny kesken aiemmin ni oli vaikea käsittää et vois onnistua ja meille ku ei annettu mitää toiveita luomuraskaudesta saatika lapsesta. nyt vaa ootan että pääsis sinne rv 37 asti jolloin neiti saa iha vapaast syntyä jos haluaa. kannattaa ihmeessä kertoa omista peloista neuvolassa ja pelkopolilla, inshaAllah saat sit sellasen henkilön joka oikeest kuuntelee ja ymmärtää sua.
 
Mimi: Mullakin keskenmenon pelko ja allekirjoitan niin nuo sun ajatukset. Jos vaan tän ekan kolmanneksen voisi skipata. Mulla kyllä on oireita mut silti pelottaa. Ja kun keskenmenot on alkaneet ilman vuotoa. Koko ajan mietin et onko valkkari normaalia vai merkki jostain.

On: Tänään taas huonoa oloa ja väsymystä. Voisin vaan nukkua ja aivot ei oikein toimi kunnolla. Rv 5+4 menossa :)
 
No siis Azalea sun testissähän näkyy ihan selvästi väriä, levinnyt kyllä mutta ihan selkä punainen väri! Ja mä en mitään turhia haamuja koskaan nää :wink Noilla dpoilla voisit tehdä testin kyllä jo ihan päiväpissistäkin. Mullakin näytti tänään aamulla testi haaleaa viivaa 5 minuutin jälkeen ja sitten sen max 10 min kohdilla vähän tummempaa. Että ei siihen testiin turhaa sitä viivaa tule!

En Jellis lähekään :grin
 
Huisit onnittelut MIMMUlle!!! :Heartred Nyt vaan uskot ja luotat, että kaikki oikeasti menee hyvin! Älä anna valtaa epäilyille ja pelolle. Ajatuksilla on oikeesti suuri voima..se mitä uskot ja toivot, useimmiten toteutuu.
(...ja sama pätee myös negatiivisten asioiden kohdalla)
Jepjep, älkää pitäkö mua ihan huruakkana :) Mul on vaan Se häiriö, mikä Se nyt olikaan...!?!? Se hullujen kuumeilijoiden kaksisuuntanen..

Nuuhkulle iso hali ja rutistus, älä kuiteskaan luovu toivosta! ..ja jos sun pisimmän kierron mukaan mennään, niin ompi saattanut olla aivan liian aikaista testata.

Ja Azalealle vaaaarovaiset onnittelut, huomen aamulla vaan uutta testiä :)

IHANAN AURINKOISTA PÄIVÄÄ IHANAT NAISET!!! JA TEHÄN OOTTE, IHANIIIIIIIII :) :) :)
 
Mä laitoin vähän yli tunti sitten mun gynelle meiliä, että mitä tehdään keltsujen kanssa. Se vastasi nyt ja käski jatkaan niitä ja tuleen vastaanotolle 2 viikon päästä. Hui :)

Tirpukka, meidän ihana huruakka :p
 
freyja valkkari on iha normaalia raskaudessa sitä voi jopa loristaki välillä. uskon että pelottaa se on kauheeta ku joutuu oottaan ja oottaan et pääsis ekan kolmanneksen loppuun, itellä eläväst muistissa ku eka ultra oli 5+4 sit 6+5 ja todettii iso hematooma mikä toi sit hirveen huolen et miten käy, iha ku ei muutenki ois jo ollu tarpeeks pelkoa aikasempien kokemusten takia. toka kolmannes olin helpottun ku ultras kaikki hyvin mut silti pelotti vielä jonki verran ja ukko ei osannu yhtää auttaa asiaa ja rauhottaa mieltä vaan lietso pelkoa lisää alussa, sit ku liikkeet tuntu säännöllisest ni oli et kyllä tässä taitaa kaikki mennä hyvin inshaAllah ja nyt jännitän sit et montako viikkoa pysytää yhtenä kappaleena ku neidin pää tainnu jo kiinnittyä alas, supparei on ollu molempaa laatua viime aikoina, tänää aamulla viimeks harkkasuppari.
 
Moikka!!
Oon vähän taustaillut täällä.:wink jonkunverran olen kyllä lukenut teidän tekstej¨ä.:grin ONNEEE + saaneet!!!
ITselläni nyt keskenmenon jälkeen siis kp 24 (norm kierto 28-30) Hieman pelottaa, koska ei olla kumia käytetty:confused:, et voisiko jo heti olla uudelleen raskaana. :eek:Oireita on kyllä taas tulut niinkuin viimeksikin ennen +. Nälkä kokoajan, väsyttää ja nää mun rinnat..:rolleyes:Joten testipäiväksi taidan laittaa 26.11..o_O

Onneks Gatusa oot ok.
Larissa olin ihan varma et saat viimekierrosta+ Jätä ne ylimääräiset pillerit kaappiin ja kokeilkaas yks kierto normisti :wink ( älä ota pahalla:)) Jotenkin jostain tuli tunne, et pakko sanoa sulle toi. ( hupsuks oon varmaan tulossa:cool:)
 
johanna plussatuulia, inshaAllah tärppi on käyny ja kaikki menee hyvin tällä kertaa :) juu olen ok mitä vähä heikko olo täällä tänään ja järkyttävä paine lantiossa ja neidin pää painaa rakkoa ni mukavat oltavat jos juo vähäkin nesteitä.
 
Azalea, tsemppiä viivan vahvistumiseen! Ja Mimmulle oikein superisti onnea plussasta, ihanaa! Nuuhkulle voimia negan aiheuttamiin surkutuksiin, ehkä tosiaan vain liian aikainen testaus kyseessä :love022

Täällä mennään nyt kp24 ja pillereiden lopettamisen (8/14) jälkeen kierto on vaihdellut 15-27 päivää eli aika hakuammuntaahan tää on. Kroppa kai sit ihan sekaisin vuosien hormonaalisen ehkäisyn jälkeen. Menkkajomotuksia on ollut koko alkuviikon, mutta kestävät vain minuutin tai pari ja ovat kaiken kaikkiaan pieniä tuntemuksia verrattuna siihen maailmoja järisyttävään kipuun, joka kerran kuukaudessa menkkojen alkupäivänä mun luona aina vierailee. Varovaisissa toiveissa on edelleen siis esikoinen tästä kierrosta. :love017 Minkäänlaista tuhrua tai vuotoa ei liman lisäksi ole ollut, joten uhkarohkeana päätin lähteä testailemaan perjantaina 24.10. Pitäkää peukkuja!

Johanna
, plussatuulia sulle oikein kovasti, toivottavasti tuntemukset ennakoivat hyvää!
 
Takaisin
Top