Raskaaksi 2014

Huomenta !

Voi Mimmu, ihanaa !!! :) Mä oon niin onnellinen sun puolesta ! Paljon onnea plussasta !!! Mä täällä huudahdin ääneen kun näin sun kuvan :happy119

Nuuhku, mä niin toivoin sulle myös plussaa. Pahoittelut negasta :sad001 Mutta hei !! Se voi vielä plussaksi muuttua !! Häntä pystyyn:)

On: täällä ei edelleenkään saada nukuttua , oloina ei ole kun sellainen paine mahassa. Aivastella kyllä saa ja kurkku on kipeä, mutta täällä taitaa johtua vaan flunssasta. Kp 25/28-29 eli vielä joutuu jännittämään :oops: Tulis nyt jotain oloja viimeisiks päiviksi ni sais kunnolla jännitettävää :grin

Mukavaa päivää leidit !:)
 
Mimmulle onnea! Muitakin oli plussannut, onnittelut heillekin :)

Täällä odotellaan ovista tulevaksi lähipäivinä. Kp 12/?. Tallettelu vähän huonolla mallilla toistaiseksi kun miehelle sattunut päivystysluontoisia menoja. :oops: Ny alkais olla oikeat ajatkin, ehkä. Ainaki edellinen kerta ku tärppäs oli suunnilleen se 28 päivän kierto et lähden nyt siitä oletuksesta et tärppikierrot vois olla sitä 21-29pv tms. ja sitä pidemmät tai lyhyemmät tuskin on toimivia. No pidemmät vois ehkä teoriassa edes olla jos niissä on ovis myöhässä, lyhyemmissä ei ehdi kunnon munista ja luteaalivaihetta oikein mitenkään.
 
täällon kp12/31-33, eilen ja tänään vasenta puolta vatsasta vihlonu aina sillon tällön ja noh, ovis siis ilmeisesti tulollaan/päällänsä
 
Voi kiitos tsempeistä! :Heartred Kyllä tässä jo usko loppuu.. Ja kun niin odotin että jo se ois munkin vuoro.. No ei vissiin.. Ei auta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä..

Tässä ny mun ovistestit tästä kierrosta.. Luulen että jos olisin testannut tuolloin 5 päivä vielä illasta niin ois plussaa näyttäny.. Tai sit en oo ovuloinu..

image.jpg
 
onnea mimmu plussasta mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, vodyja, potkareita yms. mahtavaa!!! :)

nuuhku pahoittelut negasta.

on: 31+6 menossa tänään ja huimaus on jotai iha hirveetä ollu aamusta jo ja tulipa yks harkkasuppariki vaihteeks. jännitys tiivistyy kuinka monta viikkoa tässä vielä ootellaa neitiä, mielellää se reilu 5vko ainaki sais pysyä yksiössään :) nukkuminen on alkan luonnistuu jotenki vessas ravaamisesta huolimatta mutta silti vielä väsyttää ku unet jää edellee muutamaan tuntiin mut seki on jo edistystä :) purkasinpa ukolle illal tuntoja sen käytöksestä taas vaihteeks ennen nukkumista ja teki kyllä hyvää. aamulla ukko oli hukannu vespan avaimet ni heti oli et esikko ottan ne pöydältä yöllä varmasti mut oliki ite laittan toisee paikkaa ni pistinpä ukon pyytää esikolta anteeks :) totesin että vanhempien pitää näyttää mallia eli jos syyttää ilman perusteita toista ni pitää pyytää anteeksi kiltisti ja se koskee myös aikuisia eli häntäkin, itehä mä pyydän anteeks jos oon väärässä jostai asiasta mut ukko ei yleensä ni nyt sit sai oppitunnin käytöstavoista, totesin että minun maassa ja kulttuurissa iästä huolimatta pyydetään anteeksi jos on tehny väärin jopa lapselta kuuluu pyytää anteeksi.
 
Tilasin äsken vielä yhden digin, pitäis seuraava luku olla 3+, vähä pelottaa että onko. Oireet loistaa taas poissaolollaan, tai no ainoat mitä on niin nälkä, väsy ja joskus huippaa.
Miksi tän alun pitää olla näin epävarmaa? :eek: :D
 
On: tänään on kp 12/28 ja ovistestin viiva vaan vahvistuu ;-) huomattavasti voimakkaampi viiva kun eilen, testiviiva ja kontrolliviiva alkaa olemaan lähes yhtä voimakkaita! :) Talletukset on alotettu hyvissä ajoin :wink nyt vaan innolla odottelen iltaa, kun pääsen töistä kotiin, haha :D
Mimmu, onnea plussasta:Heartred
Toivotaan että niitä plussia alkaa satelemaan muillekin!! :)
 
Ihanaa Mimmu!:smiley-bounce013

ja Nuuhku, älä vielä pety, voihan olla että hormonipitoisuus on vaan vielä liian pieni ja nousee vasta myöhemmin näkyväksi..? tsemppiä ja tsympatiaa:signs003
 
:happy093
Ihan on tämmönen olo.

Kiitos ihanaiset onnitteluista!

Voi nuuhku, mä niin tiedän miltä susta tuntuu :sad001 Varsinkin niinä päivinä, kun muille pärähtää plussa niin se oma nega tuntuu niin katkeralta. Mulle tää lapsen tekeminen on ollut molemmilla kerroilla tosi kivinen ja raskas prosessi. Aikaa on kulunut, tullut km ja päälle vielä oman kropan vaivat, jotka ei mitenkään helpota raskaaksi tulemista. Ilman kilpirauhaslääkitystä mä en esim ovuloisi ollenkaan. Ei varmastikaan helpota nämä jutut sun mielipahaa millään lailla mutta silti mä oikeasti toivon, että teille se plussa vielä sieltä tulee!

Toi sun ovisviivakuva on kyllä mielenkiintoinen. Onko sulla varmasti lähtenyt viivat haalentumaan oikean oviksen jälkeen?
 
Mimmulle onnea plussasta! Ihanaa! Nuuhkulle pahoittelut negasta - toivotaan että se joko plussaksi muuttuu tai jos ei, niin edes menkat sit.

Mimi, mä en nyt muista, mutta millä viikoilla menet? Mulla ei keskenmenneessä raskaudessa ollut alkuun muita oireita kuin juurikin nälkä, väsy ja kovasti huimasi aina jostain ylös noustessa. Nännit tosi kipeät 3 päivää heti siitä, kun oletettujen menkkojen oli pitänyt alkaa. Lievä pahoinvointi tuli joskus 7. viikolla - samalla viikolla kuin pikkuinen jo luovutti.

Mä niin tiesin tämän, että tällaiseksi itsensä kyttäämiseksihän tämä kuitenkin menee, kun tänne tuppaudun mukaan! :grin Ihan höpöhöpö-puheita, että maltilla tässä uutta raskautta odotellaan. Eilen siis bongattu nipistelyitä oikean munasarjan tienoilta, josta olin tuntevinani maanantaiaamuna ehkä oviksen ja miljoona spekulaatiota tähän perään miksi. :grin Että saatte nauraa mulle ja mun uholle, että mitään ovista en lähde tikuttelemaan, kun varmaan ennen joulua tänne jo ilmestyy niitäkin tikkukuvia ihmeteltäväksi mun toimesta.

Päivän positiivinen: pakkasesta otettu pullaa sulamaan, voi sit herkutella päiväkahvin kanssa.
 
Takaisin
Top