Mimmulle onnea plussasta! Ihanaa!
Nuuhkulle pahoittelut negasta - toivotaan että se joko plussaksi muuttuu tai jos ei, niin edes menkat sit.
Mimi, mä en nyt muista, mutta millä viikoilla menet? Mulla ei keskenmenneessä raskaudessa ollut alkuun muita oireita kuin juurikin nälkä, väsy ja kovasti huimasi aina jostain ylös noustessa. Nännit tosi kipeät 3 päivää heti siitä, kun oletettujen menkkojen oli pitänyt alkaa. Lievä pahoinvointi tuli joskus 7. viikolla - samalla viikolla kuin pikkuinen jo luovutti.
Mä niin tiesin tämän, että tällaiseksi itsensä kyttäämiseksihän tämä kuitenkin menee, kun tänne tuppaudun mukaan!
Ihan höpöhöpö-puheita, että maltilla tässä uutta raskautta odotellaan. Eilen siis bongattu nipistelyitä oikean munasarjan tienoilta, josta olin tuntevinani maanantaiaamuna ehkä oviksen ja miljoona spekulaatiota tähän perään miksi.
Että saatte nauraa mulle ja mun uholle, että mitään ovista en lähde tikuttelemaan, kun varmaan ennen joulua tänne jo ilmestyy niitäkin tikkukuvia ihmeteltäväksi mun toimesta.
Päivän positiivinen: pakkasesta otettu pullaa sulamaan, voi sit herkutella päiväkahvin kanssa.