Raskaaksi 2014

Tirpukka ja vauvahaaveilija, piti käydä ihan laskemassa koska se kipukohtaus oli ja se oli dpo 3 tai 4, riippuu tosiaan siitä oviksesta. Ja mä en ainakaan mitään muuta järjellistä syytä keksiny sille kivulle.. :eek:
 
Moikka kaikki :D

täällä on maa lumessa ja jäässä. mun on pakko kertoa kun kävin meidän lumen kanssa vähän aikaa agissa. meitä oli sellainen 5 hengen ryhmä ja jokainen jätti aina herkut esteen taakse palkaksi. ni lume kävi syömässä toisen koiran nakit :D ja se koira oli tosi ihmeissään kun ne herkut ei odottanut sitä :D mua nyt naurattaa mutta sillo hävetti :D

nyt kp8/27-31 ja edelleen ne oudot mahakivut, kireät munasarjat noista lääkkeistä :sad001
 
Jaa kun kattelin tota ovistestiä vähän myöhemmin niin oli se sittenkin hitusen vahvistunut.. Tosin kontrolli ja testiviivan väliinkin oli tullut kaunis punainen läikkä.. Hö.
Laitan ny kuvankin vielä alin on tehty tänään, keskimmäinen 19 päivä ja ylin on 17 päivä.

image.jpg
 
nuuhku nimen omaan :D lumen nimeksi ois pitäny vaihtaa nakki kun totteli sitä paremmin kuin lume nimeään. :D

en tiedä paljoakaan ovis testeistä mutta kyllähän tuo on vahvistunut matkan varrella :) :wink
 
Hrrrrrr..viileetä huomenta ihanat naiset!
Täällä järkky kipuilu hellitti myöhemmin illalla, mutta edelleen tänä aamuna kyllä tuntuu tuolla alakerrassa hieman "epämiellyttävältä"..Kipua, mutta ei kuitenkaan menkkakivun tuntuista..miten selittäisin. Edelleen vasempipuoli-painotteisesti, ei milläänlailla tuikkivaa tai tykyttävää..istuessa tai maatessa ei oikeastaan tunnu muutakun joku paineentunne mutta liikkuessa inhaa "kipua"..Hyvin selitetty, hyvä minä!

Vauvahaaveilija ja mimi: Voi kun houkuttais ajatella, että eilinen kipukohtaus olisikin oikeasti ollut kiinnittymisestä. Niin kuin Vauvahaaveilijakin sanoit, ei tällästä kipua ole normikierroissa ollut, vaikka on kuinka ollut tuntevinaan oireita. Mutta siis ajattelit seuraavan kierron mennä tikuttelematta, eli et siis ole enää raskaanko..? (anteeksi, minulla on saattanut mennä jotkin viestit ohi tai en vaan lahopäälläni muista mitään..)
 
nuuhku, kyllähän se viiva näyttää vahvistuvan. Moon aivan pihalla sun kierrosta, kun listassa oli testipäivä 17.10.? o_O

Mä en eiliselle keksinyt mitään positiivista mutta tänään se vois olla, että ei ole tullut vielä vuotoa :)

Joko saa alkaa jännittämään huomista testiä?
 
Mimmu toi testipäivä mikä listas on on pikkasen aikanen.. Täs ny oon joka toinen päivä testaillu huvikseni ovistesteillä ja r-testeillä mutta menkkoja siis odotan saapuvaksi viimeistään huomenna :) huomenna siis myös r-testin vuoro jos se täti ei saavu kylään tän päivän aikana tai yöllä :)
 
jestas tänne tulee kovaa vauhtia tekstiä, ei meinaa edes perässä pysyä!

Onnea plussanneille!

Täällä kp7/29-30 eli testipäivä on sitte 16.11. Äsken tätä ketjua lukiessani rupes tuikkimaan oikealle puolelle alavatsaa, liekö jotain sympatia kipuja :D Ovulaatio on varmaan jossain kp16 tienoilla, jos viime kierron merkit paikkaansa pitää. Pohdin vielä että tikutellakko ovista vai ei.. Hmmm.
 
Niin ja päivän positiivinen: Kävin hammastarkastuksessa eikä ollu reikii vain hammaskivee.Kovin se kehu kalustoo ja kiiteltiin 80-luvun aktiivista kouluhammashuoltoo fluoripurskutteluineen ja hampaiden pinnotteluineen.Mä oon fluoritabuja antanu ekoille penskoille mutta niistä luovuttiin jossain kohtaa.nyt on xylipastillit ym.
Luget valuu ja töhnää,toivottavasti vaikuttavaa ainetta jää riittävästi.
 
voi hitto, kuumeinen olo pahenee. mietin just että varmaan joutuu lähtee töistä kesken kunhan saan yhden asiakkaan hoidettua kohta. En nyt suostu mihinkään kuumeeseen sairastumaan, mä en oo koskaan flunssassa :sad001

no, positiivinen olis se että sais olla kainalossa pari päivää .. mutta silti en taho!

Se mun tuhrukin taisi jo loppua vaikka jotenkin "valuvalta" tuolla tuntuu näin istuessa, nyt on vähän menkkainen olo mahassa. Mitä lie.. tuskin ainakaan sitä mitä toivoisin :/
 
Jellis kuuleppas, minulla on aiemmat kaksi raskautta (joista siis syntynyt 2 poikaa) on alkanut "flunssalla". Ei millään hirveellä taudilla, mut pientä kuumetta, kurkkukipu, en muista oliko nuhakin. Mutta siis niin huono olo kuitenkin, että sänkyyn kaatoi. Että siinäpäs sulle pohdittavaa.. :) :)
 
Takaisin
Top