Raskaaksi 2014

Napailua: mun alavatsa, tarkemmin sanottuna sen vasen puoli, sama kohta alaselästä, nivuset ja jalat särkeeeeeee. :oops: Siis tuo särky/jomotus/polte/mikälie säteilee ihan jalkoihin asti. Tosi epämukava olo :confused: Ei siis kummoinenkaan kipu vaan sellanen "kolotus". Tänään on tuntunut "kuplia" alavatsalla, mut jotenkin mieli on maassa ja odotan jokasella vv lorahduksella tätiä... :rolleyes:
 
Soman pohdinnoissa tuli vaan mieleen, että oviksen aikanahan voi tulla ns ovisvuotoa. Ihan siis verta ja kestää esim päivän pari. Pitäisi olla harmitonta.

Tää ei oikeasti ole mun päivä. Nyt on taas kurkku kipeä :eek: Tänne tilaukseen siis parempi päivä huomiselle :)
 
Aurinkoinen :Mulla ei koskaan ole pregcheck antanut mitään viivan paikkaa jos en ole ollut raskaana :) nega on aina ollut puhdas nega vaikka kuin olis käännelly ja miten päin vääntäny:grin
 
Gatusalla lukee profiilissa: tarkasteli forumia hetki sitten?! :confused::rolleyes:


Mulla tulee kans noin.. ^^ ompa kummallista.. toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ♡

Täällä pitäs huomenna testit tulla. Taidan heti illalla tehdä testin ja vaikka aamullaki vielä ku tuli tilattua niitä reilusti :wink näkee sitte vähä missä mennää ku tekee molemmista pisuista :D
 
Mimmu eli siis, jos oviksen aikaan jotain tuollaista vuotoa. . Plussaan yks yhteen, ovis nyt ja talleteltu on useampaan otteeseen.Hyvällä tuurilla testi voisi näyttää loppu kuusta positiivista :smiley-angelic001 toivossa on hyvä elää ja en rupee nyt yhtään intoilemaan en sitten yhtään :excited001.
 
Aurinkoinen,itse mietin samoja asioita vasta ihan vähän aikaa sitten ja raskaana täällä ollaan! :) Itse aloitin testailun muistaakseni 26/28 ja hyvin hailakka viiva tuli vasta 10min jälkeen ja ajattelin et "roskishaamuihi" ei oo luottaminen.. seuraava testi 27/28 ja taas yli 10min ja selkeämpi plussan viiva. Siitä se sitten alkoi vahvistumaan ja muistaakseni kp 28/28 sain testi ajan puitteissa jo plussan. Itsellä kyseisellä testillä on nega ollut puhdas nega vielä tunninkin jälkeen ja roskis plussa onkin sitten ollut oikea plussa! :)

Onnea kaikille plussanneille ja tsemit tuleviin koitoksiin raskautta yrittäville! :) Itse seikkailen nyt tuolla kesäkuisissa aika paljon että ei kerkee kirjottelee tänne enää usein,mutta joka viesti silti täytyy käydä lukemassa!! :)
 
Sandy ja starling hei kiva että tääl on useempi aksailija! :)mä en oikeen tiiä miten treenaan koiraa yritän treenata ihan kisakuntoon mut itte kun menee noi jalat niin sekasin että huh musta ei taida kisoihin olla (ehkä) huomenna aijon mennä hallille treenaan itteeni ja pyöriin kun väkkärä jotta joskus oppis kiken maailman valssit :D ehkä kontakti reeniä sit koiran kans.. Mut pää asiassa mun tartteis ny itte saada omat kuviot kuntoon ja veikkaan että siittä ei tuu mitään :D
Toisin sanoen saan tehdä ison työn itseni kanssa että kisaradoille pääsen koira kun on ihan perus hyvä mitä tuollainen teini pentu nyt vaan voi olla :wink

Freyjallakin ollut hyviä uutisia siellä kun pääsee jo 7viikolla ultraan! Hieno homma! :)

Joku puhui että koira oli tehnyt jotain nautittavia temppuja :wink noh meillä oli eilen ehtoolla kissa joka keksi että hän sAa itse jääkapin oven auki.. Noh ihmettelin kun toinen koirista kolisteli eteisessä.. Ja menin kattoon niin tää kissa oli ihan oikeesti hakenut meidän jääkapista sienirullapiirakan jonka olin isännälle tehnyt ja kantanu sen eteiseen ja sit nää kaks apinaa söi hyvin tyytyväisenä sitä kahdestaan.. Ja juu meijän jääkaapin ovi ei ihan oikeesti oo kyllä mikään hepponen. Kun on lattiastakattoon sellanen teollisuus jääkaappi.. Niin ihmettelen kyllä että toi 4 kilonen kissa sai sen auki.. :O

Sit viel vähän on. Vv:tä tulee joo ihan kiitettävästi. Ei menkkoja vieläkään.. Josko huomenna viimestään.. :)
 
Lume: mulla ainaki letrot aiheuttaa väsymystä, joten varmasti clomeillekin ihan tyypillistä. Tsemppiä!

Tirpukka: erilaiset kipuilut on ihan normaaleja luomukierroissa. Näin oon ainakin omalla kohdalla huomannut. Joskus joutunut ihan panadolia kipuun ottamaan, kun etenkin yöllä ärsyttävä jos ei saa nukuttua.
 
Kiitos Sannuinen :) onneksi pitäisi olla nyt 2 viikkoa vapaata töistä jos kukaan ei vaan sairastu niin ei ainakaan haittaa työntekoa :)
 
Huomenta naiset !

Voi sitä Gatusaa, missä luuraa :eek: Edelleen toivon kaiken olevan hyvin !!

Täällä herätty työaamuun , koko viikkoon en ole nukkunut mitenkään hyvin ja viime yö meni taas pyöriessä :sad001 Kauhea väsymys. Eilen tuli kuvotuksia kun olin auttamassa kaveria muutossa ja vilutti kokoajan :rolleyes:
Hei vaan !! Oire hirmu on täällä :excited001
Nyt vaan malttia, jos lauantaina sitten varovasti testaa, ei kyllä nyt ole yhtään plussa olo:oops:

Päätin tänään laittaa jääkaapin oven yhden jesseteipin sijaan kiinni kahdella :grin Tervemenoa yrittämään koiruus :laughing002
Uskokaa vaan se keksii jotain ihan muuta !
Mukavaa päivää kaikille !
 
Nuuhku, ei sinne ole mitään menkkoja tulossa vaan PLUSSA! :wink

Aurinkoinen, pregcheckillä en ole ikinä viivanpaikkaa saanut (esim. sofilla sen sijaan roskishaamun). Eli pregcheck on mulla ollut aina selkeä nega. Oliko sun viivanpaikassa väriä..? JÄNNÄÄ! :bounce

Jos Gatusan profiilia kattoo koneella, niin hän olisi ollut linjoilla viimeksi torstaina. Mun puhelin sanoo nähtävästi kaikkien kohdalla, että oli paikalla "hetki sitten". Katselin Tunisian tämän hetkistä säätä ja ihan hyvältä näyttää eli tuskin se on ongelmana (ellei ole viime viikolla ollut niin kovat myrskyt ettei vieläkään netti toimi). Alkaa pelottaa tosissaan, että mitä siellä on tekeillä... :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kans yks joka on ihan tolkuttoman väsyny letroista plus muut psyykkiset oireet...sit letrojen jälkee reilu viikko ok aikaa ja sitte pms takia menee järki.Jippii,ihanaa ol hormoonihirviö.
 
Aurinkoinen uutta testiä kehiin! :). Ja kuvaa kans :)

Larissa niin no toivoahan tietenkin sopii mutta pessimisti ei pety ;D

Mariska mitä se koira teki nyt kun oli tupla varmistus? ;D ja tietysti plussatuulia launtaille! :)

Tittiditii.. Tää unikeko heräs jo puol 8 siis oikeesti jaa että mulle riittää 7 ja puol tuntia unta.. Eikä..
Noh ei auta.. Kai se on sit vaan pakko jaksaa kun päivällä iskee armoton väsymys..
Positiivista on se että pääsen aksaan :)

Ja ei siis tätiä vieläkään.. Ja se ovistesti oli aikalailla samanlainen kun toissapäiväänkin :)
 
Apua naiset auttakaa! Mikä mun mahassa on? Nyt siis kp17 ja kait dpo4. Aivan JÄRISYTTÄVÄÄ KIPUA alavatsassa, enemmän munasarjojen vasemmalla puolella, välillä keskellä, tosi vähän oikealla.. SATTUU OIKEASTI IHAN prklprkl...! Siis ovisplussan sain digillä viime ke, eli ovis ehkä oli sit to..Eihän mulla nyt voi ovis olla? Hätäpäissäni tein ovistestin äsken, ainakaan hymyä ei irronnut.. Mitä Tää on? ..ihan ennenkokematonta! ..anteeksi omanapailu, mutta kertoilee jos tiiätte mistä vois johtua..?


Tirpukka, mä tunsin viime raskaudessa kiinnittymisen todella kovana viiltävänä kipuna juurikin dpo4, plussan sainkin sitten jo dpo9. Tämä kipu tuntui erilaiselta, kuin mikään muissa kierroissa kuvitelluista "raskausoiresta tai kivuista" Joten kyllä noi sinun kivut voivat olla kiinnittymiseen liittyviä!! :)
Onnittelut sunwaylle plussasta!
Täällä vihdoin vuoto alkaa hiipua, ja ensi viikonlopusta sitten taas uuteen yritykseen! Taidan jättää sittenkin nuo oviksen tikuttelut ja mennä ihan vaan fiiliksen mukaan. Testauspäivä olisi todennäköisesti marraskuun puolivälissä.
 
No mitähän tämä nyt sitten on.. lauantaina oli ovis ja nyt tulee vähän punasta tuhrua pyyhkiessä, alamahassa nipistelee.. kuumeinen olo ja vasen tissi tosi kipeä. nyt tää oireilu alkaa taas!

Ja hei ihan oikeesti, missä on Gatusa!?

ai että mua nauratti noi koirien ja kissojen touhut :)
 
Takaisin
Top