Raskaaksi 2014

HAH ! Mun jesseteippi viritys oli pitänyt koiran pois jääkaapilta :dance011, mitä nyt sit kostoks oli levitellyt uunipellit pitkin lattiaa, mut mitä pienistä :grin Uskomattoman vaikea pitää tuollainen 90cm korkee ja yli 70kg pois pahanteosta...

Jellis hoi ! Jospa se olis ollut sitä itseään :) Mä jännitän täällä mukana !

Itsellä tänään ollut lähes oireeton päivä, jos ei muutamaa viiltelyä lasketa :rolleyes: Ja aamu nälkää :grin Mutta joo koitan pitää jalat maan pinnalla, ettei tuu pettymyksiä !

Ja loppu loruksi plussatuulia kaikille !! Onnea plussista ja tsemppiä jokaiseen kierron vaiheeseen :)
 
Mimmu! Jep huomenna kimppa testiä (kop kop) jos meikäläisen menkat ei ala :D

Jellis ja muistan että mä olin likasta raskaus aikana kokoajan kipee en kyllä heti plussan jälkeen mut aina oli joku flunssa päällä joten peukut pystyyn että plussa tulee testiin! :)

Mariska mikä koira teil on siis jos saa kysyä ei oo pakko vastata :wink
 
Jellis: Täälläkin tämä raskaus lähti kuumeisesta olosta ja flunssasta :wink

Pahoittelut etten jaksa kaikille kommentoida. Jotenkin tää väsymys vaan pistää aivot ihan narikkaan :D

Gatusaa kyllä mäkin kaipailen. Toivottavasti siellä kaikki kunnossa :Heartred

On: Tosiaan jäätävä väsymys ja huono olo. Sai taas koulussa yrittää pitää itsensä kasassa että pysyy ruuat sisällä ja silmät auki. Tenttikirjat oli tänään mut eipä siitä kovin kummoista numeroa tule kun ei lukemisestakaan oikein tullut mitään. Vielä reilu kaks viikkoa ultraan!
 
Jellis, lisään nyt vettä myllyyn, mutta mullakin keskenmennyt raskaus alkoi flunssalla. :wink Oon tosi harvoin sairaana, joten ihan meni raskauden alkamisen piikkiin se flunssa.

Yövuorot sekoitti unirytmin taas täysin. Heräsin joskus klo 2 ja nukahdin uudelleen vasta pitkälti aamun puolella. Ja sit en vain päässyt ylös millään, kun kello oli soimassa aamulla klo 8, että saisin rytmin käännetyksi ja tänä iltana tulisi aikaisin uni. Pohditutti siinä valvoessa, olisiko mulla tosiaan voinut käynnistyä kierto näin nopeasti kkm:n vuodon loppumisen jälkeen ja olisiko solut ehkä löytäneet toisensa. Melko varma olen, että ovis oli eilen, aamulla ja iltapäivällä vv kuin Niagaran putouksessa ja nyt ihan kuivaa. Talletuksia toissapäivänä ja eilen, joten aika passeliin aikaan kai...
 
olkaat hyvä :D musta on niin ihanaa kun täällä on niin ihania ja sympaattisia ihmisiä joiden kanssa on ihana jakaa asioita ja rupatella, en ois koskaan uskonut että te olette niin ihania mitä olette :) olen vaan niin kiitollinen, kun täällä jaksetaan tsempata, iloita, ja suruita yhessä sekä jännittää..

siinä on päivän positiivinen :)
 
Täällä on kyllä mahtavaa! Kiva, kun otitte mukaan :)

Mä en kyllä haluaisi millään pissiä huomenna tikkuun. Jännittää niin sairaana. Kaikista kauheinta on sitten se tippuminen, kovaa ja korkealta :confused:
 
Lume sä oot kans ihana! Voi sinua! :)

Mariska meinasinkin kysyä että onko teillä tanskandoggi.. Ne on kyl hienoja! :) joskus haaveilin kans sellasesta mut päädyin tohon vähän pienempään mörskäriin bullterrieriin/kääpiöbullterrieriin :) ja juu näillä en aksaa vaikka silloinkun kääpiö eli niin sen kans harrasteltiin mut ei kyl tulis kuulonkaan että tuota pappaa veisin aksaan ne naurais mut pihalle :D
 
Takaisin
Top