Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
moikka kaikille. mun on pakko tunnustaa etten jaksanut lukea noita tämän päiväisiä viestejä läpi niitä on hurjan paljon :) oliko uusia tullut ? jos oli tervetuloa ja olkoon visiittinne lyhyt :)

mun oli pakko tulla napailemaan koska olo on ihan kamala, nyt kp7/27-31 ja 3 tabletti clomeja menee tänään napaan. olen superväsynyt voisin nukkua tauotta ja tää päänsärky on kammottava... johtunee varmaan noista clomeista...
 
Päivän positiivinen on se, että sain rakenneultraan ajan. 20.1 ja tekevät äippäpolilla. :) raskauden on siis pakko kestää sinne asti ainakin, kun on kertaan aika annettu. Eikö niin?

En ole vielä edes neuvolassa käynyt, joten tämä rakenneultran aika hieman hymyilyttää. :)
 
Lume Itsekkin aikaisemmin limoista tunnistin oviksen, mutta kahdessa e kassa kierrossa pillereiden jälkeen ei ollut mitään. Ja eilen huomasin, että sitä onkin (kovin aikaisessa vaiheessa kiertoa) :think005 Talleteltiin jo eilen ja paperiin pyyhkiessä tuli kirkasta verta vähän. Mahakivut jatkuneet ja se ihme nipistely häpuluulla. Onko yleensä sulla väsymystä kierroissa vai johtuuko tästä pimeydestä?

Toivottavasti Gatusalla kaikki kunnossa!
 
Mihnä ihmeessä se gatusa luuraa! Käyn vähä väliä täällä kurkkimassa joko hän on ilmoittanut itsestään! ? :( toivottavasti kaikki hyvin!!! :/
 
Päivän positiivinen heti kärkeen! Tulin just töistä ja mies oli siivonnut koko kämpän! Ihana <3

oma napa on edelleen oudon tuntuinen vähän kipeän oloinen ja närästää. Kovat odotukset tähän kiertoon. Mua ei normisti närästä ikinä! Parivuotta sitten en edes tienny miltä se tuntuu. Pudota sitte loppukuusta korkeelta. :rolleyes:

Gatusa tule jo takaisin ja kerro että kaikki hyvin! Toivottavasti pieni vielä kyydissä omassa yksiössään <3

Mariska tiedän tunteen, täällä kans koira osaa avata kaikki ovet ja luukut -.-

Mimmu. Toivotaan että se on muuta vuotoa ja tämä ois sinunkin kierto. Eihän sun kauaa testiä tarvi ees odottaa. :)
 
normaalisti ei ole ollut sellaista huomattavaa väsymystä. edellisessä ja nyt tässä kierrossa on ollut tosi paljon. mä en tiedä voiko noi hormoonilääkkeet tehdä sen vai tää pimeys ja syksy. mulla on torstaina kontrolliultra tk:ssa ja siellä tietää taas millo on ovis :)
 
Apua naiset auttakaa! Mikä mun mahassa on? Nyt siis kp17 ja kait dpo4. Aivan JÄRISYTTÄVÄÄ KIPUA alavatsassa, enemmän munasarjojen vasemmalla puolella, välillä keskellä, tosi vähän oikealla.. SATTUU OIKEASTI IHAN prklprkl...! Siis ovisplussan sain digillä viime ke, eli ovis ehkä oli sit to..Eihän mulla nyt voi ovis olla? Hätäpäissäni tein ovistestin äsken, ainakaan hymyä ei irronnut.. Mitä Tää on? ..ihan ennenkokematonta! ..anteeksi omanapailu, mutta kertoilee jos tiiätte mistä vois johtua..?
 
Tirpukka, mulla oli kans kauhee kipukohtaus muutama päivä oletetun oviksen jälkeen. Siis sattu ihan sairaasti! Mietin sillon että voisko olla kiinnittymistä tms? ;) siellähän alko jännät ajat :D
 
Olitkos kuinka kauan syönyt hormoneja? Tyhmä kysymys, mutta mitä ne kattelee siellä kontrolliultrassa? :) Joo Tärppiä toivotaan, mutta en usko että näin aikasin vois ovis olla. .Päätin kyllä, että tämä on SE kierto:grin oireisto on ihan eri, kuin edellisissä.
 
Sabetti, ihana mies sulla kotona :-) Mikä dpo sulla on menossa? Hyvät ainakin on olot ;)

Tirpukka, keltarauhanen yleensä tuntuu tykytyksenä muniksen kohdalla mutta mitähän ihmettä tommonen kipu vois olla o_O Kiinnittymisellekin vielä vähän aikasta. Toivottvasti helpottaa pian.
 
Jännääää. ... tirpukkalla kans. ;)

Mä olin aatellu että testaan 30.10 kun menkkojen pitäs olla jo useemman päivän myöhässä. Mut saa nähä maltanko. :D

Sunnuntaina ois dpo 12-14 ;)
 
Hiusasiaan semmosta että tämmösellä perus ihmisellä on hiustenlähtöaika 2-10 vuoden välein. Riippuu siis täysin siitä minkä ikäiseksi aina sinun yksi hiuksesi kasvaa! Hiuksia ei muissa tapauksissä lähde siis normaalia enenpää ellei oikeasti ole kyse jostain sairaudesta! :)

Gatusa huolettaa kyllä, tää on jo tooooosi pitkä aika hälle olla pois täältä ja tuntuu se nettikatkokin vähän oudolta että näin monta päivää kestäisi.. :Heartred:Heartred:Heartred
 
soma viime kierrossa söin ekaa kertaa keltarauhashormoonia ja nyt tässä kierrossa ekaa kertaa menossa noi clomifenit. kontrollissa ne ultraa munasarjat ja katsoo onko siellä kypsymässä yhtään munarakkulaa ja milloin se irtoaminen suurinpiirtein tapahtuu. Mullakun todettiin tuo pcos niin en ovuloi sen takia säännöllisesti joka kuukausi. Siksi syön noita hormoonejakin että saataisiin ovulaatio aikaiseksi =)
 
no niin, nyt alkaa vähän helpottaa ja uskaltaa jopa vähän hengittää, huoh...! Ehkäpä äskeinen viinilasillinen auttoi :) Pitihän Se heti tempasta, vaikkakin kaksinkerroin, jos kiinnittymisessä kerta auttaa :)
..vaikka enpähän tiedä, niinkuin Mimmukin sanoi, että ehkä liian aikaista kiinnittymiselle..? Vaikka neukkulassa muistaakseni sanoivat, että kiinnittyy dpo 5-8..ja jos ovisplussapäivästä laskee niin sit on 5 päivää kulunut... Joo tiedetään, toiveajattelua! :) :) :) Hope so!!!

PikkuMinski: samoilla kp:llä mennään siun kans.
 
Takaisin
Top