Raskaaksi 2014

heis ihanat PITKÄSTÄ AIKAA mitä kuuluu? saako gatusa tiivistelmän mitä on lähes viikossa tapahtunu ku meillä oli myrsky viime viikolla joka sit katkas netin ja tänää vasta korjattii ja saatii toimimaan. ollu ikävä teitä!!!

plussatuulia kaikille ja jos joku plussannu ni onnea ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms.

täällä ollaan yhtenä kappaleena vielä ja rv 31+5 menossa, neiti on vallannu koko yksiönsä eli odotettavissa ilmeisesti oikeestiki pitkä likka ellei sukupuoli ol mystisest vaihtun sit rv 24 ultran :) ei mahu enää liikkuu niin paljoo ku ennen ja eilen esitteli mulle kantapäätänsä. pää on painun entistä alemmas ja on sellai tunne et on tainnu kiinnittyy jo mut sen näkee lauantaina sit. me otettii esikko tarhasta pois ku siel ei sujunu opiskelu lähinnä sen takia että ilmapiiri oli tosi negatiivinen. minä oon nyt opettan eilen ja tänää esikkoa ja kiltisti on opiskellu ja ope ku koulus anto läksyt ni esikko oli tehny ne jo kotona aamulla valmiiks alhamdulillah. no säästyy meilläki sit 45dinaaria kuussa ku ei tartte tarhaa maksaa ja esikolla on enemmän motivaatiota opiskeluun alhamdulillah.
 
voi teitä, nyt noin kiusaatte mua noilla raskausflunssillanne :) mä oon vasta dpo4? Ja tosiaan tänä aamuna tuli sitä verta vähän.. Nt on niin kuumeinen olo että lähdin töistä ja lupasin ainakin huomisen pysyä petissä. Varsinaisesti ei oo mitään hengitystieoireita, vain kuumeinen olo..tossa huilatessa tuntui ihme kipua mahassa. Ja nyt mä oon ihan lähdössä järjiltä näiden oireiden kanssa. BB-Annan sanoin: Yyyyyyyyyyyyyyyyyy! :wink

joo ihania ootte kaikki! Ei tätä kuumeilua kestäis ilman teitä :Heartred säästyy miespolo kauhean paljolta!

jeeeeeee gatusa palasi!
 
oi ootte kyllä aivan ihania kaikki, alkaa iha itkettää oikeestiki täällä et mua on kaivattu. juu täällä nettipimento ohi alhamdulillah, neiti on määrätietoinen kuten aina eikä enää ol juurikaa tilaa, oon huomannu et selkä vatsaa päin jalat levällää oleilee usein joten mulla nukkuminen on aikas haastavaa ku asentoa ei meinaa löytää.

minä lähetän kunnon plussatuulet kaikille täältä etelästä. lauantaina pääsee kuuleen lääkäriltä mitä kokoluokkaa on odotettavissa neidin olevan, veikaan että pitkä ja vahvarakenteinen on ainaki.
 
Gatusaaaa!!!! Me ollaan oltu täällä niiiiin huolissamme! Ihanaa kun palasit ja vielä yhtenä kappaleena :Heartred Olet ollut paljon ajatuksissa :)

Napaa: Taitaa greippimehu toimia ja ovis lähentyä hissuksiin :wink Harmi, kun mies tulee kotiin vasta myöhään :grin
 
Kahlasin 300 viestiä pikaisesti läpi, mitään ei oikein mieleen jäänyt, muuta kuin onnea plussanneille!

On: tänne ei mitään erikoista, sen verta kiirettä pitänyt, ettei edes omaa kroppaa oo kerennä kuuntelemaan :)
 
Non nih liityn ny messiin keillä outoi mahakipui.alkoi vasemmalle alhaalle repii iha yhtäkkiä ja ihan kiitettävän lujaa.au.
 
Takaisin
Top