Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Ella:3someToivottovasti nuo oireet nyt olis kuitenkin vaarattomia!
Ja tsemppiä Elysseillekin!

Kiitos satsa! (: mitä kaikkia apuja muuten kaikilla on ollut yrittämisessä? En omista tietokonetta niin puhelimella ei näe aikaisempia keskusteluja :/ ja mitä suosittelisitte eniten? (:

ella toivottavasti ei olis tuulimuna ne on hirveitä etenki jos tulee vast ekan kolmanneksen lopussa pois.
elyssei toivotaan että saat hyviä uutisia ultrasta, itellä ei ol ollu valeraskautta ikinä ni en tiä millai ois mut ultra ja raskaustesti yleensä kertoo kyl totuuden. moni on käyttän greippimehua, omenaviinietikkaa, ovistestejä, ei peseydy illalla vaan käy suoraa nukkuun, miniaspiriini, punaviini, vehnänalkioöljy jne. paljon löytyy tosin ite en ol käyttän apukeinoja.

Elyssei apuna meillä oli joskus greippimehu,en usko sen vaikuttaneen.Pre-seed liukkaria käyttäessä on tärpänny joten miä vannon sen nimeen :grin

Ella.Toivottavasti nyt ei olis kyse tuulimunasta..tsemppiä..
Elyssei.mä pidän peukut ylhäällä et sie olis pikkunen matkassa.. :)

on.katoin nyt illalla niit testejä vie uudelleen ja otin valokuvia ni se tämän päivänen näkyy niis kuvissakin paremmin et ehkä täs vie toivoa on.. :) kävin myös ostaa kaks apteekinomia testejä lisää et saa sunnuntaina ja maanantaina testata..kumpa saisin tummemman viivan pian.. :smiley-angelic001

oon miettiny totakin et mihin toi laskettuaika menis kun saan erisivuilta eri tuloksia..vaun sivuilta tulee 30 tai 31.10 ja jostain sivulta sain 2.11??? mulla alko menkat viimeks 22.1 ja ovis plussan sain 7.2..et jos joku viisampi osaa sanoo mikä noista mahollisesti olis oikein..?eihän sitä tietysti tie ennen sata varmaks kun ultrasta ja toivottvasti tuol nyt on joku oikeesti..

Neuvolassa lasketaan aina 28 päivän kierron mukaan eli jos kierto on alkanu 22. 1. niin laskettu aika olis 29. 10. Sit ultrassa tarkennetaan, kunnasta riippuen yleensä laskettua aikaa siirretään vain jos sikiö on vähintään viisi päivää tai jopa viikon nuorempi tai vanhempi kuin on neuvolassa laskettu. Joillain on kyllä siirretty laskettua aikaa jo parinkin päivän erolla.

Mikä tän punaviinin vaikutus on, en oo ikinä kuullutkaan että siitä jotain apua on 0.o ja onko neuvoja mistä löytäisin hyvin tuota greippi mehua, kokeilun arvoinen omasta mielestä kun aika monella plussannu sen avulla.. Kun kaupasta en löytänyt kun vaan greippi sekotetta sitruunan tai muun kanssa ja oli tuhottomasti sokeria ja lisäaineita :/

Kiitos elmiina. :) mä kun en esikoisen plussatessa ja muutenkaan oikeen selvitelly et mitän nää menee.neuvola anto sillon esikoisesta lasketuksia ajaksi 11.4 ja muuttu ultras 19.4 mut muksu synty 10.4 et olis kyl paremmin pitäny toi neuvolan aika kutinsa..no mä oottelen et toi viiva tummuis muuten en usko et tää päättyy hyvin..

Nyt uutena näillä foorumeilla, esikoinen syntynyt 8/13 ja nyt kuumeillaan miehen kanssa toista. Mulla imetystä vielä kolmesti päivällä ja kerran aamuyöstä, eikä menkat alkaneet ! kiinnostaisikin että koskas teillä menkat alkaneet, vai onko tärpännyt vaikkei olisikaan alkanut. Toiveena on aina ollut lyhyellä ikäerolla saada lapset :pale

Elyssei tykkään kovasti siitä että sut otetaan noin hyvin vastaan ja pääset tutkittavaksi + jatkotoimenpiteet, hienoa!
Olisitpa raskaana ja kaikki menis hyvin täälä kertaa. Jokatapauksessa toivotan paljon plussaa ja raskaustuulia puuuuuuuuuuuuuuuuuuh! ++++++++++++ lykkyä tykö! :wink
Mikset purista ihan tavallisesta vaaleasta greipistä mehua mukiin ja juo?Olen itse tehnyt niin ennen ovista ja sen ollessa käsillä, kaikista luonnollisin tapa, ei lisäaineita! Kirjotin just ohjeet edelliselle sivulle.. harmi ettet näe, mutta voin linkata sen tähän. Punkkua juodaan n. viikko oviksesta lasillinen kaks vaikka iltaisin, ei ehkä joka ilta..mutta sen tarkoitus on parantaa verenkiertoa kohdun alueella jolloin kyytiläisen pysyminen matkassa olisi mahdollisempaa. :rolleyes: http://forum.vau.fi/threads/raskaaksi-2014.1579406/page-78

Muokattu viimeksi:
loora84 elä sano! sulla on hyvät mahkut saada vahvempi plussa taikka kaks viivaa, mä ainakin uskon niin! ++++++++ sori oli pakko antaa punanen raksi merkki koska mä toivon että kaikki todella menee hyvin. <3 :hug013

Mikä tän punaviinin vaikutus on, en oo ikinä kuullutkaan että siitä jotain apua on 0.o

Punaviiniä juodaan oviksen jälkeen, edistää (kohdun) verenkiertoa (kuten alkoholi ylipäänsä) ja sisältää antioksidantteja. Tietenkään tarkoitus ei oo vetää kännejä kun toiveena on raskaus vaan ottaa yks lasi illassa muutamana päivänä oletettua kiinnittymistä ennen ja vähän sen jälkeen...

pakko tulla sanoon et mä join muutamana iltana oviksen jälkeisenä iltana punaviiniä täs kierros..muissa en oo juonu..ja nyt siis sain sen haalean plussan..

Kiitos Kiwibird... :)

Kiitos kiwibird!! (: olen kerran täällä ostanu ja täällä ne on kyllä aivan hirveitä ja järkyttävän hintasia :/ ja oiskohan sen punaviinin ansiosta sitten vihdoinkin tullut ovis kun on tullut sitä ostettua kerran viikossa joka viikko joulun jälkeen ja vähän ennenkin :D kun tosiaan mulla ei niitä juuri tule.. Lasta oon yrittäny viimiset 3 vuotta, ylikin, eikä ole kertaakaan napannut ja oli tosiaan se valeraskaus 2v sitten mikä pisti ihan matalaksi :/

elmiina osasi hyvin sanoa tuosta punkusta. Elyssei täällä ne on 2-3 euroa.. onhan tuokin hintavaa mutta olleet ihan freesejä ja yllättävän makeita täälläpäin. Onnea matkaan kuitenkin :) :thumright :signs003 ps. linkkasin tuohon mun edelliseen viestiin sen greippijutskan.

Kiitos kiwibird! (: pitääpä kokeilla heti seuraavalla kierrolla jos ei paljastu keskiviikkona mitään.. Toivottavasti siellä pieni möykky näkyisi (: käsittääkseni tällä sivustolla suurimmalla osalla on jo lapsi tai on ollut raskaana mutta keskeytynyt.. Millaisia herättävimpiä oireita on ollut ensimmäisen kolmanneksen alussa? (:

elyssei: Oireet on niin yksilöllisiä, väsymys, rintojen arkuus, pahoinvointi, selkäkivut. Toivotaan että siellä pieni elämän alku on :Heartbigred Helppo varmasti on mulla sanoa, mutta itse koitan noudattaa ohjetta jos ja kun raskaudun: Koita olla stressaamatta. Jaksuja ja tsemppiä

Itseä vähän ihmetyttää nää menkat? Tein aamulla testin ja se sanoi nega mut tää vuoto on oudonlaista?!? Limaa joka on vaaleanpunaista ja hyvin vähäistä (Siteeseen ei oo mitään tullu koko päivänä) tyhjennyksessä silloin kun olin että ekat kuukautiset km:n jälkeen voi olla kivuliaat ja runsaat.. Normisti mä vuodan ekat 3pvää ku niaga. hmmm täytyy oottaa huomiseen.

Onhan ne tottakai yksilöllisiä :D ajattelin vain että voikos edes laittaa enään valeraskauden puolelle kun kaikki oireet mitä on, on iskenyt 5-6vk sisään: rintojen ja nännien paha arkuus! (ei voi edes rintaliivejä pitää, muttei ilmankaan voi kauheesti olla ku tuntuu tissit niin painavilta) oon lihonnu kukkakepistä 4-5kg ja mahan ympärille on tullu paljon senttejä; turvotttaaaa.. Hajuaistin ja makuaistin paraneminen (normaalisti huono kun tupakointitaustaa 10v) ei tee mieli tupakkaa, syödä, mutta kokoajan nälkä ja mielihaluja :/ aamulla aina tosi heikko ja paha olo niin että yrkkä meinaa lentää, varsinkin tänä aamuna (voi johtua pienestä nälästäkin) x( ja kaikista oudoin juttu josta oon koittanu googletella, maha liikkuu oudosti ihan ku olisi vesi-ilmapallo mahassa kun nojaa puolelta toiselle O.o ja muutenki tuo masun turvotus oudosti lähteny häpyluun päältä.. :| niin ja vielä tää väsymys!! Ei meinaa tulla loppua, repii leukoja kokoajan ja nukun ehkä 1-3 kertaa välillä päikkäreitäkin ku ei vaan pysy hereillä D':

Muokattu viimeksi:
Takaisin