Tänne on tullut taas niin paljon uusia kirjoituksia, etten mä kauhean yksityiskohtaisesti osaa kommentoida.
Jotain puhetta oli noista raskausoireista. Mä oon näitä palstoja lukiessa huomannut että moni pitää sitä pahoinvointia jotenkin oleellisena raskausoireena.... Mulla ei ollut minkään näköistä pahoinvointia esikoista odottaessa. Ei missään vaiheessa. "Tajusin" olevani raskaana vasta 7+viikolla, sitä ennen oireena lähinnä väsymys, tissit ja turvonnut olo. Siltikään en noita osanut raskauteen yhdistää, ennekuin vasta jälkikäteen.
Tuosta punaviinistä en tiedä. Se täytyy kuitenkin todeta että esikoinen on saanut alkunsa aaton aattona jouluna ja mä join aika monta lasillista punaviiniä siinä joulunpyhien aikaan (en siis osannut epäillä raskautta). Vaikuttiko sitten kiinnittymiseen jne, en tiedä.
ON: Täällä menossa kp12/25. Laskennallisesti olis ovis nyt, mutta eipä tunnu siltä eikä ovistesti näytä
Haaleeta viivaa tuohon ovistestiin on tullut... just ja just näkee. Mulla on vielä 7 testiä kaapissa. Tehdään ne nyt pois tulevan viikon aikana ja katsellaan tummuuko viiva. Talletuksia tehtiin eilen :) Yritän innostua lisätalletuksiin viimeistään huomenna. Mulla ei ehkä ihan halut riitä joka pvä peuhaamiseen...
Toivottavasti se ovis nyt olis ennen keskiviikkoa, jos on ollakseen. Mies menee sit töihin ja pitkien päivien takia aikaa kammarihommiin jää entistä vähemmän. tai sitten mä en vaan ovuloi ton imetyksen takia.
Mites te muut ovistestien tekijät? onko kuinka tarkkaa se ajankohta koska testin tekee? tai kun tuossa lukee että pitäis vähentää nesteen nauttimista ennen testiä... mulla noita davidin liuska ovistestejä.
Mä en nyt millään haluaisi ruveta taas stressaamaan ja jatkuvasti tätä raskautumisajatusta päässä pyörittelemään. Tää alkukierto oli ihanan vapauttavaa kun tiesi ettei oo raskaana (ei tarvinut jännittää) ja tiesi ettei raskautuminen ollut ihan vielä mahdollista. Pyrin siis täälläkin enemmän taustailemaan.
Tsemppiä kaikille muille, oli sitten mikä kierronvaihe vaan menossa!!