Nuuhku, olen kisannut joitakin startteja ykkösissä tuon nykyisin lajista "varhaiseläkkeellä" olevan koiran kanssa. Juniorilla tuli kisaikä täyteen pari kuukautta sitten, mutta ollaan vielä niin keskeneräisiä, että kisoja voisi suunnitella aikaisintaan ensi keväälle. Kisatavoitteellisesti kuitenkin treenataan.
Freyja, ihanaa, että pääset kuitenkin kunnalliseen alkuraskauden ultraan, jos oikein ymmärsin. Vai oletteko menossa yksityiselle? Mulla kans on 100% varmaa, että mahdollisessa uudessa raskaudessa ultraan on päästävä aikaisemmin kuin 13. viikolla. Tarjotaanko sulle muuten jotain lisätukea (enemmän käyntejä, neuvolan psykologia tms.) neuvolasta, kun taustalla on keskenmenoja? Vai koetko edes tarvitsevasi sellaista?
Päivän positiivinen: aamuisen vessakäynnin perusteella olisi ehkä syytä epäillä oviksen olevan melko ajankohtainen! Tosin mitään selviä nippaisuja en ole tuntenut alavatsalla - yleensä olen tuntenut. Jotain pientä, mutta ei niin voimakasta kuin aikaisemmin. Positiivisella fiiliksellä kuitenkin odottelen miestä töistä kotiin. :)