Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viikonlopun oon halannu vessanpönttöä ja täällä on yli 500 sivua :D

onnea plussanneille!niin paljon uusia ettei muista keitä he olivat.

J3nniä jännäillään täällä!

ja Gatusa..toivottavasti kaikki on hyvin <3

on.torstaina olis klinikalla ultra ja katotaan löytyykö ketään.
 
Freyja Ai vitsi noi paperijutut on niin ärsyttäviä. Milläs viikoilla oot tuolloin ultran aikaan? :) odottavan aika on pitkä :wink

Ellilläkin jännät ajat edessä :) tsemppiä pahoinvoinnin kanssa!
 
Nuuhku, olen kisannut joitakin startteja ykkösissä tuon nykyisin lajista "varhaiseläkkeellä" olevan koiran kanssa. Juniorilla tuli kisaikä täyteen pari kuukautta sitten, mutta ollaan vielä niin keskeneräisiä, että kisoja voisi suunnitella aikaisintaan ensi keväälle. Kisatavoitteellisesti kuitenkin treenataan.

Freyja, ihanaa, että pääset kuitenkin kunnalliseen alkuraskauden ultraan, jos oikein ymmärsin. Vai oletteko menossa yksityiselle? Mulla kans on 100% varmaa, että mahdollisessa uudessa raskaudessa ultraan on päästävä aikaisemmin kuin 13. viikolla. Tarjotaanko sulle muuten jotain lisätukea (enemmän käyntejä, neuvolan psykologia tms.) neuvolasta, kun taustalla on keskenmenoja? Vai koetko edes tarvitsevasi sellaista?

Päivän positiivinen: aamuisen vessakäynnin perusteella olisi ehkä syytä epäillä oviksen olevan melko ajankohtainen! Tosin mitään selviä nippaisuja en ole tuntenut alavatsalla - yleensä olen tuntenut. Jotain pientä, mutta ei niin voimakasta kuin aikaisemmin. Positiivisella fiiliksellä kuitenkin odottelen miestä töistä kotiin. :)
 
Oon siis nyt rv 5+2 ja silloin ultran aikaan rv 7+. Ja ihan kunnallisen kautta tuon sain. Eipä kai sinne aiemmin kannatakaan mennä :) Vaikka kyllä mä mietin et pitäiskö ottaa yksityiseltä aika jos tuolla näkyy jotain, siis ennen sitä nt-ultraa. Mut sen ehtii sitten miettiä.

En usko et saan tiheämpiä käyntejä ellei sit tuu jotain radikaalia. En oikein koe et tarvisin niitä kun eipä noille keskenmenoille ole mitään tehtävissä. Toki neuvolaan voi aina soittaa ja jutella mutta ei mulla nyt mitään hätää ole. Seuraava neuvolakäynti on vasta joulukuun lopulla.

Toivon niin hartaasti että tästä joulusta tulisi iloinen :) Jännä juttu kun tämän la osuu ihan samalle kuukaudelle kuin eka raskaus, jotenkin tulee toisinto mieleen kun on vielä asiat niin tuoreessa muistissa.
 
Kertokaa fiksummat:

Mikä dpo sitä punkkua pitikään juoda, että maksimoituu se kiinnittymisen mahdollisuus?

Voi Gatusa ♡ missä olet?! Huoli on kova ♡ ;(

Taas vanhan toistoa; tervetuloa uudet :), onnea plussanneille ♡ ja pahoittelut kaikille tädin tai km uhreille :(

ON Kp17/28-30, dpo todennäköisesti 3 ja Yk13
 
PikkuMinski, kiinnittymisen tienoilla eli joskus dpo 6-10. :wink Mutta ei mitään perskännejä vaan tilkkanen illalla rentoutuessa :grin

Mulla on kans huoli Gatusasta :sad001 Ikinä ei ole näin pitkään yleensä pois ja ilmoittelematta itsestään!
 
Täältä toivottelen paljon tsemppejä, ei saa olla mieli maassa :hug013
Plussa tuulahdus jokaiselle sitä odottavalle !:) Uusi kierto on aina uusi mahdollisuus !

Uusille tervetulo halaus !!

Mulla oli iloinen yllätys kun tulin töistä, koira oli syönyt jääkaapin tyhjäksi ja sen jälkeen saanut vatsansa sekaisin :smiley-chores020
Ai että olin onnellinen.
Siinä yökkäilin sitten siivotessani ja matotkin oli täynnä raejuustoa ! Kele sentään !

Vatsaa turvottaa ja oli pakko avata housun nappi kun ahdisti :grin Hajut tuntui tänään voimakkailta ja lista muita oireita :grin
Hemmetin naisen mieli kun kehittelet kaikkea turhanpäiväisiä oireita:dance018
 
Viimeinen päivitys Gatusalta 16.10 :O yleensä päivittäin edes jotain :/ Toivottavasti kaikki on hyvin ♡

Täytynee vedellä loppuviikosta hippasen punasta :D ;) Muoks. Ei siis persettä olalle vaan ihan nätisti pikkusen illalla rentoutuen ;) Kiitos tarkennuksesta Larissa ;D

Taas uusi oire jonka voin yhdistää geleen syöntiin... Mulla lähtee ihan hulluna hiuksia :o
 
Muokattu viimeksi:
Anteeksi Mariska, täällä vähän tyrskin kun luin sun koiran tempauksesta :grin Nimim, kokemusta on vastaavanlaisista tilanteista :grin Toivottavasti siellä olisi oireet ihan sitä itseään ja pääsisit uudelleen plussanneiden joukkoon! :) Mikä kp sulla on nyt menossa?

PikkuMinski, aiemmin jo kertoilinkin mutta niin lähtee mullakin. Harjauksen jälkeen harja näyttää aika karulta, kun on aika pitkät hiuksetkin... Luulen kylläkin, että se johtuu vuodenajasta eikä tosta geleestä, sillä useammalla kaverilla lähtee myös ja ei kaikki voi geleetä syödä (tai mistä sen tietää... :grin)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ei oo koskaan lähtenyt, mutta nyt todellakin ihan reiluja "tuppoja" harjassa :eek: ja jää käteenkin kun vetää läpi hiuksista :eek: Sama tuhruja ei oo ollu ikinä mut nyt koko kierron jotain :oops:

Jätän kyllä geleen nyt ja katotaan jos loppuu tuhrut ja hiustenlähtö... Ei mulla oikein mitään positiivista oo sanottavana ku ei mun mielialassa tai tuntemuksissakaan ole mitään muutoksia :confused:
 
Minskiläinen, mulla ei ihan noin paljon sentään lähde! :eek: Mutta enemmän kuitenkin kuin normaalisti. Mulla hävisi nyt taas tuhrut ja mieliala on mitä mainioin (kröhöm.. "siinäkin" mielessä :grin) eli jatkan tota geleetä taas ovikseen asti.

Mutta oikeastikin, syksy on monille sellaista aikaa, että hiuksia lähtee enemmän.
 
Mulla toi "siinämielessä" mieliala on ollut kyllä kans aikas kohillaan, mut tais johtua oviksesta ennemmin ku geleestä ;)

Kuitenkin jotain positiivista; kampaajien mukaan mulla on 1/3 liikaa hiuksia ;) josko ne "ylimääräiset" lähtis nyt lätkimään :D
Ei kauheen kivaa kun on kirkkaan punainen fleda ja noita hiuksia on matoissa ja lavuaarissa... olkkarissa tietty valko-harmaa matto :oops::eek:

Mä kyllä tykkään tästä "reuhkasta" :p
 
Täällä kp 23/28-29 , ennen ollut ihan säännöllinen kierto et saa nähdä kuinka tämän kanssa käy.
Millonkohan uskaltais testailla ?:rolleyes:
Malttamaton :grin

Juu tuo doggi on kyllä keksiny kaikki temput , availee ovet yms. Kerran oli jääkaappi keskellä keittiön lattiaa :laughing021
Ei meillä ole edes ovissa kahvoja !
Oikein otusten otus !
 
Mariska, mie testailisin vasta sitten kun menkat on myöhässä/pitäisi alkaa. Mieluummin itse ottaisin menkat tai selkeän plussan KUIN negan tai haamuplussan kemiallisesta ja menkat vielä siihen päälle. Mutta varmaan jonkun haamulaisen saattaisit saada jo torstaina/perjantaina jos on tullakseen..?

Joo ja koirat on koiria! :grin Meidän neidin tihutyöt on tosin pientä, reppana on olevinaan niiiiiiin gansta, kun tuhoaa nenäliinoja :laughing002

Minski, mulla on kyllä kans "varaa" harventaa tätä lettiä, mutta mieluummin pitäisin tämän paksuna, varsinkin jos en itse ole niin letti ainakin on :grin Ja kun mittaa on vyötärölle niin sen huomaa, että näitä hiuksia on ympäri kämppää ja vaatteita yms. :confused:
 
Muokattu viimeksi:
Mariska, "ihana" koira :D Mun koiran paras saavutus oli uudet nahkasaappaat

Mulla lähtee kanssa tukkaa mutta johtuu kyllä kilpirauhasesta. Jos lääkitys ei ole kohdillaan niin lähtee ihan hulluna.
 
Sä oot Larissa niin oikeessa !! :)
Kun vaan malttais sinne asti , oon kyllä niin huono odottamaan :oops:

Mutta toisaalta su/ma viim pitäs tädin ilmoitella jos kierto on kohdillaan. Lauantaina olis firman kinkerit... :rolleyes:
Parempi kyllä varma plussa kuin epävarma haamu !

Mullakin on lähtenyt nyt hiuksia paljon, vaikken mitään syökkään :eek: Karvanlähtö aika :dog
 
Takaisin
Top