Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tuli ekassa raskaudessa tosi paljon vv:tä, nykyään tulee ihan normaalistikin aika paljon.

Mullon mieli tosi maassa tästä vuodosta. Mies yritti lohduttaa, että se on vaan joku nirhauma ja testataan keskiviikkona silti mutta mulla loppu jo toivo :oops: Oikeesti luulin noista mun mun unista, että se on merkki tulevasta plussasta niin kuin monella muulla on ollut mutta niin se vietiin taas matto alta. Voi itku :sad001
 
Joo ei olis pitäny miettii uutta testii ollenkaan...
Kp1 :(

No jotain ajateltavaa sentään, nyt tilaan ne ovis testit tähän kiertoon!
Mistä te ootte tilannut?
 
Mimi. Missään vaiheessa ei ole tullut housuun saakka. Eilen sitä tuli seksin jälkeen ihan kunnolla, tänään aamulla jonnin verran pyyhkiessä ja nyt just, kun tarkistin niin ei enään oikeastaan ollenkaan. Alavatsa on vähän kipeä. Mulla vaan on niin tuoreessa muistissa km, joka alkoi tuhrulla, jota ei tullut koko ajan tai edes joka päivä mutta esim. selkäkivut kertoi ettei kaikki ole kunnossa :sad001
 
Pahoittelut Mymmelisti!

Mä olen tilannut digejä (ja muut testit) Amazonilta. Digit viikkonäytöllä maksaa 2 kpl muistaakseni 12 euroa. En kylläkään tiedä mitä lähetyskulut on Suomeen mutta kannattaa ehkä katsastaa.
 
Pahoittelut mymmelisti :/ Toivotaan että pian kävis kaikilla tärppi :)

Mimmu mä toivon että oot väärässä vuodon suhteen ja siellä oliskin pikkuinen kyydissä <3 Meinaatko kumminkin testailla keskiviikkona?
 
Voi harmi Myllelisti! Mä tilasin mammaksi.fi sellasen perhepakkauksen ovis ja r-testejä, saa tuhlata ihan luvan kanssa kun niitä nyt on :D (huonoja r-testejä vaan kun pelkkiä negoja mulle rrkele ;) Mutta oli halpoja ja minusta ihan ok liuskoja. Mulla on myös hyvänpäivän varalle se viikkonäyttödigitesti odottamassa että olis joskus jotain mitä testata..

Mimmu, toivottavasti se nyt olis jotain harmitonta vuotoa.. Peukut pystyssä kuitenkin täällä!
 
Mä oon tilannu halpatesti.fi:ltä aina sellasen setin missä on 21 ovistestiä ja olisko 5 r-testiä :) Viime kierrolle en tilannu ollenkaan kun tuli jotenki sellanen olo että niiden testien teko loi kauheet paineet koko lapsen saamisesta ja yrittämisestä. Ja niinhän siinä kävi että stressi ilmeisesti hävis ja plussa tuli :D
 
Kiitti mimi ja Jellis! Kyllä mun on keskiviikkona testattava, koska vasta sitten saan lopettaa nuo keltsut.

Mä meinasin tilata seuraavaksi semmosen pakkauksen, jossa on 50 ovistestiä ja 10 rtestiä. Maksavat Amazonilla 15 euroa. Riittää hetkeksi :wink
 
Hei nyt muistaessani kysyn, että mikä asetus mulla on pielessä kun yritän laittaa jotain tuolta hymiöistä niin ne tulee kaikki riviin tekstin alkuun. Vain ton perus hymynaaman saan oikeaan kohtaan? :) tulis vähän eläväisempää tekstiä jos olis naamoja :D
 
miemilia, kuulostaa ihanalta! Siinäpä olisi tulevalle isälle oikein ihana isänpäivälahja! Näköjään mulla on ihana-päivä tänään, mitä sitä nyt muita adjektiiveja käyttämäänkään. :laughing002

Aamuyöllä unen ja valveen rajamailla tunsin ehkä pienoista menkkakivun kaltaista, mutta ylösnousun jälkeen oksetti taas jonkin verran. Sen jälkeen tuntemukset ovat olleet lähinnä nipistelyä ja hienoista paineentunnetta alavatsalla. Alakerta on myös limainen, että enpä tosiaan tiedä mitä tässä nyt on meneillään. :smiley-bounce012 Aikaisempia raskauksia ei ole, joten ei ole myöskään vertailukohtaa.

Tiarella, onnea loppuraskauteen ja koulun viime rutistuksiin!
 
Jellis en kyllä tiiä.. Ehkä joku viisampi osaa vastata :)

Ja mä oon ihan unohtanu päivän postivvisuuden mutta olkoot se nyt vaikka että on ihan jees päivä:) ei mitään ihmmeellistä mutta eipä mitään negatiivistäkään :D
 
Ihanaa sadepäivää ihanat naiset! :)
Vautsivau kun on taas tullut joukkoon paljon uusia! Tervetuloa! Toivottavasti plussat teitä suosii! Ja meit kaikkia!

MISSÄ OLET GATUSA?!?!? Toivottavasti kaikki on hyvin, eikä pienokainen ole alkanut vielä syntymään..

MIMMU: Älähän vielä nakkaa kirvestä kaivoon. Jos tuhru tulisikin vaikka vain limakalvoilta..? Jos kuitenkin olisi toivoa? Mikä kp sinulla olikaan meneillään?

oma napsukka: kp 17, aivan jäätävät ilmavaivat..joka askeleella melkein kuuluu"rups, rups, rups, rups..." :-D Oviksesta asti alamaha "kipuillut/muistutellut olemassa olostaan", nippailee Ym. Ja valkkarii lorahtelee, ihmeellistä kun yleensä olen ihan superdry.. Ja taas tietenkin on niin varma, että nyt on tärpännyt! ..joopajoo..ja ryminällä pudotaan ja kolina käy.

ihanaa päivää naiset!
 
Tirpukka, täällä ollaan ihan :thumleft:thumright:thumleft sun puolesta! Kun tais osua aika hyvin äksöniä just oviksen tienoolle... :wink Koskas meinaat testata? Oletko näitä/meitä "hätähousuja"? :grin

Pahoittelut menkat kohdanneille :Heartred Ei se oo yhtään kivaa kun toivoo jotain ihan muuta.

Tervetuloa uusille, joku taisi olla, tai sitten olen vaan muuten pihalla.

Nuuhku ja starling, täältä löytyy kans yksi agilityn harrastaja. Kisattukin on, mutta nyt toinen koira eläkkeellä ja toinen rikki. Itselläkin tämä "mammaloma". Harrastus jatkuu sitten kun uusi koira hankitaan. Siinä voi nyt jokunen vuosi mennä... jos näihin lapsiin keskittyy nyt :) Kyllä seuran toiminnassa olen mukana ja esim kisoissa talkoilemassa :)

Nyt alkaa tuntua ettei siellä Gatusalla voi nettipimentokaan näin kauaa kestää... ellei sitten joku laite mennyt rikki. Toivottavasti ei ole tyttö lähtenyt syntymään... Gatusalla kun on LA noin viikko ennen mua eikä mullakaan vielä ole kuin rv 30+4 menossa
 
Juu ei mitään merkkiä Gatusasta facenkaan puolella vaikka huutelen.Inhottavaa kun huolestuu.
Toivon että siel on kaikki hyvin,pakko olla!
 
Sandy: heh, kiitos vaan peukuista :) Kyllähän sitä toimintaa oli tuolla kammarin puolella aikas kivasti silloin oviksen aikaan, tosiaan Se ov plussa tuli ke aamuna, ja talletuksia Sillon heti ke + to + pe, ja Siit alkuviikosta en saa vieläkään päähäni mitään muistikuvia!
AI OONKO MÄ HÄTÄHOUSU-TESTAAJA!? No arvaappa oonkohan vaan!?!? :-D Tää pöllö hei testasi äsken justiisa Davidin 10-liuskalla!! Hahahaha :-D ja hei haloo, kp 17 ja ehkä dpo 4..?!? EI NIIN MITÄÄ JÄRKEE! ...no mutta puolustettakoon minua sillä, että muuten en missään nimessä olisi testannut, mutta kun tuli tilattua muutamakymmen r-testi netistä halvalla niin mikäs niitä tuhlatessa! Ja ku Se vaan on niin kivaa niitä tihrustaa :-)
..sullahan Sandy viikot vähenee, huih,! Hirmusti tsemppiä ja jaksuja lopouodotukseen. En muista nyt, oliko mones sinulla tämä?
 
Tirpukka, ei sitä oikein enään tuhruksi voinut sanoa, ihan oli puhdasta verta. Esikoisen kanssa oli sama juttu, tuli seksin jälkeen verta ovista ja ikkunoista mutta vasta rv +20. Ei kait se oikeesti auta kuin odottaa mutta koville ottaa, kun on tuo km takana. Kp 24/26, dpo 12 on menossa.

Toivottavasti sun rupsuttelu tietää hyvää! :grin
 
Mimmu: no voi jehna! :( Nyt ei auta ku pistää jäitä hattuun, ja odottaa, "helppohan Se on sanoo", tiedän, odottaminen raastaa.. Mutta alkaako sulla usein kk:t etuajassa? ..mutta jos Se vuoto kuiteskin loppuis lyhyeen.. Voi pieru!!! Minä kyllä täällä pidän sulle vielä peukkuja..ja rupsuttelen siinä ohella :)
 
Kyllä se vuoto näyttäisi loppuneen tai loppuvan. Ja ei, mun menkat ei ala koskaan etuajassa. Luteaali on aina vakio, toisaalta saattaa kyllä tulla tuhrua ilman keltsuja. Mutta enkä tää oli joku nirhauma limakalvoilla tai jotain. Alavatsa on tosi turvonnut mutta odotellaan juu. Todellakin mun vahvuus :wink
 
Takaisin
Top