Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa mymmelisti! Ja toivotaan että se plussa pärähtää rutuun pikimmiten! :)

Täällä taas testattu nega.. Ei oo menkat vielä alkaneet noh kai ne sieltä tulee jos on tullakseen..

Starling oi kun te ootte jo pitkään aksaillu! Ootteko kisoissa käyny? Saas nähdä päästäänkö me ikinään kisaamaan tosin on täs viel aikaa reenatakkin kun ennen kun koira on sopivan ikäinenkään kisaamaan :)
Mitään lisenssejä en oo hakenu enkä oo käyny mittaamassa koiraakaan se kun on siinä rajoilla onko mini vai medi(toivottavasti mini) ;)
 
Huomenta kaikki!! Tervetuloa uusille ja onnittelut plussista!

Ihana viikonloppu takana ja taas sorvin ääressä ahertamassa. Täällä dpo1 ja kipeät tissit. Mä aattelin lopettaa geleen nyt tähän ja jatkaa taas jos täti tulee. Nyt tuntuu että ainakin meillä on ajoitukset osuneet oviksen kannalta aivan ideaalisti, jos tää olis meidän kierto. Olis meinaan hyvä isänpäivä lahja miehelle :) No, tää on taas tätä oviksen jälkeistä toiveikkuutta, tädin tultua sitten taas pohjamudissa ja kirves kaivossa. Hyvää harmaata ja sateista maanantaita kaikille :D
 
Kaivetaan päivitettäväksi.Pepen laitoin paikoilleen, mutta uusia plussanneita,ketä?
Testaajat:

Pandakarhu 13.10.
pikkukakkosen posti 16.10./24.10.
nuuhku 17.10.
Aurinkoinen 21.10
Mimmu. 22.10
Sannuinen 28.10.
Ajna 31.10
tirpukka 31.10.
Kaziska 31.10.
Kiivilintu 1.11
Ratamo 2.11
Jellis 2.11.
PikkuMinski 4.11
DarkMimosa 5.11.
Kyfi86 6.11
jennnyy 6.11
pepeXXL 12.11.
Silv 14.11.
Larissa 16.11.
Sabetti 30.11
Elli Etana?
Johanna...?
lucky87?
'muurahainen'?
miemelia?
Merink?

( yht. 26)


Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. Freyja86,SuNWay (yht40)
 
Muokattu viimeksi:
Mut sais laittaa takas listalle ja testipäivä 2.11, jos joku osaavampi päivittää :) Meitähän on siinä hollilla vaikka kuinka jännäämässä :D kivaa!
 
Mä nyt lykkään teille kuvat noista mun testeistä.. Kaks samaa kuvaa negatiivisena ja normina oon tehny myös pari ovistestiä.. Niin näkee kuinka se lh saattaa nousta loppukierrosta ensimmäinen ovis testi on niin hailakka että siittä ei oikein edes kuvaa saa mutta kaks viivaa siinä kuitenkin on eli meikäläiselle ainakin näyttää kahta viivaa.. Sanoiko joku ettei näytä aina kahta viivaa? Toisen tein eilen ja selkeesti näkyy jo viiva. Eli meikäläiselläkin näyttäis vahvistuvan kierron loppua kohden. oviksen jälkeen testasin myös pari kertaa ja näyttää tosi hailuraa.. R-testeissä ei näy mitään :D

Mut laitan ny jos jollekkin jotain hyötyä..
image.jpg
 
Piinaviikko alkakoon. Toiveikkuus viimeinenkin hävinnyt. En usko yhtään, että ois mitään tarttunut matkaan. Dpo 5-6 menossa kp 20 yk 17. Saas nähdä jääkö tämäkin kierto lyhyeksi, vai auttoiko Pregnyl-pistos kp 18 venyttämään loppukiertoa.

Tervetuloa uudet! En muistakaan enää keitä kaikkia teitä oli :) Täällä on tupannut olemaan usein se "tyyli", että uusien käynti jää lyhyeksi, joten samaa toivon teillekin! ;)
 
Tässä taas huomaa miten erilaisia me ollaan kun toisilla näkyy ne kaks viivaa lähes koko kierron ja toisilla ei :)

Mä oon pelänny vähän tätä päivää. Tai siis tätä raskausviikkoa. Nyt olis sama 5+3 kun kesällä ja sillon meni kesken.. olis jo vaikka perjantai niin tämäki päivä olis lusittuna eikä tarttis miettiä tälläsiä.
 
Jep niinpä.. Ja varmasti myös ihan testistäkin on kiinni jollain näyttää joku testi ja joku toinen taas ei tai sit ei näytä mikään. Tai sit näyttää monikin :D että mistäs näistä tietää :) huomenna aijon pissiä sen viimesen ovistestin ja ihan mielenkiinnolla odotan että. Nouseeko vielä vai laskeeko :)
 
Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut keskenmenneille sekä menkkojen kohdanneille <3 täällä keskiviikkona tulee 22+0 täyteen ja sitten la:n enää 18viikkoa. Huisia kun aika menee nopeasti mutta silti hitaasti, toivoisi jo että pääsee hoitamaan ja työntämään vaunuja. Valmistuminenkin lähestyy, koulua enää noin 5viikkoa ja päivä. Nyt syysloma menossa. :)
 
Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille! :)

Tulin muuten huijanneeksi teitä sen ovistestin kanssa; ei se nimittäin ollutkaan mun eka ovistesti! Tein yhden semmosen tässä samassa kierrossa muutamia päiviä oletetun oviksen jälkeen (kun epäilin, että tulkitsinko sittenkin olot väärin ja tuli ihme limaa uudelleen sillon) ja sain sillon ihan täysin negatiivisen, ei siis edes mitään haamuviivaa. Mut oon kyllä jo asettanut itseni tädinodottelumoodiin, eihän sellasta tuuria oo kellään, että tämmösissä olosuhteissa napsahtais :D

Kp 28(?)/30(?), dpo 13 (?) :D
 
Ihanaa et on tämmösiä ryhmiä joissa voi puhua kaikkea tätä "ylimääräistä" kuumeilua, kun mies ei jaksa koko ajan puhua vaan vauvoista ja montaa ystävääkään ei oo jolla olis sama tilanne tai sitten ei vaan itellä just sillon sellanen tunne et haluis puhua :D mä kauheesti haluisin mut ei sit ookkaan enää mitää sanottavaa kun pitäis suu avata.
Mä ajattelin et huomenna testaisin uudestaan.

Oliks se mimillä kun näky vasta monen päivän päästä plussa?
 
Mä taidan testata seuraavan kerran kun maha jo joskus kasvaa, en jaksa tihrustella :D

Mites muuten, onko jäätävä valkovuoto ennen menkkoja ihan tyypillistä? Siis ihminen, jolla on ollut säännöllinen kierto jo yli kymmenen vuotta ja joka on jo ollut neljä kertaa raskaana ja synnyttänytkin kahdesti, ei edelleenkään muista miten ne limottelut nyt normikierrossa menikään :D En kiinnitä niihin koskaan mitään huomiota ja sit olen aina ihan kuutamolla :D
 
Azalea mullahan tulee kans tuota vv ihan hirveesti.. Oon jo parikertaa saanu juosta vessaan kattoon että joko täti saapui mutta ei.. Kai sekin on niin yksilöllistä.. Koska muistan että olis jossain aijemmassakin kierrossa tullu ja sillon en ollu raskaana.. Ja nyt harmittaa etten muista miten silloin kun likasta plussasin että oliko vai eikö..
Mut mun mielipide asiaan on että joko se on raskaus oire tai sitten ei :D
Toivotaan että sulla se liittyis raskauteen!
Omistani kun olen ihan sekaisin niin eipä voi tietääkkään :D
 
Mymmelisti, joo mulla näky plussa ensin haamuillen sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa ja sitten se pikkuhiljaa vahvistu :D En tiiä olisko ovis ollu sittenkin pari päivää myöhemmin :)

Vvstä, kesällä mulla oli kokoajan sellanen fiilis että nyt alkoi menkat kun lorahti, eipä alkanutkaan -> plussa.
Tässä raskaudessa olin kuiva kun saharan autiomaa, vasta 3-4pv plussan jälkeen alkoi tulemaan vvtä paljon ja nyt sitä tulee taas ihan minimalistisesti. Eli se joko on oire tai ei jos sitä tulee :D
 
Juu näky tosi heikosti testiajalla. Testiajan jälkeen näky paljon selvemmin, siks en oikeen uskonukkaa ennenkun digin tein että raskaana ollaan :D
 
Takaisin
Top