Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Silv,tosta sun tämän pv auto touhuilusta niin naurahdin että oot kuin mun käly,ja samaan mietteeseen vähän lisää että no huh huh oispa hiukan omituista törmätä kälyynsä tällaisella palstalla,ja tulla paljastetuksi että täällä vieläki haaveillaan.Kellekkäänhän me ei olla enää tunnustettu,sanottu vaa et ei meille taida enempiä tulla.Vaikka väärinhän sekin on jos ajattelee asioiden manifestointia,mrrrr...
 
Haha :D mä tuppaan yleensä aina laittaan oman kädenjälkeni näihin miehen autoprojekteihin, kun väitän et mun jälki on siistimpää kun ton ukon :D mut älä pelkää, mä en oo kenenkään käly ;)
 
ois vaan ollut ihan ylihassua.oon nimittäin kälyltä kysellyt jotta joko kuumottaa ;) Ne tuunaa autoja,tai mies tuunaa päältä ja käly sitten sisätiloja,niin että natsas hyvin.
 
Tiedätkö Silv, tosta sun viestistä sai sen käsityksen että sun miehen kanssa kävitte laittaan kaverin auton sisustukseen vähän omia jälkiä, jos tiedät mitä tarkoitan.. ;) mutta luulen ettet ihan sitä tarkottanut... Heh!
Taitaa olla aika mennä nukkumaan :D
 
Meillä kanssa mies kovasti innoissaan saattamaan uuden elämän aluille. Näin loppukierrosta ihan näkee, kuinka selkeästi jotenkin "piristyy", ja on paremmalla tuulella kuin mitä tavallisesti. Kai siellä aina sellainen pieni toivonkipinä syttyy. Itseä nykyään ihan sattuu, kun joutuu kierto toisensa jälkeen kertomaan menkkojen alkamisesta. Snif. Ei saisi ajatella näin, mutta toisinaan itselle tulee ihan sellainen epäonnistunut olo naisena ja puolisona.. :sad001

Tästä oli kyllä päivän positiivisuus kaukana. Liekö tuo harmaa ja sateinen sää, mikä vetää mielen entistäkin matalammaksi.

Tiedän tuon fiiliksen. Jotenkin sen oman pettymyksen kestää, mutta se toisen.., ja just se tunne, että ei itse kykene raskautumaan, vaikka mitään syytä ei ole löydettykään.
 
Sunway onnea plussasta!
sabetti pupuvauvasta kuvia!

Gatusa tuleppas nyt kertomaan jo että kaikki on hyvin!

Täällä kuumoillaan vaikka ovis meni ohi kanssa perjantaina, ja joo kukas se kyseli, niin su oli dpo2 kai :)
 
soma; nyt viime kierrossa tajusin limoista että oli ovis menossa sekä yksi erittäin kova nipistys oikealla munasarjoissa. en kyllä muuten erityisiä oireita ole huomannut. :(
 
Ajna ja sabetti, toivotaan näin! Itsellä vain kovasti sellainen pelko, että yliluen mun kroppaa ja "keksin" oireita. :confused2 Mutta malttia vain ja menkkoja tai testiä odotellessa. Mammaksi.fi:stä tilasin raskaustesti-paketin alkavaa vauvautumisyritystä ajatellen eli niiden puutteesta ei nyt ainakaan kärsitä!

Autojutuista tuli mieleeni, että kerettiin just vaihtamaan tässä vanha auto uuteen perhemalliin eli farmariin.:happy112
 
Nuuhku, reilu kolme vuotta olen harrastanut. Eka koirani enää hömpöttelee silloin tällöin, sillä on terveysongelmia ja agility on sille liian raskas laji. Juniorin kanssa nyt ollaan harrastettu noin vuoden verran.

Monsteri, tervetuloa ja toivottavasti pian tervemenoa plussanneisiin. Me myös vaihdettiin auto farkkumalliin, mutta ei vaan auttanut se pitämään ekaa pientä mukana kyydissä. No, mutta yksi stressi nyt vähemmän, kun auto on jo valmiiksi vaihdettu, jos kun uudestaan tulen raskaaksi.
 
Huomenta ihanat naiset ! :)

Tervetuloa Monsteri ja jääköön visiittisi lyhyeksi :)
Plussa tuulia nyt roppakaupalla kaikille !

Nuo mun oudot unet ei nyt ota loppuakseen :( taas meni yö painajaisissa, ja yleensä kun en näe unia.
Vatsa onneksi rauhoittui, vain tuo paine jäi ja noustessa vihloi ihan hetken :rolleyes:
Nyt sitten täytyy pitää pää kylmänä oireiden kanssa :happy3
Ei sitten tule suurta pudotusta :grin

Päivän positiivinen on se , että on töitä. Ei tänne aina mieli tee, mutta mulla on oikeasti todella loistava työ :)

Oikein mukavaa maanantaita naiset ja plussaa kehiin !!
 
Huomenta ihanat typykät! :)

Tervetuloa monsteri! Jospa sieltä sulle plussa jo saman tien pärähtäisi :)

Sandy, saa kysyä ja en tietenkään suutu. Ostin noi gelee royalet, kun niiden pitäisi tasata kiertoa (ja auttaa tietty raskautumisessa). Mullahan on noita tuhruja ollut loppukierrossa siitä lähtien kun jätin e-renkaan kesä-heinäkuussa pois. Viime kierrossa oli vielä enemmän, voi johtua tosta geleestä tai ihan stressistä (jota työ on nyt tarjonnut riittämiin). Pihinä ihmisenä jatkan ton gelee-purkin loppuun. Uskon että loppupeleissä siitä on kuitenkin enemmän hyötyä kuin haittaa, sillä jo viime kierrossa ovis oli ainakin megaovis :grin Ja käytännössä toi on ravintolisä joten en usko että sillä voi älyttömästi olla vaikutusta kroppaan ainakaan huonossa mielessä.

Nyt huspois kaikki tuhrut Pepeltä ja nuuhkulta! Riittää että se täti eksyi tänne ja monelle muullekin. Nyt plussaatte ne tuhrut ja menkkaolot huitsin nevadaan! :wink

Päivän positiivinen: Yllättävän pirteänä ja hyvällä fiiliksellä töihin :) Kohta saan hieman rentoutua, noin 1,5-2 viikkoa töitä kovalla tahdilla ja sitten on rennompaa. Onhan tässä melkein 2kk jo painettu 6 pv töitä viikossa...

Positiivinen nro 2, mulla on tämän kierron suhteen hyvä fiilis :)

Larissa kp 5/29-32
 
Muokattu viimeksi:
Onnea SunWay! ❤️ laitathan kuvaa meille tiirailtavaksi ;) Millaisia oireita on nyt ollut ennen plussaa?

Tervetuloa monsteri! Lupaavalta kuulostaa oireet, pidetään peukut pystyssä, että lupaa kahta viivaa :)

Omaa napaa: kp 18/27, teropäivä 4. Ei siis mitään uutta, nyt vaan odotellaan...
 
Kyllä se täti tänne löysi... No seuraavaan kiertoon sitten vaan! Mulle voi testipäivän vaihtaa 12.11

Miten kauan teillä jotka julkisella puolella hoidoissa, on mennyt lähetteen jälkeen että ootte saanut ajan hoitoihin?
 
Onnittelut SunWay :)

Uusille tervetuloa!

Mä oon taustaillut viikonlopun kun jotenkin vaan en oo halunnut ajatella koko raskautta ja aika hyvin on onnistunut. Tänään iltapäivällä siis eka neuvola ja rv 5+2 menossa. Olot ei ole mihinkään radikaalisti muuttuneet joten kaipa tässä paksusti voidaan vielä :)
 
Myös mulla on taas ollut levoton yö takana. Epäilin jo tosi vahvasti plussaa mutta eilen illalla alkoi jo vuotaa. Vuoto alkoi seksin jälkeen mutta näyttää nyt aamulla ihan menkkavuodolta.
 
Huomenta kaikille!

On nyt tullu luettua tätä ketjua jonkun aikaa ja niin monelle tullut plussa tässä lähipäivinä, että ei voi muuta sanoa kun IHANAA!!! Tietenkin toivoin et nää plussa tuulet olis tännekkin tarttunu ja hirveen positiivisesti yritän ajatellakkin, mut kumminkin pelottaa et taas saa pettyä.
Meillä yrityksiä takana 2vuotta ja vuoden alussa otettiin yhteyttä lääkärille ja lääkäri teki molemmille tutkimukset ja verikokeet ja totes et mulla kaikki ok, miehellä muuten, mutta nivustyrä ja se hoidettiin.

Kierto 33/29 ja jos oon myöhässä niin korkeintaan päivän ja normaalisti tänää olis jo menkkojen viimenen päivä.
Tein eilen testin ja negahan sieltä.. Yritin kauheesti etsii siitä haamu viivaa, mut ei ei ollu mitään :/
Positiivisena yritin pitää mielen ajatuksella, et jos nyt ei tärppää niin ens kiertoon ostan ovis testit! :D näitä ei siis ole tullu vielä kokeiltua, kun omasta mielestä välillä tunnen millon ovis on.
 
Huomenta! Laskeskelin tässä, että seuraava testaus ajoittuu just ennen isänpäivää, oispa mahtava yllätys miehelle ♥ jospa se tärppäis!
Nyt siis yk3, kp 11/34, ovis omien laskujen mukaan ajoittuis tän viikon lopulle.

Hirvee plussa-aalto ollu liikkeellä, onnia kaikille! En muista keitä kaikkia siinä oli :D
Positiivista: hoksasin viikonlopun aikana, että pillereiden lopettamisen jälkeen myös mun migreenit on kadonneet!
 
Takaisin
Top