Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea sunwaylle ja viivan vahvistumista ;)

hieman omaa napaa; kuukautisten jälkeen munasarjat tuntuu kireiltä ja repäisy kipuja on ja outoja alavatsakipuja. . nyt kp6 menossa... Voisikohan johtua noista clomeista ?

Taitaa olla yksilöllisiä tuon GR:n vaikutukset, itsellä oli ajatuksena kokeilla mutta on jäänyt..
Tänään kaivoin jostain pussin pohjalta Multivita raskaus ja imetys vitamiinit jotka sopinee kuulemma raskautta toivovillekin. Haukkasin yhden, purkkiin jäi 8.. aika säälittävää mutta ajattelin että niissä on foolihappoa joten miksipä ei. Ei ole just nyt varaa suoraan sanottuna mihinkään ylimääräiseen, pitää punnita onko ostoslistalla raskausvitamiinit jatkossa vai ei, tai edes foolihappo/folaatti. Mä kun olen testannut Macaa, Mamaa, Multivitaa, Möllerin raskausvitamiineja, greippiä, punkkua ja mitä vielä.. ei oo olemassakaan oikotietä onneen :)
Miehelle vois syötää foolia, tuskin siitä haittaakaan on :wink jää nähtäväksi, olo on niin saamaton välillä. Helpointa olis varmaan tilata netistä.

Täällä on plussanneita, anteeksi jos erikseen muista nimiä...
Ainakin Sunwaylle vauvaliimaa ja tarravaatteita pienokaiselle mukaan, viivalle vahvistumista ja onnittelut <3 wish you all the best :)

Piti kai muillekin sanoa jotain mutta tänään ei kykene enää. Mä niin toivoisin että olis vihdoin pullat uunissa :rolleyes:

Mullahan tuli kyllä suhtkoht kunnon vuoto sillon vaikka se välillä loppuikin ja alkoi taassaman päivän aikana monta kertaa.. Alkoi kyllä tuhrulla.. Mut ennemmin ne mun "menkat"oli sitä tuhrua :D ja edelleen menee geleetä 1 päivässä.. :)

Starling tän koiran kans oon harrastanu vasta n. Puoli vuotta.. Vauva kun on koko koira vielä :) edesmenneen kans kerkesin harrasteleen jonkun puoltoista vuotta :) mutta joo se on kyl ihan sairaan kivaa ja kyllä jää muut ajatukset unholaan kun radalle pääsee :) nyt ruvetaan reenaan vähän useemmin kun kerta viikkoon.. :)
Kauanko te ootte harrastanu? :)

Pakko tulla napailemaan mutta taitaa jäädä testi tekemättä huomenna kun päivän aikana tullut vähän verta. Pläääh...

Eka viesti foorumille, jaiks! Tervehdys virtuaaliystävät :greet025 Yrityskierto numero yksi meneillään ja jännittävät hetket käsillä. Hormoniehkäisy jäi pois elokuussa ja edelleen kroppa hieman sekaisin, joten tarkkaa kierron pituutta en tiedä ja sekös ahdistaa nyt, kun raskauden mahdollisuus on jo olemassa. WomanLogin mukaan menkat vois alkaa huomenna, mutta katsellaan. Hieman outoa kipua ollut tänään alavatsalla, mutta niin toivon, ettei liittyisi nyt menkkojen alkamiseen!

Mahdollisia oireita ovat olleet repäisykivut ja kumma vihlonta alavatsalla sekä kierron muutamana päivänä myös etova olo. Tänä aamuna tuli ihan ylös asti. Tunne on sellainen, että siellä meidän vauva on jo matkansa tähän maailmaan aloittanut, mutta samalla pieni realisti (pessimisti?) sisälläni sanoo, ettei se ole mahdollista ja kun se keskenmenokin voi vielä tulla. Miten tässä jaksaa malttaa testin tekoon asti?! :confused5

Tervetuloa monsteri!

Mä vän omanapailen.. Mahaan sattuu että eiköhän sieltä menkat ala tai sitten ei toivotaan jälinmäistä mutta luulen että se täti kurvaa kuitenkin kylään taas.. :/

Tervetuloa monsteri!

Ei tän nyt näin pitänyt mennä pepe ja nuuhku :sad001 Mutta ei luovuteta vielä!

Mua jännittää jo testipäivä. Pieni pessimisti sisälläni sanoo ettei sieltä mitään plussaa tule mutta silti.

Milloin Mimmun testipv???
Se meidän testilistan vois aina päivän eka ottaa ja kopioida niin olisi seurannat kunnossa ;) Eikös se ole tärkeää että kamut tietää mikä kierronvaihe?
Yhdellä palstalla on muuten tapana kirjata viestin loppuun aina esim jos mie laittaisin niin

Ajna,kp 16/29 dpo 2

mä oon tämänkin sadasti kysellyt mutta jos mulla ny perjantaina oli se ovis,niin tänäänhän on dpo2?

Keskiviikkona ajattelin testata, kun on dpo 14. Mulla normaalisti alkaa menkat aina dpo 15 mutta nyt, kun on keltsut käytössä niin ajatellut turhaan pidentää kiertoa. Vois sitten heti lopettaa, jos tulee nega.

Ja juu, tänään on sulla dpo 2 :)

En tiiä. Mä noista mun unista ajattelin, että olis voinut käydäkin onnellisesti, kun en niitä normaalisti nää ja km kierrossa niitä tosiaan oli. Mutta tosiaan se mun pessimisti...

Mimmu, dpo 11, yk 11

mullahan on nyt kanssa keltsut käytössä,ja ohjeena 12 pv käytettyä testi(tänään siis eka käyttöpv),jos nega,lopettaa,jos pos,jatkaa viel paketin loppuun

Lume mulla kp9 menossa ja parina päivänä ollut alavatsalla menkkamaisia kipuja välillä ja ihme nipistelyä häpyluun seudulla sekä sisäreidet kipeet. Mietin jo, että liekkö täti tulee uudestaan kylään. Edelliset menkat oli normaalia lyhyemmät, kesti 3 päivää. Tunnistatko Lume oviksen?

Heippa naiset!

Tääl on koko päivä vietetty autotallissa "sisustamassa" miehen kaverin autoa! Nyt on seinät päällystetty ja penkkeihin saatu uudet kuosit ;)

Nyt olis siis kp7 menossa. Täytyy tänään illalla ja huomenna viel talletella varoiks, ettei vaan mee ohi kun mies siellä reissussa ti-to.. Heh, olikin hauska eilen kun touhuttiin niin mies varovasti kysy että: "voiks sen niinku... siis voidaanko me oikein... Tiäks? siis niinku onks siitä jotain haittaa jos me nyt harrastetaan siis loppuun asti?" :D kyl niin nauratti kun aikuinen mies ei saa suoraan esitettyä asiaansa :D

Mulla sama homma paitsi, että alotin vasta dpo 3 (ohje oli dpo 1) ja jos tulis plussa niin jatketaan vissiin rv 12 saakka.

ahaa,sellanen ohje.No JOS tässä tempasis sen plussan silloin 31.pv perjantaina,niin toki soittaisin heti klinikalle ja varmistaisin ,mutta näin sanoi että sit laittas vaan ne loput 3pv..Sain reseptin vain 30 lugeen aamuin illoin niin 15pv kestää kuuri maxim.

Larissa, älä nyt ymmärrä väärin, mutta miksi sä syöt sitä royal geleetä? Tai kun tehän vasta jätitte ehkäisyn pois, niin minä vaan mietin että onko tuo ihan turhaa.... etenkin jos sillä voi olla jotain negatiivista vaikutusta?
Ymmärrän niiden kohdalla jotka ovat jo kauan yrittäneet ilman tulosta, niin että otetaan kaikenlainen apu vastaan :) Minä vaan mietin teidän kohdalla että sotkeeko vaan turhaa... :confused: Ja siis älä ymmärrä väärin, musta olisi vaan niin kiva että plussaisit sinäkin ja sen takia esim tuo tuhruttelu tuntuu ikävältä :Heartred

Takaisin