Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sunway! Huippua!!! ihania uutisia! Viivalle vahvistumista! :)

Olin niin lumoutunut pikkusesta, että en tajunnu ottaa yhtään kuvia.:eek: Mutta lupaan laittaa kun poikanen on luovutusiässä ja saamme sen kotiin. :)

Pahoittelut jo etukäteen, Alan käydä itsenikin hermoille pikkuhijlaa, mutta.... Siis eilen siis tuntui se repäisevä kipu alavatsalla ja tänään kevyesti nipistänyt samoilta kohtaa sekä närästänyt.:think005 Tänään siis mahdollisesti (laskelmien varassa) dpo 5-7 ja nainen googlaa jo oireita! huhhuh.:smiley-ashamed008

Ai niin, miehen diagnoosi näihin "oireisiin" oli pierut suolistossa....:laughing021
 
Mariska: mullakin oli muutama päivä oviksen jälkeen alamaha n. 30min ajan niin kipee että piti melkein maata kaksinkerroin ja sen jälkeen oli alamahalla sellanen outo tunne ;)

Sunwaylle viivanvahvistumisia! <3
 
Onnea Sunway! Nyt vaan haamulaiselle vahvistumista! :Heartpink

Sabetti, ihana toi sun miehen "diagnoosi" :grin Tolleen munki mies kommentoi aina mun "oireita" :grin


Etsin äsken infoa, että miksi tota gelee royalea kannattaa syödä vaan ovikseen asti ja lopettaa loppukierron ajaksi. Enkuksi löysin jotain. Se saattaa vaikuttaa keltarauhashormonin tuotantoon heikentävästi, etenkin jos kyseinen hormooni on alhainen ennestään, koska GL vaikuttaa estrogeenin määrään sitä lisäten(?). Tästä saattaa aiheutua tiputteluvuotoa (eli kohdun limakalvo rapistuu ennen aikojaan), joka taas vaikeuttaa kiinnittymistä. Selittää ton mun viime kierron tuhruttelun eli tässä kierrossa napsin noita vaan ovikseen asti.
 
Muokattu viimeksi:
PikkuMinski, itse tässä taistelen myös että jatkanko geleen kanssa vai ilman. Menkat kesti vaan 2 päivää, mutta ennen sitä tuhrutti viikon ja nyt tulee taas ruskeaa tuhrua pyyhkiessä :sad001 Sinnikkona syön varmaan vielä tämän kierron ajan sinne ovikseen asti. Jos ei plussaa näy niin sitten en enää uutta purkkia ole ostamassa. Toivottavasti teillä ovis tuottaisi nyt tulosta parin viikon päästä! :)
 
no pöh,mulla ei oo kyllä tuhruja ollut GR:sta johtuen,mutta toisaalta olen vain tämän kierron ottanut sitä..öö,ompa jännää,laitappas linkkiä Larissa tosta tekstistä
 
Larissa meillä jää todennäköisesti tohon yhteen purkkiin :confused:
Syödään siis molemmat sitä :) miehelle saa jäädä toi fertiliforte ja foolihappo monivitamiinin ja d-vitamiinin lisäksi ja ite syön raskaus ja imetys multivitaa, kalaöljyä, e - vitamiinia, rauta+foolihappoa ja d-vitamiinia...
Onhan tossakin jo :eek::D
 
Ajna, en enää millään löydä sitä tekstiä, mutta googletelkaa itsekin. Mutta useampi kierto saattaa mennä joka tapauksessa ennen kuin apua on tostakaan aineesta. Ja ei siitä varmaan haittaakaan ole, jos syö vaan ovikseen asti, sillä tarkoituksenahan on juurikin auttaa munasolujen kehittymisessä :wink
 
Mulla taas tosi positiiviset kokemukset tosta gelee royalesta. Tuntuu olo paljon energisemmältä ja ei tarvi olla niin väsykiukkupussi. Mieskin syönyt ja sanoi eilen ettei ole ollut pariin viikkoon niin väsynyt... mutta voihan nämä muustakin johtua. Tiputteluja tai tuhruja ei ainakaan vielä ole ollut. Ihan jatkuvasti olen kuitenkin syönyt, jo toista purkillista. :)
 
SunWaylle onnea ja viivalle vahvistumista toivon!

Nuuhku, mä myös harrastan agilitya koirani kanssa. Ihan huipuin harrastus! Ootko sä kauan harrastanut? On ihanaa, kun treeneissä tulee niin keskityttyä koiraan ja treeniin, ettei ehdi miettiä näitä vauvajuttuja ollenkaan. Erityisesti heti keskenmenon jälkeen tuntui hyvältä saada asia hetkeksi pois mielestä. Nyt muutenkin on jo niitä parempia hetkiä ja päiviä enemmän kuin huonoja, vaikka edelleen itku silloin tällöin yllättää.

Päivän positiivinen x2: tänään alkaa viimeinen yövuoro tällä erää (inhoan yövuoroja) ja harjoitukset taas aloitettu. :wink

Hirveän suuria odotuksia en tähän kiertoon lataa, kun tyhjennysvuoto vasta loppui. Kun ei voi olla varma, kuinka kauan hormonitoiminnan tasaantuminen vie, jotta keho edes olisi valmis uuteen raskauteen. Ja mistä sen kierron laskisi edes alkaneeksi? Poliklinikkakäynnistä, jolla kohtua tyhjennettiin? Sen mukaan olisi nyt jo kp 12... Mitään ovikseen viittaavia tuntemuksia en ole vielä huomannut.
 
Onnea SunWaylle ! Viivalle vahvistumista :)

Olisikohan se voinut sitten olla kiinnittymiskipuja :rolleyes: Edellisistä en ole kyllä sellaisia tuntenut, mutta olin niin nuori ja en kovinkaan kova itsetutkiskelija :grin Mahdollinen ovis oli kyllä todella voimakas tuntemuksineen tässä kierrossa, et josko sittenkin :rolleyes: En uskalla innostua liikaa:smiley-bounce022
 
Plussa onnet kaikille plussannaille <3

Hyi mikä olo, etoo oikein urakalla, taitaa olla joku mahatauti tulossa. Tietysti täällä salaa oon sormet ristissä että olis tärppi tullu ja jotain hormonaalista yökkäilyä :D Mutta taitaa olla ihan toiveajattelua, koska ovulaatiohan oli ke-pe akselilla. No keskiviikkona alkaa sitten primolut kuuri, ellen plussaa.

Täällä tuntuu olevan lemmikkejä monessa taloudessa, ihanaa <3 Meillä mies haluis koiran, mutta mä en oo hirveen innostunut aiheesta….tai ollenkaan. Jos tässä nyt tulee ton 1,5v lisäks vielä vauvakin ja siihen päälle koira niin olisin tod. näk. niin helisemässä.

Meille muile plussa tuulia!
 
Määrää olen luullut, että gelee aiheuttaa mun kummalliset tissioireet. Toisaalta noi keltsut taitaa aiheuttaa samaan. Viime kierrossa otin molempia ja tuli tuhrua, joten kuka näistä tietää :D

Mullon housut koko ajan märkänä...
 
Takaisin
Top