Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on porukalla mahtava mielikuvitus, kun kaikki näkee ihan hulluja unia :grin

Lume ei tää nyt enään kauhean jännää ole tää ulkomailla asuminen mutta emmä kyllä toisaalta enään lähemmäs 8 vuoden jälkeen Suomeenkaan takaisin muuttaisi.

Oltiin juuri pari tuntia ulkona ja mun 2wee oppi ajamaan pyörällä :hello2 Nyt olisi päikkäriaika molemmilla.
 
Anskunen, ei selvinnyt. Odotin koko ajan sitä tietoa, mutta mitään selkeää sukupuolitietoa en saanut. :) luin illalla synnytystarinoita, jotka taisivat vähän jäädä päähän pyörimään.. :)
 
Meillä kanssa mies kovasti innoissaan saattamaan uuden elämän aluille. Näin loppukierrosta ihan näkee, kuinka selkeästi jotenkin "piristyy", ja on paremmalla tuulella kuin mitä tavallisesti. Kai siellä aina sellainen pieni toivonkipinä syttyy. Itseä nykyään ihan sattuu, kun joutuu kierto toisensa jälkeen kertomaan menkkojen alkamisesta. Snif. Ei saisi ajatella näin, mutta toisinaan itselle tulee ihan sellainen epäonnistunut olo naisena ja puolisona.. :sad001

Tästä oli kyllä päivän positiivisuus kaukana. Liekö tuo harmaa ja sateinen sää, mikä vetää mielen entistäkin matalammaksi.
 
aurinkoinen täälläkin on mieli kallistuu hiukan tuonne harmaiden puolelle.

oon edelleen yö vaatteissa ja ei oikein nyt lähde päivä käyntiin... sateinen ja kylmä kelikin ulkona... :S kanikin ottaa nyt pattiin :D
 
Mä poden usein surua siitä etten voi antaa meille sellaista perhettä kun me haluttaisi. Vaikka eihän se oikeesti niin mene. Usein just loppukierrosta ja menkkojen alettua tuntee itsensä ihan epäonnistuneeksi naiseksi. Ja mun mies ei ole koskaan antanut aihetta noihin ajatuksiin mutta enpä mä niille oikein mitään voikaan.
 
Sepä se. Meilläkin mies ollut vain kannustava ja korvaamaton tuki. Silti tuollaiset ajatukset valtaa ajoittain mielen. Varsinkin keskenmenon jälkeen itkin vuolaasti, etten pysty edes vauvanalkua kantamaan sisälläni. Minussa täytyy olla jotain vikaa jne. Huoh.

Keksin sittenkin päivän positiivisen Lumen sanoista, itsekin täällä vielä yövaatteissa! Ja mitä se merkitseekään, todellinen löhöilypäivä tiedossa! Pari kynttilää jo sytytin ja jos sitä vaikka siirtyisi lueskelemaan viltin alle :rolleyes:
 
Hui !

Nyt iski kovat alavatsa kivut :eek: Ei voinut muuta kun maata kippurassa ja isäntä toi kaurapussin vatsalle. Mitäköhän mun kropassa nyt tapahtuu :anyone
 
Sama vika täällä, aina menkkojen tullessa tuntuu niin kovin epäonnistuneelta. Kun ei pysty siihen niin maailman luonnollisimpaan asiaan ku lisääntyminen. Eli jos olis minusta kiinni niin evoluutio ja ihmiskunta tyssäis tähän :( no, mutta nyt taas pari viikkoa toiveikasta oloa ennen verenvuodatusta. Mäkään en oo vielä saanu puettua kunnolla ja oon maannu sohvalla koko päivän, luen Taking charge of your fertility.. Ei paljon ulos kiinnosta mennä, onneks koirat viihtyy keskenään pihalla ja osaavat pyytää sisälle kun riittää kuraleikit :)
 
Se meni ohi jo :rolleyes: Mikä lie oli tommonen. Hetken oli tosi kovat kivut :sad001 Nyt jäi vaan semmonen paineen tapainen kuumottava olo tonne alavatsalle.
Säikytti kyllä kun ei tommosta oo ennen ollu.
 
Onpa tavallaan hyvä kuulla, että sää vaikuttaa muidenkin mielialaan. Eilen oli loistofiilis kun oli ihana pakkaskeli ja luntakin sateli. Tänään keli ja on harmaa, samoin mieli. Pyörin pyjamassa ja villasukissa iltapäivään :grin Sitten sain revittyä itseni salille ja fiilis parani huomattavasti! :)

Mulla on myös välillä noita ajatuksia, että olen epäonnistunut naisena, kun en pamahtanut paksuksi "ekasta kierrosta ja pelkästä miehen katseesta". Sitten tulen järkiini, että tässä on VASTA yk 4 käynnissä ja tjottaillaan eli ei edes kunnolla vielä yritetä! Naisen mieli on välillä rasittava :grin

Ihanaa ja rentoa löhöilysunnuntaita kaikille. :)
 
Voi ei mariska kuulostaa tympeeltä.

Hyvät unet kaikilla! Itse olen ollut koko ikäni kova näkemään unia! Leffateatteri pääkopassa :D

Aurinkoisen mies. Voih. Kyllä ne mörrikätkin osaa olla sööttejä. Älä turhaan soimaa itseäsi. Välillä sitä pitää käydä tuntemusten kanssa pohjamudissa. Mutta kaikki tapahtuu aikanaan, juuri niin kuin on tarkoitettu. Tsemppiä. :)

Mä kävin tänään kattoo sitä meidän tulevaa kania! Voi hellanlettas kun se 4vkoinen pallero oli ihana! :pTänään aloin järjestää kotia kaniturvalliseksi ja miehen peliluola sai uuden järjestyksen, ja kanin häkki/aitaus sai 150/100 kokoisen alueen. :)

Kuinkahan monta eläintä meille tulee, jos tämä vauvakuume pitkittyy :D
 
Jos olisivat Larissa enne. ;)

Toivottavasti minä en joudu synnyttämään ihan yhtä monta kertaa oikeasti kuin viime yönä.

Tuli noista kivuista mieleen, että minulla oli kaksi kertaa oletetun oviksen jälkeen (kp15 ja kp 17) kova viiltävä kipu alavatsalla. Kp 19 tuli punaista, jonka oletan liittyneen kinnittymiseen. Mietin noita kipuja silloin jo, että ovatko voineet liittyä myös tuohon kinnittymiseen. Oletan oviksen olen kp 11 tai ainakin niillä paikkeilla. Voisiko Mariskan kivuissa olla jotain samaa? :) mikä kierron vaihe?
 
Nyt on kp 22/28-29 , ovista en ole tässä kierrossa tikuttanut, mutta ihan alkuviikosta oli kyllä ovisoloja ja kauhiat halut.
Kun ei tosta kierrosta nyt oikein mitään tiedä sen km:n jälkeen o_O
Oli kyllä kummallinen viiltely tuolla mahassa. Nyt vatsa "hellä" muttei enää järin kipeä.
 
Takaisin
Top