Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmi Azalea ettei viiva ole vahvistunut. Nyt sitten vissiin vaan odotellaan.

Täällä on ollut niin tapahtumarikas yö, että oksat pois. Ollaan kiipeilty vuorilla, hiihdetty murtsikkaa, asuttu erämökissä vuorilla ja käyty huutavan lapsen kanssa lääkärissä Espoossa (en muista olenko sanonut etten asu Suomessa) Ei ihme, että vähän väsyttää :)

Kurkku on edelleen kipeä ja olo nuhainen.
 
Täällä on tungettu eka luge sisuksiin ja jännäillään vaan kuin pahoin alkaa valumaan.
Muutenkin on maha iha turvoksis toista päivää jo,oviksesta lähtien,ja aika inha tunne,tukala.
 
Mimmu kuulostaa hyvälle,kelit varmaan lämpimät siellä,ilmasto kiva.Täällä kun ikkunast katsoo viimeset lehdet puis lepattaa,tuulee ja lämpötila nollil.Mä muutan jonku lämpimäs asuvan takapihalle koht
 
Huomenta !

Mä puhkun ja puhaltelen plussatuulia täältä sateisesta länsi-suomesta :)

Huomasin myös että Gatusaa ei ole näkynyt ! Täällä varpaat ja peukut pystyssä että kaikki on hyvin :)

ON: oudot unet on täällä ! Jo monta yötä pyöritty ihme paikoissa ja osa on kamalia, viime yön unessa mun ystävät kuoli kolarissa. :/
Vatsassa menkkatuntemuksia, joskin ei niin kovia ja vatsassa kumma paineen tunne. Välillä tulee vilutuskohtauksia. Ja noustessa repäisee alavatsasta :rolleyes:
Mä luulen et mun mieli huijaa mua pahemman kerran :smiley-bounce022

Päivän positiivinen saa köllötellä hyvällä omallatunnolla koko päivän, koska edes koirat ei halua ulos kun siellä sataa ja tuulee :book1
 
No päivän positiivinen voiskin olla, että on luvattu aurinkoista säätä ja +19 astetta. Nyt pitäis vaan jostain löytyä energiavaihde, että pääsisi koiran ja lapsen kanssa pihalle. Me ollaan koko aamu leikitty duploilla.

Missähän tosiaan gatusa on?
 
Niinpä gatusasta ei oo kyllä hetkeen mitään kuulunut! Toivotaan että kaikki on hyvin!

Täällä kans tuulee ja sataa vettä joten ulos ei kauheesti taida olla asiaa.
Mutta päivän postiivisuutena voisin hekuttaa tuota omaa koiraa joka kurssin jälkeen kun jäin vielä reenaan sitä meni kokoradan! Ensimmäistä kertaa ja melkeinpä vielä puhtaan 0 ensimmäinen rima tippui.. Mutta mä oon niin ylpee koska tähän asti ei olla vielä menty sen kans ehkä 5estettä kerralla. Ja nyt kuitenkin radassa se 14 estettä :) uuh mä puhkun ylpeyttä <3
 
Huomenta naiset :) mimmu musta on aina niin jännää kun joku asuu ulkomailla, kun itse olen niin arka.

azalea pahoittelut kun ei vieläkään selkeää plussaa ole tullut :(

tosiaan toivoin että gatusalla on kaikki hyvin!

ON; en saanut taaskaan viime yönä unta joten puol 1 aikaan lähdin vielä olo huoneeseen neulomaan ja puoli 3 aikaan tulin sänkyyn.

nyt kp6/28-31 ja eilen aloitin ensimmäisen clomi kierron, Jänskättää :S jotain outoja mahakipuja joo alkoi mutta tiedä näistä :D
 
Mua kans huolestuttaa Gatusa :sad001 Hänen profiilinsa mukaan hän on ollut linjoilla viimeksi torstaina. Toivon niin, että siellä on kaikki hyvin ja kyse olisi vaan jostain nettipimennosta!

Nuuhku, mikä meininki? Millon testaat taas? Milloin sulla on menkat myöhässä? :grin

Päivän positiivinen: Tänään on sunnuntai ja aion puuhailla kaikennäköistä mukavaa :) Salitreeni, sarjoja netflixistä, ompeluhommia ja neulomista.

NAPAA: Testi oli ihan puhdas nega eli varmempi olo on nyt, että pääsee panostamaan ( :wink:grin) tähän uuteen kiertoon. Pelko persiissä olisi plussan kanssa saanut olla, kun oli niitä vuotoja vaikka minkälaisia...
 
Huoli gatusasta täälläkin :(

hurjia unia täälläkin ollut, takaa-ajoa ja ammuskelua jonka kruunasi miehen exä joka muutti meidän kellariin. Aivan jäätävä painajainen.

Mulla on kuumeinen olo ja tissit kipeenä, hyvää jatkoa eiliselle ovistestille joka siis vahvin mitä oon koskaan saanu. Ja tästä kun laskee pari viikkoa eteenpäin, 2.11 pitäis alkaa menkat jotka ei tarvis alkaa. Hirvee piina-aika, miten tässä nyt osaa olla sinne asti. Ja silloinhanmä testaan viimestään kuitenkin, ihan turha kuvitella että malttaisin edes sinne asti :D
 
Larissa no menkat ois varmaan ke vasta myöhäs tai sit sillon viimeistään alkais nyt kun en oo ihan varma mut kai sitä tarttee taas huomenissa testailla.. :) ja hyvä kun sait selvyyden asiaan! Nyt vain uutta kiertoa hyvin hyödyntämään :) ja sit peukut pystyyn loppu kiertoon jo! :)

Pepe ootko testannu tänään? Vai testaatko vasta huomenna? :)
 
Minuakin huolestuttaa meidän Gatusa :sad001 toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin ja kyseessä vain joku nettipimento <3

Mulle tuli eilen jäätävät ovistuntemukset luihin ja ytimiin ja oma naamakaan ei petä kun se kukkii juuri ovulaation aikaan.
Saatin hyödynnettyä paremmin kuin tosi hyvin miehen kanssa siis. Tein eilen ovistestin vielä ja testiviiva oli tummempi kuin controlliviiva. Tein taas äsken ja kyllä, se on haalistunut. Sinne meni :hug013
Oli kyllä ihaninta olla vaan kaksistaan ja tuntea se toisen läsnäolo, hoiva ja rakkaus. Niin rakastan häntä :Heartblue
Perheenlisäys olisi vaan plussaa meidän silmissä, ollaan nyt jo niin voittajia kaikkien vaikeuksien jälkeen että olisi ilo elää vaikka ihan kahdestaankin.
Mun keskityttävä kouluun nyt nenä kirjassa kiinni- tyylillä koska deadlinet uhkaa pahemman kerran. Toivottavasti tästä selvitään.
Näin muuten unta että sain raskaustestiin Raskaana 3+ eli digi oli!
Mulla jo ruhtinaaliset kp:t KP23-34/36 :oops:

Oikein antoisaa sunnuntaita kaikille, mua ei varmaan näy pariin päivään aktiivisesti mutta PlUsSaTuUlAhDuS :wav jokaiselle :happy10
 

Liitteet

  • 2014-10-19 07.52.15.png
    2014-10-19 07.52.15.png
    364.2 KB · Katsottu: 58
Nuuhku huomenna testaan :)

Missä gatusa??

Kiivi toivottavasti tää on se teidän kierto, olisitte sen plussan jo ansainnut!! <3

Täällä viime yönä outoja unia sekä valkovuotoa tulee. Unessa tuolta alhaalta tuli verta ja seuraavaksi jotain ötököitä :D siitä oli sitten paniikissa vessaan käymään! Ja ei, ei tullut ötököitä eikä verta huh.

Tänään kp24 dpo13! Viiminen Tero naamaan ja aamulla testiä :)
 
kiivi, tsemppiä koulunpenkille! Ihana että saitte miehen kanssa vietettyä laatuaikaa! :)
Oon kanssa monesti miettinyt että kun tuota pikkuista ei ole meille kaikesta yrityksestä huolimatta suotu niin eipä se nyt kauhean paha paikka loppuviimeks ole ton ukon kanssa kahdestaankaan olla :Heartred ja onhan meillä kolme karvaista lasta, välillä riesaksikin asti :grin

Mariska, se on yllättävää huomata kuinka ne miehetkin elää tätä kuumeilua vaikkei heti uskoisikaan :grin

Mites elaffy, selvisikö kertaakaan kumpi tuli? :p

Täällä täti alkaa pakkaamaan kamojaan, vihdosta viimein joten olkoon se päivän positiivinen :) tänään aiotaan viettää ukon kanssa laatuaikaa :Heartpink

PLUSSATUULIA NYT KAIKILLE :wav
 
Takaisin
Top