Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi siis tietysti olla että oon ymmärtäny jotain väärinkin eilen kun melkein nukahdin koneen ääreen ja silmät ristissä lueskelin :D
 
Ajna, mulla sama juttu. Lihaksia särkee ja kurkku ihan sairaan kipeä.

Mun aiemmat innot testailuun ja hyvät vibat tärpistä on kaikonneet kuin tuhka tuuleen :sad001

Azalea, rtesti nyt kehiin! Nuuhku on oikeassa tosta lh:n noususta. Se laskee heti oviksen jälkeen mutta nousee hiljalleen taas loppukiertoa kohden. Clearbluen sivuilta löytyy hyvät kaaviokuvat niistä. Mutta juu, ovistestit saattaa hyvinkin näyttää raskauden :grin
 
Azalea, nyt näkyy testikuva. Itse olen samanlaisia viivoja valitettavasti saanut kierron lopussa ilman että se tarkoittaa mitään :( Jotta o-testi näyttäisi raskauden, pitäisi viivojen olla vähintään yhtä vahvoja tai testiviivan vahvempi. R-testiä siis ehdottomasti kehiin!
 
Ovistestissä pitää aina näkyä kaksi viivaa, teki sen ihan koska tahansa. Kun pääsen kotiin, voin ottaa kuvan ovistestistä, jonka tein plussan jälkeen. En halua mitenkään masentaa. Toivotaan, että kaikille se plussaa tulisi myös raskaustestiin. :)
 
Eli huomenna aamutestiä kehiin siis :) Ei mua edes hirmusti harmittais tai yllättäis, vaikka se nyt negaksi osottautuiskin, mut olipahan jännää saada ekaa kertaa ikinä ovistestiin plussa :D En oo siis ennen tätä koskaan tehnyt :D
 
Azalea ehdottomasti huomenna aamulla pissit tikkuun! Ja toivotaan, että sinne piirtyy kaksi nättiä viivaa :smiley-bounce016

ON: Tänään kp8 ja vatsassa ollu ihme menkka jomoja ja sisäreisi pakotuksia.. ja valkovuotoa tullut runsaasti. Pitäny vessassa käydä tarkistaa,että tuliko se täti TAAS kylään. Eilen talleteltiin ekan kerran tässä kolmannessa kierrossa ja tää on nyt SE kierto, päätin sen :happy112Viimeinen yö alkoi tänään,enkä oiken ole saanu nukutuksi kunnolla ja ensiviikolla uudet yöt :sad010
 
Ei mullakaan aina kahta viivaa näy.
Ja mulla näky kans loppukierrosta aina testiviiva himmeempänä. Esikoisen plussasin o-testillä ja sillon oli testiviiva paljon vahvempi kun kontrolli.
Azalea, r-testiä kehiin, toivotaan sinnekkin plussaa! :)
 
Anteeks kun näin törkeesti tuppaudun. Oon jäänyt tänne taustalle jännäilemään ensin vanhojen kuumeilukavereiden kuumeilua ja samalla sitten tietysti aina alkanut jännäämään uusien taivalta.
Oma prinsessani sytyi helmikuussa. <3 Ja tässä jo salaa toivon että voisin liittyä kuumeiluporukkaan mukaan. Kuume on VALTAVA, mutta ajatuksena olisi että vasta (loppu)keväästä aloitettaisiin kakkosen yritys... Tosin mies pitää suostutella vielä (sivuseikka.. :D ) Ihanaa on ollut täällä seurata teidän kuumeilua ja onnistumisia!
Isosti onnea kaikille plussanneille! <3

Mutta siis oli pakko tänne nyt tulla "pätemään" ja oikaisemaan. Azalea ovistesti on plussa vasta kun viivat on yhtä vahvat, eli tuo sinun testisi ei ole positiivinen... Mutta siis pidän peukkuja että silti olisi tärppi käynyt ja tuokin väri tuossa viivassa olisi p
 
oonkohan ilkeä kun laitoin zorron häkkiin yöksi :( ei ole ollut ikuisuuksiin. .. mutta pissi taas sänkyyn ja alkoi syödä kynnyksiä. ...
 
Täällä vihdoin kp. 2 :)

Joten tästä uuteen yritykseen sitten.
Tänään lähti viimeinenkin koiranpentu ja itkuhan siitä pääsi :(

Nyt painelen nukkumaan :)
 
Huomenta! Aamupissit tikutettu eikä kyllä mainittavasti ole se viiva vahvistunut... Sillon muutama päivä sittenhän testin tein ja laitoin tänne kuvankin haamusta. Nyt en viitsi enää mennä kuvaamaan (puhelin ei ollut mukana vessassa ja lapset nukkuu vielä niin en viitsi rampata ja vaarantaa omaa sängyssä köllöttelyn mahdollisuutta ;) ), kun tuo testi ei juuri sen kummemmalta näytä. Jotain haaleaa siis näkyy, nyt mun mielestä vähän väriäkin, mut jotenkin luulen, että ois pitänyt vahvistua enemmän jo... Ehkä siis joku on "raapassut pintaa" tms. Jos ens viikonloppuun mennessä ei oo täti tullut ja oireet on tätä luokkaa edelleen, pitää testata uusiks :)
 
Takaisin
Top