Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sori, J3nni! Milloin testaat, kannattaako päivää enää edes lisätä listalle? :)

Pepe, jotain olen sun testissä näkevinäni :wink Vahvistumisia sille!

On. Vuorokauden oli menkat pois ja nyt päivällä tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoa ja sitten taas vaan normi valkkaria o_O Wtf? Pitäisköhän sittenkin huomenna käyttää yksi noista mun lukuisista testeistä varmistuksena...
 
Oivoi... luoja kun kuolen nauruun!!! Sori että tungen tänne mutta kun tää on kivan aktiivinen ketju etten keksinyt muutakaan.
Jäynättiin kaikkia meidän porukoita kun kerrottiin raskaudesta toissapäivänä ja eilen joten mun piti keksiä joku "juju" kun kerron isälleni myös. Meillä on välimatkaa joten laitoin hälle ultrakuvan ja siihen otsikoksi kuva-arvoitus. Haluatteko tietää mitä meitin isä vastasi mulle?

"Nielu, eli kurkunpää siis kita!"

:laughing021

En vielä kehdannut rikkoa sen ajatusta oikeasta vastauksesta!
 
Onnea plussista kaikille! Ja Pepelle viivan vahvistumista <3 Niin ja niitä vauvaliimoja ja tarrasukkia nyt kaikille!

On: YÖK mikä olo ollut tänään. Siis koko ajan sellanen pala kurkussa/närästys/kuvotus. Esikon kakkapottaa tyhjätessä olis kyllä yrjö lentänyt, jos oisin jotain ehtinyt ennen sitä syömään :confused: Huimannutkin on tänään muutamasti niin, että oli pakko istua ja hetki olla silmät kiinni. Kaikki vuodot on nyt olleet pois useamman päivän - niin paitsi valkovuoto, jonka takia on edelleen kuljettava "rätti" housuissa... Joko on kierukan jäljiltä kroppa ihan sekasin ja hormonit tekee tepposia TAI sitten... En uskalla vielä testata. Koitan pidätellä sinne kp 31 asti (jos täti ei siis ennen sitä tule), nyt siis kp 27-30, odotan siis nyt vielä ainakin sen neljä päivää, että on varmuudella ylitetty se normaali kierron kesto (28-30).
 
Tänään töistä lähtiessä nousin sohvalta ja silloin tuntui nopea repäisy vasemmalla alavatsalla. .. hmmmm. Kp 19/28-31

Larissa testaa testaa ;)

Etsijä kyllä hauska :D arjen tilanne komiikkaa!
 
Lume: ihania kuvia zorrosta :)

Pepelle vahvistumista viivan kanssa, nyt onnistuu! :)

Hei, laittaisitteko mutkin listaan, vaikka ovulaatiota ei tainnu ees olla, mutta se olis varmaan sitte 1.11, kun luulis viimestään menkkojen alkavan (tai jos ne ei vaikka alkais):wink
 
Joko Etsijä paljastit iskälle et mikä kurkunpää siinä olikaan?
Mä koitan taas tulla kipeeks,voimat hyyty reissulla ja sen päälle oli pakko nukkuu.viluttelee.lihaskipuu,kiva.onneks ehtii viä huomisen levätä.
Katsoin vasta sen mitä odottaa kun odottaa-leffan.mietin kovasti et vieläkö sitä itse tohon jamaan päätyy.sitten taas sain kuvan pääni sisään/verkkokalvolle/ajatuksiin tyttövauvasta joka oli alasti,hän oli hoikka ja katselin liikuttuneena sen hoikkia kinttuja,tiesin että meijän vauva se on ja sit sitä niinku tuotiin mulle. kyllä mä uskon et hän viel tulee meille.toivon vaan etten ehdi enää kauhean paljoa vanheta,nytkin jo hiukan kyseenalaista alkaa enää pikkuvauvan äidiksi...
 
Viivanpaikan minäkin sieltä erotan Pepe, ja tosiaan, hieman kärsinyt tuo sinun testisi :grin

Täällä armoton väsymys painanut koko päivän. Yöllä nukuin sellaiset vajaa 10h ja päätinpä sitten mennä pikkutirsat vetämään, niin viiden tunnin päikkäreiksihän ne venyivät?! Hoho. Voisinpa väittää, että raskautumisesta johtuvaa, mutta näillä dpoilla (7) se on kyllä mahdotonta. Itse en usko minkäänlaisiin oireisiin, ennen kuin jonkinnäköinen plussa näkyy testissä. Hormonithan ne oireetkin saavat aikaan. Kiinnittymisvuodosta saattaisin jo aavistuksen innostua, mutta eipä ole sellaistakaan näkynyt eikä kuulunut.

Täytyy varmaan ottaa kaikki lisävitamiinit käyttöön, että jaksaa päivänaskareet suorittaa kunnialla :sleep011
 
Tsih...mä just laitoin, etten vielä pitkään aikaan testaa, mut MIEHENI käski testata, ei kuulemma malta enää :D Sanoin, että tuskin nyt tähän vuorokaudenaikaan mitään kummempia näkyy ja etten viitsis tuhlata noita raskaustestejä. Mut sitte muistin, että mullahan on tuolla muutama ovistesti, niimpä pahuttani pissin nyt sellaseen :eek: Eli joko mulla on ~kp 27 tulossa ovis TAI...
 

Liitteet

  • 1413654835316.jpg
    1413654835316.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 144
Huomenna aamulla aikasintaan :) Koitan pelata varmanpäälle, kun en jaksa enää tihrustaa ja toivekuvitella sitä viivaa :D Toisaalta fiilis on nyt jo "MITÄ MÄ TEEN?!" ja melkeinpä jo nyt itkettää... Jos raskaustestiinkin ne viivat pärähtää, osin pakahdun onnesta ja osin pelkään ihan *piiiiip* paljon :D Paineentunne alavatsalla on tänään ollut kyllä huima, maha on myös turvoksissa (farkut ahdisti).
 
Azalea mä eilen just lueskelin noista ovistestejen käytöstä raskaustestinä ja joku oli kyllä hienosti selittäny sen enkä muista enään missä sivuilla huitelin mutta kuitenkin.. Eli LH voi nousta loppukierrosta naisella muutenkin kun vain HCG nostattamana.. Joten sanoisin että se raskaustesti NYT!! :) (en ehkä osannu selittää kunnolla ) mutta siel oli kyllä joillain sellasia kuvia ovis testeistä jossa siis tuo testiviiva on ollut selkeämpi kuin kontrolliviiva ja lähestulkoon kaikki jotka oli tälläisen ovistestiin saanut niin myös plussanut.. Jossain (en taaskaan muista sivua) oli myös hyvin havainnolistettu miten tuo LH yleensä voi nousta oviksen jälkeenkin.. Olikohan että saattaa olla hyvin himmeä viiva DPO 8-10 ja sit taas saattaa nousta 10-14? En nyt muista tarkasti.. Ja tämäkään ei tietysti kaikilla mene näin..
MUtta ehdottomasti sit R-testiä kehiin! :)
 
Takaisin
Top