Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tehän leidit menette nopeasti eteenpäin! Kaikille edelleen kovasti tsemppejä ja voimia, tekstiä tulee ettei perässä pysy :Heartred

teinpä aamusta ovistestin ja näytti negaa ni kaipa mulla sit oli ovis vissii vasta kp 34 mikä on outoa. no eipä hyöynnetty eli menkkoi ootellessa sitten parin viikon päästä varmaan. ellei ukko sit mun mieliks osta mulle testiä että näkee mikä on homman nimi. se tosin aattelee että on tuhlausta.

Huomenta ihanat naiset..
Mulla sit alko menkat, no kaippa se on ihan hyvä ku jos tyhjennyspäivä olis kp1 nii nyt mennää jo kp30 ja mun kierto on 27-28. No nyt aattelin aloittaa 2 viikon maca tablettikuurin. Ps. näytän muuten tosi oudolta ku puolet naamasta melkein on turvoksissa.

Hui ku on tullut tekstiä! :) Tsemppejä kiertoihin.. Näyttää olevan haasteellista vähä kaikilla..jos jonkinmoista koettu.. pahoittelut. JA halaukset päälle.. :hug013

On: kp 26/29 ei tiputtelua (vielä..) tissit kipeät edelleen.. pientä nippailua alamahalla ja eilen oikein repi tuolta oikean puolen nivusta mikä säteili jonnekki tonne alamahaan.. :confused: Flunssan poikasta koittaa tehä, kurkku nielasuarka.. :confused: En halua kipeäksi! :mad: Vähä väsymystä ilmassa.. eilen ennen klo 22 nukkumaan ja tänään oli kelloon 7.30 todella vaikea herätä! tekeekö lie sitte tuo orastava flunssa.. :confused:

Kuin moni tsemppaa Suomelle jäkiksestä tänään pronssia? :excited001

Pahoittelut Iisufin menkoista :sad001 Mä oon aatellu sen niin km jälkeen et ehkä kroppa ei raskaudu uudelleen ennen kun on valmis.Voi ehkä olla ihan hyväkin et tulee ne menkat välissä,ehtiipähän toipumaan.
Lumikille tsemppiä!Olkoon ihan muuta kun flunssa!

Kaikille muillekin tsemppiä ja plussatuulia :)

lissufin tsemppiä, yleensä on hyvä oottaa ne ekat menkat ennen ku raskautuu ni limakalvot ehtii paksuuntua normaalist :) plussatuulia jatkossa :)
lumikki toivottavast ois jotaa muuta ku flunssa :)

on: jipii puut on pihalla, kohta alkaa työt :)

Hei tytsyt ootteko te käyttäny greippimehuu ennen ovista? onks se auttanu raskautumiseen vai onks se huuhaata?

minä en ol käyttän muuta ku foolihappoa :) monet on kuitenki täällä vissii ottan greippimehun tai omenaviinietikan tai miniaspiriinin tai punaviinin käyttöön. oli jotai muutaki vissii vehnänalkioöljy tai jokin on ollu jollai, en muista kellä eli monia vaihtoehtoi löytyy.

Tiamo.Toivottavasti se täti tulis pian ni pääsisit yritykseen..tsemppiä..
Lissufin.pahoittelut tädistä.onnea uuteen kiertoon..
Gatusa.Toivottavasti ovistesti olis vääräs ja saisit r-testiin plussan.noni hieno juttu et sait nyt ne puut sinne ni pääset niitä väsämään.. :)
Lumikki.Toivottvasti oireet enteilis sulle plussaa..etkä nyt tulis kipeeks..tsemppiä piina päiville.. :)

on.tänään tein uuden testin ja oli joko ihan saman vahvunen ku eilen tai sit inan tummempi..mut vie niin vaalea et en uskalla iloita...voiku osaisin laittaa teille kuvan noista testeistä mut oon niin käsi näitten koneitten kans.. enkä uskalla poistuu täältä mihinkään enen ku saan selkeen plussan..toivottvasti ketään ei häiritte et roikun tääl sen aikaa..

Loora: mie täällä kans hillun, henkisenä tukena sulle ;)
Gatusa: Missä päin maailmaa sä asut? Kiva et on jotain hommaa nii ei aika mee ihan miettiessä
Lumikki: Toivottavasti on raskausoire eikä lenssu. plussa tuuli lentää täältä sinne

Joo, mul on multitabsin raskaus monivitamiin ja hamppuöljyä luulis riittävän ja nyt 2 viikkoo tuo macakuuri. Greippimehua ei oikeen enää löydy muuta sellaisena mehujuomana jossa on ihan liikaa lisäaineita mulle. Poski on yks pallo vieläkin mut kyl tää pikku hiljaa alkaa laskee tää turvotus. Mä en voi vihaa mitää niin paljoa ku hammassärkyä. Lamaannuttaa koko elimistön.

Muokattu viimeksi:
loora: tää hammassärky sekoittaa aivot mä luulin et sä oot tääl linjoilla ennen ku plussa näkyy vahvana, sit luin uusiks sun viestin ja hoksin et tarkoitat varmaan että oot tääl ryhmässä. anteeksi, ymmärsin väärin

Greippimehua join ekan yrityksen aikaan,tuskin siitä mitään apua oli raskautumisen suhteen.Pahaa oli kyllä joten loppu sen litkiminen :confused: Ja tosiaan lisäaineita niissä oli ihan hervottomasti!Macaa käytin kans jonkun aikaa,rupes närästään joten lopetin senkin.Nyt mulla on vaan mama vitamiinit ja omegat käytössä.Vaikka tuleehan noistakin jo viis tablettia päivässä,yök!

loora84 ei todellakaan haittaa vaikka olet täällä, hyvä vaan :) sitäpaitsi vaikka lähtisit jonnekkin toiseen ketjuun niin tänne oot tervetullut siltikin! hassu olit :) <3 vahvistuispa se viiva +++++++

lissufin mikset osta kaupasta tavallista vaaleaa greippiä? vaaleankeltainen hedelmä :D halkaise se veittellä vaikka 8 lohkoon ja purista johonki kippoihin, hedelmän sattumiakin kannattaa syödä, hyvin käy esim tyhjät pilttipurkit joihin mehut puristaa, kansi vaan päälle.. itse syön välillä pilttejä niin meillä niitä on muutama. Sit vaan jääkaappiin sinne ylälokeroon ja juot niitä ennen ovista/oviksena. Jos aiot juoda menkkojen loputtua greippimehua dpo1 asti niin se tekis 2-4 greippiä. Hintaa niillä on 2-3e per greippi. Verigreippiäkin käytin tässä kierrossa sekä vaaleaa greippiä, en tiiä onko verigreippi yhtä ok. Itse en täyttänyt koko pilttipurkkia ihan piripintaan, musta on sopiva määrä se 2dl (vai mitä ne on) juoda per päivä. Kerralla alas! Voit purkittaa parikin kerralla valmiiksi jääkaappiin mutta toki voit puristaa juuri ennen kun aiot juoda. Puuuuuh! +++++++

oma: oireet on kaikonneet, tämä päivä on ollut kuin yö ja päivä eiliseen jomotukseen verrattuna. Testasin hailuran ovistestin aamupissasta tänään, jee! Ovis ohi ja toivon että tärppäs, lueskelin eilen wikipediasta noita kaikki ovulaatioon liittyviä juttuja.. jänniä ovat.

Ko. hakusana: Hedelmöittyminen "Kapasitaatio on noin 7 tunnin mittainen tapahtuma, joka tapahtuu suurimmaksi osaksi naisen munanjohtimissa. Kapasitaation aikana siittiön solukalvosta, tuman kohdalla olevalta alueelta, poistuu glykoproteiinivaippa ja sytoplasmanproteiineja." - Wikipedia

& http://fi.wikipedia.org/wiki/Ovulaatio

+ katsoin videon ovulaatiosta, näyttää kipeältä.. ei mikään ihme että kun se tapahtuu niin kipeetäkin se tekee (?) :) kaikki tosin ei sitä tunne. KP25 ovis tuli aika myöhään! ymmärrän kyllä miks, olin flunssassa ja stressasin tosi paljon tossa pari viikkoa takaperin.

Muokattu viimeksi:
afrikassahan minä asustelen lissufin. nyt pääsee kunniahimoiseen urakkaan kohta eli eka naulat, sit ukko vie laudat hiottavaks koneella että säästyy aikaa ja sen jälkee alkaa rakennuspuuhat.

Noista "apuvälineistä" taas huutelen, että meillä on molemmissa plussakierroissa käytetty preseed-liukkaria. Ekoilla yrityskierroilla tosin molemmat, mutta mistä sitä tietää ettei liukkarista olisi ollut apua. ;) Sen avulla on moni muukin plussannut.

Täällä alkoi samat toispuoleiset kivut kuin lokakuun tuulimunassa. Ja selkää särkee koko ajan. Oletan tämänkin olevan taas tuulimuna kun on identtinen sen edellisen kanssa. Vähän pahemmat kivut tosin. En ole jaksanut masentua täysin tästä, odottelen vuotoa tai kipujen pahentumista, jotta pääsen päivystykseen. Enää en 200€ yksityiselle laita. Osasin jotenkin odottaa tätä. Ehkä meille ei ole lasta tarkoitettu.. :/

Ella84 mä uskon että on tarkoitettu! Mä toivon että raskaudut ihan loppuun asti tänä vuonna, plussaa +++++ sinne.
Ikävä kuulla tuosta tuulimunakokemuksesta ja siitä että nyt saattaa olla sama tilanne, kävi miten kävi.. paljon tsemppiä ja voimaa. Minä ainakin uskon sun saavan toisen lapsen vielä :)

Hei ihanat naikkoset (:

Valaiskaa nuorehkoa neitiä että miten erotan oikean raskauden valeraskaudesta, plussaa toivoisin mutta pelottaa pettyä taas niinku 2v sitten oli valeraskaus :/

Kiitos! (:

Valeraskaus tekee negatiivisen testituloksen :)

Tietty sit voi olla tuulimuna (hedelmöittynyt munasolu joka ei lähdekään kehittymään alkioksi ollenkaan) tai alussa keskeytynyt keskenmeno, mutta ne erottaa valitettavasti sitten vasta jos lähtevät tulemaan kesken itsestään tai ultralla. Osassa myös ei lähde raskaushormoni nousemaan normaalisti jos on tuulimuna tai kkm eli jos digitesti ei missään vaiheessa näytä 2-3 viikkoa tai 3+ viikkoa voi olla jotain vikana. Tai sit ei. Ultra ainoa tapa varmistaa.

En ole uskaltanut tehä vielä testiä pettymyksen vuoksi vaikka aika paljon alkaisi näyttää siltä että tälläkertaa tärppäisi (: mutta ei pidä vielä nuolasta.. Noh senhän näkee keskiviikkona kun sain ultraan ajan kun neuvolan nainen oli niin kiinnostunut tilanteestani että todella vahva valeraskaus saa olla, kun oireita alkaa olemaan kiitettävästi ja vahvoja ja hän innostui niin kovasti että kaikki jatkotutkimukset jne järjesti jo jos ei näykään pikku muukalaista ruudussa (:

Toivottavasti tulisi hyviä uutisia, jännittää vain nii hirveästi kun ei ole ultrassa tullu käytyä ja varsinkin kun mies ei pääse mukaan kun on merillä niin jänskättäääää! :/

Takaisin