Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
paljon tosiaan plussia ja testauksia. Minulla nyt 64. päivä tätä kiertoa ja olo mitä viehättävin... Eli turvonnut, hormoonihirmuinen ja odottava. Testin tein keskiviikkona ja negaa ilmoitteli. Joka yö herään menkkakivun kaltaisiin olotiloihin ja päivälläkin ovat kipuilut kiusana. Alkaa mieli tehdä tepposiaan ja surullinen sekä kriiseytynyt tunnetila löytyy mielestä.
Kiva muuten huomata, että meitä muitakin vähän iäkkäämpiä on täällä linjoilla :)
 
Karoliinanen ymmärrän sun fiiliksen,kyllä tollanen on tosi raskasta.Onko sul lääkärikontaktia vai onko tää ny eka laatuaan tällainen kierto?sielt ei pääse nyt limakalvo poistumaan lääkkeet tarvis.
Voimii tsemppii tähänkin hetkeen.

Pepen viivalle vahvistumista!!!!
 
Pepelle vaaleanpunaisia viivatuulia puhaltelen. Kännykällä en edes viitsinyt alkaa kuvaa katsomaan.

Oon siis testannut tota, et haaleat haamut ei näy kännykällä, mutta tietokoneen ruudussa näkyy. =)

On: aivan ihana aurinkoinen päivä, elämä hymyilee ja niin minäkin. Kyllä huomaa että tällä viikolla ovis on ollut, hirmuisesti on hornittanut... :D toivotaan että tois tulostakin tää "kiima-aika" :D
 
Kyllä mustakin pepellä on jotain hailua testissä! Toivottavasti vahvistuu! :)

Vargynja tosi hyvin nukkuu jos pari kertaa heräilee syömään! Ihana! Meillä oli kans tollanen, 1-3krt heräs yössä ja 8kk alko nukkuu 12-14h putkeen! Päivälläki unta on riittäny onneks, välillä oli kausia kun kukku väsyneenä ja kiukkusena päivät :D
 
ImageUploadedByVau Foorumi1413629589.546833.jpg


Hupsis yritin pyyhkiä pölyjä testistä niin vähän se viiva kärsi :D mutta en tiedä onko yhtään selkeämpi
 
Anteeksi negatiivinen avautuminen ; mua vituttaa, ostin tänään ne clomit ja kysyin aiemmin niiden hintaa, sanottiin että ne maksaa 55e. . no menin apteekkiin ja kassalla myyjä ilmoittaa joo se olis 66.16e WTF ?!? sinne meni viimeiset rahat... ja viikko elettävä. hienosti menee.

no tänään sitte eka tabu naamaan ja katotaan miten alkaa vaikuttamaan. kuukautiset on todella oudot. maanantaina tuhru, tiistai/keskiviikko kuin niagra, eilen loppu ja tänään taas välillä heittää yhen tipan.. en ymmärrä :O
 
Ajna, pillereiden jälkeen kaikki pitkiä kiertoja, mutta ei näin pitkiä sentään. Vasta ollaan aloittelemassa selvityksiä mikä vikana kierrossa. Tiistaina lääkärin soittoaika ja perjantaina verikokeisiin. Jotenkin sitä vaan haaveilee, että syynä oloon olisikin raskaus, mutta ehkä ne haaveet kohta ryminällä kaatuu.
semmonen 28 päivän kierto olis kiva :) ja raskaus vielä kivampi ;)
 
Varovasti Onnea Pepe! :)

Täällä kp 6/30-37 eikä mitään ihmeellistä.. Mies ja tyttö lähtee kaupunkilomalle tos viikolla, mä en pääse kun oon töissä :/ tarvis siivota takapiha talvikuntoon sillä välin ku nuo kaks huinaa maailmalla :)
 
Mäkin nään tossa Pepen testissä haalean viivanpaikan, toivottavasti se lähtee siitä vahvistumaan<3
Eilen näytti raskaustesti täällä vielä positiivista joten joudutaan odottamaan viel hetki ennen kuin uuteen yritykseen päästään, toivottavasti ensi viikolla olisi hormoni jo lähenpänä nollaa:rolleyes:
 
Heiiiiij !
Pepelle viivojen vahvistumista :)
Kukaan ei sitten lisänny mua sinne listaan testaajaksi.. :oops: No mutta, eilen tilasin paketin testejä, ensviikon alussa testit pitäisi saapua postissa, joten aattelin heti pissiä tikkuun. KP 34 tänään. Pari päivää ollu pientä kurkkukipua ja ihan flunssaista oloa vaikkei oo mitää flunssaa :grin:p Tänään ollut kauheen kylmäki mukamas ja otin pikkutirsat peiton alla ku nii väsytti. Kahviki on maistunu kaks päivää jo ihan palaneelle, hyi. Ajatukset on hirveen korkeella nyt, mutta katsotaan.. Jos testit tulee maanantaina niin tiistai-aamulla ennen kouluu lähtöä testailen, siihen saakka jännäilen ja kuulostelen oireita :p
 
mimi: suht pitkä kierto, en oo oikee päässy vielä kärryille siittä, mutta tää on tätä, kesällä plussasin vasta kp 52 :D se nii vaihtelee, nyt on vaan ihme oloja :rolleyes: :oops::p Nyt ei oo testejä täällä etten voi testata. Odotetaan siis :grin Synnytyksen jälkee tosiaa yhet menkat kerkes olla ja siittä sitte plussasin tuolloin kp 52, sitte oottelin keskenmenon jälkee ekat menkat ja kierto veny silloin johki 60.. nyt siis kp 34 ja toinen kierto menossa keskenmenon jälkeen, ku sanottiin että yhdet menkat kannattaa antaa tulla ensin. Joten... jännäillään kaikki yhdessä ja katotaankin jos sieltä tulee nega ! :p
 
Takaisin
Top