Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta! Mä en kyllä nää Pepen testissä viivaa mutta mä olenkin puusilmä noiden testien kanssa :) Toivottavasti se siitä vaan vahvistuu!

Dpo 10 ja mä heräsin kurkkukivun kanssa. Aikaisemmin ollut testausinto on tyysti kadonnut ja nyt on semmonen olo, että kohti seuraavaa kiertoa. Taas! :sad001

Päivän positiivinen, on lauantai ja aurinko paistaa :) Ja se on jokapäiväinen positiivinen, kun tuhru pysyy poissa.
 
Lume ihana pupunen! Mul on kans ollu kääpiöluppa joka oli kyl äärettömän iso kääpiöks, sit oli angora kääpiöluppa sekotus ja ihan normi risteytys kani.. Puput on kyllä ihania ja muutkin öttiäiset tosin nyt kun muutettiin (onhan tästä jo parivuotta) maalta "kaupunkiin" ei voida ottaa enään mitään mikä tarttee heinää.. Isäntä kun on allerginen.. :( mutta heh parhaimmillaan meijän elukkalauma oli 3 koiraa, 4kissaa, kaks hiirtä, ja kolme pupua ja kolme kania :)
 
nuuhku kiitos :D zorro on meidän eka pupu :) on meillä myös hamsteri little stuart :D
teillä on kyllä tosiaan ollut kunnon eläintarha :D
 
Pepe, mäkään en valitettavasti näe testissä mitään :sad001 Mutta päivässä tai parissahan viiva lähtee vahvistumaan :) Josko sitten minäkin näen, hurja pora ja liimaa nyt vaaville käyttöön että pääsee kunnolla kiinnittymään!! :Heartred

Eläimiä löytyy multakin, kaksi koiraa :)

Onnea Mimille digin tuloksesta! :)

Ja hienoa kiivilintu nuo tunteet ja että pääsitte hyödyntymään oviksen. Nyt vaan plussa-aalto sinne => :wav
 
Ihanaa lauantaita naiset :) Täällä pk-seudulla on ihanan aurinkoinen syysaamu, kiva herätä aurinkoon viikon pimeiden aamujen jälkeen!

Olen pysytellyt taustalla jonkin aikaa, mutta kaikki jutut olen silti lukenut :grin Onnea kaikille plussista, oli ne sitten raskaus- tai ovisplussia :Heartred Ja tervetuloa uusille, te näytätte plussaavaan hirmu nopeasti!

Pepe, nään sun testissä ainakin viivanpaikan, mutta en väriä. Toivotaan, että vahvistuu ja muuttuu selkeäksi plussaksi!

Omaa napaa: Tänään kp16/27, teropäivä 2. Olin ihan varma, että ovis oli tiistaina, kun oli sen tuntuiset kivut tasan 2 päivää pahanolonkohtauksen jälkeen + limat kuivui seuraavana päivänä. MUTTA, sitten eilen iski taas limat ( ja himot :p ) päälle ja kun kokeilin kohdunkaulaa, niin tunsin ehkä ekaa kertaa, että se oli auki :eek:. No, oli miten oli rakkautta on jaettu sen verran paljon, ettei sillä ajankohdalla oikeastaan ole väliä :Heartred
 
Täytyy toivoo että viiva vahvistuu ja viimein pysyisi mukana. Muuten alkaa lapsettomuushoidot. Mahtaiskohan huomenna näkyä aamulla jotain 12 herkkyystestillä?? Vai kannattaako odottaa kauemmin? :D
 
Pepe, miekin ehkä näen jotain haamun alkua!!! Oottele ylihuomiseen uuden testin kanssa. Jos siellä on pysyvä plussa tulossa niin se kyllä oottelee sinne asti :wink Tossa vaiheessa on ihan normaalia, että saa vaan jonkun haamun esiasteen tai negan, osahan ei saa sitä haamuakaan vasta kun menkat on selkeesti myöhässä. Jännään täällä niin sun puolesta! Ois sunkin jo aika plussaata pysyvästi! :Heartpink

Päivän positiivinen: Kp 3, menkat loppui, "harjoitukset" on jo taas aloitettu :wink ja tänään kullan kanssa elokuviin ja syömään. Life is goooooood! :love7
 
Pepe minäkin ainakin näin jotain testissä toivotaan että vahvistuu! :) en tiedä olisiko huomenna vielä vahvempi kun eikös pakkaukissakin lue että seuraava kannattaa tehdä 48tunnin päästä? :) pidetään peukkuja!
 
:smiley-bounce015:smiley-bounce015:smiley-bounce013Mä en kyllä puhelimennnäytöllä nähnyt pepen testissä mitään, mut toivotaan et siellä jotain olis!

Täällä nyt sitte vissiin kp4/29-30 ja täti lähdossä. Ihmettelen suuresti et miten se nyt jo lähti, kun normaalisti se viihtyy viikon mua "ilostuttamassa." Toisaalta eipä lyhyempi visiitti sinänsä haittaa :D
 
No odotellaan maanantai aamuun :) silloin tädin pitäisi kurvata paikalle jos on tullakseen :) viiva tosiaan testiajan jälkeen vahvistui vähän mutta siihen kun ei ole luottamista. Jännäää!
 
Takaisin
Top