Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
lume onko sinulla millainen pupu? tänään mies antoi vihreää valoa minun pupu haaveelle. meille tulee varmaan leijonaluppa jos saadaan poikanen mitä on katsottu. tai sitten kääpiöluppa :) ei pidä näyttää miehelle teidän kani keskustelua tai se peruu lupauksensa :D
 
Larissa huomenna olis tarkoitus ;)

Mimille onnea nousseista viikoista <3

Nuuhku taulukon mukaan näkee prosentit että kuinka ihmiset saanut positiivisiö testejä sillä dpolla ja kuinka vahvat. Jos oikein ymmärsin :D
 
Kyfi86 no aika läheltä liippaa... itsekkin Joensuussa töissä,mutta tarkempaa sijaintia en taida itsekkään kertoa :D

Tää yö valvominen ei vaan taida enään olla mun juttu. Joskus aikoinaan jakso tehä 4-5 yötä peräkkäin. Nyt jo yksi yökin tekee vaikeeta. Varsinkin,kun ei saa nukutuksi öiden välillä. Mitähän tää sit on, kun raskautuu jos väsyttää muutenkin :think005
 
Olen kyllä lueskellut viestejänne, mutta en ole kerennyt kirjoittelemaan. Täällä palstalla on tapahtunut kyllä yhtä ja toista! Ei meinaa perässä pysyä. Tasapuolisuuden nimissä en nyt kommentoi kenellekään. :grin

Omanapa: Tämä kierto on kyllä makuuhuonetoiminnan pohjanoteeraus. Meillä meni työvuorot ja molempien menot niin mälsästi, että lapsen nukkuma-aikojen puitteissa ei ole keretty touhuilemaan kuin kaksi kertaa. Ovulaatiolle on vahva veikkaus nyt sitten kuitenkin eiliselle (kp15! harvinaisen aikaisin!), joten keskiviikkoisen sutinan pitäisi riittää. Nyt sitten jännitän melkeinpä enemmän luteaalivaiheen pituutta kuin tärppiä.

Mutta siitä huolimatta kaivoin listan yli 10 sivun takaa ja merkkasin itselleni testauspäivän! Huiiiii!

Testaajat:
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Merink 11.10.
Freyja86 13.10
Pandakarhu 13.10.
pikkukakkosen posti 16.10./24.10.
nuuhku 17.10.
Aurinkoinen 21.10
pepeXXL 21.10.
Mimmu. 22.10
Sannuinen 28.10.
Ajna 31.10
tirpukka 31.10.
Kaziska 31.10.
Kiivilintu 1.11
Ratamo 2.11
PikkuMinski 4.11
DarkMimosa 5.11.
Kyfi86 6.11
jennnyy 6.11
Sabetti 30.11
Elli Etana?
Johanna...?
lucky87?
'muurahainen'?
Larissa?


( yht. 26)


Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. (yht.38)
 
Muokattu viimeksi:
Kauhiasti tekstiä :O

Oiiiiiiih! Ihania plussia ❤ niin ovulaatio kun raskaus. Ja Mimillä viikot nousussa ♡
Onnea kaikille ♡

Tervetuloa uudet!

Täällä 30,5v ja mies 34,5v ja Hyvinkäältä

Napaa: Nyt on kyllä sen tuntuset kivut oikealla, että taitaapi olla ovis!!! Ja talletettu on! Huomenna vielä jos aamusta saisi mieheen liikettä ;) .

Olkoon se päivän positiivinen :) .
DarkMimosa ollaan aikas samoissa mulla tänään kp14
 
Päivitin listaa, muokkaillaan tarvittaessa, jos jotain meni vikaan :)
Testaajat:

Pandakarhu 13.10.
pikkukakkosen posti 16.10./24.10.
nuuhku 17.10.
Aurinkoinen 21.10
pepeXXL 21.10.
Mimmu. 22.10
Sannuinen 28.10.
Ajna 31.10
tirpukka 31.10.
Kaziska 31.10.
Kiivilintu 1.11
Ratamo 2.11
PikkuMinski 4.11
DarkMimosa 5.11.
Kyfi86 6.11
jennnyy 6.11
Larissa 16.11.
Sabetti 30.11
Elli Etana?
Johanna...?
lucky87?
'muurahainen'?
miemelia?
SuNWay?
Silv ?
Merink?

( yht. 26)


Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. Freyja86 (yht.39)
 
Sorry omanapailu jälleen: Rakastan mun miestä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon. Ovulaation hyödyntäminen ja rakkauden antaminen on elämän ja maailmankaikkeuden yksi parhaimpia anteja :love017:love022:hug003:hug013:sex:love7 jotenkin hehkuu ihan uudella tavalla.

Luin äsken vähän vanhempia viestejä läpi ja haluan sanoa että pahoillet menkoista, keskenmenoista todella suuret pahoittelut. Tervetuloa uudet ja plussatuulahdus kaikille :wav Onnea vielä plussanneille jos en ole onnitellut :Heartpink
ps. jos onnistun niin voisin laittaa vielä kuvan tän aamun ovistesti vs tän illan ovistesti niin näkee että se tosiaan oli tänään! En tiedä pitäiskö enää testata edes..
 
sabetti meillä on 8kk kääpiöluppa hermeliini :) tuli meille heinäkuussa, mieheni sanoi ettei tykkää pupuista eikä hoida tai kaitse mutta rakastui siihen heti ja ovat nyt paita ja peppu :D

ei ole sylipupu eikä anna nostaa ilmaan mutta tulee kerjäämään aamullakin sänkyyn rapsutuksia ja nukkuu meidän sängyssä välillä yöt ( tosin pissi mun päälle 2 kertaa :D ) ja välillä tihutöitä tekee ja aika persoonallinen ja todella fiksu. ihana ♡

mutta yksi huono puoli on juurikin se että pissi paikaksi on ottanut nurkassa olevan säkkituolin ja roiskii kuset aina seinille kun hyppää sieltä pois. Myös hyllynpäälliset pitänyt tyhjentää kun hyppii :D mutta en vaihtaisi ♡

ps. Tulipas romaani :D
 
Kaziska, et sinä sitä listaa sotkenut! Sitä vaan ei vissiin oltu hirveästi päivitelty :grin

Lume, ihana hassu pupu teillä! <3

Kiivilinnulle onnea oviksen onnistuneesta hyödyntämisestä! :wink
 
Huomenta! Täällä tänään testi näytti tältä. En tiedä näättekö mitään itse nään jotain tosi haaleeta :D en tiedä kuuluisiko olla vahvempi jo. Tänään dpo12 ja kp23.

ImageUploadedByVau Foorumi1413608748.534166.jpg


Pahoittelut pölyistä mitä näkyy :D

Nuuhkua odotellaan ;)
 
Pepee! Missä sä oot! :) täällä pelkkää negaa näyttää testi..joten pepe koitahan plussata!!:)
Mä tosin tajusin eilen illalla että mullahan voi kyllä olla vasta dpo 11 vasta? Tai vasta dpo10 koska siit oviksesta en oo varma :D noh kattellaan koska ne menkat alkaa siitähän sen sit tietää ;)
 
Toivotaan ettei menkat sinne löydä nuuhku ;)

Itse en uskalla iloita vielä, koska kaksi kertaa aikaisemmin jo näyttänyt plussaa mutta täti tullut kuitenkin. Testin kuivuttua näkyi kyllä vahvemmin viiva kuin testiajalla. Ehkä sitä täytyy huomenna tai maanantaina testata ja tiistaina digi kun on meidän 4vuotis päivä niin olis ihan kiva ylläri :)
 
Huomenta !!

Pepen viivalle vahvistumista !! :)
Ja onnea täällä oli muitakin plussanneita <3

Täällä pyörii oikea sirkus :grin Lapset riehuu, koirat hyörii ja pyörii . Isäntä herätti ja läks kauppaan ja mä oon vielä ihan pihalla :grin No kuppi kahvia ja keksi kyllä se siittä suttaantuu !!

Voi niin malttamaton olen, 25 päivä vois varovasti testailla ja mä en jaksais millään odottaa, onneks ei oo testejä kaapissa ettei tuu mentyä asioiden edelle :smiley-bounce022
 
Takaisin
Top