Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Soma: täällä kans yötyötä.

Nyt vaan jotenki tuntuu että tulispa mies vasta kotiin 20:35 kuin 20:30 etten kerkeis nähä sitä ennen ku lähen töihin. Jotenki jäi sellanen veemäimen kuva siitä puhelimessa vaikka se kuva voi hyvinkin olla mun päässä mutta kuitenki. Et kerkeisin yön ajan henkisesti valmistautua huomiseen väsynyt minä vastaan väsynyt mies fiilikseen joka todennäköisesti menee siihen että joudun pinnistelemään kaikin keinoin etten avaa salaista sana arkkuani sille. Ja auta armias jos se hörppii ilo lientä... hörppikööt yöllä sitten. Eihän siinäkään muuten mitään kun poika ei oo kotona mutta edelleenkin väsynyt minä ei kestä sen juttuja kun se on hiprakassa. "Onhan se kiva että jollain on kivaa". Toivon ettei se ole sellainen tekopirteä joka on koko aika että kulta tehdäänkö sitä, tehdäänkö tätä koska sillä hyvin todennäköisesti muuttuu pirteys veemäiseksi kun alkaa jankuttaa että "mikä sua vaivaa, heti ku yritän ees olla ni oot tollanen". Eihän mulla mikää muu oo ku se yön jälkeinen väsymys joka muuttuu noista sanoista Ärtymykseksi. .. no

Männään ilman korvia positiivisella asenteella ja savolaesella sisulla ja Hämäläisellä hittauvella etteenpäen! Nukutaan pitkään, köllötellään kaenalokkaen, pussataan ja naeja rytkytellään. Siitä olokoon huominen iltapäevä tehty. Aamen. Ja kun tätä positiivisuutta jatketaan vielä ni lisäämpä että rytmihäiriöisenä, väsyneenä ihmisenä sain yhen ison lehtikasan haravoitua keskelle pihamaalle...enää on vaan se ongelma että kuka nuo kasat tuonne kompostiin viskais ku ne ei sinne yksinäänkään ole siirtynyt. Heh. Saattaa joku naapuri kuunnella ku yksinäni hekottelen itselleni. . :D kiva että on kivaa!
 
Päivän positiivinen, viikot on noussu! :love017 hitsi miten aina vaan voi olla ilonen tästä vaikka tietää jo raskaudesta. Viimeks tuli vaan 1-2viikkoa, joten tää on niin helpotus!:love7
 

Liitteet

  • 2014-10-17 19.14.22.jpg
    2014-10-17 19.14.22.jpg
    192.6 KB · Katsottu: 126
oho, en pariin päivään ole käynyt lukemassa ja jopas on täällä tapahtunut!
Onnea plussanneille! Ja meille muille kuumeilijoille, never give up, never surrender.

Iästä oli puhetta, itse kuulun vanhuskastiin 34v. esikoisen yrittäjänä... Oltiin aloittamassa jo viime vuonna, mutta selkäoperaation takia sain ehdottoman raskautumiskiellon ja lupa yrittämiselle heltisi vasta äskettäin :)

Lisäravinteita söin jo valmiiksi kilpirauhasen tukemiseksi ja huomasin että niistä voi olla hyötyä myös tässä projektissa, hyvä niin. Sen lisäksi tosiaan minäkin greippimehua, ja tänään alkaa sen vaikutus näkyä. Meininki alakerrassa on kuin marketin kalatiskillä :grin Tiedän siis mitä meillä puuhastellaan viikonloppuna :love022
 
Mimi: hehkuta vaan. Kyllä se plussa tulee meillekin joille sitä ei vielä oo tullu :D

Niin noista lisäravinteista. Mamma vitskuja, foolihappoa säönnöllisen epäsäännöllisesti. Omega 3 ja d-vitamiini 50 mikrogrammaa aloitan nyt taas kun pimeä tulee ihan ehkäisemään kaamos masennusta. Gelee royalitkin tilaan kuhan muistan. :) sit pitää ehkä jotain karsia ettei tuu liikaa. Tänään kävin veri kokeissa. Oli veri aika mustaa. ;) varmastikin nyt noitten mama vitskujen takia.
 
Epäilin että nyt vois olla dpo 3-5 mutta tänään alkoi iltapäivällä oviskivun kans saman tyylinen vähän vihlova kipu vasemmalla. Siirsköhän se flunssa kuitenkin ovulaatiota vai mitähän tää on..? Kuivat päivät ollu valkkarin kans jo monta päivää ja ei nytkään oikeen mitään. Ihmeellistä.
 
mimi, mua ei kyllästytä eli hehkuta vaan! :) Antaa toivoa, että ehkä minäkin sitten joskus pääsen hehkuttamaan :smiley-angelic005:smiley-angelic001

sabetti, oisko jo kiinnittymistä? :wink Tai sitten keltarauhanen vaan vihloo. Samaa on mullakin joka kierrossa ja en ole enää jaksanut innostua siitä, kun mulla se ei ole tähän mennessä tarkoittanut mitään :sad001 Tai sitten sun flunssa on tosiaan siirtänyt ovista. Et muistaakseni ole tikutellut?
 
Ihanaa mimin viikot nousseet seuraavalle tasolle!

On: tänään on sit vissiin dpo 3, jos oikein laskin. :) alakerrassa on sen verta kosteata, että alkaa hieman jo ärsyttämään...

Päivän positiivisuus: käänsin patjat meidän sängystä, jos vaikka alkais uudet tuulet sen mukana :D
 
Pepe mä en kyllä tajua mitään tosta taulukosta (tyhmäkö, oi kyllä:oops:)
Mutta toivotaan että sieltä tulisi plussaa testeihin vaikka mulla on kyllä jokseenkin sellanen olo että pyh mitään tuu.. Mutta pepe sulle sitä inakin toivon! :)

Larissa! Mitkäs ihmeen menkat sulla ny muka oli? Pitäiskö siltikin tuhlata yks testi? Mä niin toivon sen plussan sulle että en usko sun menkkoihhin :p

Kelles muulle piti jotain vielä sanoa mutta en muista kovasti on taas tekstiä tullut kun käytiin taas isomummulla hakemassa se mun puhelin :) ja ainiin aloitin mä tekeen kans noita conseja minskin ohjeella :)
 
En ole Larissa tikutellut. Just ajattelin että eipä tarvis nytkään niin ihmetellä jos olisi ovistestejä. No positiivista tässä on se, mitä mahdollinen oviksen siirtyminen lupaa vielä tälle illalle ;)
 
Samaa mieltä,Larissa olet sen plussan sinäkin ansainnut! :Heartred Ja hmm.. nuin lyhyet kuukautiset.. ettei vaan olisi kuules nyt vale kuuakutiset kyseessä? :) Teeppäs kuule r-testiä varmuuden vuoksi! :)
Mama4 paaaaaljon onnea plussasta! :)
mimi. ihanaa että viikot nousee! :) Itsekkin ajattelin joskus ensi viikolla vielä varmistella nouseehan viikot :wink
 
Lume: Mulla oli aikoinaan kanin jonka takia jouduin tapetoimaan kahden kämpän seinän kun neiti söi tapetit metrin korkeudelta asti. Kanin kusi kyllä tuppaa olemaan aika tujua tavaraa et voi olla ettet saa niitä siistiksi muuten kuin maalaamalla.

On: nukuin parin tunnin päikkärit ja olin kaverilla käymässä koulun jälkeen. Nyt jo mietin yöunille menoa. Ei tästä tuu mitään kun ruotsin tenttiin pitäis kans lukea ja mä nukahdan pystyyn :D Äsken oli jänniä vihlovia kipuja mahassa et toivottavasti kuuluvat asiaan. On mulla jo repäisykipujakin ollut. Tänään siis 4+5 :)
 
Älkääs nyt tuutikki ja nuuhku, kyllä nää ihan menkat on/oli :grin Kaikissa näissä luomukierroissa on ollu enemmänkin sääntö kuin poikkeus että menkat kestää vaan 2-3 päivää. Tuskin on siis aihetta testille :)

Mutta millos nuuhku ja pepe laittaa testiä kehiin??? ihania plussatestejä vaaditaan lisää!:wink

freyja, eiköhän ton tyyppiset kivut kuulu ihan asiaan :) vaikka mistä minä tiedän, kun en ole ikinä vielä moisia päässyt kokemaan, mutta näin olen kuullut kerrottavan :grin

Ai niin ja Mama4:lle isot onnitelut plussasta!


Ompelin tossa juuri ihanalle siskontytölle Peppi Pitkätossu-tyylisen essun joulupukin konttiin. Nyt aloin väsäämään hänelle myös Molla-nukkea, jolle kirjon käsin kasvot, hiukset tulee villalangasta ja vaatteeksi mini-versio siskontytön essusta :Heartred:love2
 
Larissa,älähän mene sanomaan! :wink Täällähän tosiaan eukko jolla tuli kuukautiset lähes normaalisti,ehkä hiukan normaalia lyhyemmät. :)
 
soma joensuussa käyn töissä lähi"pitäjästä" käsin, en taida nyt sen tarkempia koordinaatteja tähän laittaa :grin onnea plussanneille paljon :)
 
freyja; onneksi meillä ei ole tapetteja :D mutta joo voi olla että joudutaan se maalaamaan... kyllä herra sen verran kusta seinille potkii... :D
 
nopea napailu: Emmääää.. Ihme touhua, tää täti on nyt ollu kyllä nii outo, 15pvä alko vuoto iha yhtäkkiä, kipuja oli siis vaan sillon ja eilen, nyt näyttäs jo siltä et vuoto olis loppumassa vaikka normaalisti se kestää viikon... what the fuck.. :D
 
Takaisin
Top