Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiitos, oottepa ihania toivottavasti superliimat ja kaveri pysyy siellä missä pitääkin joo ihmettelin itsekin kuin selkeet viivat ja samtien pärähti ruutuun ... Utopinen fiilis ku tuntuu et just sain keskenmenon ja nyt tää sit ... Ei voi ymmärtää tai uskoa viel ollenkaan
 
Vauvahaaveissa, Onnittelut plussasta!! :Heartred Tuossa on kyllä niin kunnon viiva, että ei ihmekään että oot jo rv 5+ :) Minä itsekin kasvattelen vauvaa masussa joka sai alkunsa heti keskenmenneen raskauden jälkeen :) Minulla tuota raskautta ei kestänyt kuin 10 pvää (ei kai koskaan kunnolla kiinnittynyt), mutta nyt tämä raskaus on jo rv 30+1 menossa :Heartblue

Tervetuloa myös muille uusille! Teitä on ehtinyt monta tulemaan parissa päivässä! :welcome

Ja tosiaan, kirjoittelette niin ahkeraan, että enpä minä pysy mukana.

Kiivilinnulle ainakin hedelmällisiä ovistuulia! Kai nyt heti hyödynsitte plussan?:wink Ettei mene liian myöhäiseksi....
 
Onnea VauvaHaaveissa!

Pepe,
ite plussasin aikanaan 3+2... Testasin niin aikaisin kun ajattelin että mulla oli ovis myöskin aiemmin (en tikuttanut), mutta ultrassa oli täysin viikkoja vastaava alkio eikä yhtään isompi. :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1413548283.391585.jpg


Nuuhku on meillä ihan hyvät mahdollisuudet että näkyis huomenna testissä ;)
 
ai vitsi miten nuot kaks viivaa vaan on nii ihanii ,loveeeee...
Kiiville nyt onnenpotkut oviksen hyödyntämiseen ja uusille raskautuneille vauvaliimoja pysymiseen.
 
Onnea! Vauva haaveissa!

Onnea kiivilintu oviksesta!

Tuutikki90: te näette viivoja mä kattelen kaikki sammaleiset kohdat talojenki vierestä et kasvaako niissä suppilovahveroita vaikka tiedän että ei voi ees kasva

Mäki haluan kaks viivaa raskaus testiin! !! Haluaisin eka sen oviksen

Päivän positiivinen! ihana oli nukkua ja nyt syömään ja sitten haravoimaan ja töihin.
 
VauvaHaaveissa. Onnea ja tarrasukkia matkaan.. :)

Kiivilintu. Mä toivon niin et saat pian sen plussan siihen toiseenkin testiin.. Pidän kaikki peukut ylhäällä et nyt plussaat.. :) Plus Plus PUUHH....
 
Onnea VauvaHaaveissa! :)

Onnea myöskin Kiivilinnulle ovisplussasta! Mua kylläkin hieman hämää, että olet tehnyt jo useamman testin, jotka näyttää o-plussalta.. Et ole ajatellut varuilta r-testiäkin tehdä..? Oisit niin sen pysyvän r-plussankin ansainnut! <3 Mie olen jotenkin vakuuttunut, että mie en ole plussaa ansainnut enkä tule sitä saamaan ennen kuin SUT on saatu siirrettyä plussanneisiin ;)
 
Ihanaa perjantaita ihanat naiset! Täällä on näköjään vähän sekoiltu plussien kanssa :) Onnea minultakin kaikille "raskaasti plussanneille" !! Ja onhan ovisplussatkin onnittelun arvoisia ilman muuta! onnea! :-D

Kohta ilta alkaa hämärtyä, voi sytyttää kynttilät ja nauttia vaikka lasillisen punaviiniä. Ihanata, ihanata naiset!! Nauttikaahan viikonlopusta ja tunnelmallisista illoista!
 
Ja HÖPÖHÖPÖ Larissa!! Aivan varmasti ja taatusti olet plussan ansainnut!! Antaisin sulle sellaisen heti jos voisin, ja montakin!!! :-D
Puuuuuh +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ NÄÄ ON SIT LARISSAN PLUSSIA!!!!!!!
 
hei mä yhdyn tirpukka sun puhaltamiseen ja puhallan larissalle kanssa lisää ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :wink
 
Mulle kanssa pizzaa ja punkkua!
Testit polttelee kaapissa mutta eihän siellä nyt mitään vielä edes näkyis. Mikä ihme mua oikein vaivaa. Yleensä tosiaan oon testaillut aikaisintaan tyyliin dpo 15 ja silloinkin vaan pakosta.

Mut jos joku muu vielä testailisi niin ehkä mä saisin rauhan :grin
 
Heheh kiitos tirpukka ja Lume. :greet015 Tolla Kiivilinnulle laittamallani kommentilla tarkoitin vaan sitä, että niiiiiiin mieluusti näkisin hänen jo plussaavan, sillä yritystä on heillä jo jonkin verran takana. Mieluusti antaisin kaikkien teidän pidempään (ja vähemmän aikaa) yrittäneiden plussata ennen mua, sillä olette sen ilman muuta ansainneet!!! :Heartpink

Täällä eletään päivää kp 2 ja täti punainen näemmä pakkailee jo kamojaan. Menkkaoireet on jo poissa ja vuoto vähentynyt huomattavasti eli lyhyeksi jää nämäkin menkat. Ei kuulkaas haittaa yhtään! Päästään nopeasti takaisin "jatkamaan harjoituksia" laughing7 :sex:love022

Ihanaa viikonloppua te kaikki upeat naiset! Mie hemmottelen tänään itsenäni ompeluhommilla, pitkällä lenkillä koiran kanssa sekä leffalla kera pizzan ja yhden siiderin :p
 
Muokattu viimeksi:
huoooooh.. Vihdoinkin työviikko ohi! Myöhästyin tahallani bussista ja tulin ansaitulle afterwork lasilliselle

Kauheasti onnea plussista, olkoon ne sitten ärriä tai oota

Mitä te aiotte viikonloppuna? Mä haaveilen pitkistä unista, joogasta, koirien kanssa ulkoilusta ja parista punaviinistä ja tietty muhinoinnista kultaseni kanssa ;)

ihanaa viikonloppua ihanat <3
 
Kiitos Laurushka! Vauva-arki on lähtenyt sujumaan ainakin omasta ja miehen mielestä mukavasti. :> Poika nukkuu öisin hyvin mikä helpottaa suuresti omaa jaksamista. Herää vain pari kertaa syömään ja yleensä hänet saa syönnin jälkeen suuremmitta taisteluitta taas unille. Päivällä sitten valvotaankin senkin edestä. Eilen taisi nukkua vaunulenkin lisäksi yhteensä tunnin kahdessa erässä + torkahteli välillä hetkeksi syliin. Siellä on ilmeisesti päästy taas yrittämään. Puhallan sinne valtaisat plussatuulet. Toivottavasti mies ei taas peräänny.

Positiivisena asiana pikkuinen on nyt nukkumassa eiliseen verrattuna pitkiä päiväunia. Saa itsekin vähän levähtää. ^^

Onnea Vauvahaaveissa plussasta! Ja paljon tarrasukkia että tällä kertaa kaikki sujuisi hyvin.

Kiivilinnulle onnittelut ovisplussasta. Josko seuraavaksi tulisi plussa raskaustestiinkin.

Tervetuloa uusille. En tainnutkaan muistaa viime viestissä toivotella teitä tervetulleeksi.
 
Täällä menee viikonloppu yötöissä :sad001 Eli miehen kanssa yhteinen aika jää vähälle. Ensiviikolla myös yöt viikonloppuna. . Ja vapaa päiviä tässä välissä 1! :mad: Kauhee stressi, mutta täytyy ottaa ennen töihin lähtöä vähän yhteistä aikaa :love022:) Saa nähdä miten vaikuttaa tähän kiertoon tämä kiire ja stressi. Jos ei tämä ole SE kierto ,niin seuraava sitten :)
 
Tekeepä hyvää lukea näitä heti km:n jälkeen plussanneiden juttuja <3 jospa se itselläkin olisi viikon päästä sittenkin plussa :rolleyes: Kauheasti en kyllä uskalla toiveita vielä elätellä.

Mun on pakko lisätä päivän positiivisiin :grin Se että tallille mennessä iski järkky suklaan himo, onneksi en ollut ajanut vielä kaupan ohi ja nautin loppu matkan suklaasta ihan itsekseni :grin
 
Takaisin
Top