Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:) Tässä kuva
 

Liitteet

  • WP_20141017_007[1].gif
    WP_20141017_007[1].gif
    731.3 KB · Katsottu: 136
Hetkinen kiivilintu... olikos sulla menkat viime kuussa? Mutta olitki raskaana? Testasitko ees silloin ku täti tuli? Mä muistin nähneeni jonkun sun jutun että tänään olis ovispäivä mutta toi näyttäis vahvasti raskaus- eikä ovulaatiotestiltä..? Huikeesti onnea ja niitä tarrasukkia! Ja samoin sulle, VauvaHaaveissa :)

Muoks Ei kun kas, ovistestihän se.. no mutta, onnea silti!
 
Paljon onnea VauvaHaaveissa !! :) paljon tarrasukkia mukaan !

Kiivilintu, oli se sitten mikä tahansa plussa , niin jee !! :) siitä vaan yritystä !

Oma olo on kyllä hassu :) ei mitään paineita eikä muutakaan. Levollinen ja hyvä olo. Vatsaa jomoilee hiukan. Tuskin on maailman suurin pettymys jos ei heti tästä ekasta kierrosta tärppää, kunhan tämä olo säilyisi :D
 
Aeria ja tuutikki haheha voi ei hihi ei mitään hätää ja on ovulaatio myös erittäin tärkeässä asemassa raskautumisen kannalta. Sori mun moka kun niin innokkaasti laitoin vaan kuvaa ilman tarkempaa tekstiä. Siksi olen niin innoissani koska luulin jo että ovulaatio meni ohi kun ovisplussan tapainen tuli jotain 5 päivää sitten. Kiitoksia kuitenkin :) voi sitä riemua sitten kun raskaustesti näyttäisi plussaa.
 
Lissufin: Narhilassa (pisteet aan paalle ;) ) asuu. Vesannolla lahimmat kaupat ja tati siella toissa, tati asuu ahvenisella.


Onnea plussasta Vauva Haaveissa. Ja kiiville toivotaa et seuraava plussa on raskaustestissa ;)
 
Onnea Vauvahaaveissa :) Hienot on viivat ja tervetuloa kesäkuisiin mukaan!

Kiiville tärppionnea <3

On: Väsymys on ihan älytöntä ja jatkuva huono olo. Jos ei väsytä niin on huono olo :D Aamulla jo pientä kuvotusta joten saa nähdä mihin tämä tästä vielä kehkeytyy.
 
Niin on aina heti vauva mielessä ku kaks viivaa jossain näkyy :D

onko täällä jollakin lemmikkinä kania ? meidän zorro on ruiskinut valkean maaliseinän täyteen kusiläikkiä enkä saa pyyhittyä niitä pois kun ne vaan leviää :( ja kamalan näköinen... en oikein tiedä kai se pitää maalata ....
 
pepeXXL, itse sain selkeän haamulaisen dpo 10 tavalliseen pregcheckin liuskatestiin. Siitä varmaankin innostuneena aloitan testailut joka kierrossa abouttiarallaa samoilla paikkeilla :cool14

Vauvahaaveissa, paljon paljon onnea! Tarrasukkia sinne matkaan!

Kiivilinnulle onnea ovisplussasta. Kyllä se melkoisen hyvältä tuntuu, kun itselläkin ollut kiertoja jolloin näyttänyt siltä, ettei koko ovista edes tule ja kun ne viivaset siihen tikkuun sitten lopulta napsahtaa, niin voi sitä ilon päivää!

Silv, katse kohti uutta kiertoa!

Omanapailenpa vielä lopuksi: Tänään kp20, dpo 6. Oireeton olo. Ainoa mikä taitaa oireilla on minun pääkoppani. Mistä sitä ihminen saisi edes vähän kärsivällisyyttä? :smiley-angelic001 Testipäivään tuntuu olevan vielä ikuisuus!
 
tirpukka, joo siitä lueskelinkin pitääpä se ostaa ja kokeilla. olen toivoton :D pidetään peukkuja että sillä lähtisi !
 
Mä kävin puhaltamassa kaupassa hyllyjen välissä, kun otti vähän voimille. Ei tietty ollut mitenkään siitä kiinni etten ollut syönyt aamupalaa :grin Oikeesti ihan sekaisin koko nainen :p

Komeat viivat Vauvahaaveissa! Mä en edes muista milloin sain noin vahvat viivat ekassa raskaudessa. Onnea!
 
Kyfi86 me mennään samoissa, mulla myös nyt kp7/28. :) Meillä alkoi 3yk nyt. Kahdet luomut on nyt tullu. Ja nää viimeisimmät oli kauheen kivuliaat. Minäkin poltan, mutta lopetan heti kun testiin tärähtää plussa. Toisaalta miksi ei voisi lopettaa aikaisemmin. Yritin, mutta ei tullut mitään. Vähentänyt olen hurjasti. Kyfi86 ootko mistäpäin p-k:ta ? :)
 
Takaisin
Top