Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no nii loora oota muutama päivä ja kato uudestaa mikä tilanne :)

ite jännitän et miten tänää menee sitte kun ukko joskus tulee kotiin tai sit se tulee vasta esikoisen kans mikä ois epäreilua.

Gatusalle peukkuja täältäkin!
loora dpo on vissiin 5.Tai sitten6 tai 7 :grin Kun en nyt sitten tiedä miten ne ovistestit piti paikkansa,tulihan sieltä tummaa viivaa ja sitten vielä tummempi viiva..Näin aikasin en oo saanu näkyyn mitään aiemmin,samanmoinen haamu on tullu neljä päivää ennen menkkojen alkua.Ehkä musta on tullu joku hormoonihirviö :grin
Hyvinkin todennäköstä että sulla ei vaan ole vielä ole hormoonit noussu tarpeeks,kannattaa testailla vielä :)

Gatusa. toivottavasti sun miehes tuo sulle testin ja saat plussan..aiotko vie tänään testata jos saat testin?ja todella harmi juttu et sun äitis kommentoi asiaa noin.. :( juu yritän nyt malttaa asian kans..

loora ukon pitäää eka tulla kotii että saan kinuttua testin ku en pysty soittaa sille. juu onha se harmi mut niin oli esikoisenki kohalla ku kerroin että ootan lasta. vasta synnytyksessä oli sinut asian kans ku sai pikkusen syliin.

Gatusa
Toivottavasti pärähtää positiiviseksi r-testi!

Onnittelut muille plussaajille, niin ovis kuin raskaustesti.

On:
Kamalan väsynyt. Hain jo pari päivää sitten antibiootit, mutta tuntui että oireet lähtemässä pois (poskiontelo). Tänään heräsin ja totesin että pakko aloittaa antibiootit. Vaikka saan nenäkannulla kamaa pois, niin jos limakalvossa siellä tulehdus niin siihen ei auta. Noh probioottia ja toivoa ettei sekoita kroppaa sen enempää.
Rinnat kipiät, päältä. En uskalla toivoa plussaa. Pidän itseni aika hämärässä loppukierrosta kp:stä etten stressaa. Kp nähtävästi 22/24-27. Eli ens viikosta täti tulisi kylään. Odotukset eivät ole suuret koska yrittäminen ollut tosi tosi minimissä. Kumpainenkin oltu vähän väliä kipeänä ja ei siinä oikein jaksa noron kanssa äheltää :D (tuli järkyttävän hauska mielikuva mieleen "Pakko" - "Mutta kun oksettaa" - "Ovistesti plussa!!!"). Ei kiitos! Mulla noro alkoi yövuorossa ja pyörryin koska pidättelin pahoinvointia periaatteella "duuni tehtävä, sitten voi juosta vessaan". Tai no minua ei edes oksettanut, oli vaan niin hitsin heikko olo ja sitten pimahti valot päästä pimiäksi :D

Mietin vaan uskallanko kertoa äidilleni että menemme tutkimuksiin. Se tammikuussa luuli että olen paksuna, koska olin joulukussa lihonnut lyhyellä aikaa 5kg.

Ei voi käyttää liikkuvia emoja koska selain menee jumiin, höhö kakka :(

Melissae kumpa parantuisit pian, ottaa oman aikansa tollaset pöpöt :confused: mutta koita jaksaa. Tulevaa plussaa tässä sulle puhallan ja toivon koko sydämestäni :angel11 <3
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jumalan siunausta Gatusa, rakkauttaa & rauhaa sinne :smiley-angelic003 + paljon plussaa ++++++++++
harmillista, että saldo on loppunut :( ja tulis se ukko jo kotiin, hakis sulle sen testin! miehet on jääräpäitä ja ärsyttäviä joskus o_O tsemppiä paljon :smiley-angelic001

loora84 älä luovuta, tarrasukkia sulle <3
+++++++++

Satsa paljon tsemppiä ja plussatuulta, onnenpotkuja!
++++++++++
:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19

IHANAAA, täällä on plussatuuli puhaltanut moneen naiseen :) ONNEA TUHANNESTI :Heartbigred :talk017
Ootte ihan kamalasti kirjotelleet, miten sitä pysyykään mukana teidän vauhdissa, mä oon kärsiny vuosisadan hammassärystä, mut täällä perähikiällä ku asuu ei tunnu saavan hammaslääkäri aikaa mitenkää, nyt sain semmosen 5min ajan jossa se hammaslääkäri kirjoitti reseptin penisiliiniin. Nyt on alkanu turvotus vähän laskemaan se vissii on sosekeitto linja koko viikonlopun. Tänää viel on tasan 1kk kkm :( kuukautisia ei näy, mut semmosta limasta vuotoa, väri muistuttaa lähinnä ruskeaa? Vai onko nää jotain loppu vuotoja kkm liittyen. Tärppäsköhän se ku bongasin oviksen?
Hmmm... Kaikille oikein mahtavaa viikonloppua!

Sasta: Mitä sinulle sanottiin keskenmenon jälkeen pitäisikö odottaa yhet menkat vai oletteko te alkaneet yrittämään ennen niitä?

Lissufin.toivottavasti sulla olis heti tärpänny.. :) ja toivon mukaan sun hammas säryt pian helppaa.. tsemppiä..

on.kyllä täs ihan oireitakin on et pidän nyt toivon yllä niin kauan kun tätiä ei näy ja jotain viivoja saan.. :) mulla on meinaan ollut enemmän tai vähemmän menkkajomotuksia ja pieni etova olo on ollu jo muutaman päivän..lisäks hikoon samanlailla ku esikoisesta mikä on kyllä erittäin inhottavaa...tälläkin hetkellä oksettaa ja vois syödä vaik kuinka paljon.. :D kp.31/27-46 ja ehkä dpo.14

niin ja oon todella turvonnu.tais se mies tos viikkosit tietää jotain ku sano et näytät ihanko olisit raskaana..vaikka pelkään et o kemiallinen..

lissufin sairaalassa sano hoitaja että yhdet menkat olis hyvä odottaa ihan henkiseltä kannalta.Mähän olin aivan paskana sillon,eivät olis halunneet päästää kotiin mut vaadin päästä.Eihän me niitä yksiä odotettu,yritettiin kyllä mut ei tärpänny.

loora tervetuloa kerhoon mulla iha samat olot eli etoo, nippailee/juilii, nälkä melkei jatkuvast ja toi turvotus on tullu kans, näytän ku ois koripallon nielly tosin vatsantoiminta ja ilma siel antaa osansa turvonneesee oloo ja ulkonäköön.

Loora: kiitos paljon, olitkos sä plussannu nyt?

Satsa: Sama homma täällä. Lääkäri kans ei meinannu päästää mua kotiin ku pyörryin tutkimuspöydälle. Sanoin vaan et varmaan verensokerit on nii alhaalla et katotaan sen jälkeen ku olen syönyt. No oli kyl hutera olo mut tsemppasin ja pääsin illalla kotia. Mä tiiän viimeistään tiistaina et kui käy, 2 nega r-testiä oon tehny ennen ovista ja oviksen jälkeen melkein heti. Ihan varmuus vaan siitä ettei enää olis hormoonia veressä.

Ja vielä vähän omanapa: Teki muuten superpahaa tänää olla ikeassa, siel ei muita ollukaan ku raskaana olevia naisia, en sillä etten olis niitten puolesta onnellinen mut kuitenki vasta 1kk on kkm nii vihlasee kyl sydämestä.

lissufin.sain eilen haaleen plussan r-testiin mut mulla oli tänään se testi vähän haaleempi ni pelkään et o kemiallinen...mut voi kyl ol silti et oon vaan hätähousu..ei auta ku ootella ja toivoa parasta..

lissufin varmast kirpasi, mun käly kerto viime vuonna raskaudesta just ku olin saanu keskenmenon (keskeytyneen) ja yks tuttava laitto kuvan omast vauvasta viime keväänä. kyllähä se sattu mut ajanmyötä helpotti.

lissufin todella epämiellyttävää tuollainen, osaanotot kkm:stasi, *halaus* parempaa tulevaa sulle ja teille ++++++ kohta ikävät ajat on ohi ja elämä hymyilee sinne leveästi <3 p.s mulla oli kans samantapanen tilanne syksyllä, taisin olla max 5min lekurin huoneessa ja anto juurikin penisiliiniä, sillä se kyllä hoitukin niillä.. tsemppiä :)

loora84 saatat ollakki hätähousu, onko aamupissasta tehtyjä testejä? +++++++
ootte naiset kokeneet kovia, mulla oli kans päivystysreissu spontanin keskenmenon kanssa, kaikki menetetyt raskaudet ovat suoraan painajaisesta..:sad001 mutta vaikka tekeekin kipeää niin mä toivotan kaikille parempaa aikaa elämässä ja 100% raskautumista jokaiselle, parempi ois jokaikisen meistä raskautua tänä vuonna! se on määräys! :cool:

Mulla on jotenki vahva tunne että nyt tulee tärppi/tärppi käynnissä, en tiiä miltä sen pitäis tuntua??? mutta päätä särkee ja lämpöö voi olla asteen enempi, otta lämmin.. en omista omaa kuumemittaria :rolleyes: niin en voi mitata.Alaselkä jomottaa ja nivuset, ruokahalu on korkeempi. Vatsaa turvottaa kybällä ja nännit on arat. :smiley-ashamed005 mahaa jännästi sattuu aavistuksen menkkajomotusta muistuttaa ja pistelee tällä hetkellä. Oli outo flunssa/nenänvuoto kohtaus tossa aamuyöllä... jännä! Pitäis varmaan merkata näitä itselle johonki vihkoon, se taitaa ol hiukan myöhästä jo tässä kierrossa ja täältä voi helposti tarkkailla omia kirjotuksia oireista..mutta tosiaan ajattelin et jos joku osais kertoa että onko joku oviksen jälkeen tuntenut joitakin oireita ja entä tuntuuko "TÄRPPI" ..oon aikoinaan lukenut ihan hemmetisti kaikkea mutta nyt oon muka kun en mitään muistais, kaipaan faktoja.:smiley-angelic006 tänään on kp24/29-41

Muokattu viimeksi:
Kiwibird: Itellä ainaki on tuoreessa muistissa raskaus oireet mut ku ne on niin samanlaiset ku et alkais menkat, Nii päättelee siinä sit kumpaa on toivottavasti TIETENKIN sitä toivotaan raskautta, me kaikki.

Luin tossa kiinnittymisvuodosta kun mulle se ainaski on ihan outo juttu. Ukko tuli sillo just tähä viereen ja kyseli siitä sit kerroin se sano et ai sä meinasit pitää biologian tunnin vai :D :D
Kotitesti.fi ostin digitestejä tulee maanantaina varmaan postissa nii pääsee testailee, ellei sit menkat viikonloppuna ala.

Kiwibird.Joo kaikki o aamu pissasta tehtyjä.. pidän peukut ylhäällä et sun fiilis on oikeessa.. ja saat plussan. :)

tiamo ompas ärsyttävä tilanne :/ tylsää jos kierto venyy tosta pidemmälle vielä.. ja toiseks, ootko testannu koska viimeks? jos oliskin raskaus alkanut :) olikos sulla tässä kierrosa ne primot? en niiden toiminnasta oo perillä tai että miten voivat vaikuttaa kiertoon jne..(?)

loora84 hieno juttu, jatka samaan malliin jos testailet vielä eli aamusta. kiitos ja tosiaan jos plussaan niin sen aika on ens kuun ekan viikon jälkeen eli jos menkat ei oo alkanu 7.3 mennessäniin testaan :)

omakylki: vasen kylki on hel*etin kipeä :sick009 ja todella alhaalta alavatsa sattuu, testasin ovista äsken ja se on selkeesti hailurampi kuin toi aamuinen eli mun kropassa on tapahtunut ovulaatio tänään. :rolleyes:didididi.

Takaisin