lissufin todella epämiellyttävää tuollainen, osaanotot kkm:stasi, *halaus* parempaa tulevaa sulle ja teille
++++++ kohta ikävät ajat on ohi ja elämä hymyilee sinne leveästi
p.s mulla oli kans samantapanen tilanne syksyllä, taisin olla max 5min lekurin huoneessa ja anto juurikin penisiliiniä, sillä se kyllä hoitukin niillä.. tsemppiä :)
loora84 saatat ollakki hätähousu, onko aamupissasta tehtyjä testejä?
+++++++
ootte naiset kokeneet kovia, mulla oli kans päivystysreissu spontanin keskenmenon kanssa, kaikki menetetyt raskaudet ovat suoraan painajaisesta.. mutta vaikka tekeekin kipeää niin mä toivotan kaikille parempaa aikaa elämässä ja 100% raskautumista jokaiselle, parempi ois jokaikisen meistä raskautua tänä vuonna! se on määräys!
Mulla on jotenki vahva tunne että nyt tulee tärppi/tärppi käynnissä, en tiiä miltä sen pitäis tuntua??? mutta päätä särkee ja lämpöö voi olla asteen enempi, otta lämmin.. en omista omaa kuumemittaria
niin en voi mitata.Alaselkä jomottaa ja nivuset, ruokahalu on korkeempi. Vatsaa turvottaa kybällä ja nännit on arat.
mahaa jännästi sattuu aavistuksen menkkajomotusta muistuttaa ja pistelee tällä hetkellä. Oli outo flunssa/nenänvuoto kohtaus tossa aamuyöllä... jännä! Pitäis varmaan merkata näitä itselle johonki vihkoon, se taitaa ol hiukan myöhästä jo tässä kierrossa ja täältä voi helposti tarkkailla omia kirjotuksia oireista..mutta tosiaan ajattelin et jos joku osais kertoa että onko joku oviksen jälkeen tuntenut joitakin oireita ja entä tuntuuko "TÄRPPI" ..oon aikoinaan lukenut ihan hemmetisti kaikkea mutta nyt oon muka kun en mitään muistais, kaipaan faktoja.
tänään on kp24/29-41