Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp jotain 24 ja 27 välillä (kierto epäselvä, joskus muinoin on ollut 28-30). Dpo vois olla tänään 10, jos kuulostelin ne oireet oikein. Oli mulla kakkostakin odottaessa rv 6-7 ihan veristäkin vuotoa eikä se mitään pahaa tarkottanut. Mut nyt vuosi niin lujaa parin päivän päästä oletetun oviksen jälkeen (kesti runsaana 2pv, kolmantena päivänäkin vielä poikaa nostellessa yms. lorahteli verta), että jos se vuoto tuli kohdusta, ei siellä kyllä ole mikään voinut pysyä. Edelleen ne salahaaveet tossa kohtaa uskottelee, että se vuoto olis voinut tulla kohdunkaulakanavasta tai -suulta kierukan poiston jäljiltä eikä merkkais mitään kohdun limakalvon kannalta :D Se kierukkahan ei paikoillaan edes kunnolla ollut... Aika vaan näyttää. Jotenkin vaan toivoisin, että olis nyt vaan puolivahingossa (ei muistettu ehkäsyä ennen kierukan poistoa) tärpännyt, niin ei tarvis miettiä. Ja ennen kaikkea; voisin teräväkielisille sukulaisille vaan todeta kierukan olleen huonosti :D
 
Aurinkoinen, itse olen miettinyt samaa ja tullut siihen tulokseen, että jos ei vauvaa saada yrituksestä huolimata alulle niin sekin on ok. Pääasia, että ollaan päästy edes tähän yritysvaiheeseen, sillä kaikki ei saa edes sitä mahdollisuutta (esim. sairauden tai puolison mielipiteen vuoksi). :)
 
Ja JOS se olis tärpännyt, niin sitten kädet kyynerpäitä myöten ristiin, että oikeesti nyt se kolmas kerta toden sanois enkä olis yhtä raato koko yhdeksää kuukautta kuin aiemmin...ja etenkin, että se tykkäis olla masussa mahdollisesti loppuun asti pyrkimättä koko ajan ulos. Tilaus lähetetty :D
 
Tuutikilla oli vähän samankaltainen kokemus kuin mulla :D multa otettiin loppuraskaudessa punktio mun sairauden ja vauvan tilan selvittämiseksi niin pienessä huonessa oli kaksi kätilöä, lääkäri ja seitsemän opiskelijaa mun ja miehen lisäksi! siis sellasessa siivouskomeron kokosessa huoneessa! :D

Aurinkoinen, täällä on 24v kuumeilija :)
 
Oispa Larissa hauska sattuma jos osuttais samalle paikkakunnalle! :)

onnea uuteen kiertoon kaikille ja ottakaahan kaikki poppakonstit käyttöön että saadaan lisää plussia! Vielä mahtuis kesäkuun odottajiin! ;)
Ainiin ja koittakaahan myös vähän rentoutua vauva tohinan melskeissä (tiedän ei ehkä helpoin asia), huomenna on jo perjantai ja kenellä viikonloppu vapaa ottakaahan vähän omaa aikaa ja relaax! :)
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa kaikki uudet, teitä olikin paljon! :)

Larissalle iso tsemppi ja toisaalta tuuletukset tuhruilun loppumiselle!

Aivan ihanat oli ne pikku conssit, mitkä joku oli värkkäilly. Ylisöpöt!

Täällä ikää pian 25 ja mies yhden vuosimallin tuoreempi.

Vitamiineista ja muista dopingeista käytetään molemmat foolihappoa ja gelee royaleita. Ite vaihtelevasti greippimehuakin kokeillut. :)

On. Kp 17/28-31 jäi kyllä mysreeriksi ovulaation ajankohta, joten dposta ei tietoa.

Superpositiivista on se että Aamulla oli -8 pakkasta ja aurinko paistoi. Ah miten kaunista kun vaarat vielä ruskan sävyissä osittain. Poikkeuksellisen Ihana syksy!
 
Hmh...häviskö mun viestit nyt johonkin :O Kirjotin kaks viestiä...

Lyhyesti uusiks; kp jotain 23-27/28-30, vois olla dpo 10, jos tulkitsin sillon oireet oikein.

Muoks. Nyt ne taas näkyy mullekin.
 
Tervetuloa vain uusille! Toivotaan pikaista plussaa! :)

Larissa tää on nyt se teidän kierto! Ja saat sen plussan sit sinne testiin! Tääl on kaikki peukut ja varpaat pystys teijän puolesta! :)

On. Käyttiin mummuloimassa ja pari ämpärillistä sieniäkin tuli taas.. (Mä hukun niihin :D)
Keittelen mummulle aina päiväkahvit kun mennään sinne no nyt en pystyny juomaan sitä.. Yök.. Ja mä oon ihan hirvee kahvisieppo! Mahaan vällillä sattuu tai tuntuu kummaa painetta.. Hmmh.. Kamalaa tällänen piinailu! :D ja niin jäi mulla puhelinkin sinne sitten.. Täytynee joku päivä kipasta se hakemassa :>
 
Nyt tulee kyllä vähän huono omatunto kun kaikilla on niin terveelliset elämäntavat :D tiedän että mun pitäisi laihduttaa ja urheilla, pari vuotta takaperin laihduin 10kg mutta takasin ne on tulleet ja ehkä jopa parilla lisäkilolla. enkä käytä vitamiineja tai muitakaan happoja ja mehuja :( :/ en ole mikään lihava mutta kuitenkaan laihakaan. kyllä tiedän että pitäisi ottaa niskasta kiinni mutta kamalan vaikeaa :/
 
Mullakin vain raskausvitamiinit käytössä. Greippimehua kokeilin yhden kierron ajan, mutta ei sopinut mulle laisinkaan. Kuivatti limat totaalisesti, ne vähäisetkin mistä olen oviksen huomannut. :confused:
 
Lume, mä olen oikeesti lihava, en ota mitään vitamiineja ja poltampa pari savukettakin päivässä (odotusaikoina en ole polttanut yhtään ja imetysaikoinakin vasta, kun välit on harventuneet selvästi). Laihduin esikoista odottaessa pahoinvoinnin takia 12kg ja lihoin takas imetysaikana :D Kakkosta odottaessa laihduin 13 kg, niistä takas tuli 4kg, mut nyt oon skarpannut ja painoa on nyt parin viime viikon aikana lähtenyt ihan ruokavaliolla ja kevyellä liikunnalla 2kg :)
 
Täällä ei mitään apukeinoja oo käytössä, ens kierrossa ajattelin greippimehua alkaa juomaan. :)

Kauhean paljon taas viestejä tullu viime kerran jälkeen, ei pysty muistamaan mitä kaikkea piti kommentoida...

Larissalle pahoittelut ilkeän tädin saapumisesta ja peukutukset seuraavaan kiertoon, jos nyt olis se the kierto :)
 
azalea, mäkin poltan vielä kaikenlisäksi :D mutta olen päättänyt että kun plussa pärähtää testiin se loppuu siihen enkä aloita uudestaan. kai mä yritän jonkun motivaatio piikin saada että lähtisin liikkumaan mut inhoan lenkkeilyä, sali oli enemmän mun juttu mut sekin on niin arvokasta... huoh.. masentavaa :D

kyllä musta yksi hyvä juttu löytyy. en ole 2 vuoteen juonut alkoholia :D
 
Takaisin
Top