Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nakaro ja tuutikki, täällä on kans yksi Pohjois-Savosta, pieneltä paikkakunnalta :wink

Iästä oli puhetta, mie olen 27 ja mies 29 eli ei ainakaan liian aikaisin ole herätty tähän lapsi-hommaan :grin Mutta ei onneksi vielä myöhässäkään (toivottavasti) olla :)

Pakko hehkuttaa, ihan TAJUTTOMAN hyvä fiilis tuli punttitreenin aikana ja sen jälkeen. Oon voimissain ja tää vois vaikka olla meidän kierto! :grin
 
Larissa,meitä onkin sitten kolme! Hmm.. tiedä vaikka samalta paikkakunnalta. :wink Itse voin sen verran paljastaa että asetun akselille pielavesi-iisalmi-vieremä-kiuruvesi-lapinlahti.. tarkka sijainti jääköön vielä salaisuudeksi :grin tuleeko kumpikaan samalta akselilta Nakaro,Larissa?
 
Me ollaan molemmat 27 ja esikoinen siis haaveissa. Oikein huvittaa, kuinka aiemmin mielessään asetti erilaisia ikä-deadlineja äidiksi tulemiselle ja mm. viime syntymäpäiväni oli aivan perseestä, kun surin vain sitä, etten ollut vielä raskaana. Yritystä ei ollut silloin vielä aloitettukaan. Ajattelin aina, että tulisin äidiksi ennen 28-vuotissyntymäpäivääni. No, enpä vain tule - enkä olisi todennäköisesti tullutkaan, vaikka olisimme saaneet pitää pikkuisen, joka meni kesken.
Eikä iällä nyt enää ole samalla tavalla merkitystä, kunhan vain joskus saisin oman pienen syliin asti.

En mä silti pistä pahitteeksi, vaikka pikkuinen ilmoittaisi tulostaan pikimmiten. :wink
 
Aurinkoinen itse olen 23v. ja mies 25v. Meillä jo yksi yhteinen 3v. tytär ja toivottavasti kesällä toinen :)
Harmi tuutikki90 ei osunut kohdalle! :/ Itse enemmän siilinjärvi-kuopio-leppävirta-varkaus akselilla! :)
 
Nakaro saattais osua samalle paikkakunnalle mun kanssa :wink:grin En ole täällä pitkään asunut ja muutin tänne ihan toiselta puolelta Suomea, joten ei ole pelkoa että tunnettaisiin entuudestaan :grin
 
Larissa ja Nakaro,voi harmi! Mutta joku miittinki ois kyllä aika kiva sitten joskus! :wink Nyt voin rehellisesti sanoa että anteeksi Larissa mutta olitko jo plussannut? Nakarolla aika samaa la kun itsellänikin,tänne vaan koko ajan tulee lisää plussa uutisia ja viestejä kamalan paljon niin ei tahdo muistaa! :confused:
 
Freyja, komppaan muita, ihana kun sait neuvolan niin nopsaan! Toivottavasti saisit myös mahd pian ultran. Mulle tokas terkka sillon viimeks että ultraa saa odotella. Vaikka sillon oli se kaks km jo takana. Ens kerralla vaadin kyllä että heti ar-ultraan. Jos tässä nyt vielä edes raskautuu :grin ja onnea vielä komeista viivoista :Heartred

Larissalle pahoittelut kuten myöskin onnittelut menkoista :) ainakin pääsit uuteen kiertoon ja ehkä tää olis se THE KIERTO :signs003

Tervetuloa munkin puolesta kaikille uusille, niitä oli taas jokunen tullut :welcome

Täällä kp3 ja sellanen hurrikaani taas asettunut taloksi että vaikee kyllä keksiä positiivista, mutta pakko antaa positiivisuuspisteet tänään miehelle. Oli tehnyt hyviä lämpimiä voileipiä kun tulin kotiin, ihanaa :Heartred ja mainittakoon että yleensä hän pysyy visusti pois keittiöstä :p
 
Mä oon 25, mies 26. Poika 2v8kk ja tyttö 11kk eli kolmonen olis haaveissa, mä olen vaan vieläkin vähän hakoteillä sen suhteen saako se jäädäkin haaveeksi vai uskalletaanko alkaa yrittää...

On: tänään vihlonut mahaa vas puolelta oikein huolella, kerran ylösnoustessa oikein repi. Hiukan huonoa oloa ja VÄSYMYSTÄ ilmassa. Mutta...ruskeaa tuhrua nyt täälläkin. Se ja se aiempi vuoto kyllä tänään taas tekee olon varmaksi siitä, että se testissä mahdollisesti näkynyt viiva ei vahvistu. Jääpä aikaa miettiä vielä...
 
Larissa,positiivisellä asenteella kannattaakin jatkaa :wink Jospa tämä olisi SE kierto! :) Relax vaan,kyllä se vauva teidätkin vielä saavuttaa. :cool:
 
Itseäkin mietityttänyt, että ryhdyttiinkö tähän hommaan liian myöhään. Toivottavasti ei. Elämä kun ei aina mene ihan niinkuin sen on joskus omassa pienessä päässään kuvitellut. o_O
 
Takaisin
Top