Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa kaikille uusille, teitä olikin useampi :) Olkoon visiittinne lyhyt ja plussauksenne salamannopea sekä pysyvää sorttia! <3

Monille piti kommentoida, mutta en nyt tässä kännykällä voi tarkistaa että kelle ja mitä. Halauksia, plussatuulia ja hyvää energiaa siis kaikille tasapuolisesti! <3

Napaa: Kiitos tsempeistä kaikille taas :) Kp 1 on tähän mennessä ollut yllättävän hyvä päivä. Olin aikaansaava töissä, nyt suuntaan salille ja sitten kotiin kultaseni kainaloon :) Oisinhan mie sen plussan mieluiten ottanut, mutta parempi menkat ajallaan kuin venähtänyt kierto ja miljoona negaa. :wink
 
Lume,täällä kans aivan ihana gyne..vaikka mies onkin. Todella topakka ja tekee kyllä asiansa selväksi jos jostain on erimieltä..mutta todella tietää mitä tekee! :) tämäkin on kaupunki ja pohjois-savossa asun.. paikkakuntaa ei vielä näin alkuraskaudesta halua sanoa kun sitten koko kylä pohtii hmm joku tuutikki90 paksuna kukaha se voisi olla! :D
 
tuutikki
meilläkin mies gyne ja aluksi olin ihan kauhusta kankea ja ajatuskin oksetti mutta todella asiantunteva ja vakavasti otettava ja erittäin ammatillinen ja mahtava ! en vaihtaisi naiseen.

mut ei olla samalta paikkakunnalta koska mä asun etelä Savossa :)
 
Mikä on "vähän vanhempi" ;)
ps.Lume,teilläkin kun on tuota yritystä pidempään,niin täällähän on se pidemmän kaavan mukaan yrittäneet-ketjukin
 
Mulla on ollut tänään jotain ihan ihme tuntemuksia tuolla alavatsassa. Semmosta menkkojenalku kuumotusta tai jotain eikä niiden siis todellakaan pitäisi vielä alkaa. Dpo 8 vasta menossa ja keltsut käytössä. Mä yritän aina olla kuuntelematta kaikki pikku nirppaisuja ja oloja mutta niin menee taas metsään nekin aikomukset :rolleyes: Mun mielestä mä olen vielä haissukin tänään jotenkin kummalle. Taitaa olla päässä vikaa :grin
 
mäkin käyny mies gynellä ja on kyllä ihan mahtava ukko!

jäätävä päänsärky vaivannut pari päivää.. Ja tylsää muutenkin tämä epätietoinen oviksen odottelu, blaah. No, pieni huili ja kohta koirien kanssa tuulettuu, vielä hetken paistaa aurinkokin
 
Lume,sydän rupesi jo tykyttämään löytykö sattumalta samalta paikkakunnalta joku! :grin Itsekkin kun sain kuulla että mies gyne on ni melko rautakankena sisään huoneeseen menin,mutta synnytyksen jälkeen mikään ei tunnu enää missään.. vauvan sydän äänet välillä heikkeni ni sinnehhän tietysti tuli kätilötä,lääkäriä ja "pari opiskelijaa" haluaisi tulla kanssa jos sopii..no siitä vaan ni nämä pari oli 7! Meitä taisi siinä pienessä huoneessa parhaillaan 10 olla! :grin
 
Freyja, nopeastipa olet tosiaan saanut neuvola-ajan. Meillä täällä saa odotella ensimmäistä neuvolakäyntiä noin viikolle 9 saakka. :)

Nopeasti tosiaan sain. En tiedä sitten kun terkka puhui siitä ar-ultrasta ja sanoi et tutkii tarkemmin mun papereita. Luulisin että noiden kahden km takia ottivat mut aiemmin sisään :) Tosin en mä nyt ihan noin aikaisin olisi ekaa käyntiä tarvinnut :D
 
Tulipas keskusteluista mieleen, että minkäs ikäisiä vauvakuumeilijoita täältä löytyy? Itse jo himpun verran päälle 30v. ja esikoinen toiveissa. :smiley-bounce012 Varmaan joskus ollut aiemminkin tämä esillä, mutta itseltäni tainnut vilahtaa ohi.
 
Nämä olivatkin ovelia ja tulivat lupaa kysymään silloin kun kivut olivat korkeimmillaan ja lääkärin käet *piip* vauvan päästä testejä ottamassa.. jälestä päin hauska muisto! :) Itse synnytys kun alkoi niin kätilö tuli kysymään saisiko kandi olla mukana.. no ajattelin että no tulkoot,kuhan saahan homma hoidettua! No tämä kandi olikin nuori mies! Ajattelin että voi kamaluus mene nyt pois kuolen häpeään! :grin Ponnistusvaihe kesti 8min ja kandi tokaisi kiitos ensimmäisestä ihanasta ja helposta synnytyksestä että sain olla mukana. :) Että antakaa ihmiset tulla harjoittelijoitten yms mukaan synnytykseen,kaikkihan jostain aloittaa. :) Itselle jäi ainakin todella kiva ja hauska muisto synnäriltä. :p
 
Takaisin
Top