Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta !

Täällä herätty ihanaan pikku pakkaseen :)
Kp 20/28 ja mahassa outoja tuntemuksia. Sellainen paine :D
Kauheasti uskoa ei tähän kiertoon heru, vaikka siihen on panostettukin ;)

Tänne on taas tullut hurjasti tekstiä , ei tahdo perässä pysyä! Mutta luen kyllä kaikki jutut ja samalla unohdan mitä kenellekkin piti sanoa :rolleyes:

Tervetuloa uusille :) ja toivottavasti vierailu jää lyhyeksi !

Päivänpositiivinen on ehdottomasti tuo pakkanen ja uusi talvitakki sekä illalla kynttilät <3
 
Moi Pepe: minulla oli molemmissa raskauksissa toooosi runsas valkkari. Välillä paksumpaa ja välillä juoksevampaa. Mutta siis hiivatulehdushan Se oli, mutta siis olin myös raskaana :)

Mahtavaa perjantaita naiset!!!
 
PepeXXL, mulla oli runsasta valkovuotoa ennen plussaa ja sama jatkuu vieläkin.. välistä tuntuu ihan kun jotain valuisi ja saa juosta vessaan katsomaan että nytkö se täti tuli käymään. :sad001 Alkuraskaudestahan tämä on normaalia,varmaa saa kohta alkaa sidettä käyttämään.. Ykköstä odottaessa tämä valkovuodon tiputtelu jatkui jonnekki rv30+
 
Huomaa kuinka kaikkien raskaudet on erilaisia, multa taas ei tullu valkkaria. Ei tippaakaan. Ennenkö vasta muutama pvä plussan jälkeen ja nyt tuntuu välillä siltä kun ois pissat housussa :D
 
Uskaltaakohan innostua!? Tein aamulla testin, ja kaksi todella selvää viivaa siihen pärähti saman tien (viimeksi haamujen haamuja kolmeen testiin odottamalla ).....Olo on....ei osaa kuvailla edes :D muutamaa päivää reilu kuukausi km:stä eli toooooodella alussa,miten viikot edes lasketaan kun edelliset kuukautiset olleet elokuussa enkä ovista oo pongannu missään välissä....oon ihan sekasin, pelonsekaisesti myös onnesta :)

Nyt nappaan koiran mukaan ja lähen sienimetsään jos vaikka sais ajatukset kuriin :)
 
Testaa testaa :)

Huomenta naiset! Mä näin taas yöllä jotain hervotonta unta. Viimeksi ollut tämmöisiä hassuja unia monta yötä peräkkäin ja niin, että ne muistan, kun sain km:n. Myös mua huvittaisi jo testata mutta toisaalta mua jännittää ihan hirveesti. Niin monesti tullut nega, että tympii jo valmiiksi.

Päivän positiiviset, on perjantai ja me ollaan koko perhe kotona. Dpo 9 eikä tuhrua :)
 
Pepe! Mullakin tulee aika reippaasti.. En kyllä yhtään muista tuliko aikoinaan likasta.. Miten ois huomenna kimppa testaukset ;D elämme jännittäviä aikoja :)

Positiivisuus: ihana pieni pakkanen ja aurinko paistaa aah!
 
Huomenta naiset ihanaiset :)

nyt niitä plussia kehiin tytskyt ja taisi siellä vauvahaaveissa ollakin ? onnea ;)

ON; kp4/28-31, maanantaina tuhrusin vuosin 2 pv ihan sikana ja nyt loppu niin ku menkat :O kyllä mulla on ennen kestänyt 7 päivää.... Osaako joku sanoa voiko keltarauhas hormoni tehdä tätä ?

päivän positiivinen ; viikonloppu ja saan kerrankin olla ukon kanssa kotona ♡ ja aurinko paistaa ja on pakkasta :D
 
Jaaha täällä on näemmä tyylinä nyt että uudet tulokkaat plussaa heti eli hyvä vaikutus on uusille tällä ketjulla ainakin.Onnea onnea kaikille ketä plussaillu !!

Mulla on painekattila kohdussa,eli ooooovvvvvviiiiiiissssss ilmoittelee ny olemassa olostaan.36 tuntii pistoksesta.Ehtiiköhä tänää viel hyödyntää.
Ihan aikataulussa siis mennään,ja 2vko päästä testaillaan jos uskallan.

Positiiviset???
sain hyvää asiakaspalveluu heti aamusta kun saunikselta soitettiin.Sitten sähläsin whatsappini kanssa lopputuloksena että poistin ja asensin uudelleen,mut onnistui.Aloin pelleillä numeroilla kun luin jostain että WA:iin voi tempasta minkä vaan numeron jonka voi varmistaa,joten olihan mun se kokeiltava tietty,koska enhän minä usko ellen itse näe-koe-kokeile :p
 
Vauvahaaveissa ihanaa! Laita kuvaa tänne että saadaan kans nauttia plussakuvista! :)
en kyllä tiedä miten lasketaan raskausviikot jos sulla viimeks vuoto tullut elokuussa.. Varmaan kannattaa soittaa asiasta neuvollaan ja kysyä sieltä ultrassahan se sit varmistuu että mitkä viikot menossa :)
 
Takaisin
Top