Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa uusille minunkin puolesta :)

Starling: Tuo keskenmeno on jotenkin raastavaa. Muistan itsekin käyneeni samoja tunteita läpi. Nt-ultraan asti odottelu on ihan hirveetä, kun kuvittelee et kaikki hyvin mut sit ei olekaan. Mulla kesti kyllä muutama kierto ennen kuin raskauduin uudelleen. Toivottelen tsemppiä :)
 
Äh.. Täällä raskaustesti tehty ja negatiivinen sellainen :( Kierto on niin epäsäännöllinen ja pitkä että hohhoijaa. Mitä ne tohtorit yleensä tälläseen sitten määrää ja onko apua? Mua ei viimekerralla otettu tosissaan kun lääkärissä sanoin että miehen kanssa tahdotaan lapsi..
 
Moikka ja tervetuloa kaikki uudet :)

jennuli mulla ainakin määrättiin epäsäännölliseen kieroon keltarauhashormoonit :)

pahoittelut negoista, ja kaikille tsemppiä uuteen kiertoon :)

missäs vaiheessa porukka on ? oon ollu ihan taustalla nyt Alku viikon :)

ON; täällä olen kotivaimon tehtäviä täyttänyt ja ruoka odottaa uunissa kuha ukko tulee töistä :) varasin tänään kontrolli ajan gynelle ens viikon torstaille ja lauantaina pitäisi aloittaa ne clomit. hormooni hirviö musta varmaan vielä tulee ennen ku pieni on maailmassa tai edes aluillaan :D
 
Lume, auttavatkohan sitten tärppiin? Tässä vajaa 3 vuotta yritystä. Ja tosiaan lääkärissä eivät ottaneet tosissaan meitä. Kyllä pitää ihmistä kituuttaa.. :(
 
no jos olet vähänkään herkkä reagoimaan hormooneille,niin joo,tulee.Täällä siis toinen hormonemonster.Mitähän noi loppukierron luget sitten saa aikaan...pms+ keltarauhashormooni,jeah.
 
Lume, auttavatkohan sitten tärppiin? Tässä vajaa 3 vuotta yritystä. Ja tosiaan lääkärissä eivät ottaneet tosissaan meitä. Kyllä pitää ihmistä kituuttaa.. :(
Clomit sekä letrozolit (mitä minä vedän) niin kasvattaa folleja/tehostaa munasarjojen toimintaa.

Jos speksit julkiselle täyttyy,niin pitäisihän siellä tosissaan ottaa...
 
Ajna, vaan kun eivät ottaneet.. Kyseli vaan taloudellisesta tilanteesta ja suhteesta, mutta ei todellakaan mitään muuta. Mulkoili vain. Sitten sen jälkeen menin uudestaan ja olin varaamassa jo aikaa niin sanoivat vaan että "ei me sulle voida aikaa laittaa, kokeile vaikka kuukauden päästä sitten".
 
mitä ihmettä???Missä ihmeen perähikiällä asut oikein jos tuollaista menoa?Kuulostaa ettei siellä hoideta kunnolla edes normi lääkäröintiä,niin sitten tällaisiakaan.Kuulostaa todella köyhälle.
Varakkuus ei vaikuta pääsyyn julkiselle,mutta monet valitsee toki yksityisen sen nopeuden takia.
 
Lume, auttavatkohan sitten tärppiin?

mulla annettiin myös clomit mitkä aloitan ekaa kertaa lauantaina eli kierron 5-9 pv juurikin tuohon ovulaation varmistamiseen koska en ovuloi pitkän kierron aikana eli toisin sanoen jos kierto yli 31 pv ovista ei ole ollut. käyn myös joka kuukausi kontrollissa ja katsovat ultralla mitä siellä tapahtuu ja milloin ovuloin niin osataan kotona toimia sen mukaan ;) meillä yritystä kohta 2vuotta.

kävitkö yleislääkärillä vai ihan gynellä?
 
Jennuli,todela harmillista että tuollaisen kohtelun uhriksi olet joutunut! :( Mutta kiinnostaisi kyllä itseänikin missä moista kohtelua saa? Itsekkin asun savossa pienessä kylässä ja joo lääkärit on lähes järestään ei kiinnosta ota buranaa kyllä se siitä. Mutta onneksi neuvolan puolen porukka on aivan ihanaa! :) Toivottavasti jatkossa saisit parempaa kohtelua!
 
Heippa ihanaiset naiset. Tekstiä tullut tyyliin 150 postausta, joten pläräsin läpi vaa.
Larissalle oli tuhru hävinnyt ja täti tullut tilalle oliko näin? Pahoittelut :(
Pikkuminski waaw oot taitava!!
Azalea oli tehnyt testin, mutta minäkään en nähnyt siinä mitään :(
Onnea Tuutikki plussasta ja Freyakin hienot plussat pissi :)
Nennulla hienot ultrakuulumiset ihanaa! Tervetuloa kaikki uudet ja pahoittelut foorumi-vuodoista kärsiville sekä tädin kohdanneille.
 
tuutikki mäkin asun Savossa pienessä kylässä :D tai no kaupungissa ihan kumpaakin voi sanoa ja kyllä täällä yleislääkärin puolella sama meno että Buranaa vaan napaan sillä ongelmat jatkuu mut neuvolassa aivan ihania ihmisiä varsinkin gyne.
 
Juu kyllä minä ihan pienellä kunnalla asun Jyväskylän lähettyvillä.. Ja tässä on kyllä kovastikin alkanut se yksityinen kiinnostamaan jos kerta julkisella puolella saa vaan paskaa kohtelua :(
 
Taas on uusia tullut kovasti, tervetuloa minunkin puolestani!

Kiitos Aeria, ajna ja mimmu ovulaatioinfosta :) Muistaakseni itsekin pikaisesti käyttöohjeet lukiessani huomasin, ettei tarvitse enää testata uudestaan jos saa hymynaaman, mutta sitten jostain täältä netistä löysin jonkin kirjoituksen, missä joku kertoili, että hymynaama näkyy useampana päivänä..ja sitten tietenkin innostuin tikuttamaan..
No mutta siis nyt viimeistään, kiitos teidän, tiedän, että toivoa ei kannata heittää kankkulankaivoon vaikkei hymynaamaa tulisi seurv. päivänä, silloinhan voi tosiaan olla se dpo 0! Jee!
Tästä innostuneena pommitin koko aamupäivän miestäni "muutamalla" "päiväkahvi"-kutsu-tekstarilla, eikähän hänelle jäänyt muuta vaihtoehtoa kun tulla kesken remonttipuuhien kotiin "kaffelle"... Hyvä minä!!
Ja ajna, jos eilen oli jo miljoonat tiskillä niin ny on sit toiset miljoonat lisää :D
Nyt vaan sormet ja varpaat solmuun että siemenet pääsis perille, tai ainakin se yksi!

Nuuhkulle ja Jennulille pahoittelut negoista :(

Ihanan positiivista päivänjatketta ihanat naiset!!
 
Hei ihan käsittämätön tahti kirjottaa täälä nykyään! :D mä en pysy perässä ollenkaan!
Monta plussaa on ollut tossa mun edellisen viestin ja tän välissä, onnea kaikille tasapuolisesti!

Valitettavaa munkin mielestä on, ettei lääkärit (millään alalla) tee ilmeisesti kuin palkan vuoksi töitään.. Harvoin tulee vastaan hyviä lekureita ja mä ramppaan siellä sun täällä hoidossa, joten niitä on nähty ja paljon! Toivottavasti tulee teille savolaisille parempaa kohtelua jatkossa! :D

Heti kun lähti nuvaring olen ollut ihan sekaisin, kuvittelen taas raskausoireita vaikkei ole tosissaan mahdolllista että vielä olisi raskaana :D
 
Takaisin
Top