Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei, täällä uusi foorumilainen ilmoittautuu. Takana lähes puoli vuotta yritystä ja riesana hyvin pitkä kierto. Foorumia olen seuraillut jo useamman kuukauden ja tämän yrityskierron alussa päätin, että mikäli raskautta ei näköpiirissä näy, niin kirjaudun osaksi keskustelua. Siispä tässä. Tosiaan kiertoni keskimäärin 48 päivää, mutta nyt menossa 60 päivä tätä kiertoa. Raskaustesti negatiivinen ja olotila surullinen ja odottamiseen väsynyt. Lääkärissä asiaa hieman keskusteltu, mutta vielä ei muuta konkreettista "hoitoa" tms käytössä. Ikää minulla jo 31vuotta, joten vähän jo iäkäskin olen ;)
 
Hyvää huomenta kaikille!

Joku kyseli jossain vaiheessa geleestä ja sen vaikutuksista. Mä aloitin viime kierrossa ja tuli ilmeisesti varhainen km. Plussaa en saanut mutta vuodosta ja kivuista terkkari päätteli ja samoin itsekin. ja tuli vuodon mukana sellanen kimpale mikä ei ollut mitään normivuotoa. Ja se on enintä mitä mulle on tän yrityksen aikana tapahtunut jotta lasketaan hyväksi asiaksi!!! :) syönti jatkuu mutta nyt ei ole mitään raportoitavaa.

Tervetuloa Karoliinanen :) Onneks oot vain vähän iäkäs ;) Onko tohon sun pitkään kiertoon kukaan lääkäri kertonut mitään selitystä?

Ja positiivisena hehkutuksena se, että mun mies on maailman kultaisin ja paras ja mä oon niiiiin kiitollinen että saan olla noin ihanan miehen vaimo <3 plus että eilen oli tilipäivä ja tänään saan maksaa kasan laskuja :)
 
Huomenta ! :)

Tervetuloa uusille !

Ihana nähdä plussia <3 ja voi noita ultrakuvia <3
Pahoittelut tädeistä sun muista vuoto hässäköistä :( tsemppiä ja plussatuulia uuteen kiertoon <3 :)

Mulle voi joku listaan nakata testipäiväks 25.10 :) jos sais sillälailla hitusen lisää itsehillintää :D

Päivän positiivinen on syysloma ! Tytsyjen kanssa nautiskellaan vapaasta ja tänään en tee yhtään mitään vaan vain lomailen :D

Mukavaa alkanutta päivää kaikille <3
 
Höh, Larissa.. Olisin tullut juuri kyselemään, että koska plussaat, mutta menee pieni hetki nyt ainakin vielä. Ehkä tämä kierto on nyt se kierto! Ja onneksi ainakin epätietoisuus päättyi, jos nyt jotain hyvää etsii.. :)

Tervetuloa Karoliinanen! Toivottavasti pääset pian odotuksen odotuksen piinasta eroon. :)

On. Takana todella huonosti nukuttu yö. Työasiat pyörivät unissa, mutta nyt en onneksi sentään muistanut unia enää aamulla tarkemmin. Yöt ja unet ovat olleet todella levottomia nyt viime päivinä. Yhtenä yönä tein lastensuojeluilmoitusta hyvän ystävän lapsesta ja ties mitä muuta. Ihan tuulesta temmattuja unia! Viime yönä heräsin myös kahden aikaan vessaan ja uni ei meinannut tulla sen jälkeen enää ollenkaan. Neljästä eteenpäin olen vain torkkunut ja odottanut kellon soimista. :confused:

Arvata saattaa, että vähän väsyttää! Huomenna pitäisi herätä vielä aikaisemmin, mutta päikkäreitä ei ehdi missään välissä ottaa, kun työajat ovat niin huonosti. Kituutan nyt vielä kaksi päivää ja sitten saa vain levätä ja nukkua. ♡

Positiivinen asia tänään on kuitenkin se, että eilisen epäröinnin jälkeen tänään aamulla taas tuntui siltä, että raskaana tässä ollaan. :)

Tsemppiä kaikille kaikkiin kierron vaiheisiin! Toivottavasti näemme pian lisää plussia!
 
Freyja86: onnea paljon.
Larissa : saako onnitella menkoista? Tiedämme kuinka turhauttavaa on kun mitään ei oikein tapahdu suuntaan eikä toiseen. Sit ku jotain merkittävää tapahtuu ni on se lopulta hyvä juttu. Tämän olen huomannut ihan asiassa kun asiassa, varsinkin kun olen hieman malttamaton tyyppi ja jotain uutta odotan.

Merink: onko lievää turhautumista havaittavissa :) Yritä saada ajatukset johonki muuhun nyt. Virtuaali halaus!

Karoliinanen: tervetuloa! Eikö ne teroluttia tai muutakaan ole ehdottanut. Mulla se aloitettiin epäsöönnölliseen kiertoon ja kierto on pääasiallisesti pitkä.

Jellis: laskujen maksu onki niin kamalan positiivista. ;) voimme olla kiitollisia näin pakkas aamuna siitä että kun maksamme sähkölaskut että meil on lämmintä kotona. :)

On. Kun nyt kiertoon ei oo mitään sanottavaa ni kuitenki se positiivinen tänne on rykästävä! Elikkä mää meen parturiin värjätä juuri kasvun pois... :) sitä mä oon odottanut kesäkuusta asti... ja tää aurinkoinen pakkas aamu. Toivon renkaiden pitävän kun sinne Huristelen. ... niin ja eilisen kuntosalin jäljiltä en ees oo niin kamalan kipee. Ehken tehnyt tarpeeksi.
 
Labrassa tuli käytyä. Tulosta saa kysellä ilmeisesti huomenna iltapäivällä. Täti on lähestulkoon lähtenyt, niinku täs aiemminkin kirjotin niin ma oli oikeastaan ainut vuotopäivä, muuten vain tihkuttanut ja tänään enää tuhrua. Olin varautunut siihen että vuodan vähintään viikon ja niinkuin saavista kaataen. Olkoon se päivän positiivisuus :) toiseks voisin mainita nuo ihanat mummut ja papat tuolla tkssa :))
 
Aurinkoista huomenta naiset! Onnea jälleen vahvistuneille viivoille ja uusille plussille! Ja tädin kohdanneille onnea uuteen kiertoon! :)

Olen tylsä ja omanapailen pikaisesti:
Olen ihan pihalla näiden ovistikutuksien kanssa!!! Arrgghh!
ELI tiistaina aloitin tikutuksen, ei tullut hymynaamaa.
Keskviikkona aamulla tuli hymynaama.
Tänään torstaina ei enää tullutkaan hymyä vaan tyhjä ympyrä!?!?
Eikös toi gb:n digi lupaa ilmoittaa kaksi hedelmällisintä päivää..?
Vai onko Se eilisestä hymynaamasta 48 tuntia eteenpäin? Mutta jos on niin miksi digin viivatkin (siinähän näkyy siis myös viivat) ovat tänään jo olemattoman vaaleita!?
Vai onko mun ovis "alkanut" jo kuitenkin ekana testipäivänä esim. Iltapäivällä ja jatkui eiliseen...Näinköhän tuo yksi tallettelukerta eilen aamulla riitti...? Kun dementoitunut päänuppini ei muista mtn alkuviikon puuhasteluista, oliko niitä vai ei...
anteeksi leidit pitkä napailu...pännii vaan niin kovasti etten taaskaan osannut oikein ajottaa tuota puuhastelutoimintaa....
 
Kuumeilija ilmoittautuu :) Minä 29 ja mies 28,kummallakin ensimmäinen haaveissa :) Ehkäisy lopetettu maaliskuussa, eka tärppäys syyskuun alussa joka meni spontaanisti kesken 14.9 rv 5+2 ...Nyt kp32 ja tätiä ootellaan sekavin tuntein, oireita ilmaantunut viikon sisään useita mm.pahoinvointikohtauksia,todella arat ja raskaantuntuiset rinnat,viluilua jne. Tuntuisi oudolta jos näin nopeasti uusi pieni olisi tuolla, eikä testailla vielä uskalla,ettei innostuisi niin kaaaaameeean paljon kuin viimeksi kävi :) Ehkä muutaman viikon päästä :)
 
No ni täällä testattu turha nega:D

Pikkuminski kiva kun laitoit ohjeen! Taidan kans kokeilla tehdä kumipojalle ;)

Jollekki mun piti vielä jotain sanoo mut en muista enää että kelle :D (kas kummaa)

Eilen illalla kun nukkumaan menin alkoi menkkajomot aika voimakkaina.. Mulla ei yleensä tuu pms oireet näin voimakkaina noh ei auta muu kuin odottaa! Päivän positiivisuus on hakea likan kans jotain herkkuja ja mennä niitä isomummulle popsimaan :) saatan käydä myös sienessä jos siellä enään mitään on :)
 
Tervetuloa uudet! Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!
Tirpukka mä en noista cb-ovis testeistä tiiä.. Mutta kyllähän jo sen yhdenkin kerran pitäisi riittää varsinkin jos olet sen hymynaaman sinne testiin saanut! :)
 
Tirpukka, sehän näyttää LH huipun jonka jälkeen on ne 2 hedelmällisintä päivää, huippu voi joillakin olla nopea eikä näy testissä kuin yhtenä päivänä mutta sen jälkeen ne 2 päivää sitten on riippumatta siitä näyttääkö enää naamaa. Sen takia pitää testata päivittäin hymyyn asti, että varsinaisena ovispäivänä ei välttämättä enää näy hymyä kuten sulla nyt. Vaikea sanoa miks ympyrä sitten tuli.. olisko testissä ollu häikkää ja yrittäny näyttää naaman tai sitte LH pitoisuus sattui olemaan juuri sillä rajalla mikä saa hymyn ilmestymään..
 
pahoittelut pkp menkoista, tsemppiä uuteen kiertoon :)

silv inshaAllah saat hyviä uutisia :)

tervetuloa kaikki uudet minunkin puolestani tänne :)

nuuhku ihana suunnitelma siellä sinulla, nautihan päivästä :)

on: 31+0 tänään neidin rytmi oli iha sekas eilen joten yö meni siinä että hän melskas sen ku kerkes tuolla sisuksissa, ukkoki jossai kli 02 herättyään pisti käden vatsalle ja oli et jopa on levoton tänä yönä, yleensä tuo nukkuu ku tukki koko yön. sit ku ilmeisesti torkahin jossai vaihees ni kello oliki jo puol seitsemän ja esikon koulu alkaa klo 8, ukko halus grillata kalaa aamiaiseks ja tietenki joutu putsaamaa ne eka ja minä auttelin parhaani mukaa, no sen tietää millanen se on ku on kiire. no inshaAllah ei tul ongelmia opettajan kanssa tänää jos oli muutaman minuutin myöhässä, ei ol itseasiassa esikosta kii vaa siitä et ukko halus välttämättä kalaa ja se vei aikaa. no minun päivän positiivinen ärsyttävästä kärpäsparvesta huolimatta oli tuo minun aamulla keittämä tee jossa tuoretta minttua, äsken sain nauttia pitkästä aikaa rentouttavan, rauhallisen teehetken <3
 
Freyja,paljon onnea oikein hienosta plussasta! :) Vaikka kyllähän se eka testi oli jo selkeä plussa! :wink Tänään itse soittelin neuvolaan ja sain mutisematta heti ensi kuun alkuun lääkärin neuvolan joten eiköhän se ultrauskin samalla tule.
 
Tuo cb digitaalinen ovulaatiotesti näyttää joko hymynaamaa tai sitten tyhjän ympyrän, eli ihan oikein on toiminut. :) ensimmäisestä hymystä ovis on 12-48h kuluessa, jos en väärin muista tunteja.
 
Minäkin uskallaudun nyt liittyä tänne :)
Eli pieni esittely on paikallaan
Mulla ja aviomiehellä on 1,5v poika, joka sai alkunsa ihan luomuna vuoden ei-yrittämisen jälkeen. Mulla on leikattu 2. tyypin endometrioosi tammikuussa 2011 ja aika lohduttoman diagnoosin sain 20-vuotiaana "Jos lapsia haluat, tervetuloa hedelmöitys hoitoihin" No tämä melkein mahdottomuus syntyi 23.04.2013 RV 42+0.
Ikää löytyy multa 24v joulukuussa.

Nyt oon ollut ilman minipillereitä helmi-maalinkuusta alkaen ja kierto on ollut hyvin tasaista. No tein plussan varhaistestiin viikko sitten ja tämän jälkeen negaa, eikä myöskään menkkoja Kävin gynellä eilen Fertanolla ja kappas mulla ei oo ees vielä ovuloinut tässä kierrossa KP 40, mutta nyt olis se H-hetki. Jos ei tässä kierrossa tärppää niin Clomifenit aloitan ja toivottavasti niillä sais pikkuinen alkunsa :) Ja onni oli kuulla että mun molemmat munsarjat toimivat nykyään (vasenta leikelty aika ronskilla kädellä) ja ei ollu endo tehny "rotanpesiä" uudestaan, tosin kivut sen mukaisia että jossakin se taas jyllää :(

En kaikkia viestejä jatsanut lukea, mutta onko täällä muista endometrioosi diagnoosin saaneita?

Ja ovulaatitesteistä; toiminta periaate onilmieismmin että testiviivan on oltava yhtä tumma kuin kontrollin niin ovulaatio on käynnissä? mulle povas gyne eilen että 3 päivää niin olis ovis, mutta eilen kun tikutin niin viivat oli yhtä tummat ja taas tänään oli haalistunu aika reippaasti.
 
Takaisin
Top