Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikille.Luin teidän kaikkien viestit ja toivottelen tässä nyt kaikille ovis sekä r.testi plussia :)
Mun pitää luopua koneesta kohta niin omanapailen pikaisesti.
Täällä on tullut uusia plussanneita!! ONNEKSI OLKOON!!! <3 :wav

Omanapa:

Nyt menossa kp 6 ja alavatsaa nipistelee..varsinkin oikealta puolelta :confused: oliskohan se ovis sieltä tulossa nyt aijemmin.Ajattelin,etten tikuttele tässä kierrossa,mutta en varmaan pysty olemaan kun niitä tuolla kaapissa lojuu :grin Limoja ei nyt ainakaan vielä ole näköpiirissä ja halutkin neutraalilla tasolla <---mikähän on neutraali :p Clomit on aiheuttaneet nyt kovaa hikoilua päivälläkin.Pelkkä 55-neliön kämpän imurointi sai mut hikoileen ihan hulluna.Yäk! Tuntuu,et haisenkin kokoajan ihan pahalle. :confused: Kipeeksi en onneksi ole tullut ja lomakin lähenee loppuaan..byääh. Huomenna kuitenkin Suomi-Ruotsi ottelu ja kisastudio pystyyn kavereiden kanssa :P

Oikein hyvää loppuviikkoa kaikille!!

iines86 se peli on tosiaan nähtävä! :D aika jännästi oireilet.. onnea testailuun ;) puuuuuuuuuuuuuuuh! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

onnea etsijä ja ja ja... sori unohdin muiden nimet jo mutta plussasta kuitenki ja paljon erikeepperiä matkaan <3

onnee oviksen pongailuun ja piinapäiville malttia ja pahoittelut uuden kierroksen aloittaneet. <3

on. nyt sitten on niin että alan olla masentunut tän vuodon takia. nyt kp ??? en tiedä onko alku vai loppu vai tässäkö tämä oli, jatkuva kuukauden kestävä vuoto lääkkeestä huolimatta vaikka sen aikana pitäis loppua. eli ylihuomisen jälkeen varmaan jos tyhjennys vuoto jatkuu mahd. runsaampana kuin nyt niin mulla irtoaa kaikki muutkin kun lima kalvot.

joten nyt yritän välttää stressiä ja tikuttelen sitten kun kierto ok ja halut takas tullu ja tapahtuu tuolla muutakin kuin tätä. lääkäri ajan sain aikastettua ja papa oli puhdas ja muutkin viljely tulokset ok.
joten koetan kääntää nyt ajatukset muualle ja olen hetken taka-alalla. masentaa seki kun ei oo haluja sitten yhtään. ei kiinnosta sitten yhtään mitää työntää tonne!! mies mua käy sääliksi kun ei nyt onnistu ja töissä ollu rankkaa. tuun sit kertoo kuulumisia. niin ja jos vielä valitan niin alkaa jo tuntua tää pikkuhousun suojan pito noissa huulissa kun kohta prkl. haavoilla. iho ei kestä. onko noita cottoneita... ku siteitä on.

ISO HALAUS KAIKILLE!!!! :p
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

pahoittelut tädistä Lucky!

Muille tsemppiä ovisten kanssa ja r-testien kans. :)

On; kp25/29 pientä nipistelyä, rintoja rupesi eilen särkemään joka jatkunut tänään (nännit nöpötti heti ku liivit otti pois) eivät kuitenkaa mitenkää isot! :grin lisäksi naamaan tullu finnejä :confused: mieli ollu aika tasainen, ei siis normaaleja menkkaäksyilyjä.. mitä nyt normaalia aamuäreyttä! :grin :wink

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Tsempit ja jaksamista lucky!
On:Tukkosuus jatkuu,samoin mahan myllerrys.Nopeet liikkeet aiheuttaa kipuja ja välillä tuntuu ku sukkapuikkoo työnnettäs mahaan.Rinnat sivuilta kipeet ja turvoksissa,en mahdu kohta enää liiveihin :eek:
Toiveet rupee taas nouseen mut pakko yrittää pitää pää kylmänä :grin

tsemppiä lumikki toivottavasti saat plussan :)

satsa kuulostaa niin lupaavalta kyllä, oiskoha siellä joku tarrautunu matkaan :)

on: pyykinpesua, väsyttää, kp 34/32-X äksyilyä eilen illalla, ja tänää vois opiskella vähäsen jos jaksaa. eilen piti auttaa esikoista kotitehtävässä eli vanhempien piti auttaa oppilaita tekemää perhonen ja maalaamaan se, sit leikkaan ku ne ripustetaa luokan kattoon vissii roikkuun, tehtiinpä sit yhessä morpho peleides ku esikoinen tykkäs sen sinisestä väristä. tosin voiko opettaja vähempää hirveest ootella yhteisprojekteilta ku viimeks piti joku sarjakuvahahmo tehä (oli alunperin et pitää vaa joku valmiskuva liimata paperille ja värittää taustapaperi) ni mä piirsin sit ranskan historiaan liittyvän piirretyn päähahmot ja esikoinen väritti taustan, minä tein yksityiskohdat.
aurinko paistaa, eilen tuli vettä ja tuuli kunnolla, nyt on onneks hyvä sää :)

päivitys: APUA!!! tulikoha nyt selitys etomiselle, mielialan vaihtelulle ja väsymykselle...tein ovistestin ku ei ol r-testei ja tuli 2 tasavahvaa viivaa käytännössäottaen. pitänee pyytää ukolta raskaustesti.

plussatuulia kaikille :)

Muokattu viimeksi:
Plussatuulia!! :) Tsemppiä jännäilyyn - pitäkää päänne kylmänä ja nauttikaa elämästä!! :)

Gatusa:Uu, testiä kehiin!! :)

Omanapa jälleen pikaisesti: Jouduin vaihtamaan aamuvuoron iltavuoroon, kun gyne vastasi sähköpostilla et käy otattamassa lh ja fsh, niin varasinpa sitten tälle aamulle ajan ja käväisin verikokeissa tuossa äsken. Taas kohta pitää kiiruhtaa bussille, joten siksi en tässä taas kerkeä (Nyyyyh!! olen pahoillani :( ) nyt kovin paljoa kirjoittamaan.
Harjoittelussa on niin ihanaa että oon unohtanut tauotkin pitää... :) Ihanaa! <3
Luultavimmin (toivottavasti) verikoetulokset kerkeäis keskiviikkoon mennessä tulla, joten sillon toivon mukaan sais uutisia. Peukut pystyyn! (peukut pystyyn et jotain "helposti" korjattavaa löytyy.. muuten hajoo piä!)
Puolukkapäivät hukassa edelleen. Eipä tässä muuta :)

madh näyttää siltä että ukko otti molemmat puhelimet mukaansa joten en pysty soittaa sille ja sanoo joten sit ku tulee kotii ni saa luvan kyl hakee sit mulle testin ku nippailee mut mitää ei tule ja ovistesti ekaa kertaa näytti selkeest 2 tasavahvaa viivaa mut ovis ollu ajat sitten eli kierto on n. 32 ja jos tulee plussa r-testii ni la ois 28.10.2014 inshaAllah saadaa mahollisimman pian kaikki plussat ja ootellaa yhessä sit pikkusia :)

Kuulkaahan naiset, taisin vähän erehtyä tuosta oviksesta?!?! Tänään pärähti niin vahva viiva heti ovistikkuun että huh huh, toinen viiva oli testiviivaa tummempi selkeesti. Oon iloinen ja tosi onnekas, hyödynnettiin heti testin tehtyäni <3 nuo keskiviikon runsaat oireilut johtuivat siis tulevasta ovulaatiosta ja eilenkin tunsin merkkejä ovulaatiosta.. tänään ei oikeestaan mitään. Oli tosi vaikeeta nukkua, maha kurisi ja murisi, päätä särki! Mun pissa oli muuten ihan tuoremehun väristä, johtuukohan vitamiinista minkä otin n. 45min ennen pissaa :D *muoks* nyt alko nipistää mahaa!

Siinä omia fiiliksiä, jaan vielä tämän oviskuvan teille.. niin vahva viiva on:

vasemmalta: tiistaina tehty, keskiviikkona tehty ja oikealla tunti sitten tehty! :)

Kaikille plussatuulia ja ihanaa viikonloppua <3 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Uih, jännityksel Gatusan tietoa odottelen..

Sent from my RM-846_eu_finland_204 using Tapatalk

Hehkutampas paljon ovulaatiotani, oispa muillakin yhtä vahva ovulaatio ja tärppäys onnea meille kaikille :)
MadH91 kiitos ja tsemppiä sinne kans, myös rauhaa sekä rakkautta :) <3 oikeesti ihanaa että sulla on hyvä olla siellä harjoittelupaikassa, se on positiivinen asia + jes tuo verikoe! mielenkiinnolla odotan tuloksia täällä. Ois varmasti huojentavaa kuulla että on jotain helposti korjattavaa, mä ainakin pidä peukkuja sulle sen puolesta. *halaus* +
lucky87 *halaus* kuten Mad sanoi hienosti, pää kylmänä ja kaikkea hyvää +++++
Gatusa aika hurjaa! jännäilen sun puolesta mitä testi näyttää :) ois aika mukavaa sunkin saada rtestiin plussa +++++
lisäys omaan napaan: unohdin mainita että toinen rinta on tänää pistellyt ja nännit tuntuneet aroilta, kummatkin tuntuneet yleisesti hieman aremmilta kuin edellispäivänä tai eilen, selkeesti pinkeemmän tuntuset ja näköset.Oon kans vähän äksy yhtäkkiä, vähän niinku murrosikänen mut onnekseni en todellakaan mitenkään pahasti. Sori ylihehkutus, ei mulla muuta <3
:signs003:signs003:signs003:signs003:hug013:hug013:hug013:hug013:love7:love7:love7:love7 maha kurisee, kurisee, kurisee.. ja nälkä ei oo!
:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19 nonni taidan olla hiukan höntti-tuulella eli mää meen nukkumaan, tuli sen verran vähän nukuttua yöllä (n. tunnin) :angel4:angel5:angel8ihana olo - tarttuispa tää sama olo teihin jokaiseen :love2:sleep002

Muokattu viimeksi:
kiitos tsempistä kiwibird, bluerose, satsa ja muut. tarkastin puhelimen saldon ja ukko on käyttän kaikki rahat siitä eli eipä sillä soitella. hohhoijaa kohta on pyykkirumba ohi ja ruoka on jo valmistumassa. taisinpa sit saada röyhtäilylle ja etomiselle selityksen sitten. rinnat ei kyl ol yhtää kipeet ni vaikee ees kuvitella että ois raskaana, pms oireet oli ajoittain ni aattelin et nonii menkat alkaa normaalisti mut eipä näykkää eikä tartte kyl näkyä, kun vaa ei ois tuulimuna eikä menis kesken sit eli inshaAllah saan normin raskauden jos saan testin ja plussan.

tsemppiä kiwibird ja plussatuulia, inshaAllah saat r-testiin plussan kans sit tässä kierrossa :)

JA SAMAA TOIVON KAIKILLE MUILLEKIN ELI PLUSSATUULIA SEKÄ OVIS ETTÄ RASKAUSTESTEIHI ETTÄ OOTELLAA YHESSÄ SIT :) <3

ei tästä taida mitään tulla.. :( tein tänään uudet testit ja ne liuskat edelleen negoja ja apteekin omassa just ja just näky viiva eli oli himmeempi ku eilen..tää taitaa olla niitä keskenmenoja josta ei kuulus ees tietää ilman näitä herkkiä testejä... masentaa...nyt on meilläki yli puol vuotta yritystä ja taitaa jatkuu vie kauan...anteeks omanapailuni mut en pysty nyt keskittyy mihkää...

loora älä luovuta vielä. se mitä on tarkoitettu tapahtuvaksi tapahtuu ja me ei pystytä vaikuttamaan siihen, inshaAllah tulisi kuitenki sulle hyviä uutisia yllärinä. näin alussa ei tieä varmuudella mikä on tilanne joten parempi katsoa miten tilanne kehittyy. jaksamista.

kiitos Gatusa..niin eihän täs vaihees juu voi tietää vie mitään...esikoisesta kokelin testin vast myöhemmin et entie mitä olis siitä täs vaihees näyttäny..sitä jo ehti niin innostuu ja toi tän päivänen testi masensi vaikka voihan vie muuttuu tummemmaksi...ei auta ku oottaa...toivottavasti sä saat plussan...kuulostaa sullakin niin lupaavalta.. :)

Tsemppiä loora!Toivottavasti viiva vahvistuu!
On: Mä kun olen testihullu niin pakkohan se oli tehdä :grin Haamujen haamu tuli tikkuun,en uskalla vielä iloita kummemmin.Huomenna täytyy tehdä heti aamusta jos olis vahvempi.Ihmettelen vaan miten näin aikasin voi näkyä mitään :eek: Tai sitten ovis on ollu kuitenkin päivän pari aiemmin mitä luulin mutta silti tuntuu aika hurjalta.

tsemppiä satsa toivottavasti viiva tummuu tonnikaupalla tarrasukkia :)
loora tarrasukkia sinullekin tonnikaupalla :)

on: meninpä toteamaa äipälle et taitaa olla raskaustestin paikka ni totes että ei kai. se siitä mukavast vastaanotost, josko ukko hakis testin kunha syö sit ku tulee ja jos plussa ni ois hymyilevä.

Satsa.Kiitos ja toivottavasti sie lähtee viiva tummumaan.. :) mikä dpo sul on??
Gatusa.Mä pidän peukut ylhäällä et sie tulee plussa..

mä täs aloin miettii kun vähän rauhoituin et oonkohan mää nyt hätähousu???et voisko ol vaan et se raskaushormoonin määrä ei oo vie lisääntyny eilisestä....kun ei se eilinenkään mikään täydellinen viiva ollu..ja nyt kun katoin noita liuskoja ni niis oli ehkä jotain himmeetä tosin katoin niitä nyt tosi myöhään mut eilen niihin ei tullu ees myöhemmin mitään..

Kiwibird.Onnittelut ovis plussasta ja onnea hyödyntämiseen... :)

Madh.Harmi et täti ei oo viekään sinne tullu..ja toivottvasti saat jotain tietoo gyneltä ja kiva kuulla et viihdyt harjottelu paikassasi..:)

Iines.onnea oviksen bongailuun ja sen hyödyntämiseen.. :) mä kans katon pelii koko ajan mut en meinaa silti saada noita testejä mielestä.. :)

Takaisin