Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaa teillä on testilista :) Mut vois lisätä listoille, testipäivä 22.10. Mä muuten olen tosi huono testaamaan mutta nyt on pakko, kun noita keltarauhaslääkkeitä ei saa lopettaa, jos on raskaana.

Mulla on sama tilanne nyt ku luget aloitan.Voin laittaa sut tohon koska voin muokata omaa tekstiä
 
Apuva! Nyt mulle tulee taas tää ihme olo! Ei jaksais odottaa :D
Ja hei jos jotain positiivistä niin se että mulle on iskeny siivoushulluus! Ja mä vihaan siivoomista yleensä niin nyt eilen illallakin 11 asti putsasin paikkoja tänään taas jatkuu sunnuntaina tää jo alko :D onks tää joku kodinrakennusvietti :D
 
Kiitos Ajna!

tirpukka: Mulla on ainakin niin, että jomotukset loppuu ovulaatioon eli kipu loppuu, kun munis lähtee liikkeelle. Yleensä siis tunnen oviksen mutta on noita kiertoja ollut, etten ole ihan varma ollutkaan. Just yksi semmoinen kierto oli, kun multa mitattiin nuo proget eli ovis tapahtui vaikka mitään ei tuntunutkaan.
 
Täällä se ei vaan menkkoja kuulu eikä näy. Unohdin vauva asiat jo joksikin aikaa.. Kunnes sitten mies kertoi mummonsa kysyneen häneltä olisinko raskaana, ja mies vastasi että ei hänen tietääkseen. Tähän mummo vastasi että hänestä tuntuu siltä että odottaisin vauvaa (En ole siis koskaan mummoa tavannut, puhunut vain puhelimessa.). Tämän jälkeen on kyllä moni muukin kyselemään että ollaanko pieniin päin.

Testin tekeminen pelottaa. :( Nega sieltä kuitenkin tulee, vaikka tuo mummon epäily sai jostain syystä miettimään että mitäpä jos sittenkin...? :)
 
jennuli josko miehes mummo aavistaiski oikein kuulostaa ainaki lupaavalta :)

tsemppiä kaikille testailijoille ja plussatuulia :)

täällä normi päivä taas vaihteeks eli tuskinpa tarttee selittää liiemmin, rivien välistä voi lukea... sää on tuulinen ja pilvinen, josko tulis vettä tänään kunnolla inshaAllah. langon koira joka lähti ukon toimesta tänää tuhos mein porkkanapenkin melkei täysin just ku oltii lähel ettei päästäs kohtapuolin sadonkorjuuseen.
 
Täällä tänään iskenyt hirveä syysflunssa! Nenä vuotaa ja lämpöilyä ilmassa. Höh.

Pakko kysyä kun uutta puhelinta suunnittelen hankkivan niin onko täällä ketään iPhone 6 tai 6 plus käyttäjää? Jos on niin mitä ootte tykännyt?

Täällä tänään kp20 ja dpo9! 4 Teroa vielä jäljellä. Sit jännätään :)
 
Toivottava se on että mummon aavistukset pitäis paikkaansa. Kyllä täällä on tämän päivän ollut niin etova olo että! :/ nyt on pistetty testiä tilaukseen ensimmäisessä luokassa, ettei kauaa tarvi jännittää! :)
 
Täällä ensimmäinen neuvolakäynti takana ja myös ultrattiin, siellä köllötteli 1,56cm pieni ihme ja sydän sykki kovasti :Heartbigred voi tätä ihmisen onnea.
Toivon koko sydämestäni, että jokainen teistä kuumeilijoista saa kokea tän saman :Heartblue:Heartpink:Heartred
 
Jennuli älä piinaameitä enenpää! Testiä kehiin! Jännittävää! :)

Nennu onnea ihanista ultrakuulumisista! Uih miten pieni pötkö siellä köllöttää! <3
 
Tulin nopeasti napailemaan! Oon yrittäny lukea kaikkea viikonlopun yli tapahtunutta mutta sivuja tulee enemmän koko ajan kuin ehdin lukea! Myö oltiin viikonloppuna reissussa, oli huhtikuisten tapaaminen Tampereella, ja tuliaisina toin neljä muovikassillista vaatteita ja tyttö sai elämänsä ensimmäisen flunssan 6kk-lahjaksi (tänään synttärit). Nyt on räkäinen tyttö ja pyykkiä enemmän jonossa kuin laki sallii... :smiley-chores011

Reissun kunniaksi mulla alkoi menkat, tosin punaista ei tullut ollenkaan vaan pelkkää ruskeaa mut niin se oli viimeksikin. Ilmeisesti mä oon niitä onnekkaita joilla on synnytyksen jälkeen todenteolla vähentynyt vuoto ja kun se oli niukka jo entisestään niin ei voi kuin iloita :finger004 Nyt siis ollaan joteensakin kirjoilla kierrosta, kierrot oli 15-45 päivää aiemmin mut tärppikierto oli 28 pintaan. Voinen olettaa että mahdolliset tärppikierrot on 21-29 päivää, pidemmissä ja lyhyemmissä en tod näk ovuloi, eli tässä alkais olla tärppiajat kohta käsillä tällä ja ens viikolla. Helpommin sanottu kuin tehty kun on kunnon mombie, nukkunu yhteensä jonku neljä tuntia kahdessa pätkässä ja niihinki sisältyny puolen tusinaa herätystä... Melko seksikäs olo.
 
onnea nennu hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah :)

elmiina sun tyttö on jo 6kk mashaAllah, aika menee niin nopeasti. harmi että siellä tuli pikkuneidille flunssa se ei ol ikinä kiva. tsemppiä ja plussatuulia :)
 
Jennuli, testiä kehiin jo! :wink

Onnea Nennu ihanista kuulumisista ja kiitos kun jaoit terveisesi meillekin <3 :)

Nuuhku, mitkä olot? :wink

Pepe, täällä jännään jo sua! :)

Napaa: Oiskohan positiivisella ajattelulla tosiaan vaikutusta vai johtuneeko siitä, että tänään jätin gelee royalen ottamatta... Tuhru näyttää olevan vähenemään päin, ehkä. Vai liekö väistyy vaan megamenkkojen tieltä :wink :grin

Tänään kp 29/29-32 ja dpo 11 tai 12
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top