Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
elaffy, eikä! Takaisin sieltä tuhru! Toivottavasti on sulla ihan harmitonta, niinhän se yleensä alkuraskaudessa onneksi on. Virtuaalinen halaus sinne <3 Ootko neuvolaan/jonnekin soitellut asiasta? Paljon sulla nyt olikaan viikkoja kasassa?
 
Muokattu viimeksi:
Elaffy: Toivon todella et se harmitonta <3 Hali täältäkin <3

On: mun silmät varmaan näki omiaan kun ei oo mitään punaista havaittavissa, vaikka niin luulin.
 
Nennulle onnittelut hyvistä neuvola/ultrakuulumisista :Heartred

Toivottavasti Freyja näät vaan omias tai kuvittelet :) tosin viime raskaudessa tutkin kans aina paperin onko siinä yhtään värieroa kun ei vaan suostunut uskomaan että raskaana ollaan. Kokoajan tavallaan odotti että koska alkaa vuoto. Tosin eihän se ikinä itestään alkanutkaan... Mutta osaan samaistua tohon. Hyvin tää hei menee sulla nyt :Heartbigred
 
Viikkoja 6+1 kasassa nyt. En ole mihinkään soittanut, kun on niin vähästä ollut ja voi tosiaan olla ihan normaaliakin. Vähän tietysti jännittää, jos onkin alkusoittoa jostain isommasta..
 
Elaffy positiivisia ajatuksia lähetän täältä ja haleja <3 uskon vahvasti ettei ole mitään hätää !! Mullakin oli juuri noilla viikoilla tuhrua molemmista tytöistä. Loppui aika nopeasti, eikä syytä löytynyt :)
 
Voi tätä pöhlöä muijaa :D Testasin sitte jo tänää. Kp jotain ihan liian vähän (24-27/30) :D Ei tuo tossa kuvassa kyllä näytä samalta, mut mä kuvittelen melkein näkeväni jotain :D Tänään kyllä tuli jotain ruskeaa valkovuotoa ja hintsusti vertakin, mut se loppui taas kuin seinään...
 

Liitteet

  • 1413383814564.jpg
    1413383814564.jpg
    39.1 KB · Katsottu: 118
Ellaffy nyt joo sitä positiivistä ajattelua ja tuhrut lähtee nyt pois sieltä ja ihan harmitonta saa luvan olla! Voima halit! <3
 
En mäkään kyllä pelkästään tossa näkis :D Mut kun näen testin livenä, niin sen nähtyäni löydän sen tostakin...
 
Azalean testissä mä en näe vielä mitään. Mä olen kyllä noiden testien kanssa välillä ihan puusilmä o_O

Te ootte kuulkaa saaneet mut ihan koukkuun. Koko ajan kyttään täällä uusia viestejä vaikka ei ole vielä edes kummoista sanottavaa :p

Käyttääkö täällä muuten useampikin noita royal geleetä? Onko kelleen tullut niistä kummallisia oireita?
 
Mimmu, sitä tämä ketju teettää! :grin Mie olen käyttänyt tämän kierron gelee royalea ja jotain oireita tuli joo, en tiedä johtuiko tosta vai jostain muusta. Ovis oli ainakin todella selkeä ja se on plussaa :) Viikko oviksen jälkeen alkoi sitten tämä outo tiputteluvuoto.
 
Ihan testiajalla on otettu kuvakin. David tais olla merkiltään, oon näillä samoilla joskus tehnyt ihan oikeita negojakin, eli tiedän mitä siinä sillon ei näy...mut silmät kierossa oikein tihrustamalla pystyy kyllä yllättävän paljon kuvittelemaankin. Eipä tässä auta kuin oottaa, ei oo meinaan mun luonteelle ominaisin piirre tuo pitkäjänteisyys :D Aiemmissa raskauksissa sain selkeät plussat kp 27 ja se olis voinut olla nyt, mut kun en muista sitä kierron alkupäivää millään...
 
Hei.. minä pysyin poissa hetkisen, mutta oli pakko käydä katsomassa mitä silv:lle kuuluu.

Mulla ei vielkää menkkoja ja edelleen valkovuoto runsasta.

Mut nyt oon ajatellu odotella rauhassa ja sit yrittää saada mukaan tukihenkilön lääkäriin, kun en yksin voi mennä. :/


Kp. 40 ja dpo 23
 
Muokattu viimeksi:
Nokun mä olen ottanut niitä nyt kaksi kiertoa aina ovikseen saakka ja mun rinnat on alkanut elää ihan omaa elämäänsä. Ekassa royal kierrossa tuli maitoakin, tosin oli kyllä km:n jälkeinen kierto.
 
Mimmu, mulla ei ole rinnat oireillu kyllä mitenkään erikoisesti o_O Mutta noihan kuulemma vaikuttaa hormonitoimintaan jotenkin eli erilaiset hormoniperäiset oireet on varmaan mahdollisia.
 
Hei naiset, käyttääkö kukaan greippimehua kierroissa? Itse ostin tänään kaupassa käydessäni:grin Oliko näin, että vaikuttaisi ovislimoihin? Mehun lisäksi multivitan raskaus imetys vitamiineja myös napsin.

Kaikkea hassua sitä tuleekin tehtyä, että raskaus alkaisi. Vaikka itse ei voi kauheasti siihen vaikuttaa, että tarttuuko kyytiin ketään.

Tää foorumi on aivan mahtava, koska voi purkaa tuntojaan ja saa vertaistukea. Ja varsinkin, jos mies ei jaksa sitä "ylimääräistä" hössötystä. :grin Ja kaiken lisäksi täällä on aivan super hyvä yhteishenki! :hello2
 
Kp1 vihdoin, viime kierto kestikin sellaiset 52 päivää. Tästä lähti yk10 liikkeelle, en kuitenkaan peru tuota perjantaista lääkärinaikaa vaan menen keskustelemaan meidän tilanteesta. soittaessani aikaa sanoi ajanvarauksesta että kyseinen lääkäri voi laittaa tarvittaessa meille lähetteen lapsettomuuspolin puolelle.

Isot onnittelut kaikille plussanneille, teitä oli heti useampiakin :) Ja tietenkin tervetuloa uusille, olkoon visiittinne tänne lyhyt ja pääsette pian raskautuneiden puolelle!
 
Takaisin
Top