Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Larissa jos sovitaan sillai että plussataan kummatkin! ;) oisha se ihan kiva vaikka kummatkin on sitä mieltä ettei sitä plussaa vaan tuu.. :/ mut toivotaan parasta ja pelätään pahinta! Jos ei niin sit mennään kummatkin sinne 2015 ryhmään :D
 
Sympatiat Larissa ja Silv. Ärsyttää teidän puolesta tuollaiset tympeät vuotohäiriöt. :/
Jos silvillä se oli kuitenkin varhainen km, niin pettymyksen keskellä tuo kuitenkin toivoa tuleviin kiertoihin ja raskautumiseen.

Mulla tulee pitkät 2 viikkoa kun nyt jo odottaa että pääsis testaamaan :D onneksi on töissä sesonki ja halloweeninä naamiaiset mihin täytyy valmistella. :D
 
Liityn kuumeilijoiden joukkoon… Kierukka poistettu 23.9. kun päädyimme kokeilemaan josko vielä yksi pienokainen meille saataisiin. Ovulaatiotestillä ovis maanantaille 6.10 ja nyt sitten koitetaan malttaa olla tikuttamatta.. Tiedän, että kierukan jälkeen saattaa mennä aikaa, mutta tää vaan tuntuu niiin siltä, että nyt! Peukkuja kaikille malttamattomille ja toiveikkaille kanssasisarille!
 
tervetuloa mama4 ! Larissa, nuuhku ym.. Mä kanssa suunnittelen kovaa vauhtia sitä vuoden 15 ketjua, nyt on jotenkin niin kaikki toivo taas hukassa että tässä ikinä mitään raskaaksi tule. Tekis mieli unohtaa koko juttu ja olla haluamatta lasta. Olis varmaan helpompaa. Mutta kun haluan
ituttaa nyt vaan tänään niin paljon. Jos noi banaanikärpäsetkin meidän roskiksessa on noin hedelmällisiä niin miksen sitten minä voi olla. Aaaargh. Onneks rakkaani on töissä niin en sille pura kiukkuani. No, huomenna uusi päivä.
 
Mama4: tervetuloa!

Jellis, Larissa, Nuuhku, ym. Malttamattomat minä mukaanlukien.... Tsemppiä meille... :) tämä on oikeesti ihan hirveetä varsinkin kun tuo rakas ystäväni tuossa on räjähtämis pisteessä ja minäkin ihan panikissa odotan millon lähtö tulee. .. tänään lenkkeilyttänyt ja naurattanut ja muuten panikoinut... :) Lima tulppaki irronnut tänään. .. :)
 
Kiitos Sannuinen! Lääkäri piirteli ohjelappuun sydämen ja viereen kirjaili ke,pe,su...jotta nyt on sit lääkärin määräämää panosteluu,heh heh.

Jellis,ollappa banaanikärpänen.Niiden iloisia perhetapahtumia saan täälläkin todistaa :grin
Eihämmyö ny epätoivoon valuta,kun miekin sieltä juuri pois sain kiivettyä.Mitenkään "toiveikaskaan" en ole,vaan ah niin ihanan neutraali,että epäilen vahvasti tämän yritysajan pehmittäneen kaalini lopullisesti.Omatoiminen aivojen sulaminen kenties.

No mut 2015 vuoden vauvoja me jokatapauksessa saadaan ja 2015 on hyvä vuosi :cool05
 
Jospa mäkin liittyisin joukkoon. Toinen lapsi olisi toiveissa, nyt menossa yk 11. Mulla on kaikenlaista pikkuremppaa ja takana myös km 08/14. Tämän kierron kanssa oon ollut vähän hukassa, kun en ole ihan sata varma oviksesta mutta oletan nyt olevan suunnilleen dpo 6.

Olen yrittänyt lukea teidän juttuja läpi mutta tätä tekstiä on aika hirveä määrä, joten suokaa anteeksi etten pysy vielä perässä :grin
 
Teillä on melko realistinen tavoite vaikka munkin olis hyvä tollanen tavoite asettaa itselleni mutta kun se on heti seuraavassa kierrossa tai ei ollenkaan ja taas pohjamudissa kieriskelyä ja taas tavoite seuraavaan kiertoon... tää ainaki on se kaikki heti nyt mulle ihminen... vaikka sydän/joku tuolta ylhäältä sanooki että kaikki kyllä järjestyy kunhan annan asioiden lipua omalla painollaan. Eräs enkeli luennoitsija sanoi että enkeleiltä apua pyydettäessä ne ei tunnista negatiivista. Joten ei kannata ajatella että auttakaa, en halua olla onneton, vaan ajatellaan että auttakaa haluan olla onnellinen. Ja siihen positiivisuuteenhan sitä elämässä olis pyrittävä oli mikä tilanne hyvänsä. Eikä kyl oo ollu kuukauttakaan etten ajattelis joitain asioita negatiiviseksi. "Miks en saa lasta, miks tää piha ei vois olla jo valmis, miks ei oo enempää rahaa". Sano se luennoitsija että positiivisesti ajattelemalla niihin tavoitteisiin varmemmin pääsee juuri positiivailemalla ja onhan se nyt ihan itsestään selvyys. Mutta voin kyl sanoo ettei se mulla ainakaan helppoa se ole ollu.

Mietin että oliskos mitään ideaa kun tää pimeä vuodenaika olis tässä ja syysmasennukselle ainaki itse olen altis ni jos heittäisisin meille positiivisuus haasteen tälle loppu kuulle eli 31.10 asti... lähettekö mukaan? Ja onko vaikea toteuttaa? Sääntö olis helppo :) ihan jokaiseen viestiin joka me tänne kirjoitetaan, tulisi laittaa ainakin yksi positiivinen asia mukaan vaikka valitettaski ja olo olis kuinka hankala ja ahistava hyvänsä. :) pää asiassa näin onki ku tää on ihanin ja vastaanottavaisin ryhmä jonka tiedän mutta ainaki itse oon monesti just huomannu että valitan vaan... :) aloitetaan huomisesta jos porukalle käy?

Ajnalla: ihana lääkäri ;)
 
Muokattu viimeksi:
Lucky minä lähden mukaan! Olet niin oikeassa, välillä jää niin vellomaan itsesääliin, vaikka itsellekin olisi helpompaa yrittää edes ajatella positiivisesti. :)

Niin ja tervetuloa kaikille uusille! Ja plussa Puhuri teille!!
 
Sabetti : aivan. Välillä on olo tosi maassa ja kun jotai hyvää kaivelee sen masiksen takaa ni tulee heti paljon parempi fiilis. Ja kun huomaa toisen olevan masiksessa samaan aikaan ni monesti muistetaan antaa muille se tosi iso super positiivisuus pläjäys mutta unohdetaan itsemme kokonaan. :) eli positiivisia energiaa muille ja itselle myös! ♡♡♡♡
 
Juu mukana ollaan Lucky! Muiden kehuminen ja tsemppaaminen tuntuu helpolta, mutta omassa puolessa olisi vähän petraamista :grin Aloitan siis saman tien; veikkaan että tästä tulee hyvä päivä ja sanon ystävälleni tuhrulle hyvästit, jos hän älyäisi jättää mut rauhaan! :grin

Tervetuloa mukaan Mimmu! :)
 
Muokattu viimeksi:
Ihanaa huomenta naiset! :Heartbigred Vihdoin täällä saatiin tulos jo 3min jälkeen,itku pääs kp 29/28 :) ens viikolla neuvolaan soittelee ja vaadin kyllä varhaisultran,täälläkin se yks kkm kummittelee niin pahasti v -2012 että nyt paljon tarrasukkia tälle kaverille mukaan ja nyt myös kaikki te ihanaiset mukaan tähän plussailuun! :smiley-bounce013
 

Liitteet

  • 20141015_064946.jpg
    20141015_064946.jpg
    405.3 KB · Katsottu: 114
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top