Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Soma, mie olen käyttänyt sitäkin muiden konstien ohella :grin Oikein olet ymmärtänyt eli vaikuttaa ovislimoihin ja juoda-lipitetään lasillinen menkkojen loppumisesta ovikseen. Muista juoda oviksen aikaan myös enemmän vettä, jotta on nestettä josta niitä limoja muodostuu :wink

Juntturalle pahoittelut menkoista :sad001 Toisaalta hyvä, että pääset uuteen kiertoon ja lääkärillekin. Josko teillä lähtisi nyt asia etenemään nopeastikin toivottuun suuntaan! :)
 
Heip, mä taustailen ja jännäilen kaikkia, mutta täällä tapahtuu niin paljon ettei kerkiä kommentoimaan oikein :D Mutta Azalealle halusin sanoa että näen viivak myös tuossa kuvassa ja David merkkisiä testejä paaaaljon tehneenä en oo koskaan nähnyt mitään viivanpaikkaa vaan kyllä nega on ollu nega ja juuri ja juuri näkyvä viivan haamun varjokin plussa! Että onnea vaan! Toivottavasti vahvistuu :) Ite näin Davideilla heikon haamun jo 7 dpo! Ovis oli kanssa tikutettu mutta kiinnittymisvuoto oli jo 3 dpo joten se kävi jotenkin äkkiä.. joka tapauksessa, voi näkyä ennen tikkupäivää hyvinkin.
 
Voi apua kun te kerkeätte päivän mittaan paljon tänne kirjoitella,ihanan aktiivinen ryhmä! :) Ja kiitos kaikille onnitteluista nyt tässä hössötyksessä en kaikkien nimiä voi muistaa! :love7 Jossain vaiheessa teillä on tainnut olla puhetta tuota oviksesta onko nettilaskuri toimiva niin en suosittele kenellekkään! Jokainen ihminen on erillainen ja varmaankin aika harvalle oikeasti ne ovis päivät sattuu juuri silloin kun netti laskuri sanoo.. :eek:

Tänään aamulla tosiaan se plussa bongattu testi ajan puitteissa ja mieli ei vaan voinut vieläkään uskoa joten tää pöhkö meni vielä ostamaan digi testin! :grin Aivan hullua! Mutta tosiaan testi antoi tuloksen raskaana 2-3 joten itselläni on ovis varmaankin ollut aikalailla heti kuukautisten loputtua nyt siis kp 29/28 :)
 
Mä olen aikoinani tullut raskaaksi ensimmäisestä greippimehukierrosta :D Tällä tokalla kierroksella ei ole vastaavaa apua ollut. Mut joo, pitäisi juoda ovikseen saakka, parantaa kuulemma limakalvoja. Mulle se maistuu niin hyvin, että juon sitä aina aamulla :-)
 
Aeria, kiitos nyt, vaikkei tässä vielä mitään onnittelemisen aihetta ole...vuoti oletetun oviksen jälkeen 3 päivää niin runsaasti ja tänäänkin tuli sitä jotain tuhrua ja lorahdus vertakin, että hieman pahinta pelkään vaikka tärpännyt oliskin. Mietityttää, että miten kukaan on voinut sinne kiinnittyä? :O Toisaalta se veri oli ihan kirkasta ja hyytymätöntä, saattoi hyvinkin olla peräisin kohdunsuulta/-kanavasta sen kierukan poiston jäljiltä. Mene ja tiedä. Mut jännittää silti :D Enkä edes oikein ole varma, että odotanko vai "pelkäänkö" sitä plussaa :D
 
Jessus, taas tullu niin paljon tekstiä ettei perässä pysy :D

Onnittelut plussanneille! Ainakin tuutikki tais olla niiden joukossa! <3

Täällä taisi kp29 muuttua juuri kp1:seksi, orastavat menkkakivut saapui, ja pyyhkiessä paperiin piirtyy punaista. Tästä siis kai alkaa yk2. Eli jos nää nyt menkoiksi muuttuu tästä niin uusi testauspäivä on 15.11 :)
 
Tuutikki90: onnea roppakaupalla!

Azalea: ihan kun siinä viiva olis tosi hailakka. :) voi olla viiva lasit päässä ku äsken tihrustin omaani :)

Ihanaa että monet teistä lähti mukaan positiivisuus haasteeseeni!!!! Eli jokaiseen viestiin jotai positiivistakin mukaan itsestäkin! Mukaan saa lähteä vieläki joka haluaa!!! Eli 31.10 asti positiivaillaan kaiken muun lisäksi!!!

Omat positiivailut: kävin tänään ekan kerran kuntosalilla siskoni kanssa, otin jäsenyyden eli aion myös jatkaa! Se on nyt se mun tavoite jota lähen toteuttamaan. Ja mähän pystyn siihen! Ja ihanaa se oli. Hapoille menin ja se hyvä olo joka tuli sen jälkeen.

Testitkin tuli perille ja sain sen negan testattua vaikkei se oireisiin auttanutkaan. Katsotaan nyt jos oireet ei lähe pois vaan pahenee niin sitten lääkäriin. Jos se on ollu tätä stressiä jota ollut tässä viimeiset kuukaudet ni jos tuo uusi tavoite pistäis ajatukset muualle!!! Ja uskon siihen että raskaudun sitten kun sen aika on, enkä hössötä sen asian takia ja pelkää etukäteen sitä negaa. Olkoon nuo 6 testiä tuolla kaapissa odottamassa sitä hetkeä että oikeasti olen raskaana. Voisin tilata sen cb digi ovis testin jona näyttää ne 4 parasta päivää tulla raskaaksi. :) mutta ovat aika kalliita. Ehkä ensi kierrossa sitten.

Niin ja olipa yllätys herätä tänään aurinkoiseen päivään. Hyvä oliki heittää positiivisuus haaste tällepäivälle!
 
Ja jonkun ylivilkasrakko on tullut mulle, oon koittanut kiltisti pidätellä ja kouluttaa mun rakkoa.. ihan ok on sujunut tänään :) luulin jo virtsatientulehdukseksi mutta oireet ei täsmää

tuutikki90 ihan mahtavaa, onnittelut vielä ja kaikke parasta jatkoon :signs003 voin jotenkin sumuisasti kuvitella tuon tunteen ittelleni :hug007 monenmonta paria tarrasukkia sinun pienokaiselle :Heartpink

elaffy kaikki on hyvin ja tuhru harmitonta, soita vaan jos lisääntyy, tuo tuhrutus on enemmäin kuin 100% normaalia :Heartred
Täällä oli hyviä ultrakuulumisia eli onnittelut niistä, uusia kuumeilijoita on myös tullut keskuuteemme joten tervetuloa, menkat oli jollain alkanut niistä pahoittelut mutta onneksi on uusi mahdollisuus taas tässä kierrossa raskautua ja niille jotka toivoivatkin menkkoja niin nille tsempit ovulaation hyödyntämiseen, hmm mitäs muuta.. täällä oli vaikka ja mitä! On niin mielenkiintoista lukea teidän kaikkien juttuja mutten millään esim. eilen jaksanut painella noita nappeja tai kommentoida.. Siihen positiivisuushaasteeseen lähden tottakai mukaan jota Lucky taisi ehdottaa :)

ON: KP 19/34-36
Mä pissasin ovulaatiopuikon pilalle! Se sekos.. pissa tais tulla liian lujaa tikulle :confused: eli en tiedä mis mennään mut eilen oli tosi hailura enkä viittinyt ottaa kuvaa tänne teillekkään sit siitä.. IMG Voi olla että ovulaatio on vielä tuloillaan mut jotenkin tylsä olo kun limojakaan ei oo näkynyt, pieniä muljahduksia ja kipua, jomotusta tuntenut vieläkin.. rinnat ei ainakaan oo sattunut, mulla vaihtelee nämä oireet melkein joka kierto, saa*ana!
Voisin ottaa yhden :binkybaby tai :binkybaby:binkybabykin, kiitos ei muuta :sign17:sign19 on vähän väsynyttä läppää..

Plussatuulahdus teille jokaiselle :wav te jo raskautuneet LOPETTAKAA murehtiminen älkääkä sekaantuko netinkirjon pelotteluviesteihin, teillä on kaikki kunnossa :Heartbigred nauttikaa raskaana olosta :love7
Päivän positiivisuus: mulla oli oikeesti tosi antoisa koulupäivä tänään ja muutenkin tykkään :hello2
Mies kirjoitti mulle rakkauskirjeen :love017
 
Mäkin oon aikoinani raskautunut ensim,äisestä greippimehu kierosta tosin se oli kyllä ihan ensimmäinen yrityskiertokin.. Joo helposti tuli..:) mutta nyt näillä yrityskerroilla ei ole asiaa auttanut.. En oo kyllä sitä enää lipittänytkään kesällä join koska se vaan oli niin hyvää ja oikeesti myös hyvää janojuomaa.. Kesä kun oli kuuma :)

Ja nyt apua... Mä en kestä.. Niin tekis mieli testata jo huomenna.. Ja mä kun yritin pitää ipääni edes lauantaihin mielummin maanantaihin.. Ääh kamalaa! :D
Ei kyllä oo mitään kummosempia olojakaan. Aamulla ei ehkä niin hyvin kahvi maistunut toisen kupin jälkeen mut enpä pidä sitäkään minään oireena. Enkä millään haluais kattella turhia negoja mut miks tulee sit tällänen houkutus kuiteskin testata liian aikasin.. Voihan Nainen! :smiley-angelic008
 
Larissa juon aika vähän muutenkin vettä, mutta JOS sen juonnista jotakin hyötyä tässä asiassa on niin parannan heti tapani! :angel12 Yleensä minulla on iso lasi vettä yöpöydällä ja juon sen yön aikana. Ja päivällä veden juonti on vähäistä.
 
Ai niin ja azalea mä nään kans jonkun viivanpaikan tai jonkun?

PS. Antakaa anteeksi tämä mun dementia ja miljoonat viestit erikseen...:angel4
 
Onko kellään ollut alkuraskaudessa sellaista oiretta, että urheillessa hien haju on voimistunut kovasti? Olin eilen treeneissä ja mä haisin ihan järkylle niitten jälkeen.. Ja mä oikeasti en IKINÄ haise hielle! Onneksi perjantaina loppuis kierto, ja pääsee testailemaan... Jännää!
 
Muokattu viimeksi:
Ohhoh miten paljon ootte taas kirjottanu :)

Mulla olis huomen aamulla se hcg mittaus verestä, vähän kyl jännittää kun ulos ei oo tullu kun se pussi... Vuoto ei oo tullu siteeseen asti muutakun ma illan ja ti aamun. Näin jo untakin että olis kaksosraskaus ja toinen keskeyty, mutta eihän se niin voi olla kun ei viivaa näkynyt lauantaina :D tyhmä pää kehittelee kaikkea :)

Päivän positiivisuus: vaihdetaan ehkä sittenkin asuntoa! Vapautuu kuun vaihteessa edullisempi (ja parempikuntoinen, sijainti ym) kolmio ja siitä mies soitti tänään :) nyt illalla vielä pitäis kuulua omistajasta :) oon taas niin innoissani :))
 
nuuhku :) oon samaa mieltä, miljoona viestii erikseen, niin vaikeaa kommentoida jokaista ellei raportois erikseen samalla kun selaa johonkin muistioon niitä ja sit siirtäis tohon viestikenttää (aikoinaan niin tehneenä) ja tää oli mun eka rakkauskirje laughing7

Sori etukäteen mutta..
Kertaus on opintojen mummo ja jo 781 sivun ja varmaan viidenkymmenen tuhannen viestin jälkeen haluaisin kysyä jälleen, mm. nuuhkulta että miten tuota greippimehuu sit juodaan? minäkin haluun kokeilla ensi kierrossa :wav:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19:sign17:sign19
p.s nuuhku on söpö nimimerkki, ihana :)

Azalea onnittelut plussasta ja viivalle vahvenemista :Heartblue paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia :wink
 
Heh voi kiivi kiitos:)
Mä join greippiä kans sen lasin (niinkun larissa tuossa jo mainitsikin)joskus kaksikin päivässä ja joskus saatto mennä enemmänkin kun join vaan jo ihan janoonkin :)

Silv sulla on jännä tilanne turhaan varmaan tarvii ees sanoo että heti tänne sit kertoon tulos ;) tsemppiä sinne! Jännittävää! :)
 
Tiiti mulla! Mä haisin koko alkuraskauden tosi pahalta! Hiki oli jotenki pistävän hajuista ja se yhdistettynä valkovuodon muuttuneeseen hajuun sai alapään haisemaan kissanpissalta. No joke. Ei ollu mitää tulehdusta vaa hormonaalisten muutosten aiheuttamaa.
 
Heippa :)
Oon jo tässä hetken aikaa lueskellut teidän juttuja ja päätin liittyä mukaan. :)
Takana siis kohdunulkoinen joka todettu rv8 30.9 hoitona sain metotreksaattia ja kerta annos riitti hcg lähti hyvin laskuun.. Nyt odotellaan vuodon loppumista, että päästäisiin uuteen yritykseen :rolleyes:
Ikää 22-vuotta ja esikoista kuumeillaan, kohdunulkoinen tärppäsi yk 6 ja nyt olisi toiveissa raskautua mahdollisimman pian. Vauvakuume on kovempi kuin koskaan ennen:oops:
 
Hei vain! Kuulumiset tulin kertomaan tänne teillekin!
Ultrassa käyty ja pikkuinen vastasi viikkoja eli 10+1 ja oikein terhakkana siellä vilkuteltiin ja potkiskeltiin :rolleyes:
Isi ei päässy mukaan mutta kuvia saatiin ja yhden näytän teillekin!
Kuva otettu 15.10.2014 klo 18.01 #2.jpg

:Heartred:Heartred:Heartred Se oli mun päivän positiivisuus :Heartred:Heartred:Heartred
 
Takaisin
Top