Ja jonkun ylivilkasrakko on tullut mulle, oon koittanut kiltisti pidätellä ja kouluttaa mun rakkoa.. ihan ok on sujunut tänään :) luulin jo virtsatientulehdukseksi mutta oireet ei täsmää
tuutikki90 ihan mahtavaa, onnittelut vielä ja kaikke parasta jatkoon
voin jotenkin sumuisasti kuvitella tuon tunteen ittelleni
monenmonta paria tarrasukkia sinun pienokaiselle
elaffy kaikki on hyvin ja tuhru harmitonta, soita vaan jos lisääntyy, tuo tuhrutus on enemmäin kuin 100% normaalia
Täällä oli hyviä ultrakuulumisia eli onnittelut niistä, uusia kuumeilijoita on myös tullut keskuuteemme joten tervetuloa, menkat oli jollain alkanut niistä pahoittelut mutta onneksi on uusi mahdollisuus taas tässä kierrossa raskautua ja niille jotka toivoivatkin menkkoja niin nille tsempit ovulaation hyödyntämiseen, hmm mitäs muuta.. täällä oli vaikka ja mitä! On niin mielenkiintoista lukea teidän kaikkien juttuja mutten millään esim. eilen jaksanut painella noita nappeja tai kommentoida.. Siihen positiivisuushaasteeseen lähden tottakai mukaan jota
Lucky taisi ehdottaa :)
ON: KP 19/34-36
Mä pissasin ovulaatiopuikon pilalle! Se sekos.. pissa tais tulla liian lujaa tikulle
eli en tiedä mis mennään mut eilen oli tosi hailura enkä viittinyt ottaa kuvaa tänne teillekkään sit siitä.. IMG Voi olla että ovulaatio on vielä tuloillaan mut jotenkin tylsä olo kun limojakaan ei oo näkynyt, pieniä muljahduksia ja kipua, jomotusta tuntenut vieläkin.. rinnat ei ainakaan oo sattunut, mulla vaihtelee nämä oireet melkein joka kierto, saa*ana!
Voisin ottaa yhden
tai
kin, kiitos ei muuta
on vähän väsynyttä läppää..
Plussatuulahdus teille jokaiselle
te jo raskautuneet LOPETTAKAA murehtiminen älkääkä sekaantuko netinkirjon pelotteluviesteihin, teillä on kaikki kunnossa
nauttikaa raskaana olosta
Päivän positiivisuus: mulla oli oikeesti tosi antoisa koulupäivä tänään ja muutenkin tykkään
Mies kirjoitti mulle rakkauskirjeen