Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hienoa tuutikki, nyt uskaltaa jo ihan kunnolla onnitella! :) Tajusin nyt että aika aikaisin olet ollut testaamassa, eihän kaikki saa plussaa edes oletettuna menkkojen alkamispäivänäkään vielä. :wink Toivottavasti pääset varhaisultraan! Menetkö yksityiselle jos eivät kunnallisella tarjoa?
 
Larissa,aikainen lintu madon nappaa! :grin Täällä on olo ollut niin raskaana niin raskaana ni tuo testailu tuli tosiaan aikaisin aloitettua ja ajattelinkin että kunnon plussan saan vasta viikon kuluttua,mutta onneksi näin. :) Kyllä mieheni kanssa niin päätettiin että jos kunnalliselta ei heru aikaa niin sitten yksityiselle joo.. vaikka pirun kallista onkin.. mutta saadaan mielenrauha sitten asialle niin maksaa siitä hyvästä jo. :)
 
Muokattu viimeksi:
Lucky, oon ihan samaa mieltä. Positiivisena ja kiitollisena tapahtuu niin paljon enemmän kaikkea hienoa kuin epätoivokiukkuisena :) Välillä vain tekee hyvää velloa itsesäälissä ja -inhossa hetki ;) Ja tosiaan, pitää keskittyä siihen mitä haluaa, eikä siihen mitä ei halua, ettei tilaa just sitä mitä ei halua. Ajatuksilla on yllättävän vahva voima :) Eli rakkautta ja kiitollisuutta ja positiivisuutta kaikkien ihanien naisten keskiviikkoon :) <3
 
Huomenta !!

Lucky todella hyvä idea ! Mukana ollaan :)

Onnea paljon Tuutikki !! :)
Ja tervetuloa uudet kanssa sisaret <3

On: Meillä tätä flunssaa nyt täällä pyörii, koko ajan joku porukasta kipeä :/
Vaikka itsekkin on väsynyt, niin kuumeisesti odottelen koska pääsen testaamaan :D on tuo kalenteri vaan niin pirun hidas liikkeissään :D
Tänään taas vatsassa ollut outoja tuntemuksia nippailee ja jomottaa. Ja siis syy ei tietenkään ole mun yliaktiivinen oireiden tarkkailu vaan ihan jotain muuta, eikö vaan ;D
25.10 olis firman pirskeet, sillon olis just kp 28/28 että silloin täytyy kyllä testata ehdottomasti :D jos sinne asti malttaa.

Oikein mukavaa päivää ihanat naiset ! Tänään tämä naikkonen pääsee syyslomalle työpäivän jälkeen :) (lisää aikaa tarkkailla oireita :D )
 
Heipsan ! Isot onnittelut kaikille plussanneille, teitä oli paljon :smiley-bounce005 Toivon niin kovasti että kaikki pienet pysyy kyydissä loppuun saakka :) :Heartblue
Pahoittelut negan saanneille tai tädin kohdanneille. Tsemppiä uuteen kiertoon :love2

Itse en tänne ole koulukiireiden ja muiden kiireiden takia ehtinyt kirjoittelemaan mutta luen tätä lähes päivittäin. Nyt on hetki omaa aikaa joten päätimpä kirjoitella hiukan omiakin kuulumisia :p

Täällä on kp 31/?. Yhtään en osaa sanoa kuinka pitkä kierto olisi, mutta voisin tuossa kp 40 tiennoilla vaikka tehdä testiä.. Eli jos joku viittii nii laittaisko mulle testipäiväksi vaikka 26.10 :p:grin Mulla on suht pitkä kierto, kun kesäsestä km:sta plussasin sillo vasta kp 52 :cool: Ovista en oo tikuttanu ja muutenki ollaan menty sellasena rentona meininkinkä eli sillon kun huvittaa ja on tehnyt mieli ja on jaksanut :p:wink olo on ihan normaali, joten en yhtää osaa ees sanoa millo olis ovis ollu / tullu :santa Odotellaan siis......:flower
 
Ihanaa huomenta ihanat naiset!
Lucky: Mahtava idea! Ehdottomasti mukana! Positiivisella ajattelulla on uskomaton voima! Luin taannoin yhden kirjan, maailman parhaan kirjan, suosittelen teillekin ihanat naiset, MURPHY JOSEPH: ALITAJUNTASI VOIMA. Siitä oikeasti saa ammennettua eväitä jokapäiväiseen elämään ja omaan tapaan ajatella, ja ennenkaikkea muuttaa omaa ajattelutapaansa positiivisemmaksi :)

Kovasti paljon tervetuloa uusille!!
Ja onnea plussanneille, ja niille joiden viivat ovat ihanasti vahvistuneet!!

Ja tietenkin omaa napsukkaa:
Täällä pärähti aamulla digiovistestiin plussa, siis hymynaama!! Jee! Siltä istumalta Säntäsinkin klo.6:30 takaisin makkariin ukon kimppuun!! ..toinen raukkaparka oli ihan kuutamolla vielä.. :)
Mutta siis, ihan ihmeissäni olen, että ovisplussa tuli tänään, koska VAU:n laskurin mukaan mun mahd. ovulaatio olisi vasta tulevana lauantaina!! Sanokaas siis viisaammat, eli onks niin, että mun ovis on nyt 48 tunnin sisään..?? ..jos näin on ollut aiemminkin, niin myö ollaan Kyl puuhasteltu aivan liian myöhään!! Puuh...voihan ovulaatio sentään! :D
 
Tervetuloa mama ja mimmu! :)

Tuutikilla on siellä kyllä niin selvä plussa! Nopeasti on kyllä noussu hcg :)

Varmaan tartti jollekkin vielä jotakin sanoo mut kas kummaa kun en muista.. Tää on kyl aika kauhee tää mun dementia nyt! :D

Mutta lucky jes mahtava idea tuo positiivisuus haaste!
Mulla on kyllä nyt niin mukava olo muutenkin.. Ja kaikki muutenkin hyvin :)
 
Onnea vielä kerran Tuutikki! :) Toivottavasti pääsette ultraan :)
Me ollaan ihan suosiolla menty molemmissa odotuksissa yksityiselle. E mei mitään raharikkaita olla, mutta olen kokenut että meidän kohdalla tuo on ollut semmoinen "extrajuttu" enkä mä mitenkään ois kehdannut kunnallisella sitä "ruinuta" (täällä ei varmasti siihen pääsisi muuten kuin anelemalla ja itkemällä :rolleyes:)

Tirpukka, noihin ovislaskureihin mä en luottaisi yhtään!!! Todennäköisesti sulla onkin ovis ihan eri aikaan kuin laskurit sanoo, se voi hyvinkin vaihdella vaikka kuinka paljon eri kierroissa :) Eikä välttämättä pidennä tai lyhennä kiertoa, vaikka sanotaan että luteaalivaihe olisi aina yhtä pitkä naisella.... Pöh! sanon minä! Paras kun tekee ovistestin tai vielä parempi kun vaan oikeasti puuhailee sen joka toinen pvä heti menkkojen loputtua :) Ja sitten kun sulla tuo ovisplussa tuli, niin voi se ovis ollakin lähempänä lauantaina, tai sit jo heti 12 h sisään :)
Loistavaa kun saitte talletettua! :thumleft Kunpa nyt tärppää!!

Musta tuntuu että monenkin "ongelma" voi olla just siinä että sitä seksiä on liian "myöhään".... Kun oikeesti ne siittiöt voi elää jopa VIISI päivää tuolla odottamassa munasolua. Mutta kun se munis irtoo ja jos siellä ei yhtään kaveria ole jonossa, niin tosi nopeasti munasolu "vanhenee" ja vaikka hedelmöitys onnistuisi niin esim kiinnittyminen ei enää. Parempi siis olla vaikka 48 h etuajassa kuin edes tuntikaan myöhässä! Ja nyt plussatuulta teille!!! +++++++++++++++


Lucky, hyvä juttu tosiaan tuo positiivisuushaaste :) Mun elämä on kyllä kaiken kaikkiaan hyvinkin positiivista, eipä juuri mitään mistä voisi/joutuisi valittamaan. Esikoistyttö tulee tänään just 13 kk :Heartred Hän on pieni, valloittava ihme :Heartred Mulla on ihana mies jolle saan olla kiitollinen että mun on mahdollista olla kotona seuraamassa tuon tytön kasvua. Ja samalla tietenkin kasvattelen tätä masua, huomenna tuleekin täyteen rv 30+0 :Heartblue Ja tämä ryhmä on kyllä loistava :notworthy:notworthy Alkuvuoden kuumeiluni jäi onnekkaana vain pariin kiertoon, mutta kyllä tämä oli niiiiin tärkeä juttu sen aikaa. Etenkin kun mullakin ehti olemaan se kemiallinen siinä ja sekö vasta oli raastavaa. Varmasti sitten joskus kun on kolmannen aika, niin tulen taas tänne, ties vaikka jo sinne Raskaaksi 2015 ryhmään! :rolleyes::grin

Toivottavasti en näe ketään teistä enää silloin siellä!!! :wink
 
Tuutikille onnea vielä kerran kunnon plussasta :)

Lucky: tuo positiivisuushaaste on kyllä hieno juttu.

Sandy: sä oot jo noin pitkällä :)))

On: Aivan järjetön väsy päällä. Nukahdin eilen klo 20 ja nukuin kuin tukki aamuun asti. Jotenkin taas olo et alkais vuoto, mitta eipä auta kuin odotella. Äsken vessassa olin näkevinäni jotain punaista mut en oo huolissani. Huomenna vasta testailua. Tuo väsymys on jotenkin tolkutonta kun ei jaksa oikein mihinkään keskittyä.
 
Lucky, hyvä idea! Osallistun mielelläni ja aloitan sillä, että olen tosi tyytyväinen siihen, että tuhru on pysynyt poissa vaikka on "jo" dpo 7. Mulla kun on tullut usein tuhrua keltarauhaslääkityksestä huolimatta. Mulla tää raskauden yrittäminen ottaa aika koville ja usein tulee pyörittyä pohjamudissa, kun yk:t vaan kasvaa eikä plussaa näy ei kuulu.

Onnea Tuutikki!

tirpukka: kun ovistestiin paukahtaa plussa niin siitä ovis on just 12-36 tunnin päässä (noin yleensä). Puuhastelu olis hyvä ajoittaa just ennen plussaa/plussaan niin kerkee simpat paikalle kärkkymään. Laskurit mäkin heittäisin romukoppaan ja luottaisin omiin oloihin ja testeihin.

Aika mahtavaa, että täällä ollaan näin aktiivisia. Mä yritän oikeesti vähän kahlata aikaisempia juttuja läpi mutten millään kyllä pysty noita 700 sivua läpikäymään :)
 
"Puuhastelu olis hyvä ajoittaa just ennen plussaa/plussaan niin kerkee simpat paikalle kärkkymään. Laskurit mäkin heittäisin romukoppaan ja luottaisin omiin oloihin ja testeihin."

Mä aion ainakin aloittaa puuhastelun tosi hyvissä ajoin, että on kunnon lauma kärkkymässä h-hetkellä :D
 
Huomenta naiset!!

Luckyn haasteeseen nappaan kiinni ehdottomasti,koska kuten monet on omin sanankääntein jo ilmaissutkin,niin positiivinen energia värähtelee sillä lailla "luovasti" ja uutta eteenpäin vievästi,kun taas negatiiviset ajatukset jne tukahduttavasti-se on kuin liimaa johon tarttuu kaikki potentiaali.

Mutta sanottakoon,että naisena,hormoonihirviönä,sen oman mielen hallinta ei ole todellakaan yksinkertaista.Itsestäni voin sanoa,että letrojen ajan tässäkin kierrossa,olin ihan kauhea "itsarikandidaatti",niin oli mustat ajatukset itseä kohtaan että hyi hiisi.Sitten loppukierron pms eli hormoonit taas muuttuu,tuntuu omassa päässä kuusat vaihdellen lievästi/rankasti.
Olisi hyvä osata sanoa että okei,NYT on tällainen hetki,TUNTUU tälle ja tälle,mutta MINÄ EN OLE tällainen aina,vain tällä hetkellä.
Ja mitä vähemmän onnistut myrkyttämään omalla käytöksellä ympäristöä,sen parempi.

Vaikeaa olla nainen.

Tänään illalla pistän pregnylin jonka johdosta ovis on kai perjantaina...en saanut tilaamiani hymynaamatestejä ajoissa joten se diagnostiikka jäi tästä kierrosta uupumaan,mutta ei se nyt haittaa kun tuon pistoksen laitan.Eli nyt lasketaan perjantaista 14pv joka on niin paljon kuin 31.10 eli testipäivä.Niitä yhtiä mömmöjä pitää käyttää sunnuntaista 12pv ajan(sitten on testi pv) ja jos plussa niin 15pv ajan.Jännää!
 
Huomenta naiset :) olipas paljon tekstiä tullut eilisen ja tän aamun aikana, vetäydyin eilen taas sohvan nurkkaan.

Tervetuloa uusille ja uudet onnittelut plussanneille :)

Larissa; toivotaan että jotain tapahtuisi suuntaan tai toiseen :) eli tulisi täti tai se plussa ;)

kaikille onnea uuteen kiertoon jos ei nyt napannut ja pahoittelut tädeistä :/

ON; kp2/28-31, ihan kamala vuoto, en tykkää. tuntuu ettei voi liikkua mihinkään. joten olen vaan neulonut sohvan nurkassa. Öisin ei saa unta vaikka väsyttää... huoh.. mietin tässä myös että Millähän rahalla ostan ne clomit kun palkka päivä vasta ens viikon perjantaina ja ne maksaa kuitenkin 55e. .. ahdistaa :D
 
Listapäivitys 15.10.2014

Testaajat:

miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Merink 11.10.
Freyja86 13.10
Pandakarhu 13.10.
pikkukakkosen posti 16.10./24.10.
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.
Aurinkoinen 21.10
pepeXXL 21.10.
Mimmu. 22.10
Sannuinen 28.10.
Ajna 31.10
tirpukka 31.10.
Kiivilintu 1.11
Ratamo 2.11
PikkuMinski 4.11
DarkMimosa 5.11.
Kyfi86 6.11
jennnyy 6.11
Sabetti 30.11
Elli Etana?
Johanna...?
lucky87?
'muurahainen'?

Kaziska?

( yht. 26)


Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. (yht.38)
 
Muokattu viimeksi:
Jaa teillä on testilista :) Mut vois lisätä listoille, testipäivä 22.10. Mä muuten olen tosi huono testaamaan mutta nyt on pakko, kun noita keltarauhaslääkkeitä ei saa lopettaa, jos on raskaana.
 
kiitos Sandy ja mimmu vastauksista :) ..mitenköhän ihmeessä olen saanut jo kaksi lasta vaikken näytä tietävän mitään ovulaatiofaktoja..hmm..:)
Meillä on Sandy sinun kans melk. saman ikäiset muksut, mulla tuo nuorimmainen on neljän päivän päästä 13kk.
..viel tuosta oviksesta, ihan outoa, tähän asti mulla on ollut todella kipeä kohdun/muniksien seutu kuvittelemani ovulaation aikaan, mutta nyt ei juurikaan mitään, pientä nippailua viime yönä. Mutta normaalisti siis aivan menkkakipuja vastaava olotila! ...vai voiks olla niin, et kipuilis vasta ovulaation tapahduttua..? Tietääkö joku? ..tai voihan tuo olla, et Se ovis on vasta huomenna kera normikipujen..

Ihanaa päivää leidit! Tääl körötellään kohti kuopiota melkein yrjöt suussa, jo vauvasta asti vaivannut (vuosia poissaollut) matkapahoinvointi nostaa näköjään taas päätään :(
 
Takaisin
Top