Onnea vielä kerran
Tuutikki! :) Toivottavasti pääsette ultraan :)
Me ollaan ihan suosiolla menty molemmissa odotuksissa yksityiselle. E mei mitään raharikkaita olla, mutta olen kokenut että meidän kohdalla tuo on ollut semmoinen "extrajuttu" enkä mä mitenkään ois kehdannut kunnallisella sitä "ruinuta" (täällä ei varmasti siihen pääsisi muuten kuin anelemalla ja itkemällä
)
Tirpukka, noihin ovislaskureihin mä en luottaisi yhtään!!! Todennäköisesti sulla onkin ovis ihan eri aikaan kuin laskurit sanoo, se voi hyvinkin vaihdella vaikka kuinka paljon eri kierroissa :) Eikä välttämättä pidennä tai lyhennä kiertoa, vaikka sanotaan että luteaalivaihe olisi aina yhtä pitkä naisella.... Pöh! sanon minä! Paras kun tekee ovistestin tai vielä parempi kun vaan oikeasti puuhailee sen joka toinen pvä heti menkkojen loputtua :) Ja sitten kun sulla tuo ovisplussa tuli, niin voi se ovis ollakin lähempänä lauantaina, tai sit jo heti 12 h sisään :)
Loistavaa kun saitte talletettua!
Kunpa nyt tärppää!!
Musta tuntuu että monenkin "ongelma" voi olla just siinä että sitä seksiä on liian "myöhään".... Kun oikeesti ne siittiöt voi elää jopa VIISI päivää tuolla odottamassa munasolua. Mutta kun se munis irtoo ja jos siellä ei yhtään kaveria ole jonossa, niin tosi nopeasti munasolu "vanhenee" ja vaikka hedelmöitys onnistuisi niin esim kiinnittyminen ei enää. Parempi siis olla vaikka 48 h etuajassa kuin edes tuntikaan myöhässä! Ja nyt plussatuulta teille!!! +++++++++++++++
Lucky, hyvä juttu tosiaan tuo positiivisuushaaste :) Mun elämä on kyllä kaiken kaikkiaan hyvinkin positiivista, eipä juuri mitään mistä voisi/joutuisi valittamaan. Esikoistyttö tulee tänään just 13 kk
Hän on pieni, valloittava ihme
Mulla on ihana mies jolle saan olla kiitollinen että mun on mahdollista olla kotona seuraamassa tuon tytön kasvua. Ja samalla tietenkin kasvattelen tätä masua, huomenna tuleekin täyteen rv 30+0
Ja tämä ryhmä on kyllä loistava
Alkuvuoden kuumeiluni jäi onnekkaana vain pariin kiertoon, mutta kyllä tämä oli niiiiin tärkeä juttu sen aikaa. Etenkin kun mullakin ehti olemaan se kemiallinen siinä ja sekö vasta oli raastavaa. Varmasti sitten joskus kun on kolmannen aika, niin tulen taas tänne, ties vaikka jo sinne Raskaaksi 2015 ryhmään!
Toivottavasti en näe ketään teistä enää silloin siellä!!!